"The early bird gets eaten first"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op één van onze andere tafelgenoten die luidkeels 'TIETEN' riep toen de goedbedeelde serveerster richting onze tafel kwam lopen?![]()
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepostquote:
Je bent trots?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepost![]()
Hint: het was niet clumsy_clownquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?.
Ja, daar ben ik uiteraard fundamenteel niet toe in staat. Zeker niet als de slinger van "lief" naar "egoistische klootzak" overslaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Monologen terwijl mensen zitten te eten hebben toch het potentieel om ernstig onsmakelijk te ogen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurdequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Hij zat bij mijn slechte oor, dus over het algemeen heb ik de normale gesprekken die er plaatsvonden wel kunnen volgen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurde.
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?
Kom je daar langs met RR 3? Dan weet ik dat voor mijn volgende weekend in Den Haag.quote:
Dat was toegeven aan de mentale verlokking der sigaretten. Dat tel ik niet echt meequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?
Het is net het levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met vlagen, soms vind ik gestopt zijn echt stom.
Forenzen is tha bombquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
Ik doe het dagelijks, als ik naar mn werk ga.
Ik moet er niet aan denken om met chocola te stoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Burdie het volgende:
Niet-roken is echt stom zeg!.
Ik zit me er steeds op te verheugen: "Als ik daar aankom, dan rook ik eerst even een sigaretje buiten... oh nee... ik rook niet meer." En gelijk is m'n hele blije stemming verpest..
nou, inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met chocola te stoppen.
Omdat het leven best tof is!quote:
zegguh positief doen doe je maar in je eigen tijdquote:
Ik had ook met pompoenen kunnen gaan jubelen, dat heb ik je bespaardquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
zegguh positief doen doe je maar in je eigen tijd![]()
Dan is dit toch de leukstequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom voornamelijk hier en in de Apple Slowchat.
mijn dank is enorm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had ook met pompoenen kunnen gaan jubelen, dat heb ik je bespaard
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is dit toch de leukste
Wanneer ga je KLB modden?
en nu wachtenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Thisbe het volgende:
Het was énig mensen, zeven uur reizen voor een gesprek van een uur.
Ze hadden het liefst mensen die cum laude waren afgestudeerd. Gelukkig voldoe ik daaraan.![]()
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het zit er dik in dat ik het niet ga worden bij dat kantoor waarvoor ik gesolliciteerd had, maar gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
Voor een gesprek moeten ze je vrij geven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......
Koppensnellers voor je laten werken. En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood isquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
ze moeten zoveel....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor een gesprek moeten ze je vrij geven.
"Hoi! Ik ben dan-en-dan een half dagje afwezig in verband met andere aanbiedingen die ik krijg. Mocht het je niet aanstaan, kan ik natuurlijk ook meteen thuis gaan zitten?"quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Koppensnellers voor je laten werken. En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood is.
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef webspider het volgende:
[..]
"Hoi! Ik ben dan-en-dan een half dagje afwezig in verband met andere aanbiedingen die ik krijg. Mocht het je niet aanstaan, kan ik natuurlijk ook meteen thuis gaan zitten?"
Bron ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat kolonialisme dood is.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
afwachten wat ze zeggen. ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met solliciteren. als ik eens een dagje vrij kan krijgen om op gesprek te komen......
Uhhuh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagen
Ik vind het belangrijk genoeg en ik weet nu al dat ik die dagen heel lastig ga krijgenquote:
Sollicitatieverlof ook. En aangezien jij al hebt opgezegd, wat een werkgever nogal eens eist als je gebruik wil maken van je recht tot sollicitatieverlof, is er dus geen probleem. Zelfs al vinden zij van wel!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld me gewoon ziek, dat zijn gratis vrije dagen
Die sollicitatie van vandaag of van verleden week? En waarom heb je dat idee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Thisbe het volgende:
Nou, het zit er dik in dat ik het niet ga worden bij dat kantoor waarvoor ik gesolliciteerd had, maar gelukkig had de headhunter nog een ander kantoor in de aanbieding.
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sollicitatieverlof ook. En aangezien jij al hebt opgezegd, wat een werkgever nogal eens eist als je gebruik wil maken van je recht tot sollicitatieverlof, is er dus geen probleem. Zelfs al vinden zij van wel!
Ze kunnen je hooguit ontslaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...
Ik heb nergens iets zien staan over sollicitatieverlof, dus ik ben bang dat dat niet door zal gaan. En ziek zijn: ze komen nooit controleren, sterker nog, ze hebben mijn telefoonnummer niet eens. Ik bel de ARBO zelf. De vorige keer belden ze me oude nummer. En post van mijn baas krijg ik nog steeds op mijn oude adres, zelfs na een jaar en tig keer doorgeven dat ik echt verhuisd ben....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit even te gluren op internet, maar het moet inderdaad wel in je CAO staan. Ziek melden met het risico lopen dat je niet thuis bent als ze komen controleren is ook niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk...
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.quote:
Dus geen probleemquote:
Dat doe ik al door nog 4 maanden te blijven. Maar ziek melden zal denk ik ook niet hoeven, ik draai tegenwoordig standaard overuren, zodat ik ze kan compenseren. Ik moet _Arual_ toch wegbrengen, dus twee vliegen in 1 klap door wat overuren te draaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.
Ja, gewoon vrij pakken dus. En idd, door het zo ruim van te voren aan te geven dat je er mee ophoud heb je het erg netjes geregeld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik al door nog 4 maanden te blijven. Maar ziek melden zal denk ik ook niet hoeven, ik draai tegenwoordig standaard overuren, zodat ik ze kan compenseren. Ik moet _Arual_ toch wegbrengen, dus twee vliegen in 1 klap door wat overuren te draaien
Het is een kleine wereld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, gewoon vrij pakken dus. En idd, door het zo ruim van te voren aan te geven dat je er mee ophoud heb je het erg netjes geregeld.
Excuses, voorgaande post was kennelijk niet doorspekt genoeg van ironiequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat je graag je zaken netjes wil afhandelen.
Bekend uit de tijd dat ik een aantal gesprekken per maand had. Ik was toen nog vermoeider dan nu in mijn werk-periode.quote:
Weet ik. Reistijden en irritante werktijden en vooral het gebrek aan het kunnen opnemen van vrije dagen zijn aardige redenen. Ik ben ook kapot zo langzamerhand, ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou Pheno, het wordt dan inderdaad tijd dat je ze gaat verlaten!
@ Airwin, de headhunter zei vandaag dat het kantoor waarbij ik gesolliciteerd had heel erg dol was op mensen met hoge cijfers. En nu ben ik natuurlijk briljant, alleen zonder de bijbehorende cijfers.![]()
En het gesprek van vorige week was bij een ander kantoor.
En je wordt moe van solliciteren.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |