Ja, althans daar zaten dus QB 'supporters' tussen....vreemd volk. Het viel gelukkig mee uiteindelijk.quote:[b]Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef methodmich En was er gezeik met Uien supporters??
Gelijkspel is genoeg. Niet onderschatten maar natuurlijk wel gewoon kampioen worden, thuis!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys wint bij HHC
Rijnsburgse Boys neemt revanche dus, strafschop wel dubieus en IJsselmeervogels zaterdag kampioen.
IJsselmeervogels verloor vorig seizoen nog de thuiswedstrijd om de algemeen amateurtitel tegen Türkiyemspor, dus wat ik hier lees is niet correct. Wel is men in de competitie al twee jaar ongeslagen, de laatste nederlaag was in april 2005 tegen Deltasport.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef ILCILA het volgende:
De prioriteiten zijn bijgezet naar het toebrengen van de eerste thuisnederlaag aan IJsselmeervogels in 2 jaar!!
Zo werd het op de radio vermeld, nam aan dat dit gewoon correct was, toch zou het leuk zijn daar te winnen. Ik zal er in iedergeval bij zijn, wordt zaterdagochtend vanuit het regenachtige Ierland overgevlogen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:24 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
IJsselmeervogels verloor vorig seizoen nog de thuiswedstrijd om de algemeen amateurtitel tegen Türkiyemspor, dus wat ik hier lees is niet correct. Wel is men in de competitie al twee jaar ongeslagen, de laatste nederlaag was in april 2005 tegen Deltasport.
Dank je wel! We mogen nu geloof ik zelfs 2x verliezen met 2-0, al moeten we het gewoon zelf afmaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef uitje4life het volgende:
We hebben de Vogels toch mooi geholpen.... en ik vindt het raar dat de RBB-supporters in een HOK werden gedaan, dit is toch geen amateurvoetbal meer? En het provoceren van de politie......
nee niet goed.....![]()
hij moet toch gewoon voetballen op zaterdag ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann ga je zeker missen, maar hij gaat hier sowieso nog vaak komen!
Ik heb er zeker zin in maar het kan ons bijna niet meer ontgaan. Gaat wel een gezellig feestje worden zaterdagquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Leuke beelden van de wedstrijd, F1Bas!
Al gespannen voor de kampioenswedstrijd? En wie zie je het liefst als opponent van de zondagkant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |