quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef Terecht het volgende:
oke zal ik doen
Luutje weest gewaarschuwd! Pieken zijn onderweg
Ik stel voor dat er voor premier gekozen wordt tussen oprichter en sterkste/meest ervaren lid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef Shawn het volgende:
mee eensmaar laten we eerst de 5 ministers kiezen, en die mogen dan een premier benoemen
of 1 van de ministers wordt premier en voor zijn post gaan we dan op zoek naar een nieuwe minister
als jij alvast een poll maakt met de kandidaten, dan kan de verkiezing beginnen
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb 't geld ontvangen.![]()
Zal ik het nu naar Den Haag sturen?
Whizzkith is de sterkste en heeft de meeste ervaringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
Ik stel voor dat er voor premier gekozen wordt tussen oprichter en sterkste/meest ervaren lid.
mooi zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:01 schreef Double-Helix het volgende:
die aid heeft me enorm geholpen,eerste tech gekocht,veel infra en en populatie van over de 1000 bewoners
en mijn mensen zijn eindelijk weer blij
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Terecht het volgende:
Morgen mag ik eindelijk aanvallen, en de aid die ik vandaag heb gekregen zal dan goed van pas komen! Ik heb al wat inactieve indolente schurkenstaatjes op het oog, vrees de toorn van Terechtistan
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:56 schreef Terecht het volgende:
Morgen mag ik eindelijk aanvallen, en de aid die ik vandaag heb gekregen zal dan goed van pas komen! Ik heb al wat inactieve indolente schurkenstaatjes op het oog, vrees de toorn van Terechtistan
![]()
Tegenwoordig hebben steeds meer leden iets in hun bio staan dat ze beschermd worden. Als dat er staat is het misschien verstandig om niet aan te vallenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef Shawn het volgende:
pas op dat je geen None-lid aanvalt
ze houden niet zo van aggressors![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef FJD het volgende:
Tegenwoordig hebben steeds meer leden iets in hun bio staan dat ze beschermd worden. Als dat er staat is het misschien verstandig om niet aan te vallen
whehe goede tip, die gasten zijn redelijk sterk enzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:04 schreef Shawn het volgende:
[..]
![]()
pas op dat je geen None-lid aanvalt
ze houden niet zo van aggressors![]()
Ok, ik stuur het naar jou, moet ik ff die naar Den Haag cancelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:11 schreef zakjapannertje het volgende:
* zakjapannertje kan ook aid ontvangen (Cananefatia), mocht Luutgaert nog online zijn
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Ok, ik stuur het naar jou, moet ik ff die naar Den Haag cancelen.
infra, infra en nog eens infra.. (bank: 7% stijging inkomen)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Sargon het volgende:
ik heb nu 190.000 over wat moet ik kopen eigenlijk? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |