Had je me nog gezien ?quote:Op zondag 3 juni 2007 05:51 schreef F1Bas het volgende:
Dank allen, verslag volgt later, ben ik nu te moet voor, net thuis
haha ja maar volgens mij was je een beetje druk.quote:
Nah ! ik dacht nog van wanneer komt F1 Bas naar me toequote:Op zondag 3 juni 2007 17:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
haha ja maar volgens mij was je een beetje druk.
Ik weet denk ik zeker dat ik Icilia ook gezien heb maar die was een beetje druk bezig met z'n rodevriendin.
Pas op voor de vuurwerkhulzen van de Argonauten.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik was gister bij Ijsselmeervogels en ga woensdag naar Argon
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pas op voor de vuurwerkhulzen van de Argonauten.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nah ! ik dacht nog van wanneer komt F1 Bas naar me toe
?????? wtfquote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Ik liep naar een gast toe en ik zei ben jij Paul.
Toen zei hij ja en ga ik een hand haha. Dus dat was jij neem ik aan wel. Toch?![]()
Ik zei ook dat ik Bas wasquote:Op zondag 3 juni 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
?????? wtf?
Niet dat ik weet , waarom had je dan niet gezegd dat je F1 Bas was ?
Volgens mij ben je in de war met iemand anders of ik heb geheugenverlies
Heb je op msn toegevoegd daar lullen we wel verder btje offotpic hierquote:
Dat was Paulquote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
Heej iedereen,
sorry voor late post, nu pas weer op internet kunnen komen nadat ik weer was uit Ierland, ik heb je volgens mij inderdaad voor de wedstrijd druk bezig gezien F1Bashad je wit shirtje aan met Tv Utrecht erop (of iets dergelijks?) was inderdaad beetje druk met vriendin
je moet wat als je elkaar 6 weken niet hebt gezien
Haha leukquote:Op maandag 4 juni 2007 22:27 schreef F1Bas het volgende:
Op http://www.ijsselmeervogels.tv staan de sfeerbeelden![]()
Verkapte dizzquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Argon het worden dan speelt IJsselmeervogels waarschijnlijk ergens anders de uitwedstrijd omdat ze bij Argon de supporters niet allemaal kwijt kunnen. Vreemd voor een club als Argon.
Suc6supporters ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Tja, zo groot is het niet aan de Hoofdweg. Normaal komt er ook niet zoveel volk, alleen als ze kampioen kunnen worden.
oh ? vertelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ja, opgeschoten (Marokkaanse) ventjes die de boel komen verzieken inderdaad.
Zie je daar, geef je me nu wel een handjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef F1Bas het volgende:
3-1 verloren met heel weinig A-selectie spelers. Alleen Alex, Dogan,Sjoerd en Joordens. Die vallen allemaal regelmatig in maar meestal geen basisplaats. Zelfs spelers van het derde deden mee![]()
Sjoerd van der Waal gescoord maar die had er nog wel 2 in mogen schieten.
Gauw vergeten en zaterdag flammen.
Morgen met een groepje kijken bij Argon - Cuijk! Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt.
Je hebt gelijk, niet begrepen dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat heb ik al gedaan, was in 2005. Maar daar heb je langs heen gelezen denk ik.
Ik zag ook Schouten nog in de ploeg staan op VoZ.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef F1Bas het volgende:
3-1 verloren met heel weinig A-selectie spelers. Alleen Alex, Dogan,Sjoerd en Joordens. Die vallen allemaal regelmatig in maar meestal geen basisplaats. Zelfs spelers van het derde deden mee![]()
Sjoerd van der Waal gescoord maar die had er nog wel 2 in mogen schieten.
Gauw vergeten en zaterdag flammen.
Morgen met een groepje kijken bij Argon - Cuijk! Ben benieuwd wie onze tegenstander wordt.
Klopt Schouten deed ook mee. Zoals altijd met veel inzet. Alex speelde verder ook erg goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zag ook Schouten nog in de ploeg staan op VoZ.
Rijnsburgse Boys sluit af met zege
Hopelijk wint JVC Cuijk vanavond de zondagtitel.
Op de rooie Westmaat te Bunschoten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Komende zaterdag.
Die hebben we helemaal niet in mijdrechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ja, opgeschoten (Marokkaanse) ventjes die de boel komen verzieken inderdaad.
Jasper die doet alsof hij Amsterdammer isquote:http://media.rtvutrecht.nl/1749600 Argon kampioenschap op 17 minuten
Waar kwamen die in 2005 dan vandaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Die hebben we helemaal niet in mijdrecht
Klopt, uitgoals tellen niet. Maar niet moeilijk doen en twee keer winnen van die enge Argonauten! Treurende Argon-spelers is mooi om te zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:03 schreef F1Bas het volgende:
MM, hoe zat dat ook alweer met de strijd om de algemene titel?
Uitdoelpunten tellen toch niet dubbel zoals bij oa. de europa cups? Ik dacht bij evenveel goals toch gewoon altijd verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |