Jij bent dan ook een pro!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
zóveel is 21 cm nou ook niet hoor.
Jij bent er niet alleen goed mee, jij bent er ook één!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef nixxx het volgende:
maar wij zijn ook goed! ... met krukken
21 is niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
zóveel is 21 cm nou ook niet hoor.
een barkruk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er niet alleen goed mee, jij bent er ook één!
Weet jij trouwens hoe je vier homo's op één barkruk kan laten zitten?quote:
op zijn kop zetten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe je vier homo's op één barkruk kan laten zitten?
Je kan wel zien wie de humor heeft gekregen bij jou in de familie dan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
op zijn kop zetten...van mijn broer gehoord
of de homofiele genenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie de humor heeft gekregen bij jou in de familie dan...
leuk voor een studentenkamerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Studentenkamers #5
spamnog betere foto;s van mijn plekje
quote:Speciale korting voor leden van Ticket Service!
Kaartenactie voor zondag 27 mei reünieconcert Dolly Dots in Ahoy!
Speciaal voor De vrienden van Amstel LIVE! in Ahoy 2007 besloten de Dolly Dots om nog één keer bij elkaar te komen. Dit beviel zo goed dat de dames besloten hebben om de tijdelijke reünie af te sluiten met eigen concerten in het Rotterdamse Ahoy. De kaarten voor het aangekondigde concert op 26 mei waren in minder dan een dag uitverkocht, waarop twee extra concerten op 25 en 27 mei zijn toegevoegd.
Wat denk jij als een vrouw de dag na een eerste date terug mailt? 'Die wil trouwen!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke kamer MM, maar hoe ga je in godsnaam je eten snijden op je aanrecht?
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Of drinkt het als een shakequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelost.
Voor de TVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?
Een zak sperciebonen kan ik ook schoonmaken met een pan + bord op schoot voor de TV b.v.
Ik had het detail van de eerste date gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk jij als een vrouw de dag na een eerste date terug mailt? 'Die wil trouwen!!!' En vervolgens laat je nooit meer wat van je horen....
Dat heb ik er gewoon bij verzonnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had het detail van de eerste date gemist.
En zie! De oplossingen dienen zich met hopen tegelijk aanquote:
Tuurlijk, geen probleem... Je komt er vanzelf wel uit, niks mis met wat nadenken en twijfelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedankt voor je smsjes trouwens.
(niet dat ik er nu wel uit ben, maar soit).
AF!quote:
meisjes slaan is kusjes vragen toch?quote:
quote:
moet dat per se op het aanrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
zou dat niet helpen, iets anders in je mond stoppen? (Niet doordenken, dank u.quote:
Heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
zou dat niet helpen, iets anders in je mond stoppen? (Niet doordenken, dank u.) kauwgom oid.
Of zoethout, dat lijkt kwa vorm ook nog eens op een sigaret.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
Dat gaat niet he, als loonslaaf?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Das uhhh. Vroeg.quote:
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.quote:
Zag dit nog even snel, kan daar enkel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Daarom ben ik ook gestoptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Gewoon slaaf dan, of heb je nog een betere benaming?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.
je komt maar mooi welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Over dat tweede gedeelte loop je al langer te klagen hoor,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Nieuwe NS kopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Je hebt mij helemaal niet op MSN.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Dat wordt krap vóór zaterdagquote:
Mannen met lange wimpersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
Die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar doe vooral wat je niet laten kan.quote:
Ja ja, ik had je gelezenquote:
. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
misselijkheid is alweer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!
Ik ga aardbeien met slagroom maken.
Kunnen mannen-wimpers daar niet mee in de goede richting worden gekruld?quote:
Dat mag best hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je gelezen.
Maar ik moest mijn. en [afbeelding]. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
Jumpen with the stars.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?
quote:
Tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat mag best hoorik kan wel wat hebben
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof.
Ik kom zaterdag wel, ik ga alleen vrij vroeg weer terug omdat ik een stuk met de bus mag doen.
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesen![]()
Dazeggik.quote:
Nouja het si tovh gewoon niet leuk als het supergezellig is om dan al; vroeg weg te gaan? dus dan kan je altijd wel ergens blijven slapen, mocht het nou zo fucking saai zijn heb je gewoon een goed excuus om op tijd weg te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te worden.
Hallo Aarti!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
Als ik vroeg wegga zeg ik volgens jou daarmee dat ik het fucking saai vond en beledig ik daarmee de gastheer. Subtielquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja het si tovh gewoon niet leuk als het supergezellig is om dan al; vroeg weg te gaan? dus dan kan je altijd wel ergens blijven slapen, mocht het nou zo fucking saai zijn heb je gewoon een goed excuus om op tijd weg te gaanvandaar denoods
zo bedoelde ik t weer nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik vroeg wegga zeg ik volgens jou daarmee dat ik het fucking saai vond en beledig ik daarmee de gastheer. Subtiel.
waarbij ik natuurlijk altijd nog ter verdediging kan opvoeren dat (als ik tijdig vertrek) er vervolgens over mij geroddeld kan worden om een niet-saaie avond nog minder saai te maken
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesen![]()
Ook jij kan desnoods vast wel blijven koesen andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20) .
Zonde!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20) .
Wij leunen en steunen op elkander.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
krukken? wie is er manke nelis?
Nog niemand. Voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
krukken? wie is er manke nelis?
HOI CHOWI. OKEE. TOF.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
HALLO Q, NEUKEN?
Jij bent best makkelijk daarin. Tof.quote:
quote:
Was het lekker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
De nachtploeg wordt net wakker.
Present.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
De nachtploeg wordt net wakker.
Immer. Ik heb schijnbaar dit topic niet meer nodig om vrouwen teleur te stellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Frezer het volgende:
Afwezig.
Alleen mentaal, naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Frezer het volgende:
Afwezig.
Bier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Burdie het volgende:
So. Now what?
In dat geval mag limonade ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Burdie het volgende:
Nee dankje, ik heb mijn tanden al gepoetst.
Zoethoutthee dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Burdie het volgende:
Daar zitten teveel koolhydraten in.
Sex ook, doe je dat ook niet meer?quote:
Nee, maar ik ga wel vaak ergens wat drinken met totaal onbekende fok!kers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef Burdie het volgende:
Zeg ThE_ED, date je wel vaker willekeurige, jou totaal onbekende fokkers?.
jij welquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef Burdie het volgende:
Zeg ThE_ED, date je wel vaker willekeurige, jou totaal onbekende fokkers?.
Over ontmoeten van totaal onbekende fok!kers gesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Litpho het volgende:
De enige keer dat ik The_Ed bij mijn weten heb gezien was op de tweede vrijgezellenmeet, dus de stap naar daten via het Singlestopic is niet zo groot als het lijkt.
Nee, ik moest met alle geweld Au3 meeten en je weet hoe ze is als je niet luistertquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt gedate met ThE_ED, Litpho?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt gedate met ThE_ED, Litpho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, nou weet ik het weer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik moest met alle geweld Au3 meeten
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef OldJeller het volgende:
Nosh, ging het topic toch 'opschonen'.
Volgens mij deed hij 'm dicht en ging slapen.
Uit jaloezie!!!Nosh slaapt nog niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wij tukken niet wij koesenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga trouwens wel tukken, want anders word ik weer zo raar aangekeken morgenochtend op het werk.
En met deze vrolijke gedachte ga ook ik slapenquote:
Zie boven jequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met deze vrolijke gedachte ga ook ik slapen.
idem!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga slapen
en het andere topic is weer open
Dat heb ik voor de komende 4 maandenquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:34 schreef Q. het volgende:
Geen zin.
Ah, dan heb je wat te doen in de auto/trein.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:52 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
Zo weer naar het briljante Eindhoven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. x 10^2000
quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ah, dan heb je wat te doen in de auto/trein.
Refrein:Ik dacht meer aan een stevig stukje progressive trance in de auto, tegen de filestressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. x 10^2000.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
Bel Bin-Laden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:56 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand toevallig een bom over?
Hij neemt niet op, de lamzakquote:
Fileflirten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een stevig stukje progressive trance in de auto, tegen de filestress.
Zodat je je leuter in die knalpijp kan stoppen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Fileflirten.
Wat je doet is:
je pakt drie A4-tjes. Op één zet je je telefoonnummer met '', op een ander '
' en op de laatste een middelvinger.
Zo kun je goed communiceren met je medeautomobilist.
Helaas welquote:
Vanwege dat stomme karakter van me. Ik krijg de schijt van mezelfquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet dus tot september nog bij je huidige werkgever zitten? vanwege contract?
Ik werd wakker naast een FOK!ker!quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik kwam zowaar een Fokker tegen in het wild.
Hmm lastig. Belastingtechnisch is het dus niet aan te raden om een lange tijd op te nemen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanwege dat stomme karakter van me. Ik krijg de schijt van mezelf
Dat en anders ben ik 49 dagen kwijt aan de belasting ipv opnemen
Dat is het probleem niet, belastingtechnisch vind ik het minder om mijn dagen te verkopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm lastig. Belastingtechnisch is het dus niet aan te raden om een lange tijd op te nemen?
Uitslapen is gezond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
*schopt tegen biologische klok*
Hallo ik hoor om 7u wakker te worden, niet kwart voor 9!
Wanneer wil je zwangeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
*schopt tegen biologische klok*
Hallo ik hoor om 7u wakker te worden, niet kwart voor 9!
Wil je de mijne een dagje lenen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Schande! Dat wil ik ook! Mits vrouwelijk en aantrekkelijk.
Ahhaquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, belastingtechnisch vind ik het minder om mijn dagen te verkopen
Ik kwam er één keertje eentje tegen, die werkte bij een benzinepomp en die herkende mij. Kleine wereld, klein dorp dat Utrecht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:02 schreef Q. het volgende:
Tering, een beetje rondneuzen op hyves en ik ontdek dat 50% van alle mensen die ooit bij mij op de basisschool zaten nu in Utrecht wonen..
Ik heb nog genoeg slaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iemand nog wat slaap over?
Er zijn geen treinen tussen Nijmegen en Arnhem hè?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
Succes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
De baan is in Den Haag, het gesprek in Rotterdam. Zo leer ik Nederland ook weer eens kennen hè?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef Frezer het volgende:
broer, jij hier!
Soms gebeurt dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Q. het volgende:
Broer hier?
Altijd weer onverwacht, die acties van broer.quote:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef Thisbe het volgende:
Sollicitatiegesprek. Wens me maar weer succes!
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef Litpho het volgende:
Meestal als het tijdstip aanzienlijk donkerder uitzicht oplevert, dat wel.
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef Thisbe het volgende:
Duurt me veels te langquote:
Gegeven dat mijn ogen nog half in de slaapstand staan, jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat nog in de nachtstand. Is dat een excuus?
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duurt me veels te lang
Ik heb morgen ADV
Goeiemorgen!![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Aarti het volgende:
Mij ook, vandaag en morgen tellen dubbel mee qua werktijd![]()
maar daarna![]()
heb je leuke weekendplannen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ben ook ontzettend toe aan weekend.
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.quote:
mijn weekend bestaat uit studeren en slapenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Het huis een beetje voorbereiden op de komst van het nieuwe bed.
En de week erop heb ik vakantie; veel sporten, een vergadering, en lekker aanrommelen.
Jij?
nee ik werk fulltime en moet mn scriptie nog afmakenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Je studeert deeltijd?
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok. Bijna klaar dus.
Jij werkt op een universiteit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Heheh. Je bent niet de enige. Er zijn studenten bij ons die al 12 jaar staan ingeschreven en alleen nog een scriptie moeten schrijven.
HBO instantie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Aarti het volgende:
Jij werkt op een universiteit?
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, alleen weet ik inmiddels nieuwe betekenis te geven aan het woord "bijna"![]()
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afrondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik was klaar met een studie, moet alleen nog 3 examens doen.
Al 2 jaar![]()
Tentamencijfersquote:
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
in de tijd die ik besteed heb aan fokken had ik een compleet nieuwe studie kunnen afronden![]()
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zullen we je dan maar negeren voortaan? In het kader van de studie voortgang,.
Wat kost een voldoende?quote:
heb je weleens een stom foutje gemaakt?quote:
Okay,quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee![]()
ik heb afleiding nodig, anders word ik gekkkkkkkk![]()
Ik heb niet zo veel te vertellen,quote:
Heul veul geld. En m'n baanquote:
ik voel me geliefdquote:
Ja, maar later wel hersteld.quote:
vertel eens over je nieuwe liefdequote:
Dat is dan weer een beetje jammer,quote:
Was daquote:
als je verliefd bent vind je hem of haar meestal om op te eten jaquote:
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30....quote:
wanneer was je voor het laatst echt verliefd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30.....
Ah, Opa Frezer vertelt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was in de roerige jaren 30.....
1774, drie levens geledenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
wanneer was je voor het laatst echt verliefd?
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veels te nuchtere hollanders om verliefd te worden
Het gaat ze gewoon geen hol aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellen.
ik hoef niet te weten op wiequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn gewoon te schuchter om dat hier te komen vertellen.
Lijkt me terecht. Wat zou je ook moeten met die informatie? (tenzij de dame in kwestie natuurlijk ook op Fok! rondloopt).quote:
True. Laatste keer was een paar jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
WHZ.quote:
Op CL?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
True. Laatste keer was een paar jaar geleden alweer..
Ook dat. Maar dat geldt wel voor meer mensenquote:
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Wat zou je ook moeten met die informatie? (tenzij de dame in kwestie natuurlijk ook op Fok! rondloopt).
Hollander? ok 3/4quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef Aarti het volgende:
quote:
Weer een blauwoog in beeld dan? Of dur je dat nu ook niet meer te vertellen,quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.
so much for that brilliant idea![]()
dan maar mn eigen zwijmerlarij![]()
Met Fok! met stip op de eerste plaats.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat. Maar dat geldt wel voor meer mensen.
dezelfde, eng he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Weer een blauwoog in beeld dan? Of dur je dat nu ook niet meer te vertellen,
Jeetje, wat eentonig!quote:
Oh, verliefd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, ik wilde gewoon even meezwijmelen met de laatste liefde van Frezer.
so much for that brilliant idea![]()
dan maar mn eigen zwijmerlarij![]()
De aanhouder wint. Om maar eens een nuchter hollandsch spreekwoord te gebruikenquote:
"Ik weet het nog goed, het was in de 50s?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn verliefd-zijn-skills zitten onder het roest en stof.
hij blijft me fascineren, zou het soms echt zijn?quote:
Het was voordat je je huidige liefde Chocola ontmoette?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef CherryLips het volgende:
twee jaar geleden. denk ik. ik weet niet eens of dat echte verliefdheid was, viel wel vier kilo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |