Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Cheers. Ik kreeg er in eerste instantie een naar spam-onderbuik gevoel bij, maar achteraf gezien is het heel erg logisch. Iedereen wint, enzo.
Oh, en Shawn/Badbadpresident, bedankt!
Als je meer dan 2:1 hebt heeft dat effect op je environment en dus op je population happiness; je inkomen gaat omlaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Waarom die 2:1? Ik gooi m'n land gewoon vol totdat de bevolking begint te miepen en omdat ik water heb als resource duurt dat nog welLand doet helemaal niets voor je behalve je strength vergroten maar dat is juist gevaarlijk omdat land niet kan vechten.
Heb het toegevoegd, bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Whizzkith het volgende:
Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien:
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)
Soldiers: minstens 20% van je populatie
Technology: 15 (niet minder, niet meer)
Tax Rate: 28% (altijd het beste)
Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)
Mss handig voor in de OP?
Idd, als iemand de tijd heeft om guides te maken heb ik nog wel een lading met uitleg over een aantal onderwerpen van mijn oude alliancequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Het is trouwens denk ik beter om dergelijke info op t forum te mikkenDan kunnen we daar complete guides van maken
Tamazgha komt om 16.00 uur onlinequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef Terecht het volgende:
GELD!!!!. Mag ik mijn aandeel ontvangen
. Dankuwel alstublieft
![]()
Topquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
Tamazgha komt om 16.00 uur online
Maar als Carducci eerder online is, dan kan hij het alvast naar jou sturen en dan stuur jij het weer door naar Tamazgha
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=10quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef Whizzkith het volgende:
Idd, als iemand de tijd heeft om guides te maken heb ik nog wel een lading met uitleg over een aantal onderwerpen van mijn oude alliance
Heb er maar even een topic neergezetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=10
Daar kunnen ze allemaal inEven eigen topics maken natuurlijk
Over dat land, als je water hebt dan kun je er meer kwijt. Zolang je bevolking niet begint te miepen is er niets aan de hand toch? Bij mij klagen ze iig nog steeds niet
fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef Whizzkith het volgende:
De technologie heb ik verkeerd neergezet; maak daar maar 10 van![]()
Dat vroeg ik mij inderdaad af.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:51 schreef Whizzkith het volgende:
Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien:
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)
Soldiers: minstens 20% van je populatie
Technology: 10 (niet minder, niet meer)
Tax Rate: 28% (altijd het beste)
Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)
Mss handig voor in de OP?
Heeeeeeeeeeeeeeeeey!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef Double-Helix het volgende:
halloooooooo kan niemand me helpen kom op ik wil naar de volgende doorsturen!
mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
Wie is er nou eigenlijk premierMisschien handig om dat eerst eens vast te stellen en van daaruit door te werken naar de ministeries
De andere suggestie met een adviesraad en ambassadeurs vind ik zelf op dit moment belachelijk. Voor 34 man is 6 man leiding al veel maar goed dat heb je aan het begin maar om dat dan nog uit te breiden naar een man of 10/12 dat gaat nergens over denk ikDan is ongeveer een derde van je groep leiding
goed ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeey!
Stuur maar door naar Terechtistan
Je mag 100K houden
De Den Hagelarijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
goed idee.
Naar wie zal ik het dan opsturen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
5/8/2007 8:19:44 AM
"Financial Assistance"
gestuurddank je mensen
pas op dat je niet meer dan 100K uitgeeft.. De Den Hagelarij moet het namelijk nog eerst accepterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is verstuurd. woeiiii, even wat geld uitgeven hoor!
het kan 24 uur duren... mijn eerste donatie duurde 3 uur.. vandaag binnen een uurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Sargon het volgende:
ik heb ook geld gedoneerd net maar nog niets gehoord!?
Oja bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
pas op dat je niet meer dan 100K uitgeeft.. De Den Hagelarij moet het namelijk nog eerst accepteren![]()
![]()
![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Terecht het volgende:
je moet het toch per 10 blokken kopen omdat dat het voordeligste is?
maak hem af voor eens en altijd..!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef Double-Helix het volgende:
men opeens val ik met mijn veel sterke land olmo aan
Klinkt goed mr Iron. Ik laat de laatste tradespot even open voor toekomstige overwegingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef Sargon het volgende:
gabri traden?
Ik weet niet wanneer De Den Hagelarij online komt maar als Terechtistan dit ziet, dan kan ie de AID aan De Den Hagelarij cancelen (zonder daarbij een slot te verliezen) en de AID naar Luutje sturenquote:
Ik heb de aid naar De Den Hagelarij vertuurd zoals shawn zei. Ik zal he wel ff PM-en dat ie de aid moet doorsturen.quote:
Status: Pendingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Terecht het volgende:
Ik heb de aid naar De Den Hagelarij vertuurd zoals shawn zei. Ik zal he wel ff PM-en dat ie de aid moet doorsturen.
oke zal ik doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Shawn het volgende:
[..]
Status: Pending
De Den Hagelarij heeft het nog niet geaccepteerd
Ga naar -> Foreign Aid, klik op cancel en je kan het naar Luutje sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |