Traden? (ik heb Uranium en Lumber)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ben al van kleur veranderd, naar oranje. Doe jij dat ook? Dan gooien we die trade er weer in,.
Ik heb je een trade offer gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef JAM het volgende:
OK,.
Ja, ik kwam 43 dollar tekort. Iets te enthousiast, maar ja, maar ja.
ik zie een tabelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef FJD het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?p=161#161
Zien jullie de HTML of echt de tabel?
Ja, geaccepteerd.quote:
Ook goed alligned? Bij mij zit er een grote lege ruimte boven maar daarvan vind ik niets terug in de HTML code.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Shawn het volgende:ik zie een tabel
ja helaas bij mij ook een grote lege ruimtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef FJD het volgende:
Ook goed alligned? Bij mij zit er een grote lege ruimte boven maar daarvan vind ik niets terug in de HTML code.
heb je $20 gedoneerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Sargon het volgende:
alleen alles is echt zo duur, nu 20k voor 1 tech level
Geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef JAM het volgende:
Heb je echt je geld al, Shawn? Bij mij staat die aid nog steeds op 'pending'.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef JAM het volgende:
Oh ja, daar heb ik het naartoe gestuurd ja. Oh ja, dat ben jij niet. Sorry, nee! OK, excuus..
komt u maar met die teambonusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef JAM het volgende:
Ik heb er jou ook een gestuurd, Terecht, trade offer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef Sargon het volgende:
zo mn land begint verdomme nog ergens op te lijkennog 3 trade offers afronden en ik sta er echt goed voor
Nou ja t zal welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef Shawn het volgende:
ja helaas bij mij ook een grote lege ruimte
ik zou niet weten hoe je dat moet fixen![]()
1) Edit My Nationquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Fides het volgende:
Ik wil ook wel lid worden van de FOK! Alliantie, what to do? Mijn landnaam is: Terra Fortuna.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
Nou ja t zal wel
Anyway iedereen kan zichzelf nu in de lijst werken
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=15
Als iedereen even z'n eigen code genereert dan mik ik die er later heel eenvoudig in
Je kan mij een trade offer doen, mn land heet Horth. ik heb water en ironquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef JAM het volgende:
Ik zou héél graag water krijgen van iemand.
Done.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef Shawn het volgende:
[..]
1) Edit My Nation
2) Alliance Affiliation
3) Specify Other
4) FOK
5) Welkom![]()
Deal. Komt eraan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan mij een trade offer doen, mn land heet Horth. ik heb water en iron
Oef, dan krijg ik wel twee keer iron...Beetje zonde, maar ja, for the time being dan maar.quote:
is wel praktischer ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, toch maar niet. Ik wacht wel op iemand met water en iets wat ik nog niet binnenkrijg.
Prima. Kan ik nog in aanmerking komen voor een bonus of iets dergelijks, ben nogal een armoedzaaier. (BTW: heb me aangemeld op het FOK-all. forum.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik zal je naam later toevoegen in de OP.. ik krijg een MySQL-error
![]()
Cattle and Pigsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef JAM het volgende:
Fides, wat voor resources heb jij?
We hadden $1,6 miljoen te verdelen. 16 van de 25 leden (nu 34quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef Fides het volgende:
Prima. Kan ik nog in aanmerking komen voor een bonus of iets dergelijks, ben nogal een armoedzaaier. (BTW: heb me aangemeld op het FOK-all. forum.)
Je bent 24 uur te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef descendent1 het volgende:
Mijn natie wil ook graag aid...
Heb je nu je zin!? Ik kan de OP helemaal niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef Document1 het volgende:
tvp em ff..... en ik wil nog steeds in de OP ook al zit ik niet bij die alliance van jullie
Is de poll al aangemaakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Sargon het volgende:
ik vind dat er snel een regering moet komen, en dat de meeste gesprekken moet verhuizen naar ons forum![]()
![]()
Ja, krom systeem maar dat moet je idd doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb trouwens m'n teamkleur naar oranje veranderd maar krijg nog geen bonussen. Als ik de trade opnieuw aanga, krijg ik ze dan wel ?
Nu al? 1 derde van de mensen van de alliantie hebben nog geen account op het forum, kunnen we niet beter nog 24uur wachten, misschien komen er nog kandidaten bij en er zijn dan meer mensen die kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef Shawn het volgende:
[..]
Is de poll al aangemaakt?
Als iemand dat voor ons wil doen? Een poll aanmaken met de kandidaten die we nu hebben..
Let the election(s) begin!
Ja je kan toch maar 1 keer stemmen p.p?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Niek. het volgende:
Nu al? 1 derde van de mensen van de alliantie hebben nog geen account op het forum, kunnen we niet beter nog 24uur wachten, misschien komen er nog kandidaten bij en er zijn dan meer mensen die kunnen stemmen.
Je bent dan direct minister voor integratie aangezien je de enige kandidaat bent:P Maar nu dus de polls online gooien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja je kan toch maar 1 keer stemmen p.p?
Dan kan de rest alvast stemmen![]()
Als niemand geïnteresseerd is, why notquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef Niek. het volgende:
Je bent dan direct minister voor integratie aangezien je de enige kandidaat bent:P Maar nu dus de polls online gooien?
Heb je je al aangemeld bij de FOK-clan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Nation Name: Original
Thats me.Nu maar even uitvogelen hoe alles werkt.
Aldus de winnaar van minstens 1 verkiezingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Good job![]()
Clan-leden, aub stemmen en een reactie achterlaten om fraude te voorkomen
Ik heb je een trade offer gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Je gaat naar de pagina van een ander. Dan klik je op trade ( niet je eigen trade agreements ) bovenaan de statistieken van de ander. En vervolgens bied je trade aan aan die persoon en wacht je tot hij accepteertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Geheel belangeloos zie ik..quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Bill, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Billy, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Dank u.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Welkom!Als je hulp nodig hebt post het hier of hier.
Ja dat mag nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef K-Billy het volgende:
Dank u.
Ik kan niet met WM handelen omdat we hetzelfde IP hebben
Dat lijkt me sterk... Er zijn wel meer mensen die met meerdere mensen één internetverbinding delen, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja dat mag nietPas maar op dat jullie niet geband worden, volgens mij is het verboden maar ik weet het niet zeker
lolquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk... Er zijn wel meer mensen die met meerdere mensen één internetverbinding delen, toch?
quote:My family/friend wants to play but we’re on the same network. What do I do?
Only one nation is allowed per IP as of 03/13/07. Period.
Inderdaad, minister van Defensie Double-Helixquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
lol![]()
en mensen onze plan komt beetje van de grond![]()
Helaas, het mag niet (meer)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Whizzkith het volgende:
My family/friend wants to play but we’re on the same network. What do I do?
Only one nation is allowed per IP as of 03/13/07. Period.
precies mien beste integratie minister,iedereen die niet wil integreren uitzettenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Inderdaad, minister van Defensie Double-Helix![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:
precies mien beste integratie minister,iedereen die niet wil integreren uitzetten![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Niek. het volgende:
waarom gaan alle delen van het forum weg?
FJD is ermee bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Het kan zijn dat jullie even geen fora meer zien. Ik ben bezig om het geheel private te maken maar ben eerste met de fora bezig en dan pas met de user rechtenGeen paniek dus
omdat de admin dingn aan het regelen is zodat de niet-clan members niet alles kunnen zien,komt wel goed straksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Niek. het volgende:
waarom gaan alle delen van het forum weg?
ik heb hamburgers,kenker straks worden ze net amerikanenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef K-Billy het volgende:
[..]
We wachten wel af. Ik beroep me op mijn soevereiniteit!
heb je al vliegtuigenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Sargon het volgende:
ik had vandaag ook weer iemand in anarchie getrapt, gewoon omdat ik er zin in had
voel me nu een beetje schuldig maar kan ik morgen mijn vliegtuigen uittesten
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je al vliegtuigen
ik heb nog niet eens tanks
maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenZit helemaal vol
![]()
lucky bastard!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenZit helemaal vol
![]()
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Terecht het volgende:
pfff niemand reageert op mijn trade offers. ik heb er 15 verstuurd maar 0 op het rekest gekregen tot nu toe
![]()
ik wil wel met jou traden,heb pigs en aliminumquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.
ik heb zelf al iron als resource, dus domage pindafromagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.
Ja, maximaal 60 vliegtuigen... Heb er nu dus 60 van de sterkste soortenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
lucky bastard!
Zit er dan een limiet op je troepenaantal dan?![]()
ok:)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik wil wel met jou traden,heb pigs en aliminum![]()
Aha bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja, maximaal 60 vliegtuigen... Heb er nu dus 60 van de sterkste soorten
F-22 Raptor 35
Tupolev Tu-160 25
Troepenaantal niet, daar kun je gewoon zoveel als je wil van nemen (wel in goede verhouding met je populatie natuurlijk)
heb je gestuurd!quote:
Trade agreement is geregeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je gestuurd!
en, mensen wil wil pigs en aliminum geef maar een schreeuw dan wil ik wel met jullie oranjes tarden,heb nu ook otnaje trouwens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef FJD het volgende:
Twee dingen:
Hier vindt je de wijzigingen op IT gebied
Hier verkiezingen voor de nieuwe premier
Mensen die nu nog bepaalde dingen niet zien kunnen zich melden in het Vorderingen IT topic. Berichten op andere plaatsen worden niet behandeld. Dit ivm overzicht. Heeft natuurlijk geen zinMelden per email dat in mn profiel staat. Volledige juist geschreven username op ons eigen forum meesturen.
UPC Deja vu: Als uw internet niet werkt moet u even mailen naar...quote:
er zijn juist heel veel mensen voor op het forum, maar je moet het orgaan ook zien dat alleen bijeen gaat komen als er bij de regering een te grote tegenstelling van meningen bestaat. Met het gewonen dagelijkse bestuur moet het orgaan zich niet bezighoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
Ik blijf tegenstanderZoals gezegd met vijf ministeries zou er voorlopig toch wel genoeg leiding moeten zijn maar dat is mijn mening
alleen als laatste check dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
er zijn juist heel veel mensen voor op het forum, maar je moet het orgaan ook zien dat alleen bijeen gaat komen als er bij de regering een te grote tegenstelling van meningen bestaat. Met het gewonen dagelijkse bestuur moet het orgaan zich niet bezighouden
ja, zeg maar dat als er dusdaninge grote meningsverschillen bestaan tussen de ministeries.quote:
weet je hoe snel er een topic doorheen gaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef DiviFilius het volgende:
Ik denk dat het 'orgaan' gewoon dit topic is. Hier kun je dingen voorstellen, je mening geven over dingen en oordelen over beslissingen. Hier kan de 'raad' dus zijn inspiratie halen. Je zou dit topci dus als 'de publieke opinie' kunnen zien
Hee zullen we onze trade even cancelen en weer opnieuw starten? Ben van blauw naar oranje gegaan en daarom m'n tradebonus kwijt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Originele_Naam het volgende:
iemand trouwens nog wat soldaatjes nodig?
Mja, de belangrijke punten waar de 'burger' mee zit zouden dus wel ergens op het forum moeten komen staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
weet je hoe snel er een topic doorheen gaat
jah,als ik even niet ebn dan is er al een nieuw deelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
weet je hoe snel er een topic doorheen gaat
ik cancel stuur maar trade agreement dan maar, ik kan niet meer sturenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hee zullen we onze trade even cancelen en weer opnieuw starten? Ben van blauw naar oranje gegaan en daarom m'n tradebonus kwijt.
Ok je hebt weer een aanbod.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ik cancel stuur maar trade agreement dan maar, ik kan niet meer sturen
Neuh dank je, dat kost me weer een aid slot en ik heb nog wel wat cash als ik echt soldaten nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Originele_Naam het volgende:
wil je trouwens nog wat soldiers?
moet je niet gewoon die url in je php invoegen of lul ik nou wat maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef FJD het volgende:
Is er iemand een beetje handig met PHP? De ad werkt niet zoals gewenst
Was het maar zo eenvoudigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef Originele_Naam het volgende:
moet je niet gewoon die url in je php invoegen of lul ik nou wat maar
een vriend van mij had zo'n prog daar kion je het resultaat zien voordat je het uploadde d8 ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudigDe fervente F5ers hebben kunnen zien hoe het de layout totaal verziekte
Twee opties geprobeerd en allebei faalde ze kansloos.
Morgen weer een dag, tis al veels te laat
Ach t werkt allemaal zo samen en is zo verweven met elkaar dat dat het punt niet isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
een vriend van mij had zo'n prog daar kion je het resultaat zien voordat je het uploadde d8 ik
*deja vu*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
ik ben weg hoooooooooi
Ik ben ook niet echt goed in PHP, haal al mijn scripts van Hotscripts enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach t werkt allemaal zo samen en is zo verweven met elkaar dat dat het punt niet isTis ook elke keer maar een 15min/30 min werk maar goed ik heb de kennis van PHP niet om kleine foutjes weg te werken
Nou ja, hele kleine wel maar dan ook hele kleine.
Heb het genoteerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Double-Helix het volgende:
ik kom melden dat ik waarschijnlijk morgen niet online kom,niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer voor een bagger onzinquote:You have been banned for not following the terms and conditions and rules of Cyber Nations.
It is possible to receive this message if you tried to go back without using the refresh button.
weet niie...maar doet het nu in ieder geval weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:12 schreef FJD het volgende:
WTF![]()
Alleen maar omdat je de back button hebt gebruikt?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef Sargon het volgende:
waaat als je een raket afschiet ben je hem meteen kwijt![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Sargon het volgende:
ik heb nu een hele dure raket op een kut landje afgeschoten dat al helemaal weggevaagd was, wel 7 infra vernietigd
Ik ben nu 2 dagen bezig en verdien al 35k per dagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef DiviFilius het volgende:
Doh, begint mijn economie en mijn natie eindelijk een beetje te floreren, is iedereen mij allang voorbij vanwege die aid
Doe je erg goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Terecht het volgende:
Ik ben nu 2 dagen bezig en verdien al 35k per dag![]()
defcon is alleen voor verdedigenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Terecht het volgende:
HA! Mijn eerste oorlog en VICTORY!
2 keer een aanval geplaatst op deze knakker:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133210
en lo0o0o0o0l met defcon 5 heb ik de aanval gedaan, vergeten om te schakelen
![]()
Oke bedankt voor de infoquote:
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Terecht het volgende:
HA! Mijn eerste oorlog en VICTORY!
2 keer een aanval geplaatst op deze knakker:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133210
en lo0o0o0o0l met defcon 5 heb ik de aanval gedaan, vergeten om te schakelen
![]()
Vandaar ook dat ik er voorstander van ben om aanvallers geen backing te geven vanuit de alliantie. Mocht je als groep aan willen vallen dan kan dat nog steeds (je kunt dat afspreken) maar dan kun je niet terugvallen op aid buiten die groep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.
Ik heb daar een klein beetje rekening mee gehouden:quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.
Heb je er een gestuurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Stuur me een tradeverdrag als je allu en spices wilt. Ik heb nog 1 slotje over.
Wat denk jequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb al wheat
En wie is Kirmizibeyaz bij CN? Ik zie alleen die van jou volgens mij.
Dan heb ik daar geen offer nog van gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat denk je?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128610
Alles voor de oliequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Wel eng om de new-turkish-empire te helpen. Tuig.
Inderdaad, voor olie kruipen jullie infidels door het stof. Precies zoals ik het graag hebquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles voor de olie.
net echte politiek.
Vlug gooi je belasting omhoog, dat kan nooit de bedoeling zijnquote:
Ik vind dit wel een goeie eigenlijk.quote:Vandaar ook dat ik er voorstander van ben om aanvallers geen backing te geven vanuit de alliantie. Mocht je als groep aan willen vallen dan kan dat nog steeds (je kunt dat afspreken) maar dan kun je niet terugvallen op aid buiten die groep
Ik zag je trade offer net, puik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb silver en wheat in de aanbieding; wie heeft water en iets anders voor Desconistan?
Aid is ook erg welkom trouwens!![]()
Sorry, mijun trades zitten al vol en ik heb niet zo'n behoefte snel te switchenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef Terecht het volgende:
Reya, traden? ik heb iron en wheat. Jij hebt water en wijn, dat heb ik nu erg nodig omdat me volkje boos is
.
Pomp al je geld in infraquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jezus christes 3 topics per middag gaat wel heel rap zeg.
heeft iemand een samenvatting
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben nu 2 dagen bezig en verdien al 35k per dag![]()
Ja dat dacht ik dus ook maar ik kon het vanaf de eerste seconde al niet meer wijzigen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je kunt als gewone gebruiker niet lang je eigen post bewerken. Als er een x tijd overheen gaat, kan het niet meer.
Mee eens. Hoe eerder we een kabinet hebben hoe beterquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:34 schreef Niek. het volgende:
Zullen we de verkiezingen sluiten?? Is namelijk nu al wel duidelijk wie welke heeft gewonnen.
Je moet al je geld in infrastructure pompen en dan verdien je na een week tijd met gemak 50K+quote:
dat heb ik gedaan en ik haal nu momenteel nog maar 14kquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef Shawn het volgende:
[..]
Je moet al je geld in infrastructure pompen en dan verdien je na een week tijd met gemak 50K+
Zeker als je 100K aid krijgt..
Wat heb jij met je 100 K gedaan als ik vragen mag
ehquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dat heb ik gedaan en ik haal nu momenteel nog maar 14k
en ik heb een hoger tech level als dat jij hebt en een hoger infra level.
Ik ben als het goed is al minister van Integratie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:43 schreef Originele_Naam het volgende:
wanneer sluiten we de verkiezingen?
$125 p.pquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Terecht het volgende:
Precies wat shawn zegt, je tradepartners zijn erg belangrijk.
Voordat ik op defcon1 ging verdiende mijn volk p.p. 125,-.
Met taxrate 28% en ong. 1000 inwoners maakt dat dus 35k per dag.
Daar gaan nog wat kosten vanaf, iets van 1500-3000.
Dus houd ik 33k over![]()
Dus jij hebt de oorlog verklaard aan "Amerigin"?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Document1 het volgende:
Hehe ik ben eindelijk in mn eerste war, me alliance vond iemand die onze naam gebruikte maar geen lid is..... dikke aid gekregen voor mn war en een paar raketen, bomber, tanks en manschapen op afgestuurd![]()
![]()
125,- per hoofd? Dat vind ik extreem veel. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ik hang al tijden op de 50,- per hoofd...?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Terecht het volgende:
Precies wat shawn zegt, je tradepartners zijn erg belangrijk.
Voordat ik op defcon1 ging verdiende mijn volk p.p. 125,-.
Met taxrate 28% en ong. 1000 inwoners maakt dat dus 35k per dag.
Daar gaan nog wat kosten vanaf, iets van 1500-3000.
Dus houd ik 33k over![]()
Wauw, een teken van respect voor onze alliancequote:To: Appelvla From: Arturion 5/9/2007 2:07:04 PM Subject: RE: War?
I believe that your alliance has already spoken with Corey Faith, but I will relay the information. This attack is not supported by our alliance - in fact, the member who applied is not yet accepted into the alliance, but has already changed his alliance affiliation. We are suspending acceptance until he works out the conflict with you, since he was not a member at the time of the war.
Thank you,
Arturion
goede trades zoeken, en als je een trade agreement hebt bij iemand van dezelfde teamkleur krijg je een happiness bonus. Hier wat info over de verschillende resources:quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef Chilles het volgende:
[..]
125,- per hoofd? Dat vind ik extreem veel. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ik hang al tijden op de 50,- per hoofd...?
Respectquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Whizzkith het volgende:
Wauw, een teken van respect voor onze alliance![]()
![]()
Eigenlijk moeten we hier binnenkort een protocal voor verzinnen, bijv. met 3 mensen de agressor aanvallen als deze niet bij een alliance zit. En anders het Ministerie van Buitenlandse Zaken de alliance laten contacteren![]()
quote:To: het is terecht From: Captain Kirby 5/9/2007 2:17:46 PM Subject: RE: want peace?
YOu son of a bitch, I will report you to admin if you do not declare peace immediatly, I will say that you are bullying young nations and request you get banned.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Terecht het volgende:
hahaberichtje dat ik net heb binnengekregen:
schrijf fuck yourself and dan keihard aanvallenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Terecht het volgende:
hahaberichtje dat ik net heb binnengekregen:
[..]
Hehe en hij smeekt om peace nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Shawn het volgende:
[..]
Dus jij hebt de oorlog verklaard aan "Amerigin"?
En hij was eerst in je range maar je hebt nu "dikke aid" gekregen en je bent dus dik in het voordeel
Good job General.![]()
We hebben nog 19 minuten te gaan en ik denk ook niet dat er wat veranderd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Niek. het volgende:
Om 23:00 sluiten de verkiezingen en ik heb zo'n vaag vermoeden dat alles nu al vast staat
Nee, maar zal voor de zekerheid even printscreens makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef Shawn het volgende:
[..]
We hebben nog 19 minuten te gaan en ik denk ook niet dat er wat veranderd.
Kan jij de poll dan sluiten of hoe zit dat?
Good ideaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, maar zal voor de zekerheid even printscreens makenvoor het geval 10 mensen na die tijd in een keer alles omgooien.
Zal dan alle resultaten in 1 topic gooien.
Zodra ik een aid-slot vrij heb stuur ik je een PM om het te regelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef descendent1 het volgende:
Desconistan zoekt sponsors voor de verbetering van zn infrastructuur...![]()
Wie helpt de brave burgers van het kleine lieve en trouw aan zijn bondgenoten zijnde Desconistan??
![]()
(evil) Shawnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Niek. het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=44
De uitslag van de verkiezingen, volgens forum tijd van fok.nl precies op tijd.
Zorgen dat er voldoende bier is voor de ledenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Sargon het volgende:
alleen wat houdt mijn taak eigenlijk precies in !?
Dat vind ik altijd het grootste nadeel aan zo'n spelletje. Je bent er 's ochtends hooguit een kwartiertje mee bezig en moet vervolgens weer een hele dag wachten voordat je verder kunt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:54 schreef FJD het volgende:
Zo ik heb al m'n geld alweer uitgegevenOp naar de 3,000 inwoners
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Je kunt gewoon even lekker bezig zijn en daarna weer door met je werk of het even snel 's avonds spelen na het werk en omdat je niet sneller kunt groeien door het vaker te spelen komt er ook weer meer drive bij zitten om het goed te doen. Als ik straks in Nederland bv. weer BF2 op zou starten dan speel ik een leuk spelletje maar ik niet echt de behoefte om er beter in te worden; er zijn gekken die spelen het gemiddeld 6 tot 8 uur per dag, al voor twee jaar langquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef DiviFilius het volgende:
Dat vind ik altijd het grootste nadeel aan zo'n spelletje. Je bent er 's ochtends hooguit een kwartiertje mee bezig en moet vervolgens weer een hele dag wachten voordat je verder kunt.
nee ik had het over terechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Shawn het volgende:
[..]
eh
Mijn tech is: 26.40 (die van jou: 10.97)
Mijn infra is: 349.69 (die van jou: 107.00)
Mijn land is: 213.68 (die van jou: 8.26)
P.S, Ik ben Sheneneh, nr.4
EDIT: ik verdien vanaf vandaag 40K netto, ik moet mijn trade partners beter uitkiezen en dan haal ik 60K met gemak
hmm mijn trades doen niet onder voor die van jouwquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
goede trades zoeken, en als je een trade agreement hebt bij iemand van dezelfde teamkleur krijg je een happiness bonus. Hier wat info over de verschillende resources:
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=31
Zou willen dat ik het kon maar m'n strength is veel te laagquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Terecht het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=121238
hij heeft nog maar 8 soldaten dus aanvallen die hap!
Ik heb al een verzoekje gedaan aan BuZaquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef Reya het volgende:
Kan iemand ze niet een bericht sturen dat ze eerst eea aan schadevergoedingen moeten betalen voordat het weer vrede is?![]()
ik stuur ze wel een offerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje gedaan aan BuZa![]()
quote:
ik zeg: GO!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef AgLarrr het volgende:
West-Germania is in mijn range. U roept maar en ik deploy een man of 250 om hem op zijn lazer te geven.
2x defeat voor mij:quote:ik zeg: GO!
Dan is het in ieder geval duidelijk dat met FOK! niet te spotten valt
Krijg je meteen te zien hoe je aanval is geeindigd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
2x defeat voor mij:
120 casualties voor hem, zo rond de 130 voor mij. Fair enough, morgen weer een dagAls die zak hooi mij met rust laat schaf ik gewoon voor mijn complete tax troepen aan en doe weer een aanval.
DOOD MOET IE!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef Shawn het volgende:
[..]
Krijg je meteen te zien hoe je aanval is geeindigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |