We verzinnen er zelf wel wat bij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik kuddel... en wat ik dan zeg is voor mij een weet en voor diegene die het niet aangaat.. blablabla...![]()
Of dat overeenkomt met hetgeen ik zou zeggen is dan nog maar de vraag..quote:
Probleemloos.quote:
Die kans is bijzonder klein... Des te leuker om op die verzinsels echt je creativiteit los te laten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Of dat overeenkomt met hetgeen ik zou zeggen is dan nog maar de vraag..![]()
Creativiteit is één van mn kwaliteiten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is bijzonder klein... Des te leuker om op die verzinsels echt je creativiteit los te laten...
Vooral omdat iets me zegt dat Cara zichzelf dat voorrecht al lang geleden heeft toegeëigend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is bijzonder klein... Des te leuker om op die verzinsels echt je creativiteit los te laten...
Dat moet wel als je echt in staat bent de meest bizarre kleurencombinaties kleding te matchen met iemands haar- en oogkleur...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Creativiteit is één van mn kwaliteiten..![]()
Tsssssssssss....je kunt me daar gerust op vertrouwen hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet wel als je echt in staat bent de meest bizarre kleurencombinaties kleding te matchen met iemands haar- en oogkleur...![]()
AirwiN heeft zich ooit aangeboden om met jou kleding voor hem te gaan kopen, dus ik denk dat dat vertrouwen wel goed zit. Ik kan altijd nog een zonnebril meenemen voor het geval dat niet zo blijktquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tsssssssssss....je kunt me daar gerust op vertrouwen hoor..
Het is de enige waarvan ik in theorie op de hoogte ben. Van de rest weet ik geeneens af, laat staan dat ik ze met eigen oren ogen heb kunnen aanschouwen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tsssssssssss....je kunt me daar gerust op vertrouwen hoor..en trouwens dat is maar een klein voorbeeldje van mn creatieve "uitspattingen"..
Lieverd.. die zonnebril heb je uitsluitend voor de zon nodig..trust me!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN heeft zich ooit aangeboden om met jou kleding voor hem te gaan kopen, dus ik denk dat dat vertrouwen wel goed zit. Ik kan altijd nog een zonnebril meenemen voor het geval dat niet zo blijkt.
Ik wil deze maand nog één of twee pakken kopen, dus beter plannen we een afspraak...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN heeft zich ooit aangeboden om met jou kleding voor hem te gaan kopen, dus ik denk dat dat vertrouwen wel goed zit. Ik kan altijd nog een zonnebril meenemen voor het geval dat niet zo blijkt.
Op zich geen slecht idee. Ik had er eigenlijk ook nog weer één nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil deze maand nog één of twee pakken kopen, dus beter plannen we een afspraak...![]()
En weer een date! Cara gaat het druk krijgen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil deze maand nog één of twee pakken kopen, dus beter plannen we een afspraak...![]()
Hoezo weer een date?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
En weer een date! Cara gaat het druk krijgen!
Ik mis ook het skûtsjesilen (als je toch al ruimte voor het fierljeppen openlaat)quote:
skûtsjesilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mis ook het skûtsjesilen (als je toch al ruimte voor het fierljeppen openlaat).
Mag ik een tuutsje van jou?quote:
Ik weet niet of ik jullie allebei tegelijk aan kan hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Ik had er eigenlijk ook nog weer één nodig.
Cara, wat denk je ervan twee charmante heren in het net te steken?.
Wat ist?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:50 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me doodziek
famke.. dat wist ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Moaie Fryske wurden mei de betsjutting yn it Nederlâns
amerijke.................. ogenblikje
babbeleguuchjes.......voorwendsel, fratsen
bargebiten.............. katjesspel, spel dat op ruzie uitloopt
earrebarre............... ooievaar
famke................... meisje, dochtertje
ferdivedaasje.......... vermaak, ontspanning
fereale................... verliefd
fertutearzje............ omkomen, verworden
(fier)ljeppe............ (polsstokvér)springen
halje-trawalje........ plotseling, overhaast
harkeniel(tsje)....... uitbouw met venster boven de dakgoot (dakkapel)
juunpizelje.............. 1. avondvisite brengen; 2. als vrijer ‘s avonds een meisje bezoeken
kruupelhintsje.......... 1. krielkip; 2. lieveheersbeestje
kwizekwansje........ persoon van invloed
mem...................... moeder
njonkelytsen........ langzamerhand; zachtjes aan
noflik..................... 1. genoeglijk, aangenaam; 2. handzaam; 3. gemak gevend; 4. gemakzuchtig
ruugelje................... verspreid neervallen of laten neervallen
sabeare.................. nagebootst, niet echt
sydsulver............... 1. wederhelft; 2. zilverwerk
skewiele................ 1. gerieven; 2. inschikken
skytmerakels.......... aanstellerij, uitvluchten
skytskoarje............ schoorvoeten, aarzelen
smuuk..................... behaaglijk, gezellig, knus
tuukelteammen........ 1. hindernis, belemmering;
2. dwaze handeling
ttuutsje..................... zoenen
De vorige pagina met Litpho,quote:
Bijkbaar is creativiteit ook aan devaluatie onderhevig...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Litpho het volgende:
Ik zie het al Air, dat is toch teveel gevraagd voor haar creativiteit. Jammer.
Tenzij door jou geïnspireerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijkbaar is creativiteit ook aan devaluatie onderhevig...![]()
Absoluut niet!.. flapdrol!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Litpho het volgende:
Ik zie het al Air, dat is toch teveel gevraagd voor haar creativiteit. Jammer.
Wie weet heeft mijn inspiratievermogen ook een katalyserende werking op Cara d'r creatieve vermogen...quote:
De laatste keer dat ik pakken ging kopen was ik binnen twintig minuten klaar... Ok, de stropdassen en de overhemden duurden wat langer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Absoluut niet!.. flapdrol!maar ik wil mn aandacht niet moeten verdelen.. tsssssssss..
Maar als het niet anders kan.. ook daar draai ik uiteindelijk mn hand niet voor om..
Er komt nogal wat bij kijken om iemand in het pak te steken mét bijpassend hemd en stropdas hoor....
quote:
quote:Ehm, bijwerkingen van de medicijnen..
Ik wil je uiteraard niet teleurstellen, maar ook bij mijzelf in slechts een bescheiden toeschouwerrol lag dat wel enigszins in de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar ik wil mn aandacht niet moeten verdelen.. tsssssssss..
Allemaal skytmerakels, Cara is aan het skytskoarje...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil je uiteraard niet teleurstellen, maar ook bij mijzelf in slechts een bescheiden toeschouwerrol lag dat wel enigszins in de lijn der verwachtingen.
Cara is een bange wezel..quote:
Veel meer dan beloven onszelf te zijn (wat gelukkig toch al vrij makkelijk gaat) gaat er niet in zitten om je moed in te pratenquote:
Jullie bijten niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel meer dan beloven onszelf te zijn (wat gelukkig toch al vrij makkelijk gaat) gaat er niet in zitten om je moed in te praten. Dat is toch echt een drempel die je zelf over zal moeten (of niet natuurlijk).
Daar ken ik de Friese vertaling dan weer niet voor... Hebben jullie in 't Zuiden daar nog een leuk alternatief voor?quote:
Dat weet ik..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel meer dan beloven onszelf te zijn (wat gelukkig toch al vrij makkelijk gaat) gaat er niet in zitten om je moed in te praten. Dat is toch echt een drempel die je zelf over zal moeten (of niet natuurlijk).
Hooguit in een broodje tijdens de lunch!quote:
Vroeger, toen de slowchats nog muuk waren...quote:
Slechts op verzoek. Blablablaquote:
Ik spreek geen limburgs maar ik weet dat er zoiets is als "boksesjieter" ---> oftewel broekenschijter..maar dat kan van plaatst tot plaats verschillen hier..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ken ik de Friese vertaling dan weer niet voor... Hebben jullie in 't Zuiden daar nog een leuk alternatief voor?
In Den Haag noemen we dat een schètlèsteâhr (*)...
(*) schijtlijster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |