Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookquote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg, knappe jongen die eruit kan halen dat ik zeg dat het echt is.
Sjow veeg het zweet maar weer uit je bilnaad. De aliens kom je niet halen hoor.![]()
Precies mijn gedachten!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof in dat ding Aliens zouden zitten ookZout eens een eind op met dat schelden trouwens, uit je opmerking spreekt wel degelijk de hoop dat, omdat niet alles als chinese tekens herkend is, er toch nog een mogelijkheid bestaat dat het 'echt iets' is.
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
het is gewoon bewezen nep, en jij houdt je nog krampachtig vast aan het feit dat het "echt" zou kunnen zijn![]()
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het al echt is, dan lijkt het me in ieder geval niet iets buitenaards, maar meer een experimenteel/geheim aards apparaat. Maar hoe dan ook, ik geloof het niet, het idee dat zo'n onbekend ding in mijn tuin hangt bij wijze van, en dan ook nog meerdere dagen, dan had ik al tig foto's geschoten, en ook zeker gefilmd. Daarnaast, dan was er heus wel wat pers op af gekomen (al is het alleen maar de lokale pers) lijkt mij, aangezien ik ze zelf had gebeld.
Ik had de foto's in ieder geval niet alleen maar op een vage website neergezet.
Nee, het is niet wispelturig. Wispelturig zou zijn als al de meningen die jij nu quote van 1 en dezelfde persoon afkomstig zouden zijn, maar dat is hier niet het geval. Dat iedereen er een andere mening over heeft betekent nog niet dat het wispelturig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje wispelturig. Bewezen nep... maar toch indien echt, is het alleen aards.. En indien niet echt, moet het toch ineens wel weer iets buitenaards voor stellen en is het in dat geval CGI of een model aan een touwtje.
Tja... komisch.. iets van de pot en de ketel.
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry maar nou praat je echt kwats, je pakt uitspraken van 2 verschillende mensen en claimt dan dat er iemand wispelturig zou zijn.![]()
+1 voor opletten!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Verrek, technisch gezein heb je nog gelijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch niet hoor ... hij quote gewoon jpg97 die eerst zelf zegt dat het bewezen nep is, en zich dan volledig aansluit bij de post van Coolguy die zegt dat het wel echt kan zijn maar niet iets buitenaards.
Ik hoef me niet in te dekken man, flippo. What the fuck do I care of jij mij denkt te kunnen pakken op mijn woorden of wat dan ook. Mijn mening is mijn mening, of dacht je nou echt dat ik mijn best deed om zinnen zo te formuleren dat daar met geen mogelijkheid een weerwoord op te geven isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef Ticker het volgende:
Echt snugger zijn jullie ook niet. Maak niet uit.. het zijn namelijk altijd dezelfde.
Als je nou goed oplet, quote ik eerst 2 maal jpg97 omdat hij in zijn eerste post beweerd dat alles bewezen nep is, en daarna mij belachelijk maakt omdat ik volgens hem krampachtig aan iets vast zou houden. Dan komt CoolGuy met een de optie dat het wel echt is maar dan niet buitenaards. Of wel bedoelt als buitenaards maar dan sowieso gefaked door iemand.. met diverse opties inbegrepen (goed ingedekt trouwens CoolGuy, jij ouwe debunker). En dan is Jpg97 het daar ineens weer mee eens. Dus het was toch allemaal niet zo 'bewezen' nep, want zodra iemand met een 'normale' verklaring komt is het misschien toch allemaal niet meer nep.
Ja.. mij kan je opvegen.![]()
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.quote:
Ja en nu nog éénquote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, je hebt er weer een post bij! HiHi Goed ben jij man.![]()
OT: Blijft vaag. Jammer dat je er niks concreets over kan zeggen. Misschien zou een video opname het raadsel oplossen.
joh? Mis ik zeker wat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk "CGI Artist" bij ....
En nog steeds niemand die een camera bij had om een filmpje te maken? We hebben het ding nog niet eens vliegend gezien...quote:Op maandag 21 mei 2007 21:14 schreef awesomedude het volgende:
Toch wordt het nu wel erg apart,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het gewoon een model is waar niet eens aandrijving in zit, iets wat zo vaak waargenomen is maar waar nooit een filmpje van gemaakt is waarop je het ook echt ziet vliegen is hoogst verdacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij is het een japans vliegtuigje, soort van robot iets
En gelukkig weet iedereen wat dat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef err het volgende:
een andere theorie is dat het om een viral gaat voor Transformers ..
Als ik iedere keer als er hier een zweefteef iets post waarvan rationeel denkend Nederland niet weet wat het is moet reageren met een "thumb down" en jank-lach-smilie zou ik er bijna een full-time baan van kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En gelukkig weet iedereen wat dat is.
Bwehehehe!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom iemand een plafondventilator in een bos zou ophangen.
sorry, dat was in grote mensentaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En gelukkig weet iedereen wat dat is.
Kortom, het zou dus een marketing stunt kunnen zijn. In Transformers wordt namelijk een drone erop uit gestuurd om de aarde te verkennen, iets waar dit object veel aan doet denken.quote:Virale marketing is een marketingtechniek die poogt [..] om de bekendheid van het merk te vergroten [..]op een wijze die te vergelijken is met een virale epidemie. In die zin lijkt het op mond-tot-mondreclame die versterkt wordt door het internet, waardoor zeer snel en veelal op goedkope wijze een groot aantal mensen bereikt kan worden.
Wel, als de laatste paar "foto's" hetzelfde oject moeten voorstellen IS het een transformer, aangezien het heel andere uitsteeksels heeft dan op de eerdere "foto's"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef err het volgende:
een andere theorie is dat het om een viral gaat voor Transformers ..
Ik vind dit nog niet zo'n gek idee. Misschien is het idd wel een vorm van reclame voor de film Transformers. Overigens zie ik dat het object ineens een add-on heeft gekregen? Er zit een ding ergens op de zijkant wat op de eerdere foto's volgens mij niet te zien was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:14 schreef err het volgende:
[..]
sorry, dat was in grote mensentaal.
Wellicht heb je vroeger ooit gespeeld met transformers? Je weet wel, auto's die tot robots kunnen transformeren en andersom. Nou, daar is een speelfilm van gemaakt, waar een hype omheen wordt gebouwd.
Een viral is volgens wikipedia
[..]
Kortom, het zou dus een marketing stunt kunnen zijn. In Transformers wordt namelijk een drone erop uit gestuurd om de aarde te verkennen, iets waar dit object veel aan doet denken.
Overigens hebben diverse CG experts aangegeven dat het object naar hun mening CGI is. Maar als alles identiek nagemaakt kan worden met CGI, hoe weet je dan nog wanneer iets echt is en wanneer niet?
precies, dat is wat ik ook bedoelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind dit nog niet zo'n gek idee. Misschien is het idd wel een vorm van reclame voor de film Transformers. Overigens zie ik dat het object ineens een add-on heeft gekregen? Er zit een ding ergens op de zijkant wat op de eerdere foto's volgens mij niet te zien was.
Al meer dan een maand... bij de eerste fotos werd al geclaimed dat het een paar weken te zien was geweest....quote:Overigens vind ik het ook niet echt een logisch object, qua vormgeving. De uitsteeksels zijn niet gelijk, en die lange...lat...ofzo, waar die closeup van die tekens van is gemaakt, daar is er ook maar 1 van. Ik vind het overigens wel vreemd dat het ding steeds op meer plaatsen wordt gezien, boven een dak, een telefoonpaal, etc, maar er is nog steeds geen video van. Als dat ding er inmiddels..wat....1,5 / 2 weken hangt,
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je buren hetzelfde zouden doen, net als allerlei andere mensen die op die plaatsen waar het is waargenomen komen....quote:dan moeten er toch wel wat meer foto's van zijn? Ik zou dat fucking ding achterna rijden of wat dan ook, ik had al tig foto's gemaakt en ook nog wel videomateriaal.
Nee, zoals ik ook al eerder postte, dan ga je toch naar het nieuws en de krant enzo?quote:Ik zou in ieder geval niet met intervallen steeds wat foto's posten op een forum. Niet als ik echt dacht wat te hebben gevonden/ontdekt.
We hebben nog niet eens vast kunnen stellen of het ding wel vliegt, dus we eigenlijk is het een "uo"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:00 schreef popolon het volgende:
En toch blijft het dan nog een echte ufo.
Tot nu toe dan.
*grinnik*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens vast kunnen stellen of het ding wel vliegt, dus we eigenlijk is het een "uo".
Iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Fionn het volgende:
[..]Een UPO dan? Unidentified Photographed object ?
Aangezien er maar geen filmpjes van het ding verschijnen maar er wel constant foto's van worden gemaakt denk ik dat we veilig kunnen stellen dat het ding gewoon niet vliegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Birra het volgende:
Het ís een UFO.
Het vliegt, en ik heb geen idee wat het is.
Das niet waar natuurlijk. Dat er geen filmpje van is wil niet automatisch zeggen dat het ding niet vliegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangezien er maar geen filmpjes van het ding verschijnen maar er wel constant foto's van worden gemaakt denk ik dat we veilig kunnen stellen dat het ding gewoon niet vliegt.
De hele context maakt het echter zeer waarschijnlijk dat het niet vliegt. Overigens wil een filmpje waarin het ding wél lijkt te vliegen ook niet zeggen dat het dat ook echt doet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das niet waar natuurlijk. Dat er geen filmpje van is wil niet automatisch zeggen dat het ding niet vliegt.
Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef hondenfokker het volgende:
ik heb dit is zitten bekijken maaruh dit is gewoon lompe crap![]()
We weten niet eens zeker of het wel een object is, of dat het alleen in pixel-space bestaat,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De hele context maakt het echter zeer waarschijnlijk dat het niet vliegt. Overigens wil een filmpje waarin het ding wél lijkt te vliegen ook niet zeggen dat het dat ook echt doet.
De bottom-line is: we weten niet of het vliegt en daarom is het geen UFO, maar een UO.
Een virtueel object is nog steeds een objectquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
We weten niet eens zeker of het wel een object is, of dat het alleen in pixel-space bestaat,
dus ik wou voorstellen om het een U te noemen !
Ja, of een Unidentified Thing That May Be Flying But May Also Be Fake And Is Just A Render To Make Believers Go Crazy, oftewel een TTMBFBMABFAIJARTMBGC.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Fionn het volgende:
Dat is iig wel korter dan een Unidentified Thing Maybe Flying Maybe Object .... UTMFMO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |