Ja Alliance vrienden,je moet wel wat donerenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef Document1 het volgende:
Tvp... ook al is ie vast weer vol volgende keer dat ik kijk
Blijf vinden dat ook mensen die wel spelen maar niet in alliance zitten een plekje in de OP verdienen
Bedankt voor je voorstel. Ik zal het voorleggen aan de nieuwe regering. Heb geduldquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef Document1 het volgende:
Tvp... ook al is ie vast weer vol volgende keer dat ik kijk
Blijf vinden dat ook mensen die wel spelen maar niet in alliance zitten een plekje in de OP verdienen
mee eensquote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
ik vind dat we een adviesorgaan moeten oprichten van 3 man die de regering advies kan geven
ik heb nog 2k surplus.... wil je dat hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja Alliance vrienden,je moet wel wat doneren![]()
nee grapje je kan wel alliance vriend worden hoor en bovendien verspil ik liever geen slotsquote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
ik heb nog 2k surplus.... wil je dat hebben?![]()
oligarchie?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef Luutgaert het volgende:
Of we maken er een oligarchie van, de zwakken kunnen niet voor zichzelf beslissen.
hoooooooooooooooooooiquote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef Originele_Naam het volgende:
ik praat morgen wel verder hooooi
oli·gar·chie (de ~ (v.), ~ën)quote:
maar dat is niet eerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:39 schreef Shawn het volgende:
[..]
oli·gar·chie (de ~ (v.), ~ën)
1 regering van slechts weinig personen die behoren tot de bevoorrechte klasse
Je moet wel blijven opletten hequote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef AgLarrr het volgende:
Jesus, hoevel pagina's lullen jullie vol met zijn allen op zo''n dag? Dat kan ik toch nooit allemaal bijhouden?
Nog nieuws?
we hebben een eigen forum en morgen aid doorsturen 1.6 miljoenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef AgLarrr het volgende:
Jesus, hoevel pagina's lullen jullie vol met zijn allen op zo''n dag? Dat kan ik toch nooit allemaal bijhouden?
Nog nieuws?
ik kom pas rond 3 of vier uur online dus niet panikken als ik het gelijk doorstuurquote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Whizzkith het volgende:
Waar is dat aid-lijstje btw? Ik stuur morgenvroeg rond 7 uur die 1.6 miljoen naar de eerste in de lijst
toegvoegd in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Okayquote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef Double-Helix het volgende:
is goed maar ik ben pas om 4 uur online mensen
Lijkt me inderdaad verstandig om hem wat verder naar onder te zetten.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef Sargon het volgende:
ja ik kan je ook onderaan zitten, ik zal morgen ook shanora nog checken anders doe ik die achteraan hij heeft al 3 slots vol
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=16&highlight= bedoel je denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Whizzkith het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=8
Over de aid-cascade
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=16quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef du_ke het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=16&highlight= bedoel je denk ik.
Oepsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=16&highlight= bedoel je denk ik.
Join the FOK-clan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een natie genaamd Epicentrum aangemaakt. Zaken die van belang leken geregeld.
204 dagenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef rood_verzet het volgende:
Zo whizzkit hoe lang ben jij dan al bezig?
Een jaar ofzo?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:34 schreef Gabry het volgende:
Done, ik sign ook wel op et forum.
is goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:59 schreef Shawn het volgende:
UPDATE: OP aangepast! Ik raad bij deze alle Clan-leden aan het regelmatig te controleren.
Ik vind een principe van 9 man leiding op een groep van 22 anders wel erg voorbarigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Originele_Naam het volgende:
Alleen moeten we niet al te hard van stapel lopen
*begint alvast met rennenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef Sargon het volgende:
ok ontvangen, stuur nu 1,5 miljoen door naar republic of dutchies
ok doorgestuurd, nu moet het doorgestuurd worden naar Shenenehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:05 schreef BadBadPresident het volgende:
hm nou ben benieuwd wanneer de aid hier is!
2. Republic of Dutchies
3. Sheneneh
4. Tsuranie
5. ijsjesland
6. Serbia
7. De Den Hagelarij
8. Luutje
9. Cananefatia
10. Modderschuit
11. Terechtistan
12. Peraeus
13. Knoxville
14. Halland
15. Tamazgha
16. Shanora
dit is de officiele volgorde?
Gedaan. Er blijft misschien ergens wat aan de strijkstok hangen. Ik zag een offer van 1.500 maar kreeg maar 1.499.500quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:27 schreef Sargon het volgende:
ok doorgestuurd, nu moet het doorgestuurd worden naar Sheneneh
Edit Nation->Alliance Affilation->Specify Other-> FOK invullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef Nosh het volgende:
Noshmopolitan is gesticht!
Net begonnen, enkele soldaten en wat land gekocht. Verder ben ik gewoon een schattig derdewereldland wat net heeft aangegeven dat iedereen op internet mijn land mag afzeiken, en dat immigranten en drugsmokkelaars beiden worden afgeschoten. Ofzo.
Enfin, hoe kan ik me bij jullie aansluiten?
ik ben online, als je mij nou gewoon mijn deel stuurt dan kunnen jullie mij strx overslaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Shawn het volgende:
Eh, moet ik nu 1,3 miljoen naar Tsuranie sturen of naar iemand anders die online is?
Maakt mij niet zoveel uit, maar naar iemand die online is zorgt er wel voor dat de chain wat rapper gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Shawn het volgende:
Eh, moet ik nu 1,3 miljoen naar Tsuranie sturen of naar iemand anders die online is?
Done, dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Edit Nation->Alliance Affilation->Specify Other-> FOK invullen
Dat lijkt me wel verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Zolang je maar wel checkt of die persoon nog genoeg aid slots heeftTwee dus.
gaat snel wel oplettenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Heb ik nou weer een topic gemist...
moddershuit niet waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef du_ke het volgende:
Ben er klaar voor.
Niemand anders is online, dus Tsuranie is nextquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef du_ke het volgende:
Ok wie moet er geld van mij krijgen?
Ik heb hem toegevoegd in de OPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
ijsjesland
Luutje
knoxville
500+ soldatenquote:
wil je traden? Ik heb marble en ironquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef du_ke het volgende:
Ok heb m'n aid verzonden.
Ik mocht geen nieuwe improvement kopen, ik moest eerst 1000+ extra inwoners!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga even een paar dagen sparen voor een harbour.
quote:
cancel je aid en stuur het naar Peraeus die is nu onlinequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga even een paar dagen sparen voor een harbour.
lolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
Ik heb er 631 maar goed ik heb dan ook 2500 inwoners dus ik zit al bijna weer aan de lage kant
vergeleken met mij niet.. jij komt uit op 57%+ ik op 82%quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef BadBadPresident het volgende:
560 Soldiers
970 Working Citizens
overkill
hoeveel aid slots heb je vrij dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef BadBadPresident het volgende:
dat wil ik wel verdienen hoor
donequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef Sargon het volgende:
[..]
cancel je aid en stuur het naar Peraeus die is nu online
oke danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef BadBadPresident het volgende:
neu niet gedoneerd
Hmm ja ik ook zie ik nu, dan maar investeren in tech en vooral infraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik mocht geen nieuwe improvement kopen, ik moest eerst 1000+ extra inwoners!![]()
harbor 200k?
nee, ik wil geen ban riskerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef BadBadPresident het volgende:
haha je kan ook een anonymous proxy instell toch in firefox.. kan je weer doneren
infraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef du_ke het volgende:
Hmm ja ik ook zie ik nu, dan maar investeren in tech en vooral infra.
ok heb het geregeld, je word over een uur ofzo rich, nog even geduld aubquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef BadBadPresident het volgende:
okeeeeee
Naar Tsuraniequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BadBadPresident het volgende:
maar ik zit hier dus nog met 1,000,000 naar wie moet ik dat doorsturen?
komt in orde!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
ok heb het geregeld, je word over een uur ofzo rich, nog even geduld aub
Wie wil er met mij traden: Teamkleur: Oranje, Uranium & Lumber![]()
Dat lijstje veranderd steeds van volgordequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BadBadPresident het volgende:
maar ik zit hier dus nog met 1,000,000 naar wie moet ik dat doorsturen?
Ja de mensen die online zijn kregen eerder om de doorstroming er een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat lijstje veranderd steeds van volgorde![]()
IK heb trouwens nog niets gehad
ok ik ben online en wie heeft het geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de mensen die online zijn kregen eerder om de doorstroming er een beetje in te houden.
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.phpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef Whizzkith het volgende:
FJD, waarom sta jij eigenlijk nog niet in de lijst? Je hebt bij je Alliance Affiliation none staan?
Whehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.php
Alliance heet None maar kheb net paar keer met die knakker gePMed voor iets en wat een achterlijke zuurkloot zeg
Als ik de nodige guides van het forum af heb getrokken voor bij ons ga ik me eens rustig afzonderen.
Ow ja en natuurlijk even kijken welke landen er in mijn strength groep zitten. Dat ik niet straks in m'n eentje in een bepaalde strength group zitDan heb ik alsnog weinig verdediging.
Status: Pendingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef BadBadPresident het volgende:
tsuranie heeft het geld
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef rood_verzet het volgende:
Hey! en waar blijft mijn aandeel? Zonder mijn OP was de fok alliantie niet geboren
check je PM op Cyber Nation (onverwacht goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef BadBadPresident het volgende:
ok ik cancel het wel... wie wil het geld dan? en stuurt het meteen door?
ik ijsjeslandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef BadBadPresident het volgende:
ok ik cancel het wel... wie wil het geld dan? en stuurt het meteen door?
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens hahaquote:
wat is erquote:
hij kan jou toch niet nuken als je niet in zijn strenght valt, bovendien houdt de FOK clan wel van een potje vechtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens haha![]()
wat vind je van 150K aan hulp, 200+ infrastructure, land: 200+, 15+ tech?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens haha![]()
Bij welke alliance zit je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Stuur je hem toch een PM daarover? Dat doe ik straks ook netjes hoor. In dit geval gaat het slechts om 50k maar goed dan toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef BadBadPresident het volgende:
je hoort nou eenmaal bij de fok clan of nietwe gaan geeeeeeeeeen mensen kop
en
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Stuur je hem toch een PM daarover? Dat doe ik straks ook netjes hoor. In dit geval gaat het slechts om 50k maar goed dan toch.
Overigens wil ik wel verdedigen waar nodig maar landen die zichzelf in de nesten werken daar laat ik me niet in meetrekken. De actie van Niek was leuk om te volgen maar zulke landen ga ik echt niet bijstaan in een oorlog
Yep, 100K p.pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie wil het nu hebben
ieder een ton toch?
Ontvangen bedrag - 100K = (?) Doorsturen naar Tsuraniequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoeveel kreeg ieder nu
ik heb een miljoen hoeveel moet ik doorsturen
?
Dat is voor de minister zelf om te stellen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Whizzkith het volgende:
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n geval
Bijv. wanneer je zelf aanvalt niet, en wanneer je wordt aangevallen wel. Logisch eigenlijk![]()
daar gaat onze aggresieve aardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n geval
Bijv. wanneer je zelf aanvalt niet, en wanneer je wordt aangevallen wel. Logisch eigenlijk![]()
Van mij hoeft die regel ook niet. Aan de andere kan kunt kun je ook gewoon met een groep afspreken om een land aan te vallen. Alleen dan val je niet terug op aid buiten die groep. Kun je dus een soort oproep voor een kruistocht doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef Originele_Naam het volgende:
daar gaat onze aggresieve aard
had jij dan een bericht ontvangen toen ik de AID aan jouw had gecanceld?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef du_ke het volgende:
Tsuriane zal straks wel flink wat berichten hebben.
ja snap ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Whizzkith het volgende:
En niet meer dan 100k uitgeven als het nog niet is geaccepteerd door Tsuranie
Check OPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef Carducci het volgende:
Ik heb het geld nu, naar wie moet ik het overmaken?
De lijst is namelijk een beetje door elkaar gegaan.
Geld is naar Tamazgha gestuurd, als er iemand eerder online is moet die het even melden en dan stuur ik het geld naar diegene.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Shawn het volgende:
Naar Tamazgha (maar die komt om 16.00 uur online)
als iemand anders eerder online is dan naar diegene sturen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef Carducci het volgende:
Geld is naar Tamazgha gestuurd, als er iemand eerder online is moet die het even melden en dan stuur ik het geld naar diegene.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa ik heb het!moet ik het nu naar jou sturen?
Nice BA, I love it when a plan comes together! [/Hannibal-Modus]quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef BadBadPresident het volgende:
verstuurd!you have a pending aid offer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef BadBadPresident het volgende:
ja isgoedben ineens nr 4 van de rang van FOK
vetttt hahaha thanks
Klik op "View My Nation"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je in contact kan komen met potentiele tradepartners? Uit die tutorial heb ik begrepen dat ruilen essentieel is, maar is het een kwestie van vertrouwen op Alliance-leden?
Ik heb overigens varkens en goud.
Sowieso: Geen dubbele trades. Altijd in zelfde team traden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je in contact kan komen met potentiele tradepartners? Uit die tutorial heb ik begrepen dat ruilen essentieel is, maar is het een kwestie van vertrouwen op Alliance-leden?
Ik heb overigens varkens en goud.
Dus je zou sowieso moeten gaan voor construction. Daar je trades een beetje op richten dusquote:Here is a list of situations in which it is "worth it" to go for each bonus resource:
Automobiles: Never worth it
Beer: Worth it if your native resources are water and aluminum, kind of worth it if you have aluminum as a native resource.
Construction: Always worth it
Fast food: Worth it if you have pigs as a native resource
Fine jewelry: Worth it if you have coal as a native resource
Microchips: Worth it if you have lead and oil as your native resources; close to being worth it if you have either lead or oil as a native resource.
Steel: Worth it if you have coal as a native resource
(Maar dan iets korter, als het goed is past dit bericht niet meer omdat de mogelijke lengte van een bericht is verkort)quote:Hi there, I am writing because I am hoping we can make a trade agreement. I have Lead and Lumber. Lead: Lower initial cruise missile cost by 10 percent, lower nuclear cost 10 percent, lower cruise missile upkeep cost 20 percent, and lowers nuclear upkeep costs by 20 percent! Lumber: Lower initial infrastructure cost by 6 percent and lowers infrastructure upkeep costs 8 percent. You need lead for the bonus resources of Microchips, and Radiation Cleanup. You need lumber for Construction, Asphalt, and Fast Food. So what do you think, would you like to trade? I am making this same offer to several other players and I will commit to whoever agrees to trade first, so please reply as soon as you can. Sincerely, [NAAM]
Jup, en jup.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef BadBadPresident het volgende:
nosh wil je traden? heb je oranje als kleur?
Cheers. Ik kreeg er in eerste instantie een naar spam-onderbuik gevoel bij, maar achteraf gezien is het heel erg logisch. Iedereen wint, enzo.quote:
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Cheers. Ik kreeg er in eerste instantie een naar spam-onderbuik gevoel bij, maar achteraf gezien is het heel erg logisch. Iedereen wint, enzo.
Oh, en Shawn/Badbadpresident, bedankt!
Als je meer dan 2:1 hebt heeft dat effect op je environment en dus op je population happiness; je inkomen gaat omlaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Waarom die 2:1? Ik gooi m'n land gewoon vol totdat de bevolking begint te miepen en omdat ik water heb als resource duurt dat nog welLand doet helemaal niets voor je behalve je strength vergroten maar dat is juist gevaarlijk omdat land niet kan vechten.
Heb het toegevoegd, bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Whizzkith het volgende:
Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien:
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)
Soldiers: minstens 20% van je populatie
Technology: 15 (niet minder, niet meer)
Tax Rate: 28% (altijd het beste)
Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)
Mss handig voor in de OP?
Idd, als iemand de tijd heeft om guides te maken heb ik nog wel een lading met uitleg over een aantal onderwerpen van mijn oude alliancequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Het is trouwens denk ik beter om dergelijke info op t forum te mikkenDan kunnen we daar complete guides van maken
Tamazgha komt om 16.00 uur onlinequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef Terecht het volgende:
GELD!!!!. Mag ik mijn aandeel ontvangen
. Dankuwel alstublieft
![]()
Topquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
Tamazgha komt om 16.00 uur online
Maar als Carducci eerder online is, dan kan hij het alvast naar jou sturen en dan stuur jij het weer door naar Tamazgha
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=10quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef Whizzkith het volgende:
Idd, als iemand de tijd heeft om guides te maken heb ik nog wel een lading met uitleg over een aantal onderwerpen van mijn oude alliance
Heb er maar even een topic neergezetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=10
Daar kunnen ze allemaal inEven eigen topics maken natuurlijk
Over dat land, als je water hebt dan kun je er meer kwijt. Zolang je bevolking niet begint te miepen is er niets aan de hand toch? Bij mij klagen ze iig nog steeds niet
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef Whizzkith het volgende:
De technologie heb ik verkeerd neergezet; maak daar maar 10 van![]()
Dat vroeg ik mij inderdaad af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Whizzkith het volgende:
Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien:
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)
Soldiers: minstens 20% van je populatie
Technology: 10 (niet minder, niet meer)
Tax Rate: 28% (altijd het beste)
Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)
Mss handig voor in de OP?
Heeeeeeeeeeeeeeeeey!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef Double-Helix het volgende:
halloooooooo kan niemand me helpen kom op ik wil naar de volgende doorsturen!
mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
Wie is er nou eigenlijk premierMisschien handig om dat eerst eens vast te stellen en van daaruit door te werken naar de ministeries
De andere suggestie met een adviesraad en ambassadeurs vind ik zelf op dit moment belachelijk. Voor 34 man is 6 man leiding al veel maar goed dat heb je aan het begin maar om dat dan nog uit te breiden naar een man of 10/12 dat gaat nergens over denk ikDan is ongeveer een derde van je groep leiding
goed ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeey!
Stuur maar door naar Terechtistan
Je mag 100K houden
De Den Hagelarijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
goed idee.
Naar wie zal ik het dan opsturen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
5/8/2007 8:19:44 AM
"Financial Assistance"
gestuurddank je mensen
pas op dat je niet meer dan 100K uitgeeft.. De Den Hagelarij moet het namelijk nog eerst accepterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is verstuurd. woeiiii, even wat geld uitgeven hoor!
het kan 24 uur duren... mijn eerste donatie duurde 3 uur.. vandaag binnen een uurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Sargon het volgende:
ik heb ook geld gedoneerd net maar nog niets gehoord!?
Oja bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
pas op dat je niet meer dan 100K uitgeeft.. De Den Hagelarij moet het namelijk nog eerst accepteren![]()
![]()
![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Terecht het volgende:
je moet het toch per 10 blokken kopen omdat dat het voordeligste is?
maak hem af voor eens en altijd..!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef Double-Helix het volgende:
men opeens val ik met mijn veel sterke land olmo aan
Klinkt goed mr Iron. Ik laat de laatste tradespot even open voor toekomstige overwegingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef Sargon het volgende:
gabri traden?
Ik weet niet wanneer De Den Hagelarij online komt maar als Terechtistan dit ziet, dan kan ie de AID aan De Den Hagelarij cancelen (zonder daarbij een slot te verliezen) en de AID naar Luutje sturenquote:
Ik heb de aid naar De Den Hagelarij vertuurd zoals shawn zei. Ik zal he wel ff PM-en dat ie de aid moet doorsturen.quote:
Status: Pendingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Terecht het volgende:
Ik heb de aid naar De Den Hagelarij vertuurd zoals shawn zei. Ik zal he wel ff PM-en dat ie de aid moet doorsturen.
oke zal ik doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Shawn het volgende:
[..]
Status: Pending
De Den Hagelarij heeft het nog niet geaccepteerd
Ga naar -> Foreign Aid, klik op cancel en je kan het naar Luutje sturen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef Terecht het volgende:
oke zal ik doen
Luutje weest gewaarschuwd! Pieken zijn onderweg
Ik stel voor dat er voor premier gekozen wordt tussen oprichter en sterkste/meest ervaren lid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef Shawn het volgende:
mee eensmaar laten we eerst de 5 ministers kiezen, en die mogen dan een premier benoemen
of 1 van de ministers wordt premier en voor zijn post gaan we dan op zoek naar een nieuwe minister
als jij alvast een poll maakt met de kandidaten, dan kan de verkiezing beginnen
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb 't geld ontvangen.![]()
Zal ik het nu naar Den Haag sturen?
Whizzkith is de sterkste en heeft de meeste ervaringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
Ik stel voor dat er voor premier gekozen wordt tussen oprichter en sterkste/meest ervaren lid.
mooi zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Double-Helix het volgende:
die aid heeft me enorm geholpen,eerste tech gekocht,veel infra en en populatie van over de 1000 bewoners
en mijn mensen zijn eindelijk weer blij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Terecht het volgende:
Morgen mag ik eindelijk aanvallen, en de aid die ik vandaag heb gekregen zal dan goed van pas komen! Ik heb al wat inactieve indolente schurkenstaatjes op het oog, vrees de toorn van Terechtistan
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Terecht het volgende:
Morgen mag ik eindelijk aanvallen, en de aid die ik vandaag heb gekregen zal dan goed van pas komen! Ik heb al wat inactieve indolente schurkenstaatjes op het oog, vrees de toorn van Terechtistan
![]()
Tegenwoordig hebben steeds meer leden iets in hun bio staan dat ze beschermd worden. Als dat er staat is het misschien verstandig om niet aan te vallenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef Shawn het volgende:
pas op dat je geen None-lid aanvalt
ze houden niet zo van aggressors![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef FJD het volgende:
Tegenwoordig hebben steeds meer leden iets in hun bio staan dat ze beschermd worden. Als dat er staat is het misschien verstandig om niet aan te vallen
whehe goede tip, die gasten zijn redelijk sterk enzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef Shawn het volgende:
[..]
![]()
pas op dat je geen None-lid aanvalt
ze houden niet zo van aggressors![]()
Ok, ik stuur het naar jou, moet ik ff die naar Den Haag cancelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:11 schreef zakjapannertje het volgende:
* zakjapannertje kan ook aid ontvangen (Cananefatia), mocht Luutgaert nog online zijn
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Ok, ik stuur het naar jou, moet ik ff die naar Den Haag cancelen.
infra, infra en nog eens infra.. (bank: 7% stijging inkomen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Sargon het volgende:
ik heb nu 190.000 over wat moet ik kopen eigenlijk? :S
Infraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Sargon het volgende:
ik heb nu 190.000 over wat moet ik kopen eigenlijk? :S
jazeker, en een stoere naam.. je tegenstanders zullen wel twee keer nadenken voordat ze je aanvallenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Sargon het volgende:
ze zijn niet eens goedmaar wel cool plaatje
ik had hetzelfde vanmorgen berekend, het was maar $2,000 verschil (bank wint)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Sargon het volgende:
moet ik nu een bank kopen voor een ton of infra voor een ton
Shanora..... maar hij had maar 1 slot ofzo....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef JAM het volgende:
Wie stond na mij op de lijst voor de centen? Dan stuur ik die even door.
nee hij heeft zojuist al 100k ontvangen... doe maar Hallandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik heb nu 300,000 om door te sturen. Naar jou, zakjap?
nee, ik bedoelde wat anders met mijn reply. ik stelde een vraag aan Sargon, sorryquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef JAM het volgende:
Sargon. Ja, ik stuur het naar Sargon.
nee hij heeft weer 2 slots open was er 1 al expiredquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef Shawn het volgende:
[..]
Shanora..... maar hij had maar 1 slot ofzo....
Sargon?
-------> Shanoraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
Sargon heeft geen slots meer open.
ga je van kleur veranderen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef JAM het volgende:
Ik heb even al m'n trade agreements met niet oranje landen gecancelled. Dat u het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |