Orginele bron: Coast to Coast AMquote:Last month (April 2007), my wife and I were on a walk when we noticed a very large, very strange "craft" in the sky. My wife took a picture with her cell phone camera (first photo below). A few days later a friend (and neighbor) lent me his camera and came with me to take photos of this "craft". We found it and took a number of very clear photos. Picture #4 is taken from right below this thing and I must give my friend credit as I was not brave enough to get close enough to take this picture myself!
The craft is almost completely silent and moves very smoothly. It usually moves slowly until it decides to take off. Then it moves VERY quickly and is out of sight in the blink of an eye. MORE THAN ANYTHING I simply want to understand what this is and why it is here?
We found your show with Google and I have listened for a few nights now. I have decided that if anyone can help me understand what this thing is, it is you and your audience. I must admit I am deeply unsettled by this thing. I have never seen anything like this in my life... Location: I would prefer not to say for now.
--Chad
Additional Comments underneath the photos.
Chad wrote back to us with additional info: Thank you so much for posting my photos! I hope someone can help identify this... First of all, I see this thing VERY often. Since it first appeared, I have probably seen this thing maybe 8 different times since the first appearance. My friend and I went out the next day after I first saw it to get the photos, but it was not there. Then we tried again the next day, and we found it within like 30 minutes and followed it for a while. Most of the time I see it out of windows in my house, in the distance. but I would say almost half of the hikes I have gone on in my area, I have seen it very close. It is very easy to photograph and...many neighbors aside from my friend have also seen it.
It is almost totally silent but not quite. It makes kind of "crackling" noises. It's hard to describe them but they are only intermittent and not very loud, but you can notice them. Sometimes there is a very slight hum that sounds kind of mechanical, almost like when you are near very large power lines. But it is nothing loud like a jet engine, it is very quiet for the most part.
It moves almost like an insect. If you have ever seen a bug on a pond, it is kind of like that. It is VERY smooth and slow most of the time, but then every now and then it will rotate very quickly and go VERY fast into another direction, then stop, and repeat the process all over again. There is just something very unnatural about the way it moves.
Also, I have had maybe 4 headaches in the last week, and I am normally not the kind of person who really ever gets them. Also my wife has been tired and fatigued lately. She is about a month pregnant, and the doctor said fatigue is normal around this time, but I worry that it is a lot. Basically what I'm worried is that this "craft" has got some kind of radiation or something. Like I said, it sounds like power lines if you get close enough to it. Obviously I am worried for our health, especially with a baby on the way. I dont know if they are related, but again, this is why I really hope someone can answer these questions!
--Chad
Bij mij de laatste. Lichtinval lijkt gewoon niet te kloppen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:56 schreef kirsten. het volgende:
vooral de 2e foto komt heel nep op mij over.
Ja omdat UFO's normaal niet ZO duidelijk op foto's verschijnen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:53 schreef Keiichi het volgende:
Het komt bij mij over als een 3D render gesoept in wat foto's![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Relneger18 het volgende:
De laatste foto, als je kijkt dan zie je dat het licht oostelijk van ding erop schijnt. De struiken daarentegen hebben een andere lichtinval dan de schotel.
Scherp? ik vind het wel meevallen met mijn "oude" powershot S60 maak ik mooiere foto's zowel binnen als buiten uit de losse hand. En wat is er mis met de losse hand? het is gewoon daglicht dus heb je een korte sluitertijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef beerten het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het fototoestel van mevrouw. Ze maakt verdomd gedetailleerde en scherpe foto's, uit de losse hand. En in de buitenlucht
Het is een mobiele telefoon, geen "dedicated picture device"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef M42 het volgende:
[..]
Scherp? ik vind het wel meevallen met mijn "oude" powershot S60 maak ik mooiere foto's zowel binnen als buiten uit de losse hand. En wat is er mis met de losse hand? het is gewoon daglicht dus heb je een korte sluitertijd.
Alleen de eerste foto is met een GSM Camera gemaakt de rest met een normale digitale camera. Je ziet toch ook duidelijk het verschil!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef beerten het volgende:
[..]
Het is een mobiele telefoon, geen "dedicated picture device"
Met CA en alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
Dit ziet er wel erg nep uit. Renders.
Daar lijkt het idd het meest op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen.
[afbeelding]
Idd, mevrouw had zeker geen filmfunctie op haar toestel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef wimmmm het volgende:
laat ze nu maar een filmpje maken
Daar is de render wel op gebaseerd gok ik, vandaar de sprieten. Maar het principe van de lifter gaat nooit werken voor dat formaat object (met energievoorziening aan boord). Toedeloe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen.
[afbeelding]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen, gebruik makende van het Biefeld Brown effect.
Dat verklaart ook gelijk het "hoogspanningsgeluid".
En vermoedelijk een flinke ozon geur.
[afbeelding]
Biefeld Brown effectquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?
D.m.v. ionenoverdracht tussen ijzerdraadjes waarop een hoge spanning staat (30kV ofzo) en een heel licht geleidend frame (bijv. een frame verpakt in aluminiumfolie) kan het frame gaan zweven. Dat is het Biefield Browneffectquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Zou je dit is wat verder kunnen uitleggen voor de mensen die het Biefeld Brown effect niet kenne?
Duidelijk? Ik heb foto's gemaakt van willekeurige doodnormale dingen die er gesoepter uitzagen dan dit, terwijl het gewoon een echte foto was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Mèh, aan de tweede en de laatste foto, kun je duidelijk zien dat 't nep is. Ga eens na waarom dit soort meuk altijd uit Amerika komt..
Qua lichtinval, kijk op de tweede foto eens naar die streepjes of wat het ook zijn midden in. Die lopen blauw uit, voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. En die laatste, tsja, die vind ik er gewoon ontzettend nep uitzien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duidelijk? Ik heb foto's gemaakt van willekeurige doodnormale dingen die er gesoepter uitzagen dan dit, terwijl het gewoon een echte foto was.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Mèh, aan de tweede en de laatste foto, kun je duidelijk zien dat 't nep is. Ga eens na waarom dit soort meuk altijd uit Amerika komt..
oeh.. die is me nooit gelukt bij natuurkunde..!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vermoedelijk iemand die het gelukt is om een remote controled vliegende lifter te bouwen, gebruik makende van het Biefeld Brown effect.
Dat verklaart ook gelijk het "hoogspanningsgeluid".
En vermoedelijk een flinke ozon geur.
[afbeelding]
Dat is gewoon CA... verdiep je eens in fotografie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Qua lichtinval, kijk op de tweede foto eens naar die streepjes of wat het ook zijn midden in. Die lopen blauw uit, voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. En die laatste, tsja, die vind ik er gewoon ontzettend nep uitzien..
Maar niet per ongeluk jezelf onder hoogspanning gezet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef 2Mini het volgende:
[..]
oeh.. die is me nooit gelukt bij natuurkunde..!
Ik zie alleen een mooie gele kikkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Borriesz het volgende:
http://img100.imageshack.us/img100/8921/ani2qz6.gif
Hoax! Hoaxer heeft wel gevoel voor humor;) Smilie duidelijk zichtbaar.. Kijk maar op de echte foto.
met die technologie... film het dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef M42 het volgende:
[..]
![]()
Omdat iets niet binnen jouw referentiekader past, betekent dit nog niet meteen dat iets "nep" is.
Er zijn vele misterieuze encounters over de gehele wereld ook in ons eigen kikkerlandje!
Daarnaast hoef je toch echt niet te verwachten dat alle technologie dat bekend is bij jou, dat dit alles is wat de mens kan![]()
Ik zeg toch niet dat wat ik zeg een feit is? Ik heb helemaal geen zin om me in dit soort dingen te verdiepen omdat het echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef M42 het volgende:
[..]
![]()
Omdat iets niet binnen jouw referentiekader past, betekent dit nog niet meteen dat iets "nep" is.
Er zijn vele misterieuze encounters over de gehele wereld ook in ons eigen kikkerlandje!
Daarnaast hoef je toch echt niet te verwachten dat alle technologie dat bekend is bij jou, dat dit alles is wat de mens kan![]()
Nee, mij beledig je niet. Ik word alleen zo moe van al die domme opmerkingen wanneer iets niet past in iemand zijn/haar referentiekader.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat wat ik zeg een feit is? Ik heb helemaal geen zin om me in dit soort dingen te verdiepen omdat het echt nergens op slaat.
En ik zei óók niet dat alles met dit onderwerp uit Amerika komt, of dat was althans niet wat ik bedoelde. Maar wel voor het grootste deel, omdat het daar gewoon meer leeft. Maar goed, als ik een veronderstelling post beledig ik blijkbaar al meteen mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |