quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Ticker het volgende:Tja, dat had the disclosure project ook geweest kunnen zijn. Weinig gezien op ned1/2/3 of rtl4.
Alles wat het disclosure project heeft gedaan tot nog toe is me een uur lang vervelen met een film met mensen die eden zweren en zeggen dat ze grote geheimen hebben gezien, en geen enkel document of fototje overleggen dat het echt bewijst. tot nog toe heb ik ze alleen maar zien zeggen en beweren dat ze veel weten en hebben gezien. Het zou best kunnen kloppen, maar ze staan met lege handen als het gaat om echt wat aantonen.
Als ze een 200 echte foto's van 'ufo's ' hadden zouden of een stapeltje authentieke documenten, reporters naar een plaats waar bijzondere sporen zijn zouden kunnen leiden of een buitenaards voorwerp hadden etc. en zelfs maar 5% konden bewijzen van wat ze beweren zou het echt wel het nieuws halen. een maand lang waarschijnlijk.
Ze hebben helaas niets dan verhalen en "trust me, im not lying!" en daarmee kom je niet op het nieuws.
10 jaar ofzo terug hadden ze in belgie een paar keer ufo's die zelfs door de luchtmacht achterna gezeten werden, en dat was voluit op het nieuws.
De piloten worden ook nu nog regelmatig geintervieuwd door programmas hierover.
Wat niet op het nieuws komt zijn mensen die alleen maar verhalen vertellen zonder duidelijke bewijzen, en plaatjes die door derden worden gemaakt om interessant te doen op forums.
Als die foto's echt waren had ie er meer dan 7, enze echt niet alleen op nibiru.com geplaatst. Sterker nog, JUIST niet daar.
Dan had ie het echt wel aangeboden aan professionele onderzoekslabs, kranten, tv bedrijven (en niet alleen in amerika) de regering, evt. het leger. Die organisaties zouden over elkaar heen struikelen in de haast om het meeste te bieden voor zulk bewijs.
Op zijn minst had ie het dan es op een forum voor fotografen gezet waar profs het wat credibiliteit zouden kunnen geven door te zeggen dat het wel eens echt zou kunnen zijn.
Maar ja dat gebeurt nooit want dan wordt het ballonnetje doorgeprikt.
Het is wel komisch om te zien hoe bij maan-conspiracies elke theorie, hoe vergezocht ook, uit de kast wordt gehaald om een laatste strohalm te hebben om de fotos van de maanlandingen als nep te bestempelen, en dat zulke nauwkurigheid meestal meteen weg is zodra er een 'object' op een foto gezet wordt. Dan is het vrij snel allemaal echt, en zelfs sterkere argumenten dan die, die tegen de maanfotos wel geaccepteerd worden, worden dan weggewuifd.
Ik sluit me aan bij een poster hierboven, dat er ook volgens mij ongetwijfeld veel meer tussen hemel en aarde is dan wij op dit moment officieel weten. Alleen staat dat volgens mij niet op de foto's waar dit topic over gaat.