cancel je aid en stuur het naar Peraeus die is nu onlinequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga even een paar dagen sparen voor een harbour.
lolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef FJD het volgende:
Ik heb er 631 maar goed ik heb dan ook 2500 inwoners dus ik zit al bijna weer aan de lage kant
vergeleken met mij niet.. jij komt uit op 57%+ ik op 82%quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef BadBadPresident het volgende:
560 Soldiers
970 Working Citizens
overkill
hoeveel aid slots heb je vrij dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef BadBadPresident het volgende:
dat wil ik wel verdienen hoor
donequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef Sargon het volgende:
[..]
cancel je aid en stuur het naar Peraeus die is nu online
oke danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef BadBadPresident het volgende:
neu niet gedoneerd
Hmm ja ik ook zie ik nu, dan maar investeren in tech en vooral infraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik mocht geen nieuwe improvement kopen, ik moest eerst 1000+ extra inwoners!![]()
harbor 200k?
nee, ik wil geen ban riskerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef BadBadPresident het volgende:
haha je kan ook een anonymous proxy instell toch in firefox.. kan je weer doneren
infraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef du_ke het volgende:
Hmm ja ik ook zie ik nu, dan maar investeren in tech en vooral infra.
ok heb het geregeld, je word over een uur ofzo rich, nog even geduld aubquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef BadBadPresident het volgende:
okeeeeee
Naar Tsuraniequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BadBadPresident het volgende:
maar ik zit hier dus nog met 1,000,000 naar wie moet ik dat doorsturen?
komt in orde!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
ok heb het geregeld, je word over een uur ofzo rich, nog even geduld aub
Wie wil er met mij traden: Teamkleur: Oranje, Uranium & Lumber![]()
Dat lijstje veranderd steeds van volgordequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BadBadPresident het volgende:
maar ik zit hier dus nog met 1,000,000 naar wie moet ik dat doorsturen?
Ja de mensen die online zijn kregen eerder om de doorstroming er een beetje in te houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat lijstje veranderd steeds van volgorde![]()
IK heb trouwens nog niets gehad
ok ik ben online en wie heeft het geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de mensen die online zijn kregen eerder om de doorstroming er een beetje in te houden.
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.phpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef Whizzkith het volgende:
FJD, waarom sta jij eigenlijk nog niet in de lijst? Je hebt bij je Alliance Affiliation none staan?
Whehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.php
Alliance heet None maar kheb net paar keer met die knakker gePMed voor iets en wat een achterlijke zuurkloot zeg
Als ik de nodige guides van het forum af heb getrokken voor bij ons ga ik me eens rustig afzonderen.
Ow ja en natuurlijk even kijken welke landen er in mijn strength groep zitten. Dat ik niet straks in m'n eentje in een bepaalde strength group zitDan heb ik alsnog weinig verdediging.
Status: Pendingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef BadBadPresident het volgende:
tsuranie heeft het geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |