Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookquote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg, knappe jongen die eruit kan halen dat ik zeg dat het echt is.
Sjow veeg het zweet maar weer uit je bilnaad. De aliens kom je niet halen hoor.![]()
Precies mijn gedachten!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookZout eens een eind op met dat schelden trouwens, uit je opmerking spreekt wel degelijk de hoop dat, omdat niet alles als chinese tekens herkend is, er toch nog een mogelijkheid bestaat dat het 'echt iets' is.
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
het is gewoon bewezen nep, en jij houdt je nog krampachtig vast aan het feit dat het "echt" zou kunnen zijn![]()
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
Nee, het is niet wispelturig. Wispelturig zou zijn als al de meningen die jij nu quote van 1 en dezelfde persoon afkomstig zouden zijn, maar dat is hier niet het geval. Dat iedereen er een andere mening over heeft betekent nog niet dat het wispelturig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.![]()
+1 voor opletten!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Verrek, technisch gezein heb je nog gelijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Ik hoef me niet in te dekken man, flippo. What the fuck do I care of jij mij denkt te kunnen pakken op mijn woorden of wat dan ook. Mijn mening is mijn mening, of dacht je nou echt dat ik mijn best deed om zinnen zo te formuleren dat daar met geen mogelijkheid een weerwoord op te geven isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef Ticker het volgende:
Echt snugger zijn jullie ook niet. Maak niet uit.. het zijn namelijk altijd dezelfde.
Als je nou goed oplet, quote ik eerst 2 maal jpg97 omdat hij in zijn eerste post beweerd dat alles bewezen nep is, en daarna mij belachelijk maakt omdat ik volgens hem krampachtig aan iets vast zou houden. Dan komt CoolGuy met een de optie dat het wel echt is maar dan niet buitenaards. Of wel bedoelt als buitenaards maar dan sowieso gefaked door iemand.. met diverse opties inbegrepen (goed ingedekt trouwens CoolGuy, jij ouwe debunker). En dan is Jpg97 het daar ineens weer mee eens. Dus het was toch allemaal niet zo 'bewezen' nep, want zodra iemand met een 'normale' verklaring komt is het misschien toch allemaal niet meer nep.
Ja.. mij kan je opvegen.![]()
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.quote:
Ja en nu nog éénquote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.![]()
OT: Blijft vaag. Jammer dat je er niks concreets over kan zeggen. Misschien zou een video opname het raadsel oplossen.
joh? Mis ik zeker wat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk "CGI Artist" bij ....
En nog steeds niemand die een camera bij had om een filmpje te maken? We hebben het ding nog niet eens vliegend gezien...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef awesomedude het volgende:
Toch wordt het nu wel erg apart,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |