Latitude D520quote:
Die van mij is perfectquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
Dell Latitude D810. Met voor de tweede keer een kutscherm.
De eerste had een verticale streep dooie pixels. Nu heb ik een scherm met een verticale golflijn. 2 uur na vervangingquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van mij is perfect![]()
Heerlijke machine.
Zal de kabel wel stuk zijn ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste had een verticale streep dooie pixels. Nu heb ik een scherm met een verticale golflijn. 2 uur na vervanging
Nee, ik denk dat we het nu wel even rustig aan kunnen doenquote:
.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we het nu wel even rustig aan kunnen doen.
Vind je hem geil of alleen leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Broodje ananas-kaas uit de oven is nu toch geregeld. En Dr. Philll is leuk.
Ik kijk nog liever naar een uitzending van TELEACquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde het gewoon even checken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk, zei ik toch? In mijn vocabulaire is dat niet het equivalent van geil.
Creatief met Turk was ook leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een uitzending van TELEAC
Opereren kan je leren!
Volgens mijn psychiater ben ik helemaal niet gekquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even checken.
Je hebt wel vaker gekke momenten.
Hij wil niks verdienen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mijn psychiater ben ik helemaal niet gek.
quote:
Even samen douchen dan?quote:
Dat waren de duitsers toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zegt men dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.
Ben héél hard aan het werk hoor..eigenlijk..quote:
Even het werkzweet van je afspoelen en even Papierversnipperaar de knopen uit je schouders laten masseren zodat je weer met frisse moed je werk af kan gaan ronden dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben héél hard aan het werk hoor..eigenlijk..![]()
Ik dacht je zou niet naar de bekende weg vragen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even het werkzweet van je afspoelen en even Papierversnipperaar de knopen uit je schouders laten masseren zodat je weer met frisse moed je werk af kan gaan ronden dan?
Vandaag geleerd hoe een ananas groeit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef Burdie het volgende:
Geloof me, het is vast een aardige jongen, maar ik zou normaliter Papierversnipperaar niet op de aan mij bekende weg plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik dacht je zou niet naar de bekende weg vragen..![]()
![]()
Tering Veel Paaseitjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef CherryLips het volgende:
TVP
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef Aarti het volgende:
me neither
Sprak de pinguin op het noordelijk halfrondquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.
*zucht.. altijd een antwoord..quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, het is vast een aardige jongen, maar ik zou normaliter Papierversnipperaar niet op de aan mij bekende weg plaatsen.
Wie zegt dat ik hier niet bewust ben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sprak de pinguin op het noordelijk halfrond.
dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik compenseer dat weer met een enorm goed richtingsgevoel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb tomtom op mijn 6680
Enkel gebruik ik het af&toe; als ik naar onbekende plaatsen moet..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.. altijd een antwoord..ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..
![]()
Online, waar ik voldoende bedenktijd heb en je niet aan mijn lichaamstaal ziet hoe ik bij moet komen van die verbale uppercut? Onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..![]()
Foto's van de Bloemendaelse Charitatieve Instelling?quote:
Bloemendaal en goede doelen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's van de Bloemendaelse Charitatieve Instelling?
Wie weet als je de daadwerkelijke woorden achter blablabla in z'n oren fluistert bij een flinke kuddelsessie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.. altijd een antwoord..ik vraag me serieus af of het me ooit zal lukken om jou eens met de mond vol tanden te laten staan..
![]()
Een nonverbale respons is ook een antwoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet als je de daadwerkelijke woorden achter blablabla in z'n oren fluistert bij een flinke kuddelsessie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |