quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:59 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Als ik ze had gelezen, zou ik er ook over meepratenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stiekem doen alsof je niet hebt gekeken
Ik vind hem dit seizoen niet cool eigenlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef Mender het volgende:
Zo wat een geweldige aflevering die laatste! Over een ding ben ik ff in verwarring, je mag hier toch wel zonder spoilers praten over de afleveringen die al geweest zijn maar niet over wat gaat komen?
Dan nog is ie een flikkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen niet cool eigenlijkhij is zo naïef als wat... of het is een spelletje wat hij met Juliet aan het spelen is
![]()
Spoileren hoeft alleen als je nieuwe informatie hebt of over zaken gaat praten die pas in de afleveringen hierna voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef Mender het volgende:
Zo wat een geweldige aflevering die laatste! Over een ding ben ik ff in verwarring, je mag hier toch wel zonder spoilers praten over de afleveringen die al geweest zijn maar niet over wat gaat komen?
Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzoquote:Wat ik wel bizar (maarja dat is zoveel in deze serie) vindt is dat het nu lijkt alsof alle bewoners van het eiland eigenlijk in de hemel ofzo zijn nu, en dus eigenlijk dood zijn. En daarom ook geen contact met de buitenwereld kunnen krijgen (bv. met de satteliet tel, of was het nu een soort radio met gps?). En dit zal dan ook wel iets te maken hebben met wat Ben eerst zei. Toen Ben opgesloten zat bij de losties in de hatch. Jack of iemand maakte een of andere opmerking waar god ofzo in voorkwam. En Ben zei toen zoiets van: "God can't see you just as he can't see this island". Bizar
![]()
Ffs, we hebben het er nu al 1024 keer over gehad dat de hel/hemel whatever theorie al 21958219 keer ontkracht isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spoileren hoeft alleen als je nieuwe informatie hebt of over zaken gaat praten die pas in de afleveringen hierna voorkomen.
[..]
Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzo1 Vorige episode nog is er iemand doodgemaakt
1...
Ik zou het wel jammer vinden als die God-factor zou bestaan...
Er gaan wel mensen dood idd. Maar hoe zit het dan met die vent uit the pearl station. Die was dood gegaan. En een paar episodes later kwam hij gewoon weer terug rennen uit de jungle. Hij zei zelfs nog: "go ahead. I'v already died."quote:Zoals hiervoor vertelt, kun je doodgaan als in je hemel zit...? If hemel bestaat enzo1 Vorige episode nog is er iemand doodgemaakt
1...
Ze denken dat dat met Locke te maken heeft. Misschien moet je het topic doorlezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Er gaan wel mensen dood idd. Maar hoe zit het dan met die vent uit the pearl station. Die was dood gegaan. En een paar episodes later kwam hij gewoon weer terug rennen uit de jungle. Hij zei zelfs nog: "go ahead. I'v already died."
Jackquote:
+quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jack![]()
Zijn rugtas![]()
Juliette met haar enge glimlach![]()
Locke![]()
Ben![]()
Agreed met beide postsquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
+
Sayid
Sawyer![]()
Hurley
Jin![]()
Charlie![]()
Claire![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik toch bijna spoilertag vergeten.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
+
Sayid
Sawyer![]()
Hurley
Jin![]()
Charlie![]()
Claire![]()
Ik verwacht niet dat ze alle antwoorden tot het einde bewaren hoor, maar dat ze gewoon doorgaan zoals ze nu bezig zijn. We hebben immers al best veel antwoorden gekregen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Napster het volgende:
We moeten op antwoorden wachten tot 2010
Dus nog 3 seizoenen
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...quote:
Ik ook niet en wie die 2 ook niet zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef Xurk het volgende:
Damn, die twee sneak peaks op losttrailers.blogspot.com... kan niet wachten tot morgen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...
Je hebt niets gemist. Je mist alleen de grapquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Wat was daarmee? Heb ik ff gemist geloof ik...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ook niet en wie die 2 ook niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef voidmage het volgende:
black monster appeares above engine
iemand dit al gezien & toeval of express gedaan door de makers?
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:Bij Lost is niets toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:Wel heel triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tekst komt van south park..aflevering heet Succubus geloof ik en is echt briljantquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Symer het volgende:
Lockeness monster
Weet iemand waar die tekst uit komt?
Southparkquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Symer het volgende:
Lockeness monster
Weet iemand waar die tekst uit komt?
Zomg, welkom in mei 2005quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef voidmage het volgende:
Wel toevalligquote:Paaseiland is op Paaszondag 1722 (5 april) ontdekt door Nederlander Jacob Roggeveen.
Ah bedankt, even zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tekst komt van south park..aflevering heet Succubus geloof ik en is echt briljant
Dat Paaseiland op Paaszondag ontdekt isquote:
Jacobquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Merkie het volgende:
Wtf is er steeds met Jacob? Wat is er zo bijzonder aan die naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, die link legde ik niet (Jaakop vs Djeekub). Zat me al blind te staren op die nummers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee, dat het door een Jakob ontdekt is.
Om maar even aan het tegeltje te denken:quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef Merkie het volgende:
Sda nie gewoon Alvart Hansoos?
Zou best kunnen. Tom quotte Hanso toen hij Jack vertelde over de lijn en zei dat Hanso een 'great man' was oid. Dat zeggen ze ook steeds over Jacob. Maar Hanso zit inmiddels al 2 jaar in de gevangenis en dus zou hij de lijst niet hebben kunnen maken (Jacobs list).quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:20 schreef Merkie het volgende:
Sda nie gewoon Alvart Hansoos?
Is het trouwens raar dat ik Hanso helemaal niet ken? Of was dat iets van The Lost Experience?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Tom quotte Hanso toen hij Jack vertelde over de lijn en zei dat Hanso een 'great man' was oid. Dat zeggen ze ook steeds over Jacob. Maar Hanso zit inmiddels al 2 jaar in de gevangenis
Volgens mij wel, doel je dat op het feit dat het raar zou zijn dat ik hem niet ken of dat het van The Lost Experience komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij wel. En ik heb geen idee hoe ik zou moeten weten dat 'ie in de gevangenis zit eigenlijk.
Dat het van The Lost Experience komtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij wel, doel je dat op het feit dat het raar zou zijn dat ik hem niet ken of dat het van The Lost Experience komt?![]()
Over die sneak peek:quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef Symer het volgende:
Nog een argument waarom Jacob Hanso niet is. De meeste kijkers kennen Hanso niet, en ik ga ervan uit dat de onthulling van Jacobs identiteit voor iedereen een verrassing moet zijn, niet alleen voor het handjevol mensen dat TLE heeft gevolgd.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die sneak peek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Haunter op 09-05-2007 20:53:30 ]
verder wat er gaat gebeuren volgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij een soort spel op internet om de fans in de zomerstop te kunnen blijven vermaken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lock!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef kletskop het volgende:Hij is echt niet dood hoor... Jacob komt hem zeker redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lock!![]()
(hoop ik)
dat viel me ook op ja, dacht al even dat hij de leider zou zijn en de fontein der eeuwige jeugd had gevondenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef Autoreply het volgende:
Wat mij overigens opviel; die other was toen Ben nog een kind was net zo oud als nu. Niet geheel compatibel![]()
Ja die fout maakte ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Frrreek het volgende:
JAAA godverdomme. DOE IK HET WEER: kijken zonder de nieuwste episode te hebben gezien.
Ik gooi mezelf even van het dak.
uhm jawel... wat weten we nog over Dharma?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef chansadres het volgende:
Damn, wel een toffe episode maar niet echt veel grote antwoorden. We weten nog niks over Dharma
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jacob lijkt op een vastgelopen evil ghost die om hulp roept omdat ie niet naar de next world kan travellen, en dan gefrustreerd de poltergeist gaat uithangen in zijn junglehut.
Hm, ik heb het nog eens goed bekeken en het klopt inderdaad. Op 31:54 is Jacob vrij duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef budha het volgende:
(1) Ik was toch wel even stil nadat Locke daar neergeschoten lag... Goede cliffhanger, want zal Locke wederom herstellen of is dit het laatste wat we van hem zien? In de vorige aflevering wilden de makers erg duidelijk maken hoe snel Locke hersteld van een (bijt)wond.
(2) Maar ik snap nog niks van die Hostiles. Die gasten waren al eerder op het eiland dan Dharma, maar lieten de nieuwe mensen relatief gezien met rust tot pas vele jaren later. Blijkbaar hadden ze de beschikking over moderne spullen. Wie zit daar dan achter? Dodelijk gas koop je niet bij de supermarkt.
(3) En Jacob... tja. Ik denk persoonlijk toch dat het een hersenspinsel is van Ben.
Daar zit ongetwijfeld meer achter. En die kerel is toch die Richard die John informatie gaf hoe hij z'n vader door Saywer kon laten vermoorden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef Autoreply het volgende:
Wat mij overigens opviel; die other was toen Ben nog een kind was net zo oud als nu. Niet geheel compatibel![]()
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef budha het volgende:En Jacob... tja. Ik denk persoonlijk toch dat het een hersenspinsel is van Ben.
John zag niets, en John hoorde de stem toen hij zich had omgedraaid en Ben niet in beeld stond, het zou dus makkelijk Ben geweest kunnen zijn die het zei.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?
Hij heeft zich al verbeterdquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee, John hoorde de stem van Jacob en zag hem volgensmij ook. En waarom zou hij uit die hut vluchten als hij niks merkte van die woedeaanval van Jacob?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef budha het volgende:
[..]
Hm, ik heb het nog eens goed bekeken en het klopt inderdaad. Op 31:54 is Jacob vrij duidelijk in beeld.
En na 300 jaar nog leven?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef chansadres het volgende:
Ik zat trouwens te denken.
Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...
Hij zei echt help me, maar klopt, in een flits is een bebaard iemand zichtbaar van de zijkant, vlak daarvoor niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
Ik verstond trouwens niet Help Me maar Naome maar dat kan aan mij liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |