Oee, nu breng je me in verlegenheidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef Jivis het volgende:
Voor wat intiemere foto's van Karen stuur even een PM![]()
Ze zitten vast.quote:
Screens?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?![]()
Misschien dat dat iets met rangen en standen te maken heeft. Of dat iemand het logo krijgt van het station waar die mag komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?![]()
Zet de aflevering stil rond 34:02 en vergelijk met http://www.lostpedia.com/wiki/Image:Roger.jpgquote:
Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef TheGame het volgende:
Een aantal afleveringen geleden toen Ben Julliet's zus liet zien in Mikhail's station, sprak hij toen ook niet Jacob aan (diegene die het filmde), of vergis ik me nu?
Heb die scenes net even opnieuw bekeken en dat klopt idd. Omdat Ben eerder in de aflevering zei: "Jacob said he would take care of it himself" dacht ik ook dat hij degene was die daar in dat park met die camera stond, maar toen wisten we nog niet wie/wat Jacob was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).
Hij zei echter wel dat Jacob haar zus kon beter maken![]()
quote:When Ben says he was born on the island, he means it in the metaphorical sense - not the physical one. He was born again on the day of the purge; born on the day he killed his father just as he was born on the day he killed his mother. See you in another life.
quote:Hell, Jacob may be the reason that LOST is called LOST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de promo [screencap link below]:
Wtf is dit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef Chen het volgende:
Screens?
Inderdaad anders dan die van zijn pa [en geen Dharma-logo]:
Kate is btw keiblond nu vergeleken met in de serie![]()
![]()
Iedereen had daar een logo op hun shirtje staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef calvobbes het volgende:
Hoe was dat in de klas?
Hadden de andere kinderen wel een logo en Ben niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |