Latitude D520quote:
Die van mij is perfectquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
Dell Latitude D810. Met voor de tweede keer een kutscherm.
De eerste had een verticale streep dooie pixels. Nu heb ik een scherm met een verticale golflijn. 2 uur na vervangingquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van mij is perfect![]()
Heerlijke machine.
Zal de kabel wel stuk zijn ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste had een verticale streep dooie pixels. Nu heb ik een scherm met een verticale golflijn. 2 uur na vervanging
Nee, ik denk dat we het nu wel even rustig aan kunnen doenquote:
.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we het nu wel even rustig aan kunnen doen.
Vind je hem geil of alleen leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Broodje ananas-kaas uit de oven is nu toch geregeld. En Dr. Philll is leuk.
Ik kijk nog liever naar een uitzending van TELEACquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde het gewoon even checken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk, zei ik toch? In mijn vocabulaire is dat niet het equivalent van geil.
Creatief met Turk was ook leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een uitzending van TELEAC
Opereren kan je leren!
Volgens mijn psychiater ben ik helemaal niet gekquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even checken.
Je hebt wel vaker gekke momenten.
Hij wil niks verdienen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mijn psychiater ben ik helemaal niet gek.
quote:
Even samen douchen dan?quote:
Dat waren de duitsers toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zegt men dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.
Ben héél hard aan het werk hoor..eigenlijk..quote:
Even het werkzweet van je afspoelen en even Papierversnipperaar de knopen uit je schouders laten masseren zodat je weer met frisse moed je werk af kan gaan ronden dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben héél hard aan het werk hoor..eigenlijk..![]()
Ik dacht je zou niet naar de bekende weg vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even het werkzweet van je afspoelen en even Papierversnipperaar de knopen uit je schouders laten masseren zodat je weer met frisse moed je werk af kan gaan ronden dan?
Vandaag geleerd hoe een ananas groeit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Geloof me, het is vast een aardige jongen, maar ik zou normaliter Papierversnipperaar niet op de aan mij bekende weg plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik dacht je zou niet naar de bekende weg vragen..![]()
![]()
Tering Veel Paaseitjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef CherryLips het volgende:
TVP
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef Aarti het volgende:
me neither
Sprak de pinguin op het noordelijk halfrondquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.
*zucht.. altijd een antwoord..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, het is vast een aardige jongen, maar ik zou normaliter Papierversnipperaar niet op de aan mij bekende weg plaatsen.
Wie zegt dat ik hier niet bewust ben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sprak de pinguin op het noordelijk halfrond.
dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb tomtom op mijn 6680
Enkel gebruik ik het af&toe; als ik naar onbekende plaatsen moet..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.. altijd een antwoord..ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..
![]()
Online, waar ik voldoende bedenktijd heb en je niet aan mijn lichaamstaal ziet hoe ik bij moet komen van die verbale uppercut? Onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..![]()
Foto's van de Bloemendaelse Charitatieve Instelling?quote:
Bloemendaal en goede doelen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's van de Bloemendaelse Charitatieve Instelling?
Wie weet als je de daadwerkelijke woorden achter blablabla in z'n oren fluistert bij een flinke kuddelsessie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.. altijd een antwoord..ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..
![]()
Een nonverbale respons is ook een antwoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet als je de daadwerkelijke woorden achter blablabla in z'n oren fluistert bij een flinke kuddelsessie...
Mental imagequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een nonverbale respons is ook een antwoord.
of vermoedelijk in ieder geval veelzeggend
Het ging dan ook om de mond vol tanden... En ook bedankt namens mij voor de mental image...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een nonverbale respons is ook een antwoord.
of vermoedelijk in ieder geval veelzeggend
King for a day, fool for a lifetime...quote:
Omdat je gewoon geweldig bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
King for a day, fool for a lifetime...![]()
Maar waarom?
Jongens, veel subtieler dan dit kán ik het niet eens beschrijven (of ik moet voor de blablabla gaan), jullie respectievelijke mental images komt echt uit jullie eigen overuren draaiende inspiratie, laat mij daar buitenquote:
Dat staat uiteraard buiten kijf.quote:
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Online, waar ik voldoende bedenktijd heb en je niet aan mijn lichaamstaal ziet hoe ik bij moet komen van die verbale uppercut? Onwaarschijnlijk.
Mja, een stratenboek ontbreekt hier nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb een mond om te vragen.. ben nog altijd overal gekomen waar ik wou..![]()
quote:
Niet dat ik het niet op prijs stel dat je het blijft proberen, dat spreektquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..
Je hebt toch PM!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jongens, veel subtieler dan dit kán ik het niet eens beschrijven (of ik moet voor de blablabla gaan), jullie respectievelijke mental images komt echt uit jullie eigen overuren draaiende inspiratie, laat mij daar buiten.
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..
Waarbij ik voor de zoveelste keer aan wil stippen dat dat slechts was om eventuele ongemakkelijke stiltes voor te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...![]()
Weet je zeker dat je dáár een visualisatie bij wil?quote:
Dat kan ik wel aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dáár een visualisatie bij wil?.
Kwam het door bier of door jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...![]()
Gelukkig had hij zijn stoel dicht aan tafel geschoven en zijn de tafels bij de Ostrich nogal zwaar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?
Ik heb die avond weinig gedronken en mij zowel verbaal als nonverbaal redelijk op de achtergrond gehouden. Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwam het door bier of door jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die avond weinig gedronken en mij zowel verbaal als nonverbaal redelijk op de achtergrond gehouden. Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...
Mocht ik die nodig hebben gehad, had ik uiteraard alle vertrouwen in jou gehad. Tot dusver heb je een aardig gevoel voor mijn "en nu heb ik even een aangever/intikker nodig"-hints. Toegegeven, als mannelijke hints zijn ze natuurlijk lang zo subtiel niet als ze zouden kunnen zijn, maar toch...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...
Er was die avond geen worm aanwezig waarvoor ik het nodig vond om te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?
Jij doelt op één van onze andere tafelgenoten die luidkeels 'TIETEN' riep toen de goedbedeelde serveerster richting onze tafel kwam lopen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Litpho het volgende:
Toegegeven, als mannelijke hints zijn ze natuurlijk lang zo subtiel niet als ze zouden kunnen zijn, maar toch...
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:05 schreef AirwiN het volgende:
Hij is uitstekend gezelschap om mee te dineren!
"The early bird gets eaten first"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op één van onze andere tafelgenoten die luidkeels 'TIETEN' riep toen de goedbedeelde serveerster richting onze tafel kwam lopen?![]()
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepostquote:
Je bent trots?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepost![]()
Hint: het was niet clumsy_clownquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?.
Ja, daar ben ik uiteraard fundamenteel niet toe in staat. Zeker niet als de slinger van "lief" naar "egoistische klootzak" overslaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Monologen terwijl mensen zitten te eten hebben toch het potentieel om ernstig onsmakelijk te ogen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurdequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Hij zat bij mijn slechte oor, dus over het algemeen heb ik de normale gesprekken die er plaatsvonden wel kunnen volgen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurde.
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?
Kom je daar langs met RR 3? Dan weet ik dat voor mijn volgende weekend in Den Haag.quote:
Dat was toegeven aan de mentale verlokking der sigaretten. Dat tel ik niet echt meequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?
Het is net het levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met vlagen, soms vind ik gestopt zijn echt stom.
Forenzen is tha bombquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
Ik doe het dagelijks, als ik naar mn werk ga.
Ik moet er niet aan denken om met chocola te stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Burdie het volgende:
Niet-roken is echt stom zeg!.
Ik zit me er steeds op te verheugen: "Als ik daar aankom, dan rook ik eerst even een sigaretje buiten... oh nee... ik rook niet meer." En gelijk is m'n hele blije stemming verpest..
nou, inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met chocola te stoppen.
Omdat het leven best tof is!quote:
zegguh positief doen doe je maar in je eigen tijdquote:
Ik had ook met pompoenen kunnen gaan jubelen, dat heb ik je bespaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
zegguh positief doen doe je maar in je eigen tijd![]()
Dan is dit toch de leukstequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom voornamelijk hier en in de Apple Slowchat.
mijn dank is enorm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had ook met pompoenen kunnen gaan jubelen, dat heb ik je bespaard
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is dit toch de leukste
Wanneer ga je KLB modden?
en nu wachtenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Thisbe het volgende:
Het was énig mensen, zeven uur reizen voor een gesprek van een uur.
Ze hadden het liefst mensen die cum laude waren afgestudeerd. Gelukkig voldoe ik daaraan.![]()
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het zit er dik in dat ik het niet ga worden bij dat kantoor waarvoor ik gesolliciteerd had, maar gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
Voor een gesprek moeten ze je vrij geven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......
Koppensnellers voor je laten werken. En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood isquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
ze moeten zoveel....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor een gesprek moeten ze je vrij geven.
"Hoi! Ik ben dan-en-dan een half dagje afwezig in verband met andere aanbiedingen die ik krijg. Mocht het je niet aanstaan, kan ik natuurlijk ook meteen thuis gaan zitten?"quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koppensnellers voor je laten werken. En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood is.
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef webspider het volgende:
[..]
"Hoi! Ik ben dan-en-dan een half dagje afwezig in verband met andere aanbiedingen die ik krijg. Mocht het je niet aanstaan, kan ik natuurlijk ook meteen thuis gaan zitten?"
Bron ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood is.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......
Uhhuh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagen
Ik vind het belangrijk genoeg en ik weet nu al dat ik die dagen heel lastig ga krijgenquote:
Sollicitatieverlof ook. En aangezien jij al hebt opgezegd, wat een werkgever nogal eens eist als je gebruik wil maken van je recht tot sollicitatieverlof, is er dus geen probleem. Zelfs al vinden zij van wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagen
Die sollicitatie van vandaag of van verleden week? En waarom heb je dat idee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het zit er dik in dat ik het niet ga worden bij dat kantoor waarvoor ik gesolliciteerd had, maar gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sollicitatieverlof ook. En aangezien jij al hebt opgezegd, wat een werkgever nogal eens eist als je gebruik wil maken van je recht tot sollicitatieverlof, is er dus geen probleem. Zelfs al vinden zij van wel!
Ze kunnen je hooguit ontslaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...
Ik heb nergens iets zien staan over sollicitatieverlof, dus ik ben bang dat dat niet door zal gaan. En ziek zijn: ze komen nooit controleren, sterker nog, ze hebben mijn telefoonnummer niet eens. Ik bel de ARBO zelf. De vorige keer belden ze me oude nummer. En post van mijn baas krijg ik nog steeds op mijn oude adres, zelfs na een jaar en tig keer doorgeven dat ik echt verhuisd ben....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.quote:
Dus geen probleemquote:
Dat doe ik al door nog 4 maanden te blijven. Maar ziek melden zal denk ik ook niet hoeven, ik draai tegenwoordig standaard overuren, zodat ik ze kan compenseren. Ik moet _Arual_ toch wegbrengen, dus twee vliegen in 1 klap door wat overuren te draaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.
Ja, gewoon vrij pakken dus. En idd, door het zo ruim van te voren aan te geven dat je er mee ophoud heb je het erg netjes geregeld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik al door nog 4 maanden te blijven. Maar ziek melden zal denk ik ook niet hoeven, ik draai tegenwoordig standaard overuren, zodat ik ze kan compenseren. Ik moet _Arual_ toch wegbrengen, dus twee vliegen in 1 klap door wat overuren te draaien
Het is een kleine wereld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, gewoon vrij pakken dus. En idd, door het zo ruim van te voren aan te geven dat je er mee ophoud heb je het erg netjes geregeld.
Excuses, voorgaande post was kennelijk niet doorspekt genoeg van ironiequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.
Bekend uit de tijd dat ik een aantal gesprekken per maand had. Ik was toen nog vermoeider dan nu in mijn werk-periode.quote:
Weet ik. Reistijden en irritante werktijden en vooral het gebrek aan het kunnen opnemen van vrije dagen zijn aardige redenen. Ik ben ook kapot zo langzamerhand, ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou Pheno, het wordt dan inderdaad tijd dat je ze gaat verlaten!
@ Airwin, de headhunter zei vandaag dat het kantoor waarbij ik gesolliciteerd had heel erg dol was op mensen met hoge cijfers. En nu ben ik natuurlijk briljant, alleen zonder de bijbehorende cijfers.![]()
En het gesprek van vorige week was bij een ander kantoor.
En je wordt moe van solliciteren.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.
Teveel redenen. Ik heb na het klussen etc nog bijna 50 dagen over. Dat klusen had ik al een half jaar van te voren vast laten leggen, anders was dat al lastig geweestquote:
www.getasociallife.com?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef vencodark het volgende:
Ik heb behoefte aan ontspanning en een sociaal netwerk. Morgen begin ik.![]()
Heb ik al geprobeerd. Werkt nietquote:
Denk je nou echt dat dat in een ander land beter zou zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs ik _Arual_ niet was tegengekomen dan was ik hier in dit tyfusland al weggeweest, ik heb hier voor de rest niets.
ALs ik dat doe dan is _Arual_ ook weg, zachtjes bijten kan nog wel, maar doorbijten.......quote:
Beter? Nee. Wel anders. Hier heb ik sowieso niets, ik zou niets te verliezen hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat in een ander land beter zou zijn?
Ja dat zou zonde zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs ik dat doe dan is _Arual_ ook weg, zachtjes bijten kan nog wel, maar doorbijten.......
Kom Pheno, niet zo negatief! ik wil best even over je hoofd aaien hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
Beter? Nee. Wel anders. Hier heb ik sowieso niets, ik zou niets te verliezen hebben.
Hoe komt dat? Zo moeilijk vind ik het doorgaans niet om over mijzelf te praten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend uit de tijd dat ik een aantal gesprekken per maand had. Ik was toen nog vermoeider dan nu in mijn werk-periode..
Materiale zaken zijn zo te kopen als je een baan hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kom Pheno, niet zo negatief! ik wil best even over je hoofd aaien hoor!
En Nijmegen is keileuk! Om je een hart onder de riem te steken:
Ik heb geen huis, geen baan, geen tuin én geen Arual![]()
Dat je die niet kan kopen is an sich natuurlijk geen slechte zaak. Het zou voor mij aardig in waarde devalueren anders, en je wil ook niet dat "vrienden hebben" iets is voor de rijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Materiale zaken zijn zo te kopen als je een baan hebt
Een vriendenkring niet
één van de ergste periodes van mijn leven .... solliciterenquote:
Vrienden moet je ervan overtuigen dat ze bevriend met je willen zijn. Dat is mijn tactiek: overrompelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vriendenkring niet
Hoe komt dat nou? Ik ben echt doodop, en dat van één uur praten over mijzelf. Onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
één van de ergste periodes van mijn leven .... solliciteren. Ik dacht op voorhand dat het nog wel leuk zou zijn ( nog niet moeten werken ). Maar het was zo vermoeiend, en dat gevoel van afwijzing, keer op keer
![]()
je kan niet alles hebben in het leven, dat heb ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
Een vriendenkring niet
Ik heb nog nooit in mijn leven een sollicitatie hoeven schrijven. Ik probeer dan ook weer nu eerst zonder. En dat terwijl _Arual_ bij elkaar 100 afwijzigingen heeft gehad .....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
één van de ergste periodes van mijn leven .... solliciteren. Ik dacht op voorhand dat het nog wel leuk zou zijn ( nog niet moeten werken ). Maar het was zo vermoeiend, en dat gevoel van afwijzing, keer op keer
![]()
Die job stoptquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben in het leven, dat heb ik ook niet, maar je mag toch echt wel blij zijn met de dingen die je wel hebt, een job, een vrouw die je graat ziet, da's toch al een mooie basis
Wat petitlapin zegt: wees blij met wat je hebt. Ik ben fantastisch, en toch moet ik solliciteren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een sollicitatie hoeven schrijven. Ik probeer dan ook weer nu eerst zonder. En dat terwijl _Arual_ bij elkaar 100 afwijzigingen heeft gehad .....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Thisbe het volgende:
Hoe komt dat nou? Ik ben echt doodop, en dat van één uur praten over mijzelf. Onvoorstelbaar!
Een basis tot wat. Ze is het enige wat me nog laat zien dat ik leef, voor de rest heb ik zo'n sixth sense gevoel: niemand ziet me, het leven gaat van iedereen door en het lijkt alsof ik op pauze staquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben in het leven, dat heb ik ook niet, maar je mag toch echt wel blij zijn met de dingen die je wel hebt, een job, een vrouw die je graat ziet, da's toch al een mooie basis
quote:
Je hebt al 100 brieven geschreven? Denk het niet. Je komt wel aan een baan, al zou het niet eens zijn wat je zoekt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat petitlapin zegt: wees blij met wat je hebt. Ik ben fantastisch, en toch moet ik solliciteren.![]()
Komt ook wel. En anders maar niet. Geld boeit me niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit je in een markt waar er meer jobs voor het rapen liggen, én je hebt al ervaring ... dat moet toch goedkomen
Dan moet je jezelf zichtbaar maken! Heb ik ook moeten doen, want mensen vinden gehandicapten eng kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Een basis tot wat. Ze is het enige wat me nog laat zien dat ik leef, voor de rest heb ik zo'n sixth sense gevoel: niemand ziet me, het leven gaat van iedereen door en het lijkt alsof ik op pauze sta
Fok gaat me met dit niet helpen, door dat gezeik hier van me
ik heb nog mijn sollicitatiemap van vroeger, ik heb 68 brieven geschreven, ben 17 keer gaan solliciteren, toen had ik een jobquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Pheno het volgende:
Je hebt al 100 brieven geschreven? Denk het niet. Je komt wel aan een baan, al zou het niet eens zijn wat je zoekt.
Dat hoef je me niet te vertellen, ik heb het aan den lijve mogen ondervinden wat men van gehandicapten vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf zichtbaar maken! Heb ik ook moeten doen, want mensen vinden gehandicapten eng kan ik je vertellen.
Heb je ooit eens iemand uitgenodigd om eens te komen eten bijvoorbeeld? Of: ga een keer mee duiken, dan leer ik je een paar mooie trucjes. En dan zeg je: volgende week ga ik daar en daar heen, ga je mee?
Dat komt goed, het lijkt wel alsof bedrijven alleen starters met 20 jaar werkervaring zoeken, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Thisbe het volgende:
@ petitlapin, dat gevoel heb ik ook, in het luchtledige hangen. Ik heb dan wel drie mooie universitaire diploma's, maar ik begin gewoon op zero. Het is bijna alsof ik een gup zonder enige kennis of ervaring ben.
Het leuke is ook dat ze het schaap met vijf poten zoeken, ze vinden het enig die drie diploma's van me, maar ik heb wel lang gestudeerd (goh!), en niet eens cum laude afgestudeerd!
Ik heb weleens geen zin om te koken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef Pheno het volgende:
Dat hoef je me niet te vertellen, ik heb het aan den lijve mogen ondervinden wat men van gehandicapten vindt.
Ik kan moeilijk iemand van straat plukken om te komen eten
Ja, dat laatste dat ken ik... Ieder gesprek is toch weer een flinke inspanning...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef Thisbe het volgende:
@ Airwin, de headhunter zei vandaag dat het kantoor waarbij ik gesolliciteerd had heel erg dol was op mensen met hoge cijfers. En nu ben ik natuurlijk briljant, alleen zonder de bijbehorende cijfers.![]()
En het gesprek van vorige week was bij een ander kantoor.
En je wordt moe van solliciteren.![]()
Als ik de vacatures mag geloven is dat ook zo,quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt goed, het lijkt wel alsof bedrijven alleen starters met 20 jaar werkervaring zoeken, maar dat is niet zo
Ik, cum laude?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dat ken ik... Ieder gesprek is toch weer een flinke inspanning...
Verbeter mij als ik het mis heb, maar meldde je eerder niet dat je cum laude was afgestudeerd? En anders, kandidaten selecteren op cijfers is een keuze, de vraag is of je daarmee de beste binnen haalt. Lerend vermogen bepaalt natuurlijk maar een beperkt deel van de kwaliteit die je kunt bieden...
Tja, de vacatures. Elke randdebiel snapt dat die eisen niet kunnen, maar ze proberen het tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik de vacatures mag geloven is dat ook zo,. Maar via detachering zijn er wat meer mogelijkheden gelukkig, al vind ik het een maf systeem,
.
Is dat wel iets waar je probeert bij een nieuwe werkgever weer tijd voor te regelen? Sowieso verminderde reistijd, maar ook bijv. 36 uur?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
Ik geef geen duikles meer. Geen tijd door werk etc.
Als dat financieel zou kunnen. _Arual_s contract loopt ook weer zo af, dan sta ik er weer alleen voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat wel iets waar je probeert bij een nieuwe werkgever weer tijd voor te regelen? Sowieso verminderde reistijd, maar ook bijv. 36 uur?
Je kwam geloofwaardig genoeg over...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik, cum laude?Integendeel! Ze zochten voor dat kantoor eigenlijk alleen mensen die cum laude waren afgestudeerd. En mijn opmerking was pure sarcasme, ik heb wel mijn opleidingen afgemaakt, maar dan wel met vrolijke zesjes en een enkele zeven.
![]()
_Arual_ zapte die net weg, ze vond er geen reet aanquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
_Arual_ zapte die net weg, ze vond er geen reet aan
Gelijk heeft ze
Maar om dan die zelfde starter aan te nemen via een detacheringbureau en er veel meer voor betalen vind ik zo raar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de vacatures. Elke randdebiel snapt dat die eisen niet kunnen, maar ze proberen het toch
Is struikelen over een schemerlampje zodat dan je badjas openvalt terwijl er een monteur op bezoek is niet een typische Bridget Jones actie? Dat zou toch een groot feest der herkenning moeten zijn voor _Arual_...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
_Arual_ zapte die net weg, ze vond er geen reet aan
Gelijk heeft ze
Ook als je wel iets te verliezen hebt, lijkt het me een hele ervaring. Ik ben dan ook druk bezig met verkennen op de expat-marktquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter? Nee. Wel anders. Hier heb ik sowieso niets, ik zou niets te verliezen hebben.
Het gesprek ging heel goed hoor, daar niet van. De recruiter vond de eisen van dat kantoor ook idioot (liet ze doorschemeren), maar ja, zij is een tussenpersoon. Ze had wel een ander kantoor in de aanbieding, waar wel echte mensen werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kwam geloofwaardig genoeg over...
Hoe ging het gesprek verder naar jouw idee?
Ik ken de film voor de rest niet, ik kan 10 minuten kijken en dan zap ik al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is struikelen over een schemerlampje zodat dan je badjas openvalt terwijl er een monteur op bezoek is niet een typische Bridget Jones actie? Dat zou toch een groot feest der herkenning moeten zijn voor _Arual_...
Als er een vacature op Bonaire is dan ben ik wegquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ook als je wel iets te verliezen hebt, lijkt het me een hele ervaring. Ik ben dan ook druk bezig me te verkennen op de expat-markt.
Och, zo ken ik er nog wel een hoor. Alleen spelen er in mijn verhaal twee monteurs mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is struikelen over een schemerlampje zodat dan je badjas openvalt terwijl er een monteur op bezoek is niet een typische Bridget Jones actie? Dat zou toch een groot feest der herkenning moeten zijn voor _Arual_...
Het postkantoor zoekt nog een stempelmachineonderhouder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een vacature op Bonaire is dan ben ik weg
Who the fuck is Darcy? Naast de buren van de Bundies?quote:
Iets meer herseninhoud als vereiste vind ik ook primaquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Het postkantoor zoekt nog een stempelmachineonderhouder.
Dan wil ik wel vrienden met je zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
Als er een vacature op Bonaire is dan ben ik weg
Ik neem aan dat het in het juristen wereldje ook redelijk goed gaat momenteel? En als je eenmaal begonnen bent is het makkelijk iets te vinden dat beter bij je past.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het gesprek ging heel goed hoor, daar niet van. De recruiter vond de eisen van dat kantoor ook idioot (liet ze doorschemeren), maar ja, zij is een tussenpersoon. Ze had wel een ander kantoor in de aanbieding, waar wel echte mensen werken.
En Bridget Jones is toch al heel vaak op de tv geweest?
En petitlapin, 68 brieven!Daar zou de moed me enorm van in de schoenen zinken. Waren dat ook juridische vacatures?
Idioot is misschien niet het juiste woord, maar als je dergelijke eisen stelt, dan haal je ook een bepaald type mensen binnen, die het in het ergste geval nog altijd met elkaar eens zijn ook. Dat kan nog wel eens leiden tot gebrek aan een frisse blik of een andere kijk op het geheel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Thisbe het volgende:
Het gesprek ging heel goed hoor, daar niet van. De recruiter vond de eisen van dat kantoor ook idioot (liet ze doorschemeren), maar ja, zij is een tussenpersoon. Ze had wel een ander kantoor in de aanbieding, waar wel echte mensen werken.
Ik ga er niet vanuit dat iemand me uit dit topic me ooit wilt zien. Ik geloof dat er sowieso al een paar me goed zat zijnquote:
Over het algemeen is dit niet het gewenste effect van een man op een vrouw.quote:
Oeps, ik had ff het Bridget Jones gemist en dacht bij deze naar hierboven aan Jefferson Darcy uit Married with Childeren.quote:
In de Intermediair stond een tijdje geleden nog een vacature voor aardappeltester. Lijkt je dat wat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets meer herseninhoud als vereiste vind ik ook prima
Lachenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Intermediair stond een tijdje geleden nog een vacature voor aardappeltester. Lijkt je dat wat?
Derde gesprek. Voor de rest hetzelfde verhaal, ik zit er alweer bijna zeven jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik na mn 7e gesprek een bedrijf had gevonden wat zo gek was om mij aan te nemen. En ik zit er nog steeds. En ze zijn nog tevreden met me ook! Ik snap er niets van.
Ik ga er van uit dat je dat mis hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iemand me uit dit topic me ooit wilt zien. Ik geloof dat er sowieso al een paar me goed zat zijn
Bedrijfje waar ik werk is groot genoeg om nog verder in te groeien. En ik geloof dat we binnenkort nog een ander bedrijfje kunnen gaan overnemen waardoor we nog een tikje groter zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Derde gesprek. Voor de rest hetzelfde verhaal, ik zit er alweer bijna zeven jaar.
Nee, kleinerende opmerkingen zatquote:
Weinig de laatste tijd hoor. Mijn overijverige collega naast me zit te veel te zeuren.quote:
Dat vond ik ook... Tot je de gevraagde competenties ziet... Het is een WO functie...quote:
Werkt hij voor Danny?quote:
Nou...Ik moet wel een kantoor zien te vinden waar ik aangenomen word, én waar ik met plezier naartoe ga. Want ik moet ook nog een opleiding van drie jaar doen, en die doe je in principe binnen hetzelfde kantoor. En drie jaar met tegenzin naar het kantoor gaan zie ik niet zo zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
Ik neem aan dat het in het juristen wereldje ook redelijk goed gaat momenteel? En als je eenmaal begonnen bent is het makkelijk iets te vinden dat beter bij je past.
Ik wil je wel zienquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iemand me uit dit topic me ooit wilt zien. Ik geloof dat er sowieso al een paar me goed zat zijn
Die gaan wel richting meer mensen.quote:
Die krijgt volgens mij iedereen wel naar zijn hoofd. En niet zeuren, er zijn zelfs mensen die met mij bevriend willen zijn uit eigen vrije wil.quote:
Litpho de grootste zeikerd? Welke Litpho heb jij voor je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die krijgt volgens mij iedereen wel naar zijn hoofd. En niet zeuren, er zijn zelfs mensen die met mij bevriend willen zijn uit eigen vrije wil.
En ik vind je niet eens de grootste zeikerd uit dit topic. Let je op Litpho? Ik geef wéér een compliment aan iemand!![]()
Shit, wie moet ik inhalen. Second best is zo rotquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die krijgt volgens mij iedereen wel naar zijn hoofd. En niet zeuren, er zijn zelfs mensen die met mij bevriend willen zijn uit eigen vrije wil.
En ik vind je niet eens de grootste zeikerd uit dit topic. Let je op Litpho? Ik geef wéér een compliment aan iemand!![]()
Dat aangenomen worden zal echt wel goed komen, kwestie van tijd. Of je er met plezier naar toe zult gaan moet je helaas voor een groot deel proefondervindelijk achter komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou...Ik moet wel een kantoor zien te vinden waar ik aangenomen word, én waar ik met plezier naartoe ga. Want ik moet ook nog een opleiding van drie jaar doen, en die doe je in principe binnen hetzelfde kantoor. En drie jaar met tegenzin naar het kantoor gaan zie ik niet zo zitten.
Je leest verkeerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Litpho de grootste zeikerd? Welke Litpho heb jij voor je?
Het is voorspelbaar en zelfs suitable for workquote:
Wat heb je dan aan die opleiding?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Thisbe het volgende:
Een opleiding tot advocaat Frezer, want na een rechtenopleiding kun je nog niks.
quote:
Brazilie is veuls te ver weg. Alhoewel daar wel een vrouwenoverschot is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Solliciteer dan Q.
en gewoon jurist ? moest ik het opnieuw doen denk ik dat ik niet meer in de advocatuur zou gaan...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Thisbe het volgende:
Een opleiding tot advocaat Frezer, want na een rechtenopleiding kun je nog niks.
Zoek die kerel op en neuk hemquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
'I understand that i was labouring under a grave misunderstanding.'
O Darcy..
Ik hou al op.
* noteert *quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Thisbe het volgende:
Let je op Litpho? Ik geef wéér een compliment aan iemand!![]()
Marcy Darcyquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Darcy? Alsin de Darcy van Pride & Prejudice?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Thisbe het volgende:
Jij snaptquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Darcy? Alsin de Darcy van Pride & Prejudice?
Dat is de wetenschap Annie. L'art pour l'art. Bij die opleiding leer je onder andere hoe je een proces moet voeren.quote:
Ik snap hem ook hoor, en ik vind hem mooier dan hughquote:
In vond het een leuke (BBC) seriequote:
vooral vennootschapsrecht, ook economisch en fiscaal recht ... maar ik heb een break genomen. Kindjes gaan voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Thisbe het volgende:
Dat is de wetenschap Annie. L'art pour l'art. Bij die opleiding leer je onder andere hoe je een proces moet voeren.
@ petitlapin, ik denk dat de advocatuur wel bij mij past. Ik ben wel zo'n doordouwer, en ik vond mijn stage in de advocatuur helemaal het einde. Ben jij nu advocaat? Welk vakgebied?
Hoeveel streepjes heb ik al?quote:
We zijn hier dan ook lief. Somsquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Overigens vind ik het erg lief van jullie dat jullie me allemaal succeswensen, en ook nog een geïnteresseerd zijn in mijn verhalen.![]()
![]()
Nu wil je zeker voor iedereen één streepje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoeveel streepjes heb ik al?
O, ik heb hierboven ook al gezegd dat ik iedereen lief vind, telt dat ook?
Ik zou niet durven mijn voorbarige mening over jou te simplificeren tot slechts een aantal streepjesquote:
Lieve mensen...quote:
quote:
Nah, niets om verontrust over te zijnquote:
Hoef ik de rest van het jaar geen complimenten meer te geven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu wil je zeker voor iedereen één streepje?
en AirwiNs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
Niets mis met lieve mensen.
Ach, Al Bundy is een held.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nah, niets om verontrust over te zijn
Lief is stom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
Niets mis met lieve mensen.
quote:
Als de gelegenheid zich ooit voordoet, ren ik niet weg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iemand me uit dit topic me ooit wilt zien.
Ik mag toch hopen dat je dat gevoel van verplichting op iets anders gebaseerd hebt dan mijn wegwerpopmerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoef ik de rest van het jaar geen complimenten meer te geven.
Feitquote:
Aardappelexpert!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Intermediair stond een tijdje geleden nog een vacature voor aardappeltester. Lijkt je dat wat?
Kijk, dat is andere koekquote:
Nog erger!quote:
Ja, dit is nog niet helemaal ware liefde, ben ik bangquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Als de gelegenheid zich ooit voordoet, ren ik niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |