Wat jij wilt jongen, als jij jezelf nog maar serieus neemt dan komt het wel goed met je. Toch wil ik je vragen wat objectiever te zijn, want dan ben je gewoon niet altijd. En dat je kritisch bent over Spakenburg? Tsja, ik zou ook niet anders doen naar zeven van zulke magere jaren.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef Angstgegner het volgende:
Je denkt toch niet dat ik het gros van de supporters van IJsselmeervogels serieus neem. Die kunnen alleen maar goede dingen horen over hun clubje. Ja, dan kunnen ze beter alleen het clubblad lezen.
Als jij het niet met mij eens bent, is dat jouw probleem. Gezien je bijdragen hier denk ik je iets teveel door een rode bril kijkt. Maar dat vind ik helemaal niet zo boeiend allemaal, dat moet ieder voor zich weten. Ik wil slechts benadrukken, dat als er één is die kritisch over Spakenburg of over het gevoerde beleid durft te schrijven, ik dat ben. En hoewel er opnieuw bijna een elftal nieuwe spelers is gehaald, sta ik achter het gevoerde beleid, want in vrijwel alle gevallen was dit gewoon noodzakelijk.
Ik heb al bijna vijfentwintig jaar ervaring als kritisch voetbalverslaggever en er is niemand die mij dus nog hoeft te vertellen hoe ik een wedstrijdverslag moet schrijven. De verslagen van Spakenburg in De Bunschoter worden ook door rooie verslaggevers gemaakt, dus deze opmerking snijdt geen hout. Iedereen die bij de wedstrijd aanwezig IJsselmeervogels-Argon aanwezig was, heeft kunnen zien, dat Argon de zaakjes voetballend gewoon beter voor elkaar had en dat er teveel spelers van de rooien niet in de wedstrijd zaten. Met Knüppe als zeer negatieve uitschieter, want de rooien speelden in feite met tien man.
Keeper Paul Verboom had één fraaie redding, maar ik blijf het een merkwaardige grabbelaar vinden en ik heb het idee dat de meeste supporters van IJsselmeervogels bepaald niet van zijn prestaties onder de indruk zijn. Persoonlijk snap ik niet wat ASWH in hem ziet, maar daar komen ze waarschijnlijk vanzelf wel achter. Dat hij bij SHO bekend stond als een degelijke keeper, zegt me niet zoveel, want daar is de druk om wekelijks te moeten presteren lang niet zo hoog als in Spakenburg.
Ik heb zelf weleens een verslag van je gelezen, IJsselmeervogels - Nunspeet waarvan ik vond dat je door een rode bril keek... Kun je nagaanquote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef Angstgegner het volgende:
Je denkt toch niet dat ik het gros van de supporters van IJsselmeervogels serieus neem. Die kunnen alleen maar goede dingen horen over hun clubje. Ja, dan kunnen ze beter alleen het clubblad lezen.
Als jij het niet met mij eens bent, is dat jouw probleem. Gezien je bijdragen hier denk ik je iets teveel door een rode bril kijkt. Maar dat vind ik helemaal niet zo boeiend allemaal, dat moet ieder voor zich weten. Ik wil slechts benadrukken, dat als er één is die kritisch over Spakenburg of over het gevoerde beleid durft te schrijven, ik dat ben. En hoewel er opnieuw bijna een elftal nieuwe spelers is gehaald, sta ik achter het gevoerde beleid, want in vrijwel alle gevallen was dit gewoon noodzakelijk.
Ik heb al bijna vijfentwintig jaar ervaring als kritisch voetbalverslaggever en er is niemand die mij dus nog hoeft te vertellen hoe ik een wedstrijdverslag moet schrijven. De verslagen van Spakenburg in De Bunschoter worden ook door rooie verslaggevers gemaakt, dus deze opmerking snijdt geen hout. Iedereen die bij de wedstrijd aanwezig IJsselmeervogels-Argon aanwezig was, heeft kunnen zien, dat Argon de zaakjes voetballend gewoon beter voor elkaar had en dat er teveel spelers van de rooien niet in de wedstrijd zaten. Met Knüppe als zeer negatieve uitschieter, want de rooien speelden in feite met tien man.
Keeper Paul Verboom had één fraaie redding, maar ik blijf het een merkwaardige grabbelaar vinden en ik heb het idee dat de meeste supporters van IJsselmeervogels bepaald niet van zijn prestaties onder de indruk zijn. Persoonlijk snap ik niet wat ASWH in hem ziet, maar daar komen ze waarschijnlijk vanzelf wel achter. Dat hij bij SHO bekend stond als een degelijke keeper, zegt me niet zoveel, want daar is de druk om wekelijks te moeten presteren lang niet zo hoog als in Spakenburg.
Gelukkig word ik door veel andere mensen in de voetballerij serieus genomen, zelfs door oud-spelers van IJsselmeervogels zoals Jan Vedder en Jaan de Graaf. En die hebben er toch iets meer kijk op dan de gemiddelde voetbalsupporter dacht ik zo. Noem mij dan maar eens wat voorbeelden waaruit blijkt dat ik niet objectief ben. Denk dat je heel lang na moet denken. Je opmerkingen over Verboom en Argon kan ik onderschrijven. Maar ja, er zijn sommige rooie supporters die dan redeneren van, daar heb je die blauwe verslaggever weer, die is nooit objectief over ons. Daar moet ik gewoon keihard om lachen.quote:Op maandag 11 juni 2007 03:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, als jij jezelf nog maar serieus neemt dan komt het wel goed met je. Toch wil ik je vragen wat objectiever te zijn, want dan ben je gewoon niet altijd. En dat je kritisch bent over Spakenburg? Tsja, ik zou ook niet anders doen naar zeven van zulke magere jaren.
En nee, ik ben zeker niet onder de indruk van Verboom geweest dit seizoen, daarom zeg ik het ook eerlijk als ik dat een keer wél ben. Het feit dat Argon het goed voor elkaar had ben ik helemaal met je eens, sterker nog, ik vond ze beter speler dan mijn eigen cluppie. Te weinig spelers speelden op hun normale niveau, geen schim van bijvoorbeeld RBB thuis.
O ja, ik ben de laatste die zal ontkennen ook wel eens door de 'rooie bril' te kijken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef F1Bas het volgende:
http://media.rtvutrecht.nl/1749609
Beelden van Vogels - Argon...en een leuk gesprek met Paul Verboom. Gaat nog heel even over objectieve journalisten, ben benieuwd wie Paul bedoelt![]()
Foeij ik ga er maar vroeg naartoequote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef F1Bas het volgende:
Pffff Argon, we krijgen maar 1000 kaarten en lang niet iedereen kan komen zaterdag. Een 'finale' onwaardig.
Inmiddels zitten er al 13 bussen vol.
Hebben jullie zoiets als het Spaanse volkslied?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval kent ie het clublied al, dat scheelt weer.
Nee, veel mooier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben jullie zoiets als het Spaanse volkslied?
Ik weet iig dat er bij Rijnsburg steeds meer uit de eigen jeugd doorstroomt. Bart Freke, Peter Freke en Danny vd Vijver hebben vaak een basisplaats, en dan zijn er nog de invallers dit jaar: Joey Zandbergen, Niels Hogewoning, André van Egmond, Jaap-Jan Zandbergen en Martijn Zwaan (keeper tegen de Vogels thuis) Volgend jaar komt Yuri van Es bij de selectie, ook uit eigen jeugd. Verder bestaat het tweede vrijwel uit alleen Rijnsburgers, incl trainer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben: Hoeveel mensen uit de eigen jeugd spelen er bij Argon en Ijsselmeervogels in de basis, weet iemand dat?
Hoezo ? jullie gaan met aardig wat bussen toch is toch normaal dat niet iedereen meekan wat denk je nou heequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef F1Bas het volgende:
Alle kaarten voor Argon - Vogels uitverkocht. Dat gaat gezellig worden al blijf ik het heel slecht vinden dat lang niet iedereen kan komen.
We hadden 1000 kaarten gekregen en die waren in 2 uur op. Ken genoeg mensen die op een andere manier kaarten hebben moeten regelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo ? jullie gaan met aardig wat bussen toch is toch normaal dat niet iedereen meekan wat denk je nou hee![]()
![]()
en 1000 vind jij niet genoeg voor bij Argon en nou niet zeuren dat het zo klein is bij Argon want dat is het gewoon. Dit doet me btje denken aan Excelsior - AZquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hadden 1000 kaarten gekregen en die waren in 2 uur op. Ken genoeg mensen die op een andere manier kaarten hebben moeten regelen.
Joh, bij Argon springen ze een gat in de lucht als er bij een normale competitiewedstrijd 1000 man komt, dat zijn ze niet gewend. De zondag hoofdklasse A leeft nl. niet zo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hadden 1000 kaarten gekregen en die waren in 2 uur op. Ken genoeg mensen die op een andere manier kaarten hebben moeten regelen.
4500quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoeveel publiek komt er nou in totaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |