Hoewel Ton buiten het veld een aardige vent is, is hij als scheids inderdaad niet top. Dat constateerde jij al en de KNVB is het daar roerend mee eens. Volgens AD / De Dordtenaar is Ton gedegradeerd naar lijst 2. Geen hoofdklasse meer voor hem dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Angstgegner het volgende:
Of had je soms liever gezien dat Ton Versnel, nog zo'n drama, de fluit had gehanteerd. Hij is met afstand de slechtste scheidsrechter die ik dit seizoen aan het werk heb gezien.
Ik hoorde dat er onweer was geweest boven onsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef TechXP het volgende:
Nou onweer was er ook niet echt hoor.. er was een dondertje in de verte te horen, maar verder...
Ach, ik snap het wel. Twee jaar achter elkaar uitgeschakeld door onsquote:Op zondag 17 juni 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Maar wel flauw hoor uitje4life, om de Vogels de titel te misgunnen! Als zaterdagamateurliefhebber zou je juist moeten hopen dat de zaterdagclub wint toch?
Ja, vast. En toen stopte je droom?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Pritt het volgende:
Yay, zondag is eindelijk weer kampioen! Volgend jaar weer alleen dan niet Argon maar ADO '20!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |