Mental imagequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een nonverbale respons is ook een antwoord.
of vermoedelijk in ieder geval veelzeggend
Het ging dan ook om de mond vol tanden... En ook bedankt namens mij voor de mental image...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een nonverbale respons is ook een antwoord.
of vermoedelijk in ieder geval veelzeggend
King for a day, fool for a lifetime...quote:
Omdat je gewoon geweldig bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
King for a day, fool for a lifetime...![]()
Maar waarom?
Jongens, veel subtieler dan dit kán ik het niet eens beschrijven (of ik moet voor de blablabla gaan), jullie respectievelijke mental images komt echt uit jullie eigen overuren draaiende inspiratie, laat mij daar buitenquote:
Dat staat uiteraard buiten kijf.quote:
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Online, waar ik voldoende bedenktijd heb en je niet aan mijn lichaamstaal ziet hoe ik bij moet komen van die verbale uppercut? Onwaarschijnlijk.
Mja, een stratenboek ontbreekt hier nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb een mond om te vragen.. ben nog altijd overal gekomen waar ik wou..![]()
quote:
Niet dat ik het niet op prijs stel dat je het blijft proberen, dat spreektquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..
Je hebt toch PM!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jongens, veel subtieler dan dit kán ik het niet eens beschrijven (of ik moet voor de blablabla gaan), jullie respectievelijke mental images komt echt uit jullie eigen overuren draaiende inspiratie, laat mij daar buiten.
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik idd online het onderspit moet delven..
Waarbij ik voor de zoveelste keer aan wil stippen dat dat slechts was om eventuele ongemakkelijke stiltes voor te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...![]()
Weet je zeker dat je dáár een visualisatie bij wil?quote:
Dat kan ik wel aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dáár een visualisatie bij wil?.
Kwam het door bier of door jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb praatzieke vrouwen meegemaakt die minder praten dan Litpho in een offline situatie...![]()
Gelukkig had hij zijn stoel dicht aan tafel geschoven en zijn de tafels bij de Ostrich nogal zwaar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?
Ik heb die avond weinig gedronken en mij zowel verbaal als nonverbaal redelijk op de achtergrond gehouden. Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwam het door bier of door jouw indrukwekkende 'non verbale communicatie'?
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die avond weinig gedronken en mij zowel verbaal als nonverbaal redelijk op de achtergrond gehouden. Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...
Mocht ik die nodig hebben gehad, had ik uiteraard alle vertrouwen in jou gehad. Tot dusver heb je een aardig gevoel voor mijn "en nu heb ik even een aangever/intikker nodig"-hints. Toegegeven, als mannelijke hints zijn ze natuurlijk lang zo subtiel niet als ze zouden kunnen zijn, maar toch...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle eer is wat dat betreft volledig toe te schrijven aan Litpho. Die had geen aangever nodig...
Er was die avond geen worm aanwezig waarvoor ik het nodig vond om te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?
Jij doelt op één van onze andere tafelgenoten die luidkeels 'TIETEN' riep toen de goedbedeelde serveerster richting onze tafel kwam lopen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Litpho het volgende:
Toegegeven, als mannelijke hints zijn ze natuurlijk lang zo subtiel niet als ze zouden kunnen zijn, maar toch...
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:05 schreef AirwiN het volgende:
Hij is uitstekend gezelschap om mee te dineren!
"The early bird gets eaten first"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
'De grootste schreeuwlelijk krijgt de meeste wormen'?
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doelt op één van onze andere tafelgenoten die luidkeels 'TIETEN' riep toen de goedbedeelde serveerster richting onze tafel kwam lopen?![]()
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepostquote:
Je bent trots?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo fanatiek meepost![]()
Hint: het was niet clumsy_clownquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom weet ik direct over wie dit gaat?.
Ja, daar ben ik uiteraard fundamenteel niet toe in staat. Zeker niet als de slinger van "lief" naar "egoistische klootzak" overslaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dineren wel. Het ging hier echter over het voeren van een gesprek.
Monologen terwijl mensen zitten te eten hebben toch het potentieel om ernstig onsmakelijk te ogen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurdequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten die een potentieel tafelgenoot wat mij betreft moet bezitten is het vermogen van het voeren van een gesprek in plaats van het houden van een monoloog...
Hij zat bij mijn slechte oor, dus over het algemeen heb ik de normale gesprekken die er plaatsvonden wel kunnen volgen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft een TIETUH-schreeuwende nixxx er wel voor gezorgd dat dit niet gebeurde.
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is dat incl of excl je pauze maandagmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |