ik ben verre weg van vervelingquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil niet dat jij je net zo moet gaan vervelen als Q.
Dus kun je beter zelf doen![]()
Geen idee om Animal Planet/Discovery oid op te zetten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
de tv aanzetten niet ken alle vrouwen onderhand wel waarmee je kunt smsen![]()
![]()
![]()
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja, het is nog steeds erg leuk en zit er wel op mn plekje.
En krijg met regelmatig een compliment van mn collega's en adviseurs dat het goed gaat en dat ze blij met me zijn.
Dus dat maakt het allemaal veel leuker.
Beter dan dat stomme uitzendbureau.
Nope, Ik ben helemaal happy hier![]()
Erotische reclames met het team van Nova maakt dat niet direct veel beterquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iig niet die commerciele zenders die toch alleen maar erotische reclames uitzenden..
Ik kende het ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Ik heb een nieuw woord geleerd vandaag.... "koesen" ..dat krijg je van teruglezen..
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Ik heb een nieuw woord geleerd vandaag.... "koesen" ..dat krijg je van teruglezen..
![]()
Yep, mooi woord!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Wel grappig woord thoo.
Slapen. Op z'n Frysk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, mooi woord!![]()
Maar wat betekend het?![]()
![]()
Ah, Cara. Voulez vous koeser avec moi?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als ik alleen het woord had gehoord en niet de context waarin het werd gebruikt.. was ik nooit op "slapen" gekomen..
Ik moet m onthouden..
Ah!.. Fries.. da wist ik dan ook weer niet.. Mn leermoment van vandaag..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, Cara. Voulez vous koeser avec moi?.
Traditioneel reserveerde Labelle daar de avonden voor, meen ik mij te herinneren. Wat ook ongeveer de eerste tijd is dat ik een gaatje voor je in mijn agenda kan vindenquote:
Tja.. je moet wel willen hé? waar een wil is is een weg..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Traditioneel reserveerde Labelle daar de avonden voor, meen ik mij te herinneren. Wat ook ongeveer de eerste tijd is dat ik een gaatje voor je in mijn agenda kan vinden.
Dat baseer je op...?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef emo.gif het volgende:
Wat een proletarisch topique zeg
Gelukkig weet ik dat jij niet zou willen dat ik bepaalde consequenties maar voor lief neem (zoals het kwijtraken van mijn baan) dus hoef ik niet de keuze te maken die weg direct in te slaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. je moet wel willen hé? waar een wil is is een weg..![]()
Euhm..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ouwe vrouwen versierder!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou ik idd niet op mn geweten willen hebben..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat jij niet zou willen dat ik bepaalde consequenties maar voor lief neem (zoals het kwijtraken van mijn baan) dus hoef ik niet de keuze te maken die weg direct in te slaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm..sowieso eerst voorzichtig koffie of zo.. voordat ik ga koesen..
![]()
zoiets als "kuddelen"...quote:
Luister jij met je ogen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zoiets als "kuddelen"...klinkt in mijn ogen ook lief..
En dat zeg jij...quote:
Ogen is Limburgs voor oren...quote:
Cara luistert/kijkt/neemt op wat voor ESP-wijze dan ook maar waar met haar hele wezen. Ogen zijn slechts een hulpmiddel (alhoewel aanzienlijk beter om het wezen door terug te zien dan de oren, ook een hulpmiddel).quote:
Euhm.. nou daar zou ik iets op kunnen zeggen in de trant van......blablabla...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef Frezer het volgende:
[..], maar van koffie blijf je nou juist wakker!
Deze post is een beetje verwarrendquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cara luistert/kijkt/neemt op wat voor ESP-wijze dan ook maar waar met haar hele wezen. Ogen zijn slechts een hulpmiddel (alhoewel aanzienlijk beter om het wezen door terug te zien dan de oren, ook een hulpmiddel).
Kuddelen klinkt toch liever dan blablabla in mijn ogenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. nou daar zou ik iets op kunnen zeggen in de trant van......blablabla...en dan koes je vanzelf wel...
![]()
Dat je op jonger valt, betekent nog niet dat je geen oudere vrouwen versiert...quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cara luistert/kijkt/neemt op wat voor ESP-wijze dan ook maar waar met haar hele wezen. Ogen zijn slechts een hulpmiddel (alhoewel aanzienlijk beter om het wezen door terug te zien dan de oren, ook een hulpmiddel).
Het is mijn TRU-post van dit jaar, dat hoort zo.quote:
Ik heb nooit gedate met Yvonnequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je op jonger valt, betekent nog niet dat je geen oudere vrouwen versiert...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kuddelen klinkt toch liever dan blablabla in mijn ogen.
We verzinnen er zelf wel wat bij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik kuddel... en wat ik dan zeg is voor mij een weet en voor diegene die het niet aangaat.. blablabla...![]()
Of dat overeenkomt met hetgeen ik zou zeggen is dan nog maar de vraag..quote:
Probleemloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |