Oke jij gaat dus ook. Een uur vantevoren wordt voor mij lastig, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Er is al gebeld met de kantine, antwoord: minimaal 1 uur van te voren aanwezig, dan heb je geen probleem als je geen kaartje hebt gekocht.
Klopt, zal een mooie pot worden hoop ik. Als jullie verliezen ben je al voor 95% uitgeschakeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef uitje4life het volgende:
t zal wel een goeie pot worden zaterdag, 2 teams die willen winnen, en dus moeten voetballen! Veel ruimte....... Als wij winnen, is behalve het doelsaldo alles weer gelijk!
Hahah, dat kan je vergeten....:P K hoop dat Danny vd Vijver weer fit is zaterdag....quote:Op zondag 20 mei 2007 00:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, zal een mooie pot worden hoop ik. Als jullie verliezen ben je al voor 95% uitgeschakeld.
Als Joost zich maar een beetje inhoudt
Inmiddels klaar, 3-0 voor Argon. Goede start voor de mannen van Jan Zoutman dus!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef pekel het volgende:
Vanmiddag ook een aardige wedstrijd op het programma: Argon - WKE.
Kom je maandag dan(bekerfinale bij VVSB)?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
* methodmich niet.
Afscheidswedstrijd Izaäk Verhoeven, die verdient een hoop publiek!
Ik heb nog geen idee, hangt er vanaf of er elders nog voetbal is. Noordwijkerhout is niet naast de deur. En wellicht gaan we wel iets anders doen. Maar als ik daar ben, laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom je maandag dan(bekerfinale bij VVSB)?
Je weet me dan wel te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, hangt er vanaf of er elders nog voetbal is. Noordwijkerhout is niet naast de deur. En wellicht gaan we wel iets anders doen. Maar als ik daar ben, laat ik het je weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |