Orginele bron: Coast to Coast AMquote:Last month (April 2007), my wife and I were on a walk when we noticed a very large, very strange "craft" in the sky. My wife took a picture with her cell phone camera (first photo below). A few days later a friend (and neighbor) lent me his camera and came with me to take photos of this "craft". We found it and took a number of very clear photos. Picture #4 is taken from right below this thing and I must give my friend credit as I was not brave enough to get close enough to take this picture myself!
The craft is almost completely silent and moves very smoothly. It usually moves slowly until it decides to take off. Then it moves VERY quickly and is out of sight in the blink of an eye. MORE THAN ANYTHING I simply want to understand what this is and why it is here?
We found your show with Google and I have listened for a few nights now. I have decided that if anyone can help me understand what this thing is, it is you and your audience. I must admit I am deeply unsettled by this thing. I have never seen anything like this in my life... Location: I would prefer not to say for now.
--Chad
Additional Comments underneath the photos.
Chad wrote back to us with additional info: Thank you so much for posting my photos! I hope someone can help identify this... First of all, I see this thing VERY often. Since it first appeared, I have probably seen this thing maybe 8 different times since the first appearance. My friend and I went out the next day after I first saw it to get the photos, but it was not there. Then we tried again the next day, and we found it within like 30 minutes and followed it for a while. Most of the time I see it out of windows in my house, in the distance. but I would say almost half of the hikes I have gone on in my area, I have seen it very close. It is very easy to photograph and...many neighbors aside from my friend have also seen it.
It is almost totally silent but not quite. It makes kind of "crackling" noises. It's hard to describe them but they are only intermittent and not very loud, but you can notice them. Sometimes there is a very slight hum that sounds kind of mechanical, almost like when you are near very large power lines. But it is nothing loud like a jet engine, it is very quiet for the most part.
It moves almost like an insect. If you have ever seen a bug on a pond, it is kind of like that. It is VERY smooth and slow most of the time, but then every now and then it will rotate very quickly and go VERY fast into another direction, then stop, and repeat the process all over again. There is just something very unnatural about the way it moves.
Also, I have had maybe 4 headaches in the last week, and I am normally not the kind of person who really ever gets them. Also my wife has been tired and fatigued lately. She is about a month pregnant, and the doctor said fatigue is normal around this time, but I worry that it is a lot. Basically what I'm worried is that this "craft" has got some kind of radiation or something. Like I said, it sounds like power lines if you get close enough to it. Obviously I am worried for our health, especially with a baby on the way. I dont know if they are related, but again, this is why I really hope someone can answer these questions!
--Chad
Bij mij de laatste. Lichtinval lijkt gewoon niet te kloppen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef kirsten. het volgende:
vooral de 2e foto komt heel nep op mij over.
Ja omdat UFO's normaal niet ZO duidelijk op foto's verschijnen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:53 schreef Keiichi het volgende:
Het komt bij mij over als een 3D render gesoept in wat foto's![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Relneger18 het volgende:
De laatste foto, als je kijkt dan zie je dat het licht oostelijk van ding erop schijnt. De struiken daarentegen hebben een andere lichtinval dan de schotel.
Scherp? ik vind het wel meevallen met mijn "oude" powershot S60 maak ik mooiere foto's zowel binnen als buiten uit de losse hand. En wat is er mis met de losse hand? het is gewoon daglicht dus heb je een korte sluitertijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef beerten het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het fototoestel van mevrouw. Ze maakt verdomd gedetailleerde en scherpe foto's, uit de losse hand. En in de buitenlucht
Het is een mobiele telefoon, geen "dedicated picture device"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef M42 het volgende:
[..]
Scherp? ik vind het wel meevallen met mijn "oude" powershot S60 maak ik mooiere foto's zowel binnen als buiten uit de losse hand. En wat is er mis met de losse hand? het is gewoon daglicht dus heb je een korte sluitertijd.
Alleen de eerste foto is met een GSM Camera gemaakt de rest met een normale digitale camera. Je ziet toch ook duidelijk het verschil!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is een mobiele telefoon, geen "dedicated picture device"
Met CA en alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
Dit ziet er wel erg nep uit. Renders.
Daar lijkt het idd het meest op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen.
[afbeelding]
Idd, mevrouw had zeker geen filmfunctie op haar toestel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef wimmmm het volgende:
laat ze nu maar een filmpje maken
Daar is de render wel op gebaseerd gok ik, vandaar de sprieten. Maar het principe van de lifter gaat nooit werken voor dat formaat object (met energievoorziening aan boord). Toedeloe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen.
[afbeelding]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen, gebruik makende van het Biefeld Brown effect.
Dat verklaart ook gelijk het "hoogspanningsgeluid".
En vermoedelijk een flinke ozon geur.
[afbeelding]
Biefeld Brown effectquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?
D.m.v. ionenoverdracht tussen ijzerdraadjes waarop een hoge spanning staat (30kV ofzo) en een heel licht geleidend frame (bijv. een frame verpakt in aluminiumfolie) kan het frame gaan zweven. Dat is het Biefield Browneffectquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?
Duidelijk? Ik heb foto's gemaakt van willekeurige doodnormale dingen die er gesoepter uitzagen dan dit, terwijl het gewoon een echte foto was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Mèh, aan de tweede en de laatste foto, kun je duidelijk zien dat 't nep is. Ga eens na waarom dit soort meuk altijd uit Amerika komt..
Qua lichtinval, kijk op de tweede foto eens naar die streepjes of wat het ook zijn midden in. Die lopen blauw uit, voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. En die laatste, tsja, die vind ik er gewoon ontzettend nep uitzien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duidelijk? Ik heb foto's gemaakt van willekeurige doodnormale dingen die er gesoepter uitzagen dan dit, terwijl het gewoon een echte foto was.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Mèh, aan de tweede en de laatste foto, kun je duidelijk zien dat 't nep is. Ga eens na waarom dit soort meuk altijd uit Amerika komt..
oeh.. die is me nooit gelukt bij natuurkunde..!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen, gebruik makende van het Biefeld Brown effect.
Dat verklaart ook gelijk het "hoogspanningsgeluid".
En vermoedelijk een flinke ozon geur.
[afbeelding]
Dat is gewoon CA... verdiep je eens in fotografie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Qua lichtinval, kijk op de tweede foto eens naar die streepjes of wat het ook zijn midden in. Die lopen blauw uit, voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. En die laatste, tsja, die vind ik er gewoon ontzettend nep uitzien..
Maar niet per ongeluk jezelf onder hoogspanning gezet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef 2Mini het volgende:
[..]
oeh.. die is me nooit gelukt bij natuurkunde..!
Ik zie alleen een mooie gele kikkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Borriesz het volgende:
http://img100.imageshack.us/img100/8921/ani2qz6.gif
Hoax! Hoaxer heeft wel gevoel voor humor;) Smilie duidelijk zichtbaar.. Kijk maar op de echte foto.
met die technologie... film het dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef M42 het volgende:
[..]
![]()
Omdat iets niet binnen jouw referentiekader past, betekent dit nog niet meteen dat iets "nep" is.
Er zijn vele misterieuze encounters over de gehele wereld ook in ons eigen kikkerlandje!
Daarnaast hoef je toch echt niet te verwachten dat alle technologie dat bekend is bij jou, dat dit alles is wat de mens kan![]()
Ik zeg toch niet dat wat ik zeg een feit is? Ik heb helemaal geen zin om me in dit soort dingen te verdiepen omdat het echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef M42 het volgende:
[..]
![]()
Omdat iets niet binnen jouw referentiekader past, betekent dit nog niet meteen dat iets "nep" is.
Er zijn vele misterieuze encounters over de gehele wereld ook in ons eigen kikkerlandje!
Daarnaast hoef je toch echt niet te verwachten dat alle technologie dat bekend is bij jou, dat dit alles is wat de mens kan![]()
Nee, mij beledig je niet. Ik word alleen zo moe van al die domme opmerkingen wanneer iets niet past in iemand zijn/haar referentiekader.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat wat ik zeg een feit is? Ik heb helemaal geen zin om me in dit soort dingen te verdiepen omdat het echt nergens op slaat.
En ik zei óók niet dat alles met dit onderwerp uit Amerika komt, of dat was althans niet wat ik bedoelde. Maar wel voor het grootste deel, omdat het daar gewoon meer leeft. Maar goed, als ik een veronderstelling post beledig ik blijkbaar al meteen mensen..
Ja en dat is ook niet te faken natuurlijkquote:
Wat is er mis aan volgens jou?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja en dat is ook niet te faken natuurlijkKom fucking op zeg. Kijk eens goed naar die foto's.
Het voelt totaal niet op z'n plaats. Met name op die 2e foto ziet het object er veel 'harder' uit dan de omgeving.quote:
Kan best dat hij zelf een soort van helikopter in elkaar gezet heeft en de hoofdrotor weggeshopt heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef senesta het volgende:
Het lijkt wel een plafondventilator! (oke een beetje bewerkt, maar daar doet het mij aan denken), ik vind die "draden" aan de bovenkant ook raar vaag.
Blijft wel goed stilhangen voor zo'n doe-het-zelf helikopter.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan best dat hij zelf een soort van helikopter in elkaar gezet heeft en de hoofdrotor weggeshopt heeft.
quote:First off, I haven't posted on this site for some months now due to the large number of debunkers and agents that I used to see around here.
But I felt compelled to post on this topic as these are some of the best pictures ever put forward on the topic of UFOs.
I have information about the pictures for those interested and take it with a grain of salt if you like.
Here it is:
- device is a probe owned by the Grays (aliens)
- probe searches for magnetic hotspots and when finding them has a means of transferring magnetic energy to mothership which controls probe
- probe is controlled by larger ufo and its propulsion system relies on it to some extent.
- the probe resembles upside down funnel as it funnels energy from the earth hotspot to the craft above it
- device has folding arms where rivets can be seen such that probe folds up in mothership
- writing on device indicates the mothership the probe belongs to and other technical issues related to the probe
- normally such device may be invisible to human eyes but in this case was not because: remote area of activity and increasing confidence of grays and other aliens as they invade our earth. Also, sometimes mistakes are made and as activity increases more mistakes will be seen in the presence of the aliens more and more.
- probe is probably one of many owned by grays and operating on the earth
- there are said to be hundreds of such areas on the earth where such probes can tap into earths magnetic field at selected frequency (less than one thousand places though).
- grays use probe as energy is stronger than tapping cosmic rays and easier than using artificial power sources on crafts, also depends on need for energy, end purpose.
- these motherships operate as exploratory craft and recon and communications around the earth
about the photos themselves:
- blow up photos and no aberations apparent and coloration etc and detail are consistent with actual object
- object is real and observe scale relative to trees
- object is not visibly hung by wires nor is such capability remotely easy to do without hugh operation
- object displays great deal of detail upon close examination
- language has typical language markers and consistency in use and structure
- nature of object is consistent with measuring devices any civilized civilization would use - useage of materials and design for function over all else
- size, weight and difficulty of manufacture of a representative model would not only be prohibitive but as pointed out not lead to any reasonable objectives in purpose
- object displays sensors inside rim of device and is area of note for observation
- radiating arms, one large one appears as antenna array of some sort with other arms either serving directional capability or for guidance
- splines likely act as waveguide of some sort to funnel energy up to source DRAWING it in
* look in two of the pictures and observe two dark and faint but still distinct markings in the photos, one is mothership, saucer other is like worm type ufo observed before in many places around the world. Blow up the images and the worm and saucer shape become more apparent
I will post more information or try to answer questions from intelligent, thoughful, and reasonable requests as I am able.
Op de laatste ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het voelt totaal niet op z'n plaats. Met name op die 2e foto ziet het object er veel 'harder' uit dan de omgeving.
Dat is meestal op een foto he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Blijft wel goed stilhangen voor zo'n doe-het-zelf helikopter.
Op een foto wel. Statisch hé.quote:
Hoe vaak maak jij foto'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de laatste ook.
Ook lijkt de belichting me wat vreemd. Met tegenlicht (c.q. tegen een heldere hemel) toch het object zo scherp en duidelijk (en de onderkant in goed detail en goed belicht) op de foto te krijgen doet nogal kunstmatig aan. Normaal gesproken zou de lucht dan zwaar overbelicht moeten zijn, en dat lijkt niet het geval.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef Beezz het volgende:
Nep nep nep nep!
De man zegt zelf dat hij ze ontzettend vaak ziet, maar dit zijn de beste foto's die hij kon maken? Tegenwoordig kan je op bijna iedere telefoon een filmpje opnemen, waar zijn de filmpjes? [..............
............] Als een UFO een maand lang boven een bos zweeft zou je denken dat de overheid daar even achteraan gaat, maar niets is minder waar. Je zou denken dat de locale TV programma's even langskomen om een paar shots op te nemen van dit unicum, maar ook dit is niet gebeurd.
Tja, dat had the disclosure project ook geweest kunnen zijn. Weinig gezien op ned1/2/3 of rtl4.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef Keios het volgende:
Mocht het echt zijn (wat ik helemaal niet geloof. Mij lijkt het zo fake als wat) waarom is het dan nog niet op het nieuws geweest? Het zou het nieuws van de eeuw moeten zijn!!!
Misschien omdat het allemaal niet bewezen is? Misschien omdat ze zelf niet naar tv-stations en nieuwsdiensten stappen? ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tja, dat had the disclosure project ook geweest kunnen zijn. Weinig gezien op ned1/2/3 of rtl4.
Dan maakt hij die foto toch terwijl het kreng langzaam voorbij vliegt? Of is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Op een foto wel. Statisch hé.
Maar voor een foto stil hangen is wat moeilijker. Vooral indien een zelf gemaakt helikoptertje.
Alles wat het disclosure project heeft gedaan tot nog toe is me een uur lang vervelen met een film met mensen die eden zweren en zeggen dat ze grote geheimen hebben gezien, en geen enkel document of fototje overleggen dat het echt bewijst. tot nog toe heb ik ze alleen maar zien zeggen en beweren dat ze veel weten en hebben gezien. Het zou best kunnen kloppen, maar ze staan met lege handen als het gaat om echt wat aantonen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Ticker het volgende:
Tja, dat had the disclosure project ook geweest kunnen zijn. Weinig gezien op ned1/2/3 of rtl4.
Sterker nog, het zijn de "stil-hang" kampioenen van de moderne luchtvaart...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef senesta het volgende:
En helicopters kunnen toch best aardig stil hangen?
Ik zou mijn hand graag willen leggen op de originele foto's om te zien wat voorn model camera etc. Want zoiets staat simpelweg niet in deze info-file. Helaas. Wil ook niet alles zeggen trouwens, maar ga er maar van uit dat dit bewerkte shite is.quote:Thuis foto's bewerken en organiseren
Adobe Photoshop Elements 5.0 voor Windows® combineert kracht en eenvoud voor fotoliefhebbers. Bewerk en verfraai uw foto's, houd ze onder handbereik en laat op tal van nieuwe manieren zien hoe creatief u bent.
Boeiend, ik resize mijn foto's ook alitjd met Photoshop. Zegt niks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef Spellmeista het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de file info via photoshop op twee files te gebruiken en ik ga jullie uit de droom halen:
Zie hieronder de fileinfo helemaal opengeklapt bij het plaatje eronder horende: pay close attention
[afbeelding]
Standaard usericoon_big_jpg met kleur verder niet mee geklooit:
[afbeelding]
Now pay really close attention
[afbeelding]
Let goed op de woorden (photoshop elements) behorende bij dit:
[afbeelding]
plaatje.
Vervolgens google ik..(kom zelf ook uit de grafische wereld) dus wist het al een beetje
[..]
Ik zou mijn hand graag willen leggen op de originele foto's om te zien wat voorn model camera etc. Want zoiets staat simpelweg niet in deze info-file. Helaas. Wil ook niet alles zeggen trouwens, maar ga er maar van uit dat dit bewerkte shite is.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Ticker het volgende:
Niet alle tekens zijn herkend als chinees (katakana). Er waren 2 tot 3 tekens die erin voor kwamen.
Wat een mongool ben jij zeg, knappe jongen die eruit kan halen dat ik zeg dat het echt is.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
het is gewoon bewezen nep, en jij houdt je nog krampachtig vast aan het feit dat het "echt" zou kuknnen zijn![]()
Idem, het ding oogt erg echt, een render met een computer heeft toch altijd nog iets kunstmatigs over zich.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef err het volgende:
Mijn mening is dat het een echt model is, dan wel in de foto geplakt, dan wel aan een touwtje.
Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookquote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg, knappe jongen die eruit kan halen dat ik zeg dat het echt is.
Sjow veeg het zweet maar weer uit je bilnaad. De aliens kom je niet halen hoor.![]()
Precies mijn gedachten!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookZout eens een eind op met dat schelden trouwens, uit je opmerking spreekt wel degelijk de hoop dat, omdat niet alles als chinese tekens herkend is, er toch nog een mogelijkheid bestaat dat het 'echt iets' is.
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
het is gewoon bewezen nep, en jij houdt je nog krampachtig vast aan het feit dat het "echt" zou kunnen zijn![]()
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
Nee, het is niet wispelturig. Wispelturig zou zijn als al de meningen die jij nu quote van 1 en dezelfde persoon afkomstig zouden zijn, maar dat is hier niet het geval. Dat iedereen er een andere mening over heeft betekent nog niet dat het wispelturig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.![]()
+1 voor opletten!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Verrek, technisch gezein heb je nog gelijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Ik hoef me niet in te dekken man, flippo. What the fuck do I care of jij mij denkt te kunnen pakken op mijn woorden of wat dan ook. Mijn mening is mijn mening, of dacht je nou echt dat ik mijn best deed om zinnen zo te formuleren dat daar met geen mogelijkheid een weerwoord op te geven isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef Ticker het volgende:
Echt snugger zijn jullie ook niet. Maak niet uit.. het zijn namelijk altijd dezelfde.
Als je nou goed oplet, quote ik eerst 2 maal jpg97 omdat hij in zijn eerste post beweerd dat alles bewezen nep is, en daarna mij belachelijk maakt omdat ik volgens hem krampachtig aan iets vast zou houden. Dan komt CoolGuy met een de optie dat het wel echt is maar dan niet buitenaards. Of wel bedoelt als buitenaards maar dan sowieso gefaked door iemand.. met diverse opties inbegrepen (goed ingedekt trouwens CoolGuy, jij ouwe debunker). En dan is Jpg97 het daar ineens weer mee eens. Dus het was toch allemaal niet zo 'bewezen' nep, want zodra iemand met een 'normale' verklaring komt is het misschien toch allemaal niet meer nep.
Ja.. mij kan je opvegen.![]()
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.quote:
Ja en nu nog éénquote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.![]()
OT: Blijft vaag. Jammer dat je er niks concreets over kan zeggen. Misschien zou een video opname het raadsel oplossen.
joh? Mis ik zeker wat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk "CGI Artist" bij ....
En nog steeds niemand die een camera bij had om een filmpje te maken? We hebben het ding nog niet eens vliegend gezien...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef awesomedude het volgende:
Toch wordt het nu wel erg apart,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het gewoon een model is waar niet eens aandrijving in zit, iets wat zo vaak waargenomen is maar waar nooit een filmpje van gemaakt is waarop je het ook echt ziet vliegen is hoogst verdacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij is het een japans vliegtuigje, soort van robot iets
En gelukkig weet iedereen wat dat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef err het volgende:
een andere theorie is dat het om een viral gaat voor Transformers ..
Als ik iedere keer als er hier een zweefteef iets post waarvan rationeel denkend Nederland niet weet wat het is moet reageren met een "thumb down" en jank-lach-smilie zou ik er bijna een full-time baan van kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En gelukkig weet iedereen wat dat is.
Bwehehehe!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom iemand een plafondventilator in een bos zou ophangen.
sorry, dat was in grote mensentaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En gelukkig weet iedereen wat dat is.
Kortom, het zou dus een marketing stunt kunnen zijn. In Transformers wordt namelijk een drone erop uit gestuurd om de aarde te verkennen, iets waar dit object veel aan doet denken.quote:Virale marketing is een marketingtechniek die poogt [..] om de bekendheid van het merk te vergroten [..]op een wijze die te vergelijken is met een virale epidemie. In die zin lijkt het op mond-tot-mondreclame die versterkt wordt door het internet, waardoor zeer snel en veelal op goedkope wijze een groot aantal mensen bereikt kan worden.
Wel, als de laatste paar "foto's" hetzelfde oject moeten voorstellen IS het een transformer, aangezien het heel andere uitsteeksels heeft dan op de eerdere "foto's"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef err het volgende:
een andere theorie is dat het om een viral gaat voor Transformers ..
Ik vind dit nog niet zo'n gek idee. Misschien is het idd wel een vorm van reclame voor de film Transformers. Overigens zie ik dat het object ineens een add-on heeft gekregen? Er zit een ding ergens op de zijkant wat op de eerdere foto's volgens mij niet te zien was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:14 schreef err het volgende:
[..]
sorry, dat was in grote mensentaal.
Wellicht heb je vroeger ooit gespeeld met transformers? Je weet wel, auto's die tot robots kunnen transformeren en andersom. Nou, daar is een speelfilm van gemaakt, waar een hype omheen wordt gebouwd.
Een viral is volgens wikipedia
[..]
Kortom, het zou dus een marketing stunt kunnen zijn. In Transformers wordt namelijk een drone erop uit gestuurd om de aarde te verkennen, iets waar dit object veel aan doet denken.
Overigens hebben diverse CG experts aangegeven dat het object naar hun mening CGI is. Maar als alles identiek nagemaakt kan worden met CGI, hoe weet je dan nog wanneer iets echt is en wanneer niet?
precies, dat is wat ik ook bedoelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind dit nog niet zo'n gek idee. Misschien is het idd wel een vorm van reclame voor de film Transformers. Overigens zie ik dat het object ineens een add-on heeft gekregen? Er zit een ding ergens op de zijkant wat op de eerdere foto's volgens mij niet te zien was.
Al meer dan een maand... bij de eerste fotos werd al geclaimed dat het een paar weken te zien was geweest....quote:Overigens vind ik het ook niet echt een logisch object, qua vormgeving. De uitsteeksels zijn niet gelijk, en die lange...lat...ofzo, waar die closeup van die tekens van is gemaakt, daar is er ook maar 1 van. Ik vind het overigens wel vreemd dat het ding steeds op meer plaatsen wordt gezien, boven een dak, een telefoonpaal, etc, maar er is nog steeds geen video van. Als dat ding er inmiddels..wat....1,5 / 2 weken hangt,
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je buren hetzelfde zouden doen, net als allerlei andere mensen die op die plaatsen waar het is waargenomen komen....quote:dan moeten er toch wel wat meer foto's van zijn? Ik zou dat fucking ding achterna rijden of wat dan ook, ik had al tig foto's gemaakt en ook nog wel videomateriaal.
Nee, zoals ik ook al eerder postte, dan ga je toch naar het nieuws en de krant enzo?quote:Ik zou in ieder geval niet met intervallen steeds wat foto's posten op een forum. Niet als ik echt dacht wat te hebben gevonden/ontdekt.
We hebben nog niet eens vast kunnen stellen of het ding wel vliegt, dus we eigenlijk is het een "uo"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef popolon het volgende:
En toch blijft het dan nog een echte ufo.
Tot nu toe dan.
*grinnik*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens vast kunnen stellen of het ding wel vliegt, dus we eigenlijk is het een "uo".
Iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Fionn het volgende:
[..]Een UPO dan? Unidentified Photographed object ?
Aangezien er maar geen filmpjes van het ding verschijnen maar er wel constant foto's van worden gemaakt denk ik dat we veilig kunnen stellen dat het ding gewoon niet vliegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Birra het volgende:
Het ís een UFO.
Het vliegt, en ik heb geen idee wat het is.
Das niet waar natuurlijk. Dat er geen filmpje van is wil niet automatisch zeggen dat het ding niet vliegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangezien er maar geen filmpjes van het ding verschijnen maar er wel constant foto's van worden gemaakt denk ik dat we veilig kunnen stellen dat het ding gewoon niet vliegt.
De hele context maakt het echter zeer waarschijnlijk dat het niet vliegt. Overigens wil een filmpje waarin het ding wél lijkt te vliegen ook niet zeggen dat het dat ook echt doet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das niet waar natuurlijk. Dat er geen filmpje van is wil niet automatisch zeggen dat het ding niet vliegt.
Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef hondenfokker het volgende:
ik heb dit is zitten bekijken maaruh dit is gewoon lompe crap![]()
We weten niet eens zeker of het wel een object is, of dat het alleen in pixel-space bestaat,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De hele context maakt het echter zeer waarschijnlijk dat het niet vliegt. Overigens wil een filmpje waarin het ding wél lijkt te vliegen ook niet zeggen dat het dat ook echt doet.
De bottom-line is: we weten niet of het vliegt en daarom is het geen UFO, maar een UO.
Een virtueel object is nog steeds een objectquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
We weten niet eens zeker of het wel een object is, of dat het alleen in pixel-space bestaat,
dus ik wou voorstellen om het een U te noemen !
Ja, of een Unidentified Thing That May Be Flying But May Also Be Fake And Is Just A Render To Make Believers Go Crazy, oftewel een TTMBFBMABFAIJARTMBGC.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Fionn het volgende:
Dat is iig wel korter dan een Unidentified Thing Maybe Flying Maybe Object .... UTMFMO
Een UTTMBFBMABFAIJARTMBGC bedoel je...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of een Unidentified Thing That May Be Flying But May Also Be Fake And Is Just A Render To Make Believers Go Crazy, oftewel een TTMBFBMABFAIJARTMBGC.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |