Verdulleme.. nu moet ik steeds terug gaan zoeken wat de betekenis is..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger, toen de slowchats nog muuk waren....
quote:
Als ervaren turbo chatter heb ik de lijst in WORD geplakt en kan ik dus continue spiekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Verdulleme.. nu moet ik steeds terug gaan zoeken wat de betekenis is..![]()
En ik zit continu naar boven te scrollen,quote:
Dit is gemoedelijkquote:
haha. ik wou m printen maar mn printer wil niet doen wat ik wil..dat is minder..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ervaren turbo chatter heb ik de lijst in WORD geplakt en kan ik dus continue spieken![]()
dat kan ik alleen bijhouden als ik niet ook nog tussendoor moet werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit is gemoedelijk![]()
Ik zou vooral niet proberen het Koffie SC bij te houden
Rimmenquote:
Totdat je merkt dat je baas al een half uur achter je staat mee te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
Turbochat. Tof.
Nu ben ik uiteraard niet bekend met jouw creatieve uitspattingen in die specifieke richting, maar ik prefereer een iets minder grote afstand dan onze huidige voor dat doelquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
Er wordt niet aan bijten gedaan wel aan tuutsjen..![]()
ik heb altijd 9586 schermen open, veel te veel werk om te onderzoekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Totdat je merkt dat je baas al een half uur achter je staat mee te kijken![]()
Dan heeft hij tenminste wat te zien gehad. Anders heeft hij een half uur alleen maar gezien hoe jij ritmisch in slaap viel bovenop de F5-toets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen baas hier, zit maar alleen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb altijd 9586 schermen open, veel te veel werk om te onderzoeken![]()
ik heb 1 keer een niet-subtiele vraag gehad van een tijdelijkbaasvrouwtjequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Same here. Ze kunnen niet zien wat ik allemaal doe.
Maar ik heb wel 1 x een subtiele vraag gehad van mijn baas
Ook mijn creatieviteit kent grenzen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard niet bekend met jouw creatieve uitspattingen in die specifieke richting, maar ik prefereer een iets minder grote afstand dan onze huidige voor dat doel.
Zoek even een oplossing voor mij graagquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ook mijn creatieviteit kent grenzen..maar ben wel goed in het zoeken van oplossingen, dat dan weer wel..
![]()
De weg (je weet wel, die van die wil) duurt hooguit iets langer, maar je bent wel door interessante landschappen gekomen en het einddoel wordt uiteindelijk bereikt. Dit uiteraard in scherp contrast tot mijn eigen creativiteit die uiteraard wel zeer oplossingsgericht is, maar weigert op wat voor manier dan ook naar de bekende weg te vragenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
maar ben wel goed in het zoeken van oplossingen, dat dan weer wel..![]()
Daarom hangt er een spiegel aan mijn bureau, dat zie ik meteen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was dat een verzoek om een samenvatting?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Aarti het volgende:
que?
Ik zit te grijnzen..wat zeg je dat weer goed..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De weg (je weet wel, die van die wil) duurt hooguit iets langer, maar je bent wel door interessante landschappen gekomen en het einddoel wordt uiteindelijk bereikt. Dit uiteraard in scherp contrast tot mijn eigen creativiteit die uiteraard wel zeer oplossingsgericht is, maar weigert op wat voor manier dan ook naar de bekende weg te vragen.
Eerder een uitwijdingquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat een verzoek om een samenvatting?.
[nerd]quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb altijd 9586 schermen open, veel te veel werk om te onderzoeken![]()
ik heb een hele hippe laptopquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[nerd]
Beetje veel schermen die open staan, dat je PC dat trekt![]()
[/nerd]
Heb je Vistaquote:
hip draait om verpakking zoals we allemaal weten, niet om inhoudquote:
Ja, dat is Vistaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
hip draait om verpakking zoals we allemaal weten, niet om inhoud![]()
![]()
Dat is toch ook een gedeelte van de verpakkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
hip draait om verpakking zoals we allemaal weten, niet om inhoud![]()
![]()
is vista zwart met een IBM logo met thinkpad erop?quote:
IBM laptops zijn niet hipquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
is vista zwart met een IBM logo met thinkpad erop?![]()
Hip displacement als je ze een beetje onhandig draagt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IBM laptops zijn niet hip![]()
Wel degelijk en goed maar niet hip
Mijn goede voornemen voor 2008 is om PI beter te gaan gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IBM laptops zijn niet hip![]()
Wel degelijk en goed maar niet hip
Met de x serie valt dat ook wel weer meequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hip displacement als je ze een beetje onhandig draagt.
Dus we moeten het nog 7 maanden zonder doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2008 is om PI beter te gaan gebruiken![]()
Jawel, maar dat is zo dicht bij 'hip' als ik in de buurt kom met de Thinkpads.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de x serie valt dat ook wel weer mee
De zakkelijke T variant is ook flink afgevallen in de loop van de jaren.
Zeker van de t30 naar de t40 is die een stuk platter en wat dat betreft vriendelijker geworden.
minimaalquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus we moeten het nog 7 maanden zonder doen?![]()
Ik heb een heel pand er vol mee zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is zo dicht bij 'hip' als ik in de buurt kom met de Thinkpads.
wil je niet dat ik even kap met posten in het kader van topicsluiting?quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |