abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49191567
Het seizoen loopt weer ten einde. De kampioenen uit de hoofdklasse gaan strijden om de landstitel bij de amateurs in het seizoen 2006/07. De drie kampioenen uit de zaterdaghoofdklasse zijn inmiddels bekend, de laatste twee zondagkampioenen weten we na dit weekend. In dit topic kunnen we de race bijhouden!

ZATERDAG

De volgende drie ploegen gaan strijden om de zaterdagtitel:

RIJNSBURGSE BOYS

Speelde in de hoofdklasse A en haalde voor het tweede seizoen op rij de titel binnen. Tot nu toe haalde Rijnsburgse Boys uit 25 duels 58 punten, ruim genoeg om de voornaamste concurrent FC Lisse voor te blijven. In de onderlinge duels met Lisse leed Rijnsburg wel twee nederlagen. De andere nederlaag leed men uit bij SHO. De "Uien" hebben de meest scorende aanval (65 goals tot nu toe) in de hoofdklasse A en incasseerde op FC Lisse na ook de minste tegengoals (28 tot dusverre). Vorig seizoen liep men de zaterdagtitel mis na strafschoppen en dus wil de ploeg nu wat rechtzetten. Werd al eens zaterdagamateurkampioen in 1990, maar kon de landstitel niet pakken tegen zondagkampioen Geldrop / AEK destijds.

Trainer: Ted Verdonkschot

Selectie:

Doel: Tim Orlowski (26 jaar), Arjan van Iterson (24), Jordi Snijders (21)

Verdediging: Dennis Groot (30), Erwin van der Lugt (30), Bart Freke (21), Bryan Simons (32), Tim van Breukelen (27), Bart Jan Onderwaater (29), Joey Zandbergen (20), Sander Eekhof (30)

Middenveld: Peter Freke (26), Danny van der Vijver (23), Raymond Kolder (30), Jaap Jan Zandbergen (20), Joes Blakborn (25), Niels Hogewoning (20), Nick Schnater (28)

Aanval: Joost Kuhlmann (25), Martijn Gootjes (28), Djuric Ascencion (24), André van Egmond (23), Frank Zinhagel (28), Brayton Biekman (28)

IJSSELMEERVOGELS

De succesvolste vereniging uit het zaterdagamateurvoetbal aller tijden is de huidige landskampioen. IJsselmeervogels gaat dus op herhaling. De afdelingstitel in de hoofdklasse B was de derde op rij. Moest men in 2004/05 ASWH nog voor zich dulden in de zaterdagcompetitie, vorig seizoen won men na strafschoppen van Rijnsburgse Boys. Via een overwinning op Türkiyemspor werd later de landstitel binnengehaald. Succescoach Willem Leushuis vertrok tijdens het seizoen naar Kuweit, maar zijn vervanger Cees Lok nam het moeiteloos over. De Vogels staan ruim bovenaan en kenden het ultieme geluk door in de derby met Spakenburg kampioen te worden. De "Rooien" wonnen die dag zelf en zagen concurrent Nunspeet ook punten verspelen. De 25 duels leverden tot dusverre 56 punten op, de nummers twee Quick Boys en Sparta Nijkerk volgen momenteel op 8 punten. Drie keer verloor IJsselmeervogels dit seizoen en wel van Nunspeet, GVVV en recent, toen de titel al binnen was, Bennekom. Alle nederlagen vonden op vreemde bodem plaats. De Vogels-aanvallers maakten in B de meeste goals (61) en kregen er de minste tegen (29) tot nu toe. Liefst 13 keer werd IJsselmeervogels al zaterdagkampioen, terwijl men vijf keer de landstitel greep. Dat is een record.

Trainer: Cees Lok

Selectie:

Doel: Paul Verboom (28), Mirco Bovo (24), Jaap de Feijter (33)

Verdediging: Jan Pieter Hartog (24), Pierre Tosch (24), Jeroen Rijsdijk (29), Henri de Graaf (21), Chiel de Graaf (19), Daniel de Haan (21), Luc Joordens (23)

Middenveld: Dennis van der Steen (31), Kevin Winter (28), Dennis Knüppe (27), Christian Opschoor (26), Dogan Corneille (33), Alexander de Jong (28), Jan-Rudolf Beukers (19), Tommy Gesgarz (22), Martijn Kneefel (20)

Aanval: Jeffrey Winter (25), André Kemper (31), Sjoerd van der Waal (22), Erwin Schouten (23)

HHC HARDENBERG

Kampioen in de hoofdklasse C werd HHC Hardenberg. Zij wonnen nog nooit een zaterdagtitel of landstitel, dus dat zou een primeur kunnen zijn. De ploeg maakte het hele jaar de dienst uit in de hoofdklasse C. Vaak wordt deze afdeling als de kwalitatief minste gezien in het zaterdagvoetbal, dus aan de Hardenbergers de eer om te bewijzen dat dit niet zo hoeft te zijn. Tot nu toe behaalde men 54 punten uit 25 duels, hetgeen er 6 meer zijn dan de huidige nummer 2 Be Quick '28. Die ploeg maakte één goal meer dan de eveneens productieve voorhoede van HHC (64 om 63). Met 35 goals heeft HHC zeker niet de minst gepasseerde defensie, wat de achilleshiel van de ploeg zou kunnen worden. Men verloor 5 keer, thuis tegen Oranje Nassau en DOS Kampen en uit bij Berkum, Flevo Boys en Excelsior '31. Enkele nederlagen werden geleden toen de titel al binnen was.

Trainer: Michel Jansen

Selectie:

Doel: Marc Doornbos (23), Marco Hollak (22)

Verdediging: Michel Steggink (33), Harm Jonker (25), Roy Jurgens (25), Vincent Voshaar (25), Koen Otten (20), Mark Wiggers (33)

Middenveld: Gerben Tieltjes (23), Gerard Kocks (30), Bart Wind (21), Stefan Buitenhuis (29), René de Visscher (29), Lars Offringa (27), Maarten Pullen (25)

Aanval: Kenny Kroeze (27), Erik Drenthen (23), Martijn Berger (26), Frank Redder (20), Kristian Hogeterp (21), Leo Scheepmaker (25), Jos Wilmink (24)

Programma zaterdagcompetitie:

Donderdag 17 mei: Rijnsburgse Boys - HHC Hardenberg

Zaterdag 19 mei: HHC Hardenberg - IJsselmeervogels

Zaterdag 26 mei: IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys

Maandag 28 mei: HHC Hardenberg - Rijnsburgse Boys

Zaterdag 2 juni: IJsselmeervogels - HHC Hardenberg

Dinsdag 5 juni: Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels

[ Bericht 3% gewijzigd door methodmich op 09-05-2007 17:25:26 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 17:29:17 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49191946
mooie OP
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49192279
We gaan voor niets anders dan de titel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_49192308
Ben benieuwd wat HHC er van gaat bakken....
pi_49192399
Voor de zondag komt er een overzicht van de 3 deelnemende teams zodra de concurrenten van JVC Cuijk bekend zijn overigens.
www.thuisuiteten.nl
pi_49192486
Stond vanochtend een stukje in de krant over Kolder van Rijnsburgse Boys, die komt uit mijn woonplaatsje namelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49192963
Ik ga het hier meevolgen. Ik ben uiteraard voor HHC, met ex Excelsior'31 trainer Jansen -en keyspeler Kenny Kroeze.
That's all folks!
pi_49193566
kom on HHC ik ben net op tijd terug uit Ierland om de laatste wedstrijd tegen de rooien te kunnen zien 2 juni, vanaf schiphol in 1 keer door naar ijselmeervogels... Wordt feestje
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:33:01 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49194162
Mooie OP

Hier ok HHC sympathisant, omzelf fan te gaat weer wat ver
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49194233
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef ILCILA het volgende:
kom on HHC ik ben net op tijd terug uit Ierland om de laatste wedstrijd tegen de rooien te kunnen zien 2 juni, vanaf schiphol in 1 keer door naar ijselmeervogels... Wordt feestje
Bij ons kan je altijd rekenen op een feestje. Jammer dat je alleen de laatste wedstrijd kan meemaken.
pi_49195896
Nice MM ! Ik zal zelf ook wel een wedstrijdje meepikken.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 19:24:52 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49195937
ik ben voor HHC, waarom geen idee ben niet bekend in het amateurvoetbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:35:48 #13
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49196380
Leuk om het te gaan volgen middels dit topic.

Ik ben meestal wel voor de kampioen uit de klasse waar Geldrop speelt. Dus in dit geval JVC.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_49198187
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef borisz het volgende:
ik ben voor HHC, waarom geen idee ben niet bekend in het amateurvoetbal
Je valt voor de underdog?

Zou leuk zijn als HHC zich er mee kan gaan bemoeien. ONS Sneek deed het vorig jaar ook niet gek in het begin. Rijnsburgse Boys zou het wel een keer verdienen vind ik. Zeker omdat de ploeg na dit seizoen toch wat gewijzigd zal worden. Maar IJsselmeervogels heeft weer een paar spelers die ik het zeer gun, al vrees ik dat die niet meer zo vaak zullen worden opgesteld na hun optreden tegen Bennekom.

Overigens in alle drie de ploegen relatief weinig ex-profs, om maar weer eens aan te geven dat zoiets leuk klinkt (Deltasport), maar in de praktijk lang niet altijd succes oplevert.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:45:17 #15
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49205781
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Bjoro het volgende:

[..]

dan kan ik niet achterblijven natuurlijk
Rijnsburg is je favoriet van de kandidaten, neem ik aan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:50:44 #16
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49206101
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Rijnsburg is je favoriet van de kandidaten, neem ik aan?
klopt, maar puur omdat ik een paar jongens ken die daar spelen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:58:45 #17
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49206513
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:

[..]

klopt, maar puur omdat ik een paar jongens ken die daar spelen !
Okee, RBB heeft ook wel bij mij wel iets. Komt vooral omdat ze in 1990 algeheel zaterdagkampioen waren, maar te kort kwamen tegen de zondagkampioen waar ik regelmatig kom en toen in de jeugd speelde (Geldrop).
pi_49219146
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stond vanochtend een stukje in de krant over Kolder van Rijnsburgse Boys, die komt uit mijn woonplaatsje namelijk.
Hij woont er, maar hij komt uit Heemskerk... Hij woonde nl. bij mij om de hoek en zat bij m'n broertje in de klas. Leuke gozer, goede voetballer!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_49219237
Hup HCC

Omdat ik een Fries ben en die ook spelen in de hoofdklasse C
pi_49236957

GO HHC
pi_49237176
Overigens wel aardig om even te vermelden wie nog kandidaat zijn om met JVC Cuijk te gaan strijden om de zondagtitel.

In de hoofdklasse A gaat het tussen Argon en Elinkwijk. Argon staat twee punten voor. Ze moeten dus winnen, dan zijn ze kampioen. Als ze gelijkspelen en Elinkwijk wint, volgt er een beslissingsduel. Doelsaldo telt namelijk niet als het om kampioenschappen / degradaties gaat. Bij elk puntverlies van Elinkwijk is Argon sowieso kampioen. Elinkwijk kan het worden als ze winnen en Argon verliest.

In de hoofdklasse C bijna eenzelfde situatie, alleen staat WKE (Woonwagen Kamp Emmen) hier drie punten los van het roemruchte De Treffers / Kegro uit Groesbeek. WKE heeft aan een punt dus voldoende, De Treffers kan alleen nog een beslissingsduel forceren als ze winnen en WKE verliest.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:45:11 #22
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49317724
Voor mij lijkt me duidelijk: !RBB!

Trouwens; in de OP kan Sander Eekhof uit de selectie, die zit bij t tweede. Donderdag eerste wedstrijd!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_49322414
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:45 schreef uitje4life het volgende:
Voor mij lijkt me duidelijk: !RBB!

Trouwens; in de OP kan Sander Eekhof uit de selectie, die zit bij t tweede. Donderdag eerste wedstrijd!
Blessure voor Freeke of viel het wel mee?
  zondag 13 mei 2007 @ 09:13:04 #24
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49323751
Nog niet bekend, ik hoorde wel dat hij naar het ziekenhuis is gegaan.....iets met zn enkel iig.
Schandelijk dat de scheidsrechter niet floot voor die overtreding op hem, trouwens ook niet voor de overtreding op Gootjes in de 16 (shirt trekken en een schop in zn gezicht). Slecht trio
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_49334899
Argon is kampioen geworden in de zondaghoofdklasse A. Concurrent Elinkwijk wist niet te winnen bij VUC, zodat Argon het al gehaald heeft. Momenteel staan ze ook 0-4 voor bij Hollandia, dus dat geeft de titel extra glans. Ze mogen gaan proberen te doen wat ze in 2005 niet lukte.

WKE is in de zondaghoofdklasse C kampioen geworden, door een 0-2 zege bij SC Enschede. De dikke winst van De Treffers / Kegro (momenteel 7-1 voor tegen Joure) maakt dus niet uit, WKE heeft de titel.
www.thuisuiteten.nl
pi_49335391
Ik hoop op Argon - Volgels voor de algehele titel.

Vriendin/collega is Argon fan, kan leuk worden
pi_49336102
ZONDAG

De volgende drie verenigingen gaan strijden om de zondagtitel:

ARGON

Het in 1971 opgerichte Argon uit Mijdrecht wist in de hoofdklasse A de titel te behalen. Uit 26 duels haalde Argon 52 punten, genoeg om de concurrentie voor te blijven. Het was dit seizoen redelijk spannend, omdat de hoofdklasse A door het schrappen en terugbrengen van Haaglandia, de puntenstraf voor ADO '20 en de moord om Türkiyemspor-voorzitter Nedim Imaç niet alleen op het veld werd beslist. Uiteindelijk bleek Argon, net als in het seizoen 2004/05, de sterkste. Vorig seizoen moest de ploeg de titel nog aan Türkiyemspor laten, nu is men weer terug. Twee jaar geleden wist Argon ook de zondagtitel te pakken, maar was ASWH te sterk in de finale om de landstitel. Ook toen was Jan Zoutman al trainer. Hij vertrekt na dit seizoen naar Haarlem en zal met een titel een geweldig afscheid kunnen vieren. De topscorers van Argon zijn de aanvallers Diangi Matusiwa en Patrick Lokken.

Trainer: Jan Zoutman

Selectie:

Doel: Eelco Zeinstra (38 jaar), Aaron Balk (19), Daniël de Hoop (20)

Verdediging: Jeffrey de Jong (31), Omar Boukhari (21), Frank Verlaan (27), Sergio de Windt (24), Arif Akgün (32), Rory van Gulik (20), Jasper de Haer (23), Arif Ersu (21), Gijs de Groot (19), Pim van de Maarel (25), Lars Sloothaak (24)

Middenveld: Kelvin de Lang (26), Martijn Veltmeijer (30), Jeroen Westera (25), Chris Bosse (19), Tamer Kurt (24), Erik Metgod (23), Robin Verhaar (24)

Aanval: Diangi Matusiwa (21), Patrick Lokken (27), Giorgio Berkleef (21), Ceryl Bané (24), Tayfur Kahraman (28), Ben Ebu-Mordi (19), Anton den Haan (19), Michael Kentrop (24), Rory van Rees (21)

JVC CUIJK

In de hoofdklasse B was het JVC Cuijk dat met de titel aan de haal ging. De ploeg vocht lange tijd een duel uit met Baronie en EVV, maar die teams haakten sneller af dan verwacht. Zo mocht JVC al vroeg de titel vieren. De 26 duels leverden 54 punten op voor de roodhemden. Voor JVC zou een zondagtitel een heuse primeur worden. De ploeg werd vorig jaar door insiders van de zondaghoofdklasse B al geroemd als best voetballende team van de afdeling en dit seizoen kwam daar geen verandering in. Mede door de goals van Bas van Grunsven en Ferdi Akankan kon men zo ver komen.

Trainer: Maarten van Vugt

Selectie:

Doel: Bas Wijnen (26), Niels Nielen (24), Mark Scheffler (20)

Verdediging: Dennis van Es (30), Mike Eveleens (26), Edwin Giebels (35), Rik van Griensven (27), Armando Kitoko (20), Danny van Raaij (25), Ramon Schaap (31)

Middenveld: Jan Burg (26), Dave Eveleens (26), François Gesthuizen (34), Randy Hofmeijer (24), Rob van Raaije (25), Dennis Schouten (27)

Aanval: Ferdi Akankan (34), Bas van Grunsven (27), Jeroen van de Kerkhof (25), Dennis Krijgsman (34), Dennis Selten (20), Dennis Koenders (18)

WKE

Met WKE, de kampioen uit de hoofdklasse C, is er een kleurrijke deelnemer aan de kampioenscompetitie. WKE speelt namelijk op het woonwagenkamp van Emmen. Het is erg knap dat de club de grootmacht uit Groesbeek, De Treffers / Kegro, wist voor te blijven. De beste zondagclub aller tijden kwam tekort in de titelstrijd, want de 59 punten uit 26 duels van WKE waren te veel van het goede. Met name het makkelijk scorende trio Robert Fik, Berend Oosting en Dennis van der Driessche was belangrijk in de titeljacht van de Emmenaren. Ook voor hen zou een zondagtitel een primeur zijn.

Trainer: André Paus

Selectie:

Doel: Sander Danes (21), Sjoerd Wolters (20), Danny Huizing (20), René Jansen (34)

Verdediging: Almar Doek (27), Rick Slor (35), Erik Eleveld (24), Rudolf Lip (26), Martijn Doldersum (29), Herman Oosting (29)

Middenveld: Robert Fik (26), Hendrik Oosting (29), Joseph Oosting (35), Sander Meertens (20), Dragan Sladakovic (24), Bas Hooiveld (25), Ron van Braam (24), Tom Boelen (20)

Aanval: Theo Gennissen (30), Dennis van der Driessche (22), Berend Oosting (27), Ali Reza Shahanggir (34), Bertus Wolters (19)
www.thuisuiteten.nl
pi_49337059
Sergio de Windt van Argon, was dat niet die speler die van Ajax naar Juventus ging?

Bij JVC gaat die Koenders toch naar Feyenoord toe, is het iets MM?
pi_49344960
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
Sergio de Windt van Argon, was dat niet die speler die van Ajax naar Juventus ging?
Klopt, ging van de A2 van Ajax naar Juve, op voorspraak van Davids.

Ik ben in elk geval niet voor HHC, wat hebben die toch schaamteloos van de degradatieclubs lopen verliezen op het einde. Dat gaat ze nog opbreken, zowel tegen RBB als tegen de IJsselmervogels zie ik ze kansloos verliezen. Zonder dat ik die ploegen ook maar 1 seconde aan het werk heb gezien dit seizoen. De echte scherpte zal ontbreken. Het zou leuk zijn als WKE het wordt, eens wat anders dan IJsselmeervogels
pi_49374632
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:

Bij JVC gaat die Koenders toch naar Feyenoord toe, is het iets MM?
Zondaghoofdklasse ken ik niet zo goed, op Papendrecht en enkele clubs uit B na. Geen idee wat die Koenders kan.

Sergio de Windt is inderdaad de speler die jij bedoelt, zoals Georg al zei. In de voorbereiding speelde hij nog met Argon mee tegen ASWH, toen viel het me al op.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:26:01 #31
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49406314
K heb nog samenvatting van de wedstrijd tegen ACV gezien van HHC..... t was niet echt heel goed, ook gezien het feit dat ACV iedereen liet lopen. K zag wel dat je die Kroeze niet moet laten gaan! Maar dat is een mooi klusje voor onze Dennis
pi_49419029
Belangrijke mensen bij HHC:
Steggink, Kroeze, Buitenhuis en Tieltjes...

En natuurlijk niet te vergeten de Oranje schare!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:57:50 #33
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49423047
Ik las dat Kroeze ee buikspierblessure had, weet alleen niet meer waar dat was.

Iemand hier iets over?
pi_49425065
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef ILCILA het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten de Oranje schare!
Dan ken je die van ons nog niet

Kaartjes en buskaart is al geregeld

Alleen Jeroen Rijsdijk is de eerste wedstrijd zeker niet inzetbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door F1Bas op 16-05-2007 00:39:56 ]
pi_49426370
haha Ik kom uit Ierland weer op 2 juni om 10.00 uur in de ochtend (van anderhalve maand buitenlandstage) maar diezelfde middag sta ik wel langs de lijn bij IJsselmeervogels - HHC...
pi_49426455
WKE'er Robert Fik is onzeker voor het treffen met JVC Cuijk. De beste man is op stage bij Dunfermline, de ploeg van Calderwood. Zou een behoorlijke aderlating zijn voor de kampers, Fik is de belangrijkste man.
Hoi.
pi_49453689
Morgen begint het, ben benieuwd wie er een lekkere start gaat maken. Vaak toch van belang, als je de eerste wint is er al een deel van de druk af.
www.thuisuiteten.nl
pi_49464875
Laat RBB - HHC maar gelijk blijven.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:42:03 #39
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49465035
t wordt 3-1 hoop ik. gelijk een beetje aan het doelsaldo denken dan. En dan inderdaad zaterdag HHC - VVIJV gelijk F1Bas
pi_49478693
Geluidsstream RBB - HHC
(Radio Reest en Vecht)
Winamp
pi_49478816
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef ILCILA het volgende:
Geluidsstream RBB - HHC
(Radio Reest en Vecht)
Winamp
Kan hier niet luisteren op het werk. Post je ff de tussenstanden?
pi_49479859
Het is op dit moment 0-2
twee maal Buitenhuis...

FORZA HHC

Met een sterker voetbal van HHC maar met uitbraken van RBB
pi_49480016
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef ILCILA het volgende:
Het is op dit moment 0-2
twee maal Buitenhuis...

FORZA HHC

Met een sterker voetbal van HHC maar met uitbraken van RBB
Ik hoor het nu ook, heb ff een kopetelefoontje geregeld

Die commentator is een beetje gek.

Verrassend, kan spannend worden zaterdag.
pi_49480084
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik hoor het nu ook, heb ff een kopetelefoontje geregeld

Die commentator is een beetje gek.

Verrassend, kan spannend worden zaterdag.
Haha inderdaad een beetje vreemde regioverslaggever
Wel geweldig om naar te luisteren in Ierland als Hardenberger zijnde, hij lult er veel omheen maar ach... wel leuk..

"Wat doe je dan toch als 4e man, een beetje voor lul staan zonder zo'n bord"
pi_49480142
Gaat lekker.
That's all folks!
pi_49480211
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef ILCILA het volgende:

[..]

Haha inderdaad een beetje vreemde regioverslaggever
Wel geweldig om naar te luisteren in Ierland als Hardenberger zijnde, hij lult er veel omheen maar ach... wel leuk..

"Wat doe je dan toch als 4e man, een beetje voor lul staan zonder zo'n bord"
Ik moet wel lachen om die vent. Hij was ook best positief over IJsselmeervogels en haar supporters.
pi_49480517
Heeft de speciale voorbereiding van HHC goed geholpen.
That's all folks!
pi_49480559
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft de speciale voorbereiding van HHC goed geholpen.
Misschien kunnen ze gewoon goed ballen

Mocht het zo blijven en ze winnen zaterdag van ons, dan zijn ze er al bijna
pi_49480617
Dat kunnen ze zeker, goed voetballen. Maar direct na het kampioenschap speelden ze grotendeels met een B-team.
That's all folks!
pi_49480915
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kunnen ze zeker, goed voetballen. Maar direct na het kampioenschap speelden ze grotendeels met een B-team.
Klopt inderdaad, maar na wat ik gehoord heb over de afgelopen wedstrijden was ook dat een moeilijk te verslaan team, met A spelers die al scoorden (Herjan Lamberink tegen Excelsior)

Terug naar het heden, RIjnsburgse Boys tegen HHC en we verlangen nog lang niet naar het einde...
pi_49481616
Dit geeft HHC echt niet meer weg.
That's all folks!
pi_49481864
Zaterdag komt de miljoenenploeg uit Spakenburg

Wel leuk met al die spelers met kramp bij HHC.
pi_49481934
jaaaaaaaaaaa.... 3-0 vanaf 45 meter afstand over de keeper heen
pi_49481940
0-3 vanaf 40 meter
pi_49481941
Ongelooflijk, Rijnsburgse Boys toch.... Die kunnen het al bijna vergeten nu. Lekker dan, als je doel de zaterdagtitel is.

WKE en JVC Cuijk spelen in de zondagcompetitie tegen elkaar, nog geen tussenstand bekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_49482021
Wie heeft gescoord?
pi_49482077
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:28 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wie heeft gescoord?
2 maal buitenhuis (schuiver en kopbal)
1 maal Kocks (Afstandschot 45 m)
pi_49482151
0-3 is dus de eindstand. Gaat spannend worden zaterdag.
pi_49482242
Uitstekend gedaan van HHC, wordt een mooie zaterdag.
That's all folks!
pi_49482349
Het mooiste sportpark heeft Quick Boys uit Rijnsburg

RBB wint 5-2 met de penalties.
pi_49482352
Rijnsburgse Boys zet zich te kijk, kopt VoZ. De eerste surprise is een feit dus.

Die strafschoppenserie dan wel alles benut, dat is weer mooi. Gingen ze na vorig seizoen speciaal op oefenen.
www.thuisuiteten.nl
pi_49482480
Jeffrey en Kevin Winter waren er ook bij aldus mijn eigen verslaggever. Die zullen HHC nu zéker niet onderschatten.
pi_49482888
Leuk voor HHC dat ze winnen. Dit had ik niet verwacht. Misschien dat ik ga kijken bij hhc-ijsselmeervogels, en een geweldig radioverslag zeg.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:55:19 #64
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49484558
Hopen dat "we" dan tegen de vogels winnen, en laat de vogels dan nu maar winnen van HHC! Dan staan we allemaal gelijk net als vorig jaar Maar dan moet t eerst nog gebeuren.
pi_49487123
In de zondagcompetitie spelen WKE en JVC Cuijk met 3-3 gelijk.

De ruststand was 0-2, waarna Rudolf Lip, Berend Oosting en Theo Gennissen de stand op 3-2 brachten. De 3-3 was een geschampte vrije trap.

Strafschoppenserie gewonnen door JVC Cuijk met 5-4.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:28:21 #66
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49489558
spannende wedstrijd geweest, lijkt me!
pi_49496017
een deel van onze oranje schare bij RBB:
let op! dit zijn alleen de bus-supporters, dit waren ongeveer de helft van het aantal suporters dat mee was...

Onderandere aan de rechterzijde een aantal spelers en de trainer (Grijze met Oranjes shirts) Ook onder andere aanwezig in de bussen:
- Evers
- De burgemeester
- Heino und Heino
- vele andere Z.O.Ners (Zeer onbekende Nederlanders)
pi_49496880
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:28 schreef uitje4life het volgende:
spannende wedstrijd geweest, lijkt me!
Daar wel ja
pi_49499658
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef ILCILA het volgende:
een deel van onze oranje schare bij RBB:
]
- Evers
Edwin?
That's all folks!
pi_49499707
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Edwin?
Daar ga ik wel vanuit. Zaterdag is hij er sowieso.
pi_49499775
Staat zijn grote villa daar in de buurt dus, zou goed kunnen inderdaad.
That's all folks!
pi_49499801
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat zijn grote villa daar in de buurt dus, zou goed kunnen inderdaad.
Woon je niet in de buurt? Zo ja, kom ook kijken.
pi_49499844
Op een goed 35/40 minuten rijden woon ik, maar ik speel zaterdag zelf een bekerfinale. Dus ik kan niet.
That's all folks!
pi_49500263
Leuk voor HHC! en verrassend. Belangrijke wedstrijd zaterdag dus. Kom misschien wel kijken als het meezit. Of zijn er geen kaarten meer te koop aan de kassa voor aanvang?
pi_49523981
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:54 schreef HPayne het volgende:
Leuk voor HHC! en verrassend. Belangrijke wedstrijd zaterdag dus. Kom misschien wel kijken als het meezit. Of zijn er geen kaarten meer te koop aan de kassa voor aanvang?
Er is al gebeld met de kantine, antwoord: minimaal 1 uur van te voren aanwezig, dan heb je geen probleem als je geen kaartje hebt gekocht.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:34:09 #76
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49526325
Voor HHC - RBB zijn denk ik vlak van tevoren nog wel kaarten te koop?
Ik weet nl nog niet of ik kan..... en als ik kan moet ik waarschijnlijk met de trein uit Doetinchem komen.... reis van bijna 4 uur!!!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:38:51 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49526502
't Is dat we zelf ook nog nacompetitie moeten, anders was ik ook nog wel even naar Hardenberg gereden.
pi_49533912
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Er is al gebeld met de kantine, antwoord: minimaal 1 uur van te voren aanwezig, dan heb je geen probleem als je geen kaartje hebt gekocht.
Oke jij gaat dus ook. Een uur vantevoren wordt voor mij lastig, maar we zullen zien.
pi_49536379
Hmm kzie net dat het pas om 16:00 begint. Jammer anders was ik gekomen. Heb om half 6 een personeelsfeest.
pi_49537228
Op naar Hardenberg! Ik heb er zin in!

Verslag volgt uiteraard!
pi_49537242
Veel plezier en hup HHC!
That's all folks!
pi_49537275
Succes F1Bas, laat die Hardenbergers een poepie ruiken!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:08:28 #83
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49546548
Mooi, 0-2!! En hoe zijn de strafschoppen genomen?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:28:29 #84
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49547166
oh 5-4 voor HHC.... gevonden dus.
pi_49547863
HHC kan goede start geen vervolg geven

Goed begin voor IJsselmeervogels!
www.thuisuiteten.nl
pi_49557017
0-2 dus, de wedstrijd was aan IJsselmeervogels kant niet heel goed. Maar we hebben gewonnen en daar gaat het om.

Overwinning was verder wel verdiend, HHC probeerde de 2e helft zeker te voetballen maar van echt veel kansen kwam het niet. Denk totaal 2 echte kansen de hele wedstrijd.

Tegen Rijnsburg moet het veel beter maar thuis komt dat zeker goed, ben ik van overtuigd. Verder ook geen gele kaarten opgelopen, prima dus. 'Gewoon' winnen en dan komt de titel alweer echt dichtbij.

Houdt verder het filmpje op ijsselmeervogels.tv in de gaten, die zal er snel opkomen te staan. Dat gaat zeker een mooi sfeerfimpje geworden. Ook deels zelf gefimd
  zondag 20 mei 2007 @ 00:46:06 #87
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49557414
t zal wel een goeie pot worden zaterdag, 2 teams die willen winnen, en dus moeten voetballen! Veel ruimte....... Als wij winnen, is behalve het doelsaldo alles weer gelijk!
pi_49557550
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef uitje4life het volgende:
t zal wel een goeie pot worden zaterdag, 2 teams die willen winnen, en dus moeten voetballen! Veel ruimte....... Als wij winnen, is behalve het doelsaldo alles weer gelijk!
Klopt, zal een mooie pot worden hoop ik. Als jullie verliezen ben je al voor 95% uitgeschakeld.

Als Joost zich maar een beetje inhoudt
pi_49564663
Vanmiddag ook een aardige wedstrijd op het programma: Argon - WKE.
Hoi.
pi_49564846
Ik zag gisternacht de samenvatting nog op tv Oost. IJsselmeervogels was dus rustig te werk gegaan. Beide ploegen kregen weinig kansen, die ene van Tieltjes had er nog wel ingemogen, IJsselmeervogels was zakelijker bezig. Het verschil was niet groot, Jansen zag nog wel genoeg perspectief en was toch niet zo onder de indruk in de zin van, dit hebben we al verloren tegen deze ploeg. Ook al een aantal mensen met kramp bij de Vogels, zal toch de spanning zijn in combinatie met veel inzet.
That's all folks!
pi_49569634
Op ijsselmeervogels.tv staat de samenvatting van TV Oost en de sfeerfilmpjes!
  zondag 20 mei 2007 @ 14:34:07 #92
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49569972
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Klopt, zal een mooie pot worden hoop ik. Als jullie verliezen ben je al voor 95% uitgeschakeld.

Als Joost zich maar een beetje inhoudt
Hahah, dat kan je vergeten....:P K hoop dat Danny vd Vijver weer fit is zaterdag....
pi_49574145
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef pekel het volgende:
Vanmiddag ook een aardige wedstrijd op het programma: Argon - WKE.
Inmiddels klaar, 3-0 voor Argon. Goede start voor de mannen van Jan Zoutman dus!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 mei 2007 @ 16:30:24 #94
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49574413
inderdaad, k wou t net posten.....
Argon goed op weg dus.
Argon 1-3
JVC Cuijk 1-1
WKE 2-1
pi_49591988
Wie komen er hier allemaal naar de Westmaat zaterdag?
pi_49656385
* methodmich niet.

Afscheidswedstrijd Izaäk Verhoeven, die verdient een hoop publiek!
www.thuisuiteten.nl
pi_49657492
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
* methodmich niet.

Afscheidswedstrijd Izaäk Verhoeven, die verdient een hoop publiek!
Kom je maandag dan(bekerfinale bij VVSB)?
pi_49657673
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kom je maandag dan(bekerfinale bij VVSB)?
Ik heb nog geen idee, hangt er vanaf of er elders nog voetbal is. Noordwijkerhout is niet naast de deur. En wellicht gaan we wel iets anders doen. Maar als ik daar ben, laat ik het je weten.
www.thuisuiteten.nl
pi_49657761
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee, hangt er vanaf of er elders nog voetbal is. Noordwijkerhout is niet naast de deur. En wellicht gaan we wel iets anders doen. Maar als ik daar ben, laat ik het je weten.
Je weet me dan wel te vinden

edit: Nu ik er aan denk, met diegene kan ook nog iemand anders meekomen
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:51:42 #100
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49660718
Ff voor de Hardenbergers een plaatselijk vraagje:

Ik heb op een kaartje van de ANWB gezien dat tussen de Rheezerweg en de Lindenlaan gebouwd is, kan ik daar gewoon via een pad lopen of moet ik via de Weidebuurt en de Elzenlaan omlopen? Ik ben nl met het openbaar vervoer maandag!

alvast thnx!
pi_49665214
Wanneer je de bus neemt (lijn 30, Hoogeveen) stap je uit bij de halte na het eerste grote kruispunt (Hier zie je aan de rechterhand een aantal flats. Wanneer je uitgestapt bent ga je de weg een klein eindje volgen.
- Hierna ga je de eerste weg rechts.
- Eerste weg links.
- Deze weg loop je af tot je bij een geasfalteerde weg komt.
- Hier ga je links en dan direct weer rechts de hessenweg op.
- Wanneer je deze weg in zijn geheel afloopt heb je de sportvelden van HHC aan de linkerkant liggen.

of

- Stap uit bij de halte bij de school en kerk (lindelaan)
- Ga tussen de school en de kerk door en loop dat paadje in aan het eind (voor de gymzaal)
- Loop richting de Hessenweg
- Linksaf en voila aan de linkerkant na een eindje HHC

Wellicht worden er ook pendelbussen vanaf het station ingezet, dit wordt dan daar kenbaar gemaakt. Hier zijn wel gesprekken over gevoerd met enkele maatschappijen heb ik vernomen.

Veel plezier bij de wedstrijd, ik zal hem weer via de radio moeten volgen
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:29:45 #102
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49685835
Ok maar in de planner van 9292OV staat dat ik moet uitstappen bij het "Clara Feyoenaheem". Is dat die 2e bij de Lindelaan? want die lijkt me het makkelijkst!

Pendelbussen zouden wel ff handig zijn idd, maar ik weet niet of er veel met het OV gaan......
pi_49688039
dat is die tweede inderdaad...
Is niet lang lopen, gok op 20 minutjes
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:32:48 #104
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49688465
ow in de planner staan 7.... maar k zie t wel, die bus is daar om 15.24 dus tijd zat!
pi_49696035
Eerst zaterdag maar eens. Wat is jullie opstelling uitje?

Bij ons wordt het nog even puzzelen(achterin) na de schorsing van Henri de Graaf en de blessure van Rijsdijk. Waarschijnlijk Dogan centraal.
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:45:26 #106
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49700391
Ik denk dit (van rechts naar links):
Orlowski
vd Lugt, Groot, Freke, Simons
Freke, vd Vijver, Kolder
Kuhlmann, Gootjes, Ascension

vd Vijver is denk ik weer terug van zijn blessure, en anders speelt denk ik Jaap-Jan Zandbergen daar, of Tim v Breukelen (hee die kennen we nog)

Jullie opstelling? Ook als tegen HHC?
pi_49703061
Verboom
Hartog, Tosh, Corneille, Joordens
vd Steen, Kevin Winter, Knuppe, Opschoor
Kemper en Jeffrey Winter

Zou wel leuk zijn tegen Tim.
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:17:48 #108
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49704556
een 1-4-4-2 dus. ik dacht dat jullie altijd met 3 aanvallers speelden? Waar moeten jullie al die spitsen volgend jaar kwijt? Hebben jullie al een reserve reservebank gekocht?
pi_49706888
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:17 schreef uitje4life het volgende:
een 1-4-4-2 dus. ik dacht dat jullie altijd met 3 aanvallers speelden? Waar moeten jullie al die spitsen volgend jaar kwijt? Hebben jullie al een reserve reservebank gekocht?
Onze 2 buitenste middenvelders zijn 3/4 aanvaller

En er zullen volgend jaar net zoveel spitsen op de bank zitten als dit seizoen dus dat komt goed
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:31:49 #110
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49707677
ok dus een 1-4-4-2 in de zin van 1-4-2-2-2 zeg maar.
pi_49711034
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef uitje4life het volgende:
ok dus een 1-4-4-2 in de zin van 1-4-2-2-2 zeg maar.
Ja, volgend jaar misschien nog iets aanvallender.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:24:12 #112
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49727192
dan echt 1-4-3-3 dus lijkt me? of gelijk maar een 1-2-3-5? zo speelde ik altijd met fifa 98 Maar vrijwel alle teams bij ons spelen 1-4-3-3... ik heb nog nooit een team met minder dan 3 aanvallers bij ons gezien eigenlijk.
pi_49727605
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:24 schreef uitje4life het volgende:
dan echt 1-4-3-3 dus lijkt me? of gelijk maar een 1-2-3-5? zo speelde ik altijd met fifa 98 Maar vrijwel alle teams bij ons spelen 1-4-3-3... ik heb nog nooit een team met minder dan 3 aanvallers bij ons gezien eigenlijk.
Anyway, ben jij 'Uitje RBB' op het Vogel forum?

Al kunnen er wel meer RRB'ers zijn met zo'n soort naam
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:35:20 #114
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49730101
nee ben ik niet.... heb er wel eens wat gelezen maar ik geloof niet dat ik geregistreerd ben.. En idd, het kan elke Rijnsburger zijn
pi_49736500
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dit (van rechts naar links):
Orlowski
vd Lugt, Groot, Freke, Simons
Freke, vd Vijver, Kolder
Kuhlmann, Gootjes, Ascension

vd Vijver is denk ik weer terug van zijn blessure, en anders speelt denk ik Jaap-Jan Zandbergen daar, of Tim v Breukelen (hee die kennen we nog)

Jullie opstelling? Ook als tegen HHC?
Groot zal wel backen en Van der Lugt centraal neem ik aan, zoals normaal het geval is?
www.thuisuiteten.nl
pi_49736593
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef pekel het volgende:
WKE'er Robert Fik is onzeker voor het treffen met JVC Cuijk. De beste man is op stage bij Dunfermline, de ploeg van Calderwood. Zou een behoorlijke aderlating zijn voor de kampers, Fik is de belangrijkste man.
Las vandaag in AD / Sportwereld dat ze hem een contract hebben aangeboden.
www.thuisuiteten.nl
pi_49768220
Verboom
Hartog, Tosh, Rijsdijk, Joordens
vd Steen, Kevin Winter, Knuppe, Opschoor
Kemper en Jeffrey Winter

Hij kan waarschijnlijk weer spelen

HPayne, kom je morgen ook?
pi_49784914
Nee ik moet zelf voetballen vandaag.. Succes tegen die uien!!
pi_49788145
Mooie wedstrijd gewenst voor de fans van de Vogels en de Uien!!

IJsselmeervogels kan bij winst een prachtige stap zetten natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_49788200
Hopen dan maar op een gelijkspel.
That's all folks!
pi_49790221
Laat Rbb maar lekker (in een lange slopende wedstrijd) winnen, lekker afmatten die bende zodat HHC er maandag overheen kan lopen... zou leuk zijn...
pi_49799630
IJsselmeervogels zet stap richting zaterdagtitel

Makkelijke zege voor IJsselmeervogels dus, een nieuwe titel lonkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_49800121
Overigens boekt JVC een dikke 4-1 zege op Argon in de zondagcompetitie, dus daar is alles nog open.

1. JVC 2-4
2. Argon 2-3
3. WKE 2-1
www.thuisuiteten.nl
pi_49803100
Schitterende wedstrijd met een perfect resultaat.

RBB was het 1e half uur beter, daarin viel ook de 0-1. Daarna heeft IJsselmeervogels een uur de wedstrijd in handen gehad en meer dan terecht gewonnen, zeker de 2e helft.

Jeffrey Winter maakt zijn 2 kansen weer perfect af, wat een topspits.

Nu kunnen wij het zaterdag afmaken door thuis te winnen van HHC, ik heb er vertrouwen in.
  zondag 27 mei 2007 @ 16:12:56 #125
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49822136
Lijkt me dat dat moet kunnen. Overigens, als RBB van HHC wint hebben jullie zelfs al genoeg aan een punt toch?

Alex de assist op de 4-1 zag ik.

En was er gezeik met Uien supporters??
www.thuisuiteten.nl
pi_49822999
quote:
[b]Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef methodmich En was er gezeik met Uien supporters??
Ja, althans daar zaten dus QB 'supporters' tussen....vreemd volk. Het viel gelukkig mee uiteindelijk.
  zondag 27 mei 2007 @ 16:34:16 #127
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49823066
QB...

Die gedragen zich ook nooit. Hou ze maar lekker in B.
www.thuisuiteten.nl
pi_49855162
hier weer het geweldige commentaar van onze reporter: http://ls1.reestenvechttv.nl:8000/listen.pls

"toen kocks de vorige keer scoorde trok die bruine jongen wel wit weg, dat wil wat zeggen"
"Die moeten ze vastzetten aan de ketting, omheen maaien en nooit meer los laten"

"Hij struikelde over zijn schoenen maat 99...
> Hij raakte hem gewoon hoor
Raakte hij hem?
>uuuh jah?
Jij kunt ook niet partijdig zijn"

[ Bericht 20% gewijzigd door ILCILA op 28-05-2007 16:19:00 ]
pi_49857475
Al werkend aan mijn scriptie die volgende week moet worden ingeleverd luister ik ook. Heerlijk gewoon.

'we gaan op de pantoffel met zijn allen'
'Ik vind Rijnburgse noem maar op zo'n lang woord, gewoon RBB'
'onzichtbaar lopen'
pi_49857828
"gewoon op zijn italiaans je laten vallen in de 16, is de scheids concequent dan moet hij hem dan ook op stip leggen"
pi_49860627
Rijnsburgse Boys wint bij HHC

Rijnsburgse Boys neemt revanche dus, strafschop wel dubieus en IJsselmeervogels zaterdag kampioen.
www.thuisuiteten.nl
pi_49868486
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys wint bij HHC

Rijnsburgse Boys neemt revanche dus, strafschop wel dubieus en IJsselmeervogels zaterdag kampioen.
Gelijkspel is genoeg. Niet onderschatten maar natuurlijk wel gewoon kampioen worden, thuis!
pi_49870077
De prioriteiten zijn bijgezet naar het toebrengen van de eerste thuisnederlaag aan IJsselmeervogels in 2 jaar!!
pi_49870891
Ah, IJsselmeervogels flikt het hem ook dit seizoen. Erg knap.
That's all folks!
pi_49874680
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef ILCILA het volgende:
De prioriteiten zijn bijgezet naar het toebrengen van de eerste thuisnederlaag aan IJsselmeervogels in 2 jaar!!
IJsselmeervogels verloor vorig seizoen nog de thuiswedstrijd om de algemeen amateurtitel tegen Türkiyemspor, dus wat ik hier lees is niet correct. Wel is men in de competitie al twee jaar ongeslagen, de laatste nederlaag was in april 2005 tegen Deltasport.
pi_49877660
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:24 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

IJsselmeervogels verloor vorig seizoen nog de thuiswedstrijd om de algemeen amateurtitel tegen Türkiyemspor, dus wat ik hier lees is niet correct. Wel is men in de competitie al twee jaar ongeslagen, de laatste nederlaag was in april 2005 tegen Deltasport.
Zo werd het op de radio vermeld, nam aan dat dit gewoon correct was, toch zou het leuk zijn daar te winnen. Ik zal er in iedergeval bij zijn, wordt zaterdagochtend vanuit het regenachtige Ierland overgevlogen dus
pi_49878915
Ze vliegen je in. Ze kunnen je zo op de dijk afzetten.
That's all folks!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:09:59 #138
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49889806
We hebben de Vogels toch mooi geholpen .... en ik vindt het raar dat de RBB-supporters in een HOK werden gedaan, dit is toch geen amateurvoetbal meer? En het provoceren van de politie......

nee niet goed.....
pi_49890356
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef uitje4life het volgende:
We hebben de Vogels toch mooi geholpen .... en ik vindt het raar dat de RBB-supporters in een HOK werden gedaan, dit is toch geen amateurvoetbal meer? En het provoceren van de politie......

nee niet goed.....
Dank je wel! We mogen nu geloof ik zelfs 2x verliezen met 2-0, al moeten we het gewoon zelf afmaken.

En wat vond je van de wedstrijd Uitje? Na de eerste 30 minuten meer dan terecht denk ik. De sfeer bij ons was ook echt super!

Joost is echt een topper, blij dat ie bij ons komt spelen

Zaterdag een leuk feestje!? Zijn er nog mensen van buitenaf die komen? Vaduz? MM? Hpayne?
pi_49894995
Nee, ik ga naar De Zwerver - Meerkerk. Met een vriend van me uit ASWH 2 die bij De Zwerver gaat spelen. Kunnen promoveren naar de eerste klasse, zou mooi zijn voor hem.

Zo naast de deur is Bunschoten niet vanaf hier....
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:20:11 #141
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49907630
ik was er niet bij tegen de Vogels.... k zat in Doetinchem zoals je miss wel gelezen hebt maandag was ik met de trein naar HHC. Maar de score had veel hoger moeten uitvallen, misschien wel 1-5 of 1-6.

Volgende week gewoon lekker potje voetbal kijken, en waarschijnlijk afscheid nemen van veel spelers.....
Kuhlmann ga je zeker missen, maar hij gaat hier sowieso nog vaak komen!
pi_49910030
http://media.rtvutrecht.nl/1749584

Vanaf 5m40 de samenvatting van VVIJV - RBB. Jeffrey Winter is in de studio aanwezig.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:36:26 #143
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_49910846
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann ga je zeker missen, maar hij gaat hier sowieso nog vaak komen!
hij moet toch gewoon voetballen op zaterdag ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_49932027
Leuke beelden van de wedstrijd, F1Bas!

Al gespannen voor de kampioenswedstrijd? En wie zie je het liefst als opponent van de zondagkant?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:57:47 #145
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49932477
k heb het niet over voetbal kijken, misschien ook wel lekker klaverjassen enzo

http://www.destentor.nl/s(...)t/article1451468.ece

interview met Kuhlmann.
pi_49937458
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Leuke beelden van de wedstrijd, F1Bas!

Al gespannen voor de kampioenswedstrijd? En wie zie je het liefst als opponent van de zondagkant?
Ik heb er zeker zin in maar het kan ons bijna niet meer ontgaan. Gaat wel een gezellig feestje worden zaterdag

Als we willen winnen speel ik liever tegen Cuijk, dat ging in de voorbereiding ook vrij vlotjes, al zegt dat ook niet alles.

Argon is wel een mooiere club en meer supporters denk ik. Ik denk dat we tegen ook Argon ook een goede kans hebben, zeker als we zo spelen als afgelopen zaterdag.
pi_49968484
De Argon-supporters zijn echter niet zo gezellig. Understatement.

JVC Cuijk is wel leuk, gezellig richting Nijmegen, gemoedelijke mensen.

Denk dat ze alle drie te pakken zijn voor jullie.
www.thuisuiteten.nl
pi_50007113
JVC Cuijk deed gisteren goede zaken. Wonnen met 3-0 van WKE.

Stand is nu:

1. JVC Cuijk 3-7
2. Argon 2-3
3. WKE 3-1

Zondag ontvangt het uitgeschakelde WKE Argon. De ploeg uit Mijdrecht moet twee keer winnen om de titel te pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_50038461
IJsselmeervogels kampioen zaterdagamateurs

De Vogels dus wederom gewonnen en weer zaterdagkampioen!

1. IJsselmeervogels 3-9
2. Rijnsburgse Boys 3-3
3. HHC 4-3
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:15:41 #150
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50040766
gefeliciteerd naar de vogels (F1Bas...) , maar op het gebied van "de uitsupporters kennen" moeten jullie nog wat leren . Deze discussie heb ik al gehad, dus die hoef ik niet meer te voeren! Succes dan maar tegen waarschijnlijk JVC Cuijk?

ps: Wij winnen dinsdag?! We gaan er hopelijk een leuk feestje van maken!!
pi_50049088
IJsselmeervogels gefeliciteerd met de zaterdagtitel. Nu mag het algehele kampioensschap ook geen probleem zijn lijkt me. Vanmiddag wezen kijken en een terechte winnaar gezien. HHC viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, maar kwam misschien ook omdat ze na een paar minuten al tegen een achterstand aankeken.

2e helft bij vak-midden-noord en F1Bas gestaan. Mooi sfeertje kunnen die maken, iedereen ging uit zn dak!
pi_50049952
Van herte F1Bas, ze flikken het weer. Het aankoopbeleid blijft uitstekend.
That's all folks!
pi_50052835
Dank allen, verslag volgt later, ben ik nu te moet voor, net thuis
  zondag 3 juni 2007 @ 16:14:51 #154
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50062761
Het wordt nog spannend wie jullie opponent wordt.

Argon wint bij het uitgeschakelde WKE met 1-5.

Dus de stand bij zondag:

1. JVC Cuijk 3-7
2. Argon 3-6
3. WKE 4-1

Woensdagavond om 19.30 is het Argon - JVC Cuijk, dan wordt de zondagcompetitie dus beslist!
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 16:19:36 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50062920
Ik was gister bij Ijsselmeervogels en ga woensdag naar Argon
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 16:21:48 #156
80791 crew  Paul
pi_50062980
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:51 schreef F1Bas het volgende:
Dank allen, verslag volgt later, ben ik nu te moet voor, net thuis
Had je me nog gezien ?
pi_50065034
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Had je me nog gezien ?
haha ja maar volgens mij was je een beetje druk.

Ik weet denk ik zeker dat ik Icilia ook gezien heb maar die was een beetje druk bezig met z'n rode vriendin.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 17:36:21 #158
80791 crew  Paul
pi_50065072
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

haha ja maar volgens mij was je een beetje druk.

Ik weet denk ik zeker dat ik Icilia ook gezien heb maar die was een beetje druk bezig met z'n rode vriendin.
Nah ! ik dacht nog van wanneer komt F1 Bas naar me toe
  zondag 3 juni 2007 @ 17:39:55 #159
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50065189
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik was gister bij Ijsselmeervogels en ga woensdag naar Argon
Pas op voor de vuurwerkhulzen van de Argonauten.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 17:40:36 #160
80791 crew  Paul
pi_50065211
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Pas op voor de vuurwerkhulzen van de Argonauten.
?
  zondag 3 juni 2007 @ 17:47:35 #161
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50065406
In 2005 gooiden de helden met lege vuurwerkhulzen richting ASWH-fans en hebben daarbij een spelersvrouw tijdelijk buiten westen gegooid. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_50066736
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Nah ! ik dacht nog van wanneer komt F1 Bas naar me toe

Ik liep naar een gast toe en ik zei ben jij Paul.

Toen zei hij ja en ga ik een hand haha. Dus dat was jij neem ik aan wel. Toch?
pi_50068894
WEER kampioen, echt niet normaal wat een feest elke keer

Ook gister waren we weer oppermachtig, de 1e helft hadden we het echt allang moet beslissen, de 1-0 was vrij mager. Tweede helft weinig van het voetbal gezien, wat een supersfeer! Jeffrey weer 2x, valt weinig over te zeggen verder.

Dit jaar was het zaterdagkampioenschap meer dan verdiend, alle wedstrijden terecht gewonnen terwijl het vorig seizoen maar krap aan was.

HHC viel gister ook mij wat tegen. Dinsdag zal er tegen RBB een bijna compleet 2e elftal spelen.

De minuut stilte was erg indrukwekkend! Om stil van te worden.

De huldiging was ook erg mooi met superfeel sfeer. Eén grote mensenmassa en veel fakkels. De A-selectie zat op de dubbeldekker en die genoten er ook van. Grootste feestbeest was volgens mij Paul Verboom. Ja dit maakt hij ook niet meer mee, sorry MM

's nachts in het dorp was ook bijna de hele selectie gebleven, was erg gezellig. Het moet erg lastig zijn om een blauwe te zijn
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 22:38:55 #164
80791 crew  Paul
pi_50074270
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik liep naar een gast toe en ik zei ben jij Paul.

Toen zei hij ja en ga ik een hand haha. Dus dat was jij neem ik aan wel. Toch?
?????? wtf ?
Niet dat ik weet , waarom had je dan niet gezegd dat je F1 Bas was ?
Volgens mij ben je in de war met iemand anders of ik heb geheugenverlies
pi_50074460
Is vast het tweede.
That's all folks!
pi_50074572
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

?????? wtf ?
Niet dat ik weet , waarom had je dan niet gezegd dat je F1 Bas was ?
Volgens mij ben je in de war met iemand anders of ik heb geheugenverlies
Ik zei ook dat ik Bas was
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 22:51:46 #167
80791 crew  Paul
pi_50074709
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik Bas was
Heb je op msn toegevoegd daar lullen we wel verder btje offotpic hier
pi_50077413
Heej iedereen,

sorry voor late post, nu pas weer op internet kunnen komen nadat ik weer was uit Ierland, ik heb je volgens mij inderdaad voor de wedstrijd druk bezig gezien F1Bas had je wit shirtje aan met Tv Utrecht erop (of iets dergelijks?) was inderdaad beetje druk met vriendin je moet wat als je elkaar 6 weken niet hebt gezien

Wedstrijd:
HHC kwam er gewoon niet aan te pas, wist dat het eigenlijk een kansloze wedstrijd speelde.

Hulde en een dikke pluim voor de aanhang van IJsselmeervogels:
1. De hele wedstrijd blijven zingen
2. Ontiegelijk veel lawaai
3. De belangrijkste: Stil zijn tijdens minuut stilte en op een geweldige manier "Your Never walk alone" overnemen van de HHC Supporters na de minuut stilte, iedereen in het HHC vak kreeg hier kippenvel van en dit laat zien hoe het ook kan zijn onder voetbalsupporters, grote klasse!
pi_50078055
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
Heej iedereen,

sorry voor late post, nu pas weer op internet kunnen komen nadat ik weer was uit Ierland, ik heb je volgens mij inderdaad voor de wedstrijd druk bezig gezien F1Bas had je wit shirtje aan met Tv Utrecht erop (of iets dergelijks?) was inderdaad beetje druk met vriendin je moet wat als je elkaar 6 weken niet hebt gezien
Dat was Paul

Lijkt me ook sterk als je mij hebt herkent met mijn Vogels shirt aan

Haypne trouwens wel gezien
pi_50109217
Op http://www.ijsselmeervogels.tv staan de sfeerbeelden
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 juni 2007 @ 22:41:05 #171
80791 crew  Paul
pi_50109872
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:27 schreef F1Bas het volgende:
Op http://www.ijsselmeervogels.tv staan de sfeerbeelden
Haha leuk
pi_50113642
Vreemd dat Michel bij HHC de boel had omgegooid eigenlijk, dat was dus een laatste noodgreep. Een erkenning van de kwaliteiten bij de Rooien.
That's all folks!
pi_50120416
Heb eigenlijk wel zin om naar Argon - JVC Cuijk te gaan, maar Mijdrecht is OV-technisch nou niet echt lekker bereikbaar...
pi_50121322
Mocht Argon het worden dan speelt IJsselmeervogels waarschijnlijk ergens anders de uitwedstrijd omdat ze bij Argon de supporters niet allemaal kwijt kunnen. Vreemd voor een club als Argon.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 11:25:32 #175
80791 crew  Paul
pi_50121452
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Argon het worden dan speelt IJsselmeervogels waarschijnlijk ergens anders de uitwedstrijd omdat ze bij Argon de supporters niet allemaal kwijt kunnen. Vreemd voor een club als Argon.
Verkapte dizz
pi_50121513
Tja, zo groot is het niet aan de Hoofdweg. Normaal komt er ook niet zoveel volk, alleen als ze kampioen kunnen worden.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 16:43:14 #177
80791 crew  Paul
pi_50131560
Ja heur zaterdag ben ik er ook weer bij
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 16:43:53 #178
80791 crew  Paul
pi_50131584
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Tja, zo groot is het niet aan de Hoofdweg. Normaal komt er ook niet zoveel volk, alleen als ze kampioen kunnen worden.
Suc6supporters ?
pi_50133138
Ja, opgeschoten (Marokkaanse) ventjes die de boel komen verzieken inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 juni 2007 @ 18:03:43 #180
80791 crew  Paul
pi_50134096
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
oh ? vertel
pi_50136198
Dat heb ik al gedaan, was in 2005. Maar daar heb je langs heen gelezen denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_50147915
3-1 verloren met heel weinig A-selectie spelers. Alleen Alex, Dogan,Sjoerd en Joordens. Die vallen allemaal regelmatig in maar meestal geen basisplaats. Zelfs spelers van het derde deden mee

Sjoerd van der Waal gescoord maar die had er nog wel 2 in mogen schieten.

Gauw vergeten en zaterdag flammen.

Morgen met een groepje kijken bij Argon - Cuijk! Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 00:00:27 #183
80791 crew  Paul
pi_50148610
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef F1Bas het volgende:
3-1 verloren met heel weinig A-selectie spelers. Alleen Alex, Dogan,Sjoerd en Joordens. Die vallen allemaal regelmatig in maar meestal geen basisplaats. Zelfs spelers van het derde deden mee

Morgen met een groepje kijken bij Argon - Cuijk! Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt.
Zie je daar, geef je me nu wel een handje
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 00:01:08 #184
80791 crew  Paul
pi_50148637
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat heb ik al gedaan, was in 2005. Maar daar heb je langs heen gelezen denk ik.
Je hebt gelijk, niet begrepen dat je dat bedoelde
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 14:59:04 #185
80791 crew  Paul
pi_50164831
Wie gaat het worden vanavond
pi_50165724
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef F1Bas het volgende:

Ik zag ook Schouten nog in de ploeg staan op VoZ.

Rijnsburgse Boys sluit af met zege

Hopelijk wint JVC Cuijk vanavond de zondagtitel.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 15:22:39 #187
80791 crew  Paul
pi_50165748
Ik gok op Argon hoor
pi_50165810
Ook niet erg, als ze dan maar weer verliezen. Komt vast goed als Patrick Lokken de pingels mag nemen.

Trouwens, op pagina 21 van de VI aandacht voor de Vogels.

[ Bericht 17% gewijzigd door methodmich op 06-06-2007 15:42:16 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_50170346
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zag ook Schouten nog in de ploeg staan op VoZ.

Rijnsburgse Boys sluit af met zege

Hopelijk wint JVC Cuijk vanavond de zondagtitel.
Klopt Schouten deed ook mee. Zoals altijd met veel inzet. Alex speelde verder ook erg goed.

En Argon of Cuijk? Daar gaan we gewoon van winnen
pi_50179897
Argon wint met 2-0 en is daarmee zondagkampioen.

Wanneer wordt er nu weer gespeeld?
pi_50180161
Komende zaterdag.
That's all folks!
pi_50181014
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Komende zaterdag.
Op de rooie Westmaat te Bunschoten.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 23:51:59 #193
80791 crew  Paul
pi_50185503
Was een matige wedstrijd zeg
Maar goed tot zaterdag
pi_50210728
MM, hoe zat dat ook alweer met de strijd om de algemene titel?

Uitdoelpunten tellen toch niet dubbel zoals bij oa. de europa cups? Ik dacht bij evenveel goals toch gewoon altijd verlengen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 juni 2007 @ 11:58:28 #195
80791 crew  Paul
pi_50232841
http://media.rtvutrecht.nl/1749595 Ijsselmeervogels kampioenschap
http://media.rtvutrecht.nl/1749600 Argon kampioenschap op 17 minuten
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:25:09 #196
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50233765
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Die hebben we helemaal niet in mijdrecht
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:31:04 #197
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50233989
quote:
http://media.rtvutrecht.nl/1749600 Argon kampioenschap op 17 minuten
Jasper die doet alsof hij Amsterdammer is
colours of my home
pi_50244399
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Die hebben we helemaal niet in mijdrecht
Waar kwamen die in 2005 dan vandaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_50244434
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:03 schreef F1Bas het volgende:
MM, hoe zat dat ook alweer met de strijd om de algemene titel?

Uitdoelpunten tellen toch niet dubbel zoals bij oa. de europa cups? Ik dacht bij evenveel goals toch gewoon altijd verlengen.
Klopt, uitgoals tellen niet. Maar niet moeilijk doen en twee keer winnen van die enge Argonauten! Treurende Argon-spelers is mooi om te zien.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:00:13 #200
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50252269
Laat Argon maar winnen Ik gun het de Vogels NIET
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:16:36 #201
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50252755
tss dat commentaar van die muts: Utrecht de beste voetbalprovincie ik denk dat alleen die 2 ploegen de 2 besten zijn, meer niet.....
pi_50264501
Waarom gun je het IJsselmeervogels niet? Die hebben tenminste normale supporters.

Argon trouwens in de zomer hier nog geweest voor een oefenpot, werd 1-1. Dus wij staan gelijk aan de zondagkampioen van dit jaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:55:40 #203
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50264675
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar kwamen die in 2005 dan vandaan?
Geen idee man. Wonen echt nauwelijks allochtonen in de Ronde Venen.
colours of my home
pi_50264723
Toch opmerkelijk dan, aangezien zij toch echt de gooiers waren toen. Nou ja, het zal wel. In ieder geval was Argon toen niet zo gezellig.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:12:34 #205
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50270121
Omdat ik de Vogels eigenlijk niet meer als een amateurclub zie. Als je ziet hoe belachelijk veel spelers ze elk jaar binnenhalen en welke bedragen spelers er verdienen.... abnormaal. Kuhlmann gaat er gewoon een jaarsalaris verdienen (35000 - 40000 euri), terwijl hij hier 1300 kreeg (officieel dan)

t ligt absoluut niet aan de supporters, dat voorop gesteld.
pi_50272974
Ondanks dat werken de meeste spelers nog steeds.

Bovendien is die 1300 van Kuhlmann bij Rijnsburgse Boys natuurlijk onzinnig, dat begrijp je zelf denk ik ook wel. Als die jongen werkelijk dat geld ontvangen had, was hij daar al tijden vertrokken. Officieel misschien, maar daar is op allerlei manieren vast een hoop meer van gemaakt.

Overigens staat het momenteel 1-1.
www.thuisuiteten.nl
pi_50273801
IJsselmeervogels en Argon spelen gelijk

1-1 geworden dus, volgende week moet er een winnaar komen, al dan niet na verlenging en penalty's.
www.thuisuiteten.nl
pi_50276357
Wordt een leuke pot dus, penals zijn niet ondenkbaar.
That's all folks!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 juni 2007 @ 19:28:42 #209
80791 crew  Paul
pi_50277099
Had meer verwacht van vandaag, maar ach heb me wel vermaakt
pi_50277835
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels en Argon spelen gelijk

1-1 geworden dus, volgende week moet er een winnaar komen, al dan niet na verlenging en penalty's.
yup, terechte uitslag leek mij. Wel een hele leuke wedstrijd om te zien (als neutrale toeschouwer).

De rooie kant vd Westmaat is overigens goed opgeknapt dit seizoen.

@uitje4life: die 1300 voor Kuhlman is natuurlijk de grootst mogelijke nonsens. Bovendien, waar komt anders dat tekort van 45.000 euro vandaan? Of speelde alleen Kuhlman voor niks?
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_50287346
Poe, Argon was een stuk beter dan verwacht(en gehoopt). Vooral die 2 spitsen....

Maar wij hebben koning Winter, die gozer scoort echt alles.

Argon kreeg 20 minuten voor tijd nog rood en daarna deden ze niet veel ander meer dan tijdrekken. Toch is de uitslag terecht.

Toch veel vertrouwen in volgende week. Wij speelden vrij matig en ik zie ons dat niet 2x keer achter elkaar doen.

Paul Verboom was top vandaag, mag ook wel eens gezegd worden
pi_50287654
Voor Uitje, tuurlijk verdienen ze bij ons best goed. Lees het onderstaande interview maar dan zal je nog verbaasd zijn.
quote:
‘Real Madrid van het amateurvoetbal’

De strijd om de algehele amateurtitel brandt vandaag los. Zaterdagkampioen IJsselmeervogels krijgt de titelhouder van de zondag, Argon, op bezoek. Volgende week valt in Mijdrecht de beslissing. Bij IJsselmeervogels spelen vier spelers uit de Rotterdamse regio. Paul Verboom (29), Dennis Knüppe (27), Dogan Corneille (33) en Jeroen Rijsdijk (30) trotseren heel wat fileleed om met de ‘rooien’ van Spakenburg succes te behalen. Het afdelingskampioenschap en de zaterdagtitel zijn al binnen. Maar nu de landstitel nog.

Wat maakt IJsselmeervogels zo bijzonder?

Verboom: ,,Iedereen kent deze vereniging. Het is het Real Madrid van het amateurvoetbal. Ik ben zelf werkzaam in de autohandel. Als je zegt dat je bij IJsselmeervogels speelt, dan zijn veel mensen onder de indruk. IJsselmeervogels staat voor de top van het amateurvoetbal. Bijna jaarlijks valt deze club in de prijzen.”

Knüppe: ,,Voordat ik hier kwam spelen, realiseerde ik mij niet wat voor bolwerk IJsselmeervogels is. De betrokkenheid van de leden en van de supporters is hier enorm. Er is veel voetbalbeleving, dat zie je bij de thuis- en uitwedstrijden. Op eigen veld worden we altijd ondersteund door tweeduizend fans. Bij de kampioenswedstrijd tegen Spakenburg waren het er negenduizend. Dan wil je als speler wel. Voor onze tegenstanders is het vaak beangstigend om hier te spelen, want IJsselmeervogels wordt als het ware naar de overwinning toe geschreeuwd.”

Corneille: ,,Het is bijna geen amateurclub meer. Het is de overtreffende trap. Er is niets beters op dit niveau. Ik ben bezig aan mijn tweede seizoen. In de voorbereiding zei de voorzitter gewoon dat de algehele landstitel de doelstelling is. Welke andere voorzitter doet dat?’’

Rijsdijk: ,,IJsselmeervogels is de kampioen van de kampioenen. Deze club heeft historisch gezien ook de meeste prijzen gepakt. Verder is de beleving in het dorp uniek. Er is een enorme concurrentie tussen de rooien en de blauwen (Spakenburg). Het is een wapenwedloop tussen twee bolwerken. Wat de één wil, wil de ander nog groter. Het is een gezonde en soms ongezonde concurrentie. De rooien doen het net iets beter dan de blauwen.”

Waarom blijft het publiek in Spakenburg zo kritisch?

Verboom: ,,Als nieuwkomer moet je daar wel even aan wennen. We hebben dit seizoen twee keer verloren en dan deugt er direct niets van. De spelers hebben er niets aan gedaan, de scheidsrechter was niet goed en de tegenstander wilde niet voetballen, maar stond alleen maar met elf spelers achter de bal. IJsselmeervogels moet de beste zijn en in elk geval beter dan die blauwen van Spakenburg, want als we daarvan verliezen, dan is het dorp helemaal te klein.”

Knüppe: ,,Hiervoor speelde ik bij SHO. Daar kon men ook wel eens kritisch zijn, maar hier is het wel een tikkeltje erger. De supporters zijn idolaat van hun club, maar willen wel dat we elke wedstrijd met 5-0 winnen en dat we goed voetbal spelen. Dat lukt niet altijd. Verder moet je hier ook geen kapsones hebben. Je kunt je gewoon tussen de supporters begeven. Ook na een nederlaag, dat doet iedereen dan ook. Wat dat betreft zijn het allemaal sociale jongens. Ik denk dat het ook de kracht is van deze club.”

Corneille: ,,Dat hoort bij een topclub. Ik vind het niet meer dan terecht. Er lopen hier alleen maar topspelers en die moeten tegen kritiek kunnen. Ik heb bij IJsselmeervogels nog nooit een slechte periode meegemaakt, wel slechte wedstrijden. We werden dit seizoen in de beker uitgeschakeld door een vierdeklasser. Dat kan niet en de broer van de voorzitter – die we nog nooit hadden gezien – kwam dat op de volgende training wel eventjes vertellen.”

Rijsdijk: ,,Het heeft ook te maken met de achtergrond. Mensen in dit dorp zijn vechters. Ze hebben veel eigen handeltjes. Leveren door het hele land. Moeten altijd hun mouwen opstropen. We zijn nu alweer drie jaar op rij kampioen. Als het een keertje minder gaat, dan barst de kritiek direct los, maar die vaak blinde rooie passie houdt wel iedereen scherp.”

Is het poenerige imago van IJsselmeervogels nooit vervelend?

Verboom: ,,Er wordt hier aardig wat geld betaald. Dat staat buiten kijf. Het is vergelijkbaar met betaald voetbal, maar er wordt ook voor gepresteerd en bij ons is het niet anders dan bij Quick Boys, Rijnsburgse Boys of Spakenburg. Die blauwen halen nog meer spelers dan IJsselmeervogels, maar presteerden in het afgelopen seizoen wel minder. Vergeet ook niet dat er wat van je wordt verwacht. Je traint drie keer in de week, maar dan is het ook zo dat iedereen aanwezig is. Overwerken en studie zijn geen redenen om niet te komen.”

„Je bent gewoon in dienst van de club. Er is een werkgever- werknemerrelatie, en daar houdt iedereen zich ook aan. Dat geldt ook voor André Kemper en Dennis van der Steen. Jongens die al de nodige amateurtitels op hun naam hebben staan.”

Knüppe: ,,Dat komt door de enorme grote groep sponsors die aan deze club is verbonden en door het goede elftal dat IJsselmeervogels elk jaar heeft. Ik speel hier nu drie jaar en ben elke keer kampioen geworden. Succes bindt, dat zie je bij supporters en bij sponsors. Er staat uiteraard wat tegenover, maar vergis je niet. Wij rijden wel vier keer in de week van Rotterdam naar Spakenburg en weer terug. Op weg naar de trainingen staan we altijd in de file. Corneille en Verboom hebben daar nu genoeg van. Ik kan me dat ook voorstellen. Als IJsselmeervogels in Rotterdam zou spelen, dan zou ik echt nooit vertrekken, maar nu zie ik mij in de toekomst ook wel weer eens dichterbij gaan spelen. Want het is erg zwaar.”

Corneille: ,,Als je naar Spakenburg rijdt, dan zie je twee voetbalclubs. Eentje die alle prijzen wint en dat is IJsselmeervogels en één die alleen maar naar de ander kijkt en dat is Spakenburg. Wij spelen hier niet voor het geld, dat is namelijk bijzaak. Maar we spelen wel om successen te behalen. Het is een hele eer om hier te mogen spelen.”

Rijsdijk: ,,Bij de spelers van IJsselmeervogels leeft dit helemaal niet. Daar wordt bijna nooit over geld gesproken en bij ons publiek heb ik er ook nog nooit iets van gemerkt. Er is hier ook geen misplaatste arrogantie. IJsselmeervogels heeft het gewoon goed voor elkaar met veel publiek en veel sponsors. Daar horen ook faciliteiten bij zoals de nieuwe tribune.”

Zijn jullie beter dan een willekeurige club in het rechterrijtje van de Jupiler League?

Verboom: ,,Als deze groep vijf keer in de week overdag kan trainen wel. Als de spelers geen fulltime banen ernaast zouden hebben, dan zou IJsselmeervogels geen modderfiguur slaan in de eerste divisie. We hebben het dit seizoen natuurlijk uitstekend gedaan. We zijn met overmacht kampioen geworden, hebben vervolgens de zaterdagtitel behaald en zijn nu nog met Argon in de race om het algehele kampioenschap.”

Knüppe: ,,Als ik puur kijk naar het voetbal dan zouden wij ons makkelijk kunnen meten met een club uit het tweede deel van de eerste divisie, maar ik denk wel dat die spelers conditioneel beter zijn. Dat is het verschil tussen drie of vijf keer of zelfs meerdere keren in de week trainen. Ik heb zelf nooit in de eerste divisie gespeeld, maar IJsselmeervogels spreekt mij meer aan dan een club in de kelder van het betaald voetbal.”

Corneille: ,,Als we zouden leven en trainen als de spelers van een eerste divisieclub dan zouden we ons kunnen meten. In de Gatorade Cup hebben we dit seizoen tegen NAC gespeeld. De eerste helft waren wij beter en in de tweede helft hebben we niet van NAC, maar van Leonardo verloren. Die speelde daar toen nog en hij maakte het verschil.”

Rijsdijk: ,,Dat denkt iedereen altijd maar, maar ik geloof het niet. Incidenteel kunnen wij best wel eens een club in de eerste divisie verslaan, maar ik heb ook van Veendam en Volendam in het verleden in de beker verloren. We worden nooit weggespeeld, maar tegen een betaalde voetbalclub krijgen we het altijd conditioneel moeilijk. Dan merk je in de tweede helft dat je minder traint en dat je anders leeft.”

Verslaat IJsselmeervogels Argon in de strijd om de algehele amateurtitel?

Verboom: ,,Ja, we hebben in de voorbereiding al een keer een oefenwedstrijd tegen Argon gespeeld. Toen verloren we weliswaar met 2-1, maar waren we net twee weken in training en speelden we op een bijveldje. Dit seizoen is ons team enorm gegroeid. Dus, ik geef ons een goede kans.”

Knüppe: ,,Daar gaan veel mensen gemakshalve wel van uit en zo simpel ligt het volgens mij niet. Argon is de laatste jaren ook twee keer kampioen van de zondag-hoofdklasse geworden. Daar loopt ook veel kwaliteit in het elftal. Het is wel een voetballende ploeg en dat ligt ons wel. De algehele amateurtitel wordt over twee wedstrijden beslist. Als wij top zijn dan heb ik er wel vertrouwen in.”

Corneille: ,,Ik geef beide clubs vijftig procent kans. Als ik zeg dat wij beter zijn dan Argon, dan wordt die uitspraak groot bij de tegenstander in de kleedkamer opgehangen en dat wil ik niet. Het hangt af van de vorm van de dag. Statistisch gezien zijn de zaterdagclubs over het algemeen wat sterker dan de zondagclubs.”

Rijsdijk: ,,We hadden woensdagavond bij IJsselmeervogels de jubileumreceptie in verband met het 75-jarig bestaan van de vereniging. Toen was de uitslag van de wedstrijd JVC Cuijck-Argon nog niet bekend, maar ik heb op die avond al wel gezegd dat wij in Cuijk of Mijdrecht volgende week zaterdag landskampioen bij de amateurs zullen worden.”
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 05:06:17 #213
80791 crew  Paul
pi_50290336
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef F1Bas het volgende:
Poe, Argon was een stuk beter dan verwacht(en gehoopt). Vooral die 2 spitsen....

Maar wij hebben koning Winter, die gozer scoort echt alles.

Argon kreeg 20 minuten voor tijd nog rood en daarna deden ze niet veel ander meer dan tijdrekken. Toch is de uitslag terecht.

Toch veel vertrouwen in volgende week. Wij speelden vrij matig en ik zie ons dat niet 2x keer achter elkaar doen.

Ik moet het nog maar zien, Argon vond ik zelf wel een stuk beter dan Ijsselmeervogels
pi_50293733
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef F1Bas het volgende:

Volgens het verslag op VoZ was ie onzeker, maar ja, toen zag ik de schrijver.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juni 2007 @ 16:07:32 #215
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50299724
ik zei ook: officieel. Er zullen nog wel premies betaald worden en er wordt nog wel wat onder de tafel doorgeschoven. Maar denk je dat ze bij de Vogels niets extra's krijgen?
pi_50299800
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef uitje4life het volgende:
ik zei ook: officieel. Er zullen nog wel premies betaald worden en er wordt nog wel wat onder de tafel doorgeschoven. Maar denk je dat ze bij de Vogels niets extra's krijgen?
Kampioenschappen
pi_50299886
Mikki, ik vind je reacties in mijn richting tamelijk bekrompen, om het eens zachtjes uit te drukken. Lekker slijmen op het rooie forum is je kennelijk wel toevertrouwd. Als IJsselmeervogels een goede wedstrijd speelt, maak ik daar ook melding van en dan hoor ik niemand. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert. De hoofdredactie van VOZ weet heus wel wat ze doet en wat ze aan mij hebben. Stuur maar eens een mailtje om je over mij te beklagen, zoals zoveel rooien dat ook al hebben gedaan. Het zal je alleen weinig helpen. Verder begrijp ik dat gezeik over die scheidsrechter niet. De man kwam duidelijk in de conditionele problemen en het is gewoon een aanfluiting dat zo iemand zo'n wedstrijd mag fluiten. Of had je soms liever gezien dat Ton Versnel, nog zo'n drama, de fluit had gehanteerd. Hij is met afstand de slechtste scheidsrechter die ik dit seizoen aan het werk heb gezien.

Begrijp trouwens dat je niet aanwezig bent geweest bij Vogels-Argon en het is niet mijn gewoonte om in discussie te gaan met mensen die de wedstrijd zelf niet hebben gezien. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zelfs echte rooien al gaan opmerken dat Argon beter was, begrijp ik je probleem ook niet. Want IJsselmeervogels was zichzelf niet. Dat ik Spakenburg een warm hart toedraag heeft daar niets mee te maken. Je moest eens weten hoevaak ik in het verleden door de blauwen al ben geschorst na een kritische publicatie. Je denkt toch niet dat ik daar wakker van lig.
pi_50300104
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens het verslag op VoZ was ie onzeker, maar ja, toen zag ik de schrijver.
Wat is de zin van dergelijke berichten, met andere woorden, wat denk je hiermee te bereiken? Ik had je iets wijzer ingeschat.
pi_50300133
Waar ik wel benieuwd naar ben: Hoeveel mensen uit de eigen jeugd spelen er bij Argon en Ijsselmeervogels in de basis, weet iemand dat?
En dat ze niet hoeven onder te doen voor eerste divisie clubs is gezien het veel hogere budget als bijvoorbeeld Telstar natuurlijk niet echt een prestatie. Knap dat het aankoopbeleid goed is daar niet van, maar laten we wel wezen, als ik van een Spakenburger laatst toch weer concrete bedragen hoor dan heeft het weinig met amateurvoetbal te maken. Laat die topklasse maar snel komen!
Ben benieuwd naar de return. (zit dan zelf op Terscheling met Oerol )
@ Mikki: Waarschijnlijk is het niet zo bedoeld, maar ik zou zo'n opmerking (ook) opvatten als een persoonlijke aanval.
pi_50300268
Bij IJsselmeervogels in ieder geval twee en Argon heeft zelfs verschillende spelers uit de eigen jeugd in de basis staan. De topklasse is absoluut niet meer tegen te houden, want Henk Kesler gaat dit er gewoon doorheen drukken.
pi_50300390
Heel weinig dus, jammer, Argon had een paar jaar geleden echt heel goede teams, zaten bij Ajax en Feyenoord in de competitie dan verwacht je toch zeker 6 a 7 zeven jongens uit de eigen jeugd in de basis. Urk blijft wat dat betreft prachtig: veelal 11 jongens uit de eigen jeugd in de basis. En anders 10.
pi_50300618
Denk dat we Urk daarom voorlopig ook niet meer terug zullen zien op het hoogste amateurniveau. Dat zal zelfs mijn goede vriend Jelle Loosman, sinds jaar en dag aanvoerder van Urk, moeten beamen.
pi_50300633
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef GeorgKacher het volgende:
Heel weinig dus, jammer, Argon had een paar jaar geleden echt heel goede teams, zaten bij Ajax en Feyenoord in de competitie dan verwacht je toch zeker 6 a 7 zeven jongens uit de eigen jeugd in de basis. Urk blijft wat dat betreft prachtig: veelal 11 jongens uit de eigen jeugd in de basis. En anders 10.
Daarmee red je het dus niet, URK vloog er(daarom?) ook uit.
pi_50300851
URK heeft jaren lang mee gedaan om de prjizen met vrijwel alleen maar eigen jeugd. Het eruit vliegen had ook met kwaliteit te maken maar ook met randzaken die hoofdzaken werden. Dat je het niet red met alleen maar eigen jeugd snap ik, maar tegelijkertijd vind ik het jammer dat zo veel clubs vrijwel geen mensen uit hun eigen dorp/stad hebben spelen in de basis van hun eerste elftal. Dat neemt een stukje eigenheid weg, persoonlijk heb ik meer bewondering voor clubs die met veel eigen jeugd spelen dan voor clubs die met veel geld spelen.
pi_50301195
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Angstgegner het volgende:
Begrijp trouwens dat je niet aanwezig bent geweest bij Vogels-Argon en het is niet mijn gewoonte om in discussie te gaan met mensen die de wedstrijd zelf niet hebben gezien. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zelfs echte rooien al gaan opmerken dat Argon beter was, begrijp ik je probleem ook niet. Want IJsselmeervogels was zichzelf niet. Dat ik Spakenburg een warm hart toedraag heeft daar niets mee te maken. Je moest eens weten hoevaak ik in het verleden door de blauwen al ben geschorst na een kritische publicatie. Je denkt toch niet dat ik daar wakker van lig.
Aha, dat ben jij dus. Ik ken nogal wat supporters en dan hoor je nog wel eens wat

Nou ik ben er elke wedstrijd en ben het lang niet altijd met je eens. Toch denk ik dat het vaker negatief is dan positief.
Met alle respect en ik geloof ook best dat je objectief probeert te zijn, maar toch kan het beter door iemand laten doen die niks met beide clubs heeft(VVIJV en SVS). Ik zou het ook raar vinden als een rooie het verslag van Spakenburg gaat schrijven. Dat heeft verder niks met jou persoonlijk te maken.

En die scheids? Echt heel goed was hij niet maar ik heb dit seizoen vele malen erger gezien, zoals 2x bij FC Lisse bijvoorbeeld en dan heeft het dus niks te maken met of het tégen de Vogels is.
pi_50319172
Je denkt toch niet dat ik het gros van de supporters van IJsselmeervogels serieus neem. Die kunnen alleen maar goede dingen horen over hun clubje. Ja, dan kunnen ze beter alleen het clubblad lezen.

Als jij het niet met mij eens bent, is dat jouw probleem. Gezien je bijdragen hier denk ik je iets teveel door een rode bril kijkt. Maar dat vind ik helemaal niet zo boeiend allemaal, dat moet ieder voor zich weten. Ik wil slechts benadrukken, dat als er één is die kritisch over Spakenburg of over het gevoerde beleid durft te schrijven, ik dat ben. En hoewel er opnieuw bijna een elftal nieuwe spelers is gehaald, sta ik achter het gevoerde beleid, want in vrijwel alle gevallen was dit gewoon noodzakelijk.

Ik heb al bijna vijfentwintig jaar ervaring als kritisch voetbalverslaggever en er is niemand die mij dus nog hoeft te vertellen hoe ik een wedstrijdverslag moet schrijven. De verslagen van Spakenburg in De Bunschoter worden ook door rooie verslaggevers gemaakt, dus deze opmerking snijdt geen hout. Iedereen die bij de wedstrijd aanwezig IJsselmeervogels-Argon aanwezig was, heeft kunnen zien, dat Argon de zaakjes voetballend gewoon beter voor elkaar had en dat er teveel spelers van de rooien niet in de wedstrijd zaten. Met Knüppe als zeer negatieve uitschieter, want de rooien speelden in feite met tien man.

Keeper Paul Verboom had één fraaie redding, maar ik blijf het een merkwaardige grabbelaar vinden en ik heb het idee dat de meeste supporters van IJsselmeervogels bepaald niet van zijn prestaties onder de indruk zijn. Persoonlijk snap ik niet wat ASWH in hem ziet, maar daar komen ze waarschijnlijk vanzelf wel achter. Dat hij bij SHO bekend stond als een degelijke keeper, zegt me niet zoveel, want daar is de druk om wekelijks te moeten presteren lang niet zo hoog als in Spakenburg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Angstgegner op 11-06-2007 02:41:10 ]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 02:28:22 #227
80791 crew  Paul
pi_50319215

[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 11-06-2007 02:29:21 (weet hte al) ]
pi_50319640
quote:
Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef Angstgegner het volgende:
Je denkt toch niet dat ik het gros van de supporters van IJsselmeervogels serieus neem. Die kunnen alleen maar goede dingen horen over hun clubje. Ja, dan kunnen ze beter alleen het clubblad lezen.

Als jij het niet met mij eens bent, is dat jouw probleem. Gezien je bijdragen hier denk ik je iets teveel door een rode bril kijkt. Maar dat vind ik helemaal niet zo boeiend allemaal, dat moet ieder voor zich weten. Ik wil slechts benadrukken, dat als er één is die kritisch over Spakenburg of over het gevoerde beleid durft te schrijven, ik dat ben. En hoewel er opnieuw bijna een elftal nieuwe spelers is gehaald, sta ik achter het gevoerde beleid, want in vrijwel alle gevallen was dit gewoon noodzakelijk.

Ik heb al bijna vijfentwintig jaar ervaring als kritisch voetbalverslaggever en er is niemand die mij dus nog hoeft te vertellen hoe ik een wedstrijdverslag moet schrijven. De verslagen van Spakenburg in De Bunschoter worden ook door rooie verslaggevers gemaakt, dus deze opmerking snijdt geen hout. Iedereen die bij de wedstrijd aanwezig IJsselmeervogels-Argon aanwezig was, heeft kunnen zien, dat Argon de zaakjes voetballend gewoon beter voor elkaar had en dat er teveel spelers van de rooien niet in de wedstrijd zaten. Met Knüppe als zeer negatieve uitschieter, want de rooien speelden in feite met tien man.

Keeper Paul Verboom had één fraaie redding, maar ik blijf het een merkwaardige grabbelaar vinden en ik heb het idee dat de meeste supporters van IJsselmeervogels bepaald niet van zijn prestaties onder de indruk zijn. Persoonlijk snap ik niet wat ASWH in hem ziet, maar daar komen ze waarschijnlijk vanzelf wel achter. Dat hij bij SHO bekend stond als een degelijke keeper, zegt me niet zoveel, want daar is de druk om wekelijks te moeten presteren lang niet zo hoog als in Spakenburg.
Wat jij wilt jongen, als jij jezelf nog maar serieus neemt dan komt het wel goed met je. Toch wil ik je vragen wat objectiever te zijn, want dan ben je gewoon niet altijd. En dat je kritisch bent over Spakenburg? Tsja, ik zou ook niet anders doen naar zeven van zulke magere jaren.

En nee, ik ben zeker niet onder de indruk van Verboom geweest dit seizoen, daarom zeg ik het ook eerlijk als ik dat een keer wél ben. Het feit dat Argon het goed voor elkaar had ben ik helemaal met je eens, sterker nog, ik vond ze beter speler dan mijn eigen cluppie. Te weinig spelers speelden op hun normale niveau, geen schim van bijvoorbeeld RBB thuis.

O ja, ik ben de laatste die zal ontkennen ook wel eens door de 'rooie bril' te kijken.
pi_50319978
quote:
Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef Angstgegner het volgende:

Ik heb zelf weleens een verslag van je gelezen, IJsselmeervogels - Nunspeet waarvan ik vond dat je door een rode bril keek... Kun je nagaan Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2006/07 deel 3
pi_50326878
Dat weet ik, ik kreeg destijds diverse mailtjes van boze Nunspeet-supporters, die mij ervan verdachten Vogels-supporter te zijn. Ik vond dat Nunspeet diverse keren over de schreef ging in dit duel met Pedro van de Bunte voorop. Wel genoot ik van de ploeg in de thuiswedstrijd tegen IJsselmeervogels, toen de gasten zonder inzet dachten drie punten mee te kunnen nemen. Niet dus.
pi_50327053
quote:
Op maandag 11 juni 2007 03:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat jij wilt jongen, als jij jezelf nog maar serieus neemt dan komt het wel goed met je. Toch wil ik je vragen wat objectiever te zijn, want dan ben je gewoon niet altijd. En dat je kritisch bent over Spakenburg? Tsja, ik zou ook niet anders doen naar zeven van zulke magere jaren.

En nee, ik ben zeker niet onder de indruk van Verboom geweest dit seizoen, daarom zeg ik het ook eerlijk als ik dat een keer wél ben. Het feit dat Argon het goed voor elkaar had ben ik helemaal met je eens, sterker nog, ik vond ze beter speler dan mijn eigen cluppie. Te weinig spelers speelden op hun normale niveau, geen schim van bijvoorbeeld RBB thuis.

O ja, ik ben de laatste die zal ontkennen ook wel eens door de 'rooie bril' te kijken.
Gelukkig word ik door veel andere mensen in de voetballerij serieus genomen, zelfs door oud-spelers van IJsselmeervogels zoals Jan Vedder en Jaan de Graaf. En die hebben er toch iets meer kijk op dan de gemiddelde voetbalsupporter dacht ik zo. Noem mij dan maar eens wat voorbeelden waaruit blijkt dat ik niet objectief ben. Denk dat je heel lang na moet denken. Je opmerkingen over Verboom en Argon kan ik onderschrijven. Maar ja, er zijn sommige rooie supporters die dan redeneren van, daar heb je die blauwe verslaggever weer, die is nooit objectief over ons. Daar moet ik gewoon keihard om lachen.
pi_50342792
Ben ook wel benieuwd naar Verboom. Hij moet eerst nog concurreren met Raymon Kuipers. Verboom heeft wel uitstraling, zoals hij rondloopt. Bij SHO vond ik hem altijd sterk, maar dat is inderdaad toch wel een club van een ander niveau. Speelden nooit om de prijzen mee.

In ieder geval kent ie het clublied al, dat scheelt weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_50348393
Pffff Argon, we krijgen maar 1000 kaarten en lang niet iedereen kan komen zaterdag. Een 'finale' onwaardig.

Inmiddels zitten er al 13 bussen vol.

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 11-06-2007 21:40:58 ]
pi_50356787
http://media.rtvutrecht.nl/1749609

Beelden van Vogels - Argon...en een leuk gesprek met Paul Verboom. Gaat nog heel even over objectieve journalisten, ben benieuwd wie Paul bedoelt
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 00:06:59 #235
80791 crew  Paul
pi_50357252
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef F1Bas het volgende:
http://media.rtvutrecht.nl/1749609

Beelden van Vogels - Argon...en een leuk gesprek met Paul Verboom. Gaat nog heel even over objectieve journalisten, ben benieuwd wie Paul bedoelt
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 00:07:26 #236
80791 crew  Paul
pi_50357265
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Pffff Argon, we krijgen maar 1000 kaarten en lang niet iedereen kan komen zaterdag. Een 'finale' onwaardig.

Inmiddels zitten er al 13 bussen vol.
Foeij ik ga er maar vroeg naartoe
pi_50361376
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:

In ieder geval kent ie het clublied al, dat scheelt weer.
Hebben jullie zoiets als het Spaanse volkslied?
That's all folks!
pi_50382921
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hebben jullie zoiets als het Spaanse volkslied?
Nee, veel mooier.

Maar toch leuk dat die jongen al mee kan zingen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:57:37 #239
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50394104
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: Hoeveel mensen uit de eigen jeugd spelen er bij Argon en Ijsselmeervogels in de basis, weet iemand dat?
Ik weet iig dat er bij Rijnsburg steeds meer uit de eigen jeugd doorstroomt. Bart Freke, Peter Freke en Danny vd Vijver hebben vaak een basisplaats, en dan zijn er nog de invallers dit jaar: Joey Zandbergen, Niels Hogewoning, André van Egmond, Jaap-Jan Zandbergen en Martijn Zwaan (keeper tegen de Vogels thuis) Volgend jaar komt Yuri van Es bij de selectie, ook uit eigen jeugd. Verder bestaat het tweede vrijwel uit alleen Rijnsburgers, incl trainer.
pi_50418250
Alle kaarten voor Argon - Vogels uitverkocht. Dat gaat gezellig worden al blijf ik het heel slecht vinden dat lang niet iedereen kan komen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 18:27:24 #241
80791 crew  Paul
pi_50418937
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef F1Bas het volgende:
Alle kaarten voor Argon - Vogels uitverkocht. Dat gaat gezellig worden al blijf ik het heel slecht vinden dat lang niet iedereen kan komen.
Hoezo ? jullie gaan met aardig wat bussen toch is toch normaal dat niet iedereen meekan wat denk je nou hee
pi_50419181
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hoezo ? jullie gaan met aardig wat bussen toch is toch normaal dat niet iedereen meekan wat denk je nou hee
We hadden 1000 kaarten gekregen en die waren in 2 uur op. Ken genoeg mensen die op een andere manier kaarten hebben moeten regelen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 18:42:58 #243
80791 crew  Paul
pi_50419457
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

We hadden 1000 kaarten gekregen en die waren in 2 uur op. Ken genoeg mensen die op een andere manier kaarten hebben moeten regelen.
en 1000 vind jij niet genoeg voor bij Argon en nou niet zeuren dat het zo klein is bij Argon want dat is het gewoon. Dit doet me btje denken aan Excelsior - AZ
pi_50492163
De spanning stijgt, ik heb er veel vertrouwen in.
pi_50496199
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Joh, bij Argon springen ze een gat in de lucht als er bij een normale competitiewedstrijd 1000 man komt, dat zijn ze niet gewend. De zondag hoofdklasse A leeft nl. niet zo.
pi_50496261
Ben benieuwd of de Vogels morgen de titel gaan prolongeren. Argon zal door de mislukte missie in 2005 toch extra spanning voelen, nu de uitslag van duel één in hun voordeel lijkt.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 juni 2007 @ 19:19:24 #247
80791 crew  Paul
pi_50496495
Hoeveel publiek komt er nou in totaal?
pi_50501088
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoeveel publiek komt er nou in totaal?
4500
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 juni 2007 @ 21:51:12 #249
80791 crew  Paul
pi_50501923
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

4500
Verplettering wat ik je brom morgen
pi_50515057
Nog een stukje met Christiaan Opschoor en wat regels voor Sjoerd en Alex in AD / De Dordtenaar:

http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article1439773.ece
www.thuisuiteten.nl
pi_50515098
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Angstgegner het volgende:
Of had je soms liever gezien dat Ton Versnel, nog zo'n drama, de fluit had gehanteerd. Hij is met afstand de slechtste scheidsrechter die ik dit seizoen aan het werk heb gezien.
Hoewel Ton buiten het veld een aardige vent is, is hij als scheids inderdaad niet top. Dat constateerde jij al en de KNVB is het daar roerend mee eens. Volgens AD / De Dordtenaar is Ton gedegradeerd naar lijst 2. Geen hoofdklasse meer voor hem dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_50521670
Okee, lekker potje dus.

Ik zat wat te zoeken toen ik om 4 uur thuis kwam, naar een stream. Toen had ik de tussenstand 1-1 gezien. Lukte het eindelijk met mijn stream, hoor ik 2-1. Amper 5 minuten later staan de Vogels 2-3 voor, kort daarna 3-3.

Er is dreigend onweer, maar we gaan toch verlengen. Leuk om zo live te luisteren.

F1Bas zal wel met samengeperste billen langs het veld in Mijdrecht staan.

Het is zelfs aan het onweren, maar scheidsrechter Van Loenen laat doorspelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50521816
Net als in 2005 krijgt Argon in de verlenging, in de regen, een strafschop tegen!

Toen schoot Izaäk Verhoeven ASWH naar de glorie.

De vaste nemer Dennis van der Steen is al gewisseld, dus moet André Kemper het gaan doen.

De vedette van IJsselmeervogels mist de strafschop!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:45:43 #254
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50521898
Heb je een link naar de stream?
colours of my home
pi_50522026
http://www.rtvutrecht.nl/main.php?page=audiovideo

En dan aan de rechterkant Radio M Utrecht, klikken op luister live. Het is zelfs tong80 gelukt, dus het mag geen probleem zijn.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2007 @ 16:54:43 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_50522124
Leuk om naar te luisteren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2007 @ 16:57:52 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_50522213
4-3 Argon

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50522216
Geniaal, invaller Tayfur Kahraman maakt zijn status als vrije trappen specialist waar! 4-3 voor Argon, nog een minuut of 12 te gaan.

Alex of Sjoerd zal nu toch wel invallen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:05:30 #259
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50522384
Hartelijk dank MM
colours of my home
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2007 @ 17:11:12 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_50522536
Argon dus kampioen

pi_50522601
Inderdaad, toch nog behoorlijk verrassend zo! Die strafschop van Kemper dus erg bepalend gebleken.
www.thuisuiteten.nl
pi_50523025
Leuk hoor, keer weer een andere ploeg.
That's all folks!
pi_50523063
Argon landskampioen bij de amateurs

Arme F1Bas....

Ook komt er een einde aan de dominantie door zaterdagclubs in de strijd om de landstitel van de laatste jaren. In 2002 was AGOVV de laatste zondagclub die de landstitel greep, nu dus Argon.

[ Bericht 44% gewijzigd door methodmich op 16-06-2007 17:50:02 ]
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:38:52 #264
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_50526692
Yeah! Argon!

Was inderdaad spannend. Ik kon kiezen nog om te gaan kijken, maar geen tijd. Hoorde wel steeds gejuich in de verte en heb toen ook maar via radio wat meegeluistert
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 juni 2007 @ 20:37:30 #265
80791 crew  Paul
pi_50528419
Wat een maffe wedstrijd was het
Evenals het weer, van zweten in de zon , rukwinden, onweer, tot stortregen

zaterdag 16 juni 2007 @ 21:08:52 #266
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_50529328
Nou onweer was er ook niet echt hoor.. er was een dondertje in de verte te horen, maar verder...
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 juni 2007 @ 21:15:17 #267
80791 crew  Paul
pi_50529489
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef TechXP het volgende:
Nou onweer was er ook niet echt hoor.. er was een dondertje in de verte te horen, maar verder...
Ik hoorde dat er onweer was geweest boven ons
  zondag 17 juni 2007 @ 13:58:01 #268
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50544106
joepie!! Argon kampioen, Vogels niet! En lisse ook niet gewonnen voor de beker! Super weekend
pi_50548284
wat een drama....maar onze selectie is als helden binnengehaald op de Westmaat!

Die scheids, wat een drama. En ja iedereen zal wel zeggen dat je dat zegt omdat je verliest maar deze vent was echt triest.

Ben nu trouwens pas thuis
pi_50548392
Het is volgens mij KNVB-beleid om zwakke arbiters aan te stellen. Of er zijn gewoon geen betere....

Maar wel flauw hoor uitje4life, om de Vogels de titel te misgunnen! Als zaterdagamateurliefhebber zou je juist moeten hopen dat de zaterdagclub wint toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_50548686
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Maar wel flauw hoor uitje4life, om de Vogels de titel te misgunnen! Als zaterdagamateurliefhebber zou je juist moeten hopen dat de zaterdagclub wint toch?
Ach, ik snap het wel. Twee jaar achter elkaar uitgeschakeld door ons
pi_50564021
Lees nu zelfs dat de scheidsrechter op VOZ ook wordt afgebrand en die zijn nog onpartijdig ook

Wat een ramp die vent!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:23:28 #273
148059 Pritt
Atheïst
pi_50579284
Yay, zondag is eindelijk weer kampioen! Volgend jaar weer alleen dan niet Argon maar ADO '20!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50587575
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Pritt het volgende:
Yay, zondag is eindelijk weer kampioen! Volgend jaar weer alleen dan niet Argon maar ADO '20!
Ja, vast. En toen stopte je droom?
pi_50587682
De zaterdagclubs staan nog wel voor met 23 tegen 16 als ik het wel heb. Gelukkig maar.

Toch een enerverende kampioenscompetitie geweest weer.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 juni 2007 @ 20:22:45 #276
148059 Pritt
Atheïst
pi_50589865
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Ja, vast. En toen stopte je droom?
Wishfull thinking.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50657801
Ter afsluiting heeft VI nog 2 pagina's over de finale, toch leuk. Bladzijde 78 en 79!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')