*begint alvast met rennenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef Sargon het volgende:
ok ontvangen, stuur nu 1,5 miljoen door naar republic of dutchies
ok doorgestuurd, nu moet het doorgestuurd worden naar Shenenehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:05 schreef BadBadPresident het volgende:
hm nou ben benieuwd wanneer de aid hier is!
2. Republic of Dutchies
3. Sheneneh
4. Tsuranie
5. ijsjesland
6. Serbia
7. De Den Hagelarij
8. Luutje
9. Cananefatia
10. Modderschuit
11. Terechtistan
12. Peraeus
13. Knoxville
14. Halland
15. Tamazgha
16. Shanora
dit is de officiele volgorde?
Gedaan. Er blijft misschien ergens wat aan de strijkstok hangen. Ik zag een offer van 1.500 maar kreeg maar 1.499.500quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:27 schreef Sargon het volgende:
ok doorgestuurd, nu moet het doorgestuurd worden naar Sheneneh
Edit Nation->Alliance Affilation->Specify Other-> FOK invullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef Nosh het volgende:
Noshmopolitan is gesticht!
Net begonnen, enkele soldaten en wat land gekocht. Verder ben ik gewoon een schattig derdewereldland wat net heeft aangegeven dat iedereen op internet mijn land mag afzeiken, en dat immigranten en drugsmokkelaars beiden worden afgeschoten. Ofzo.
Enfin, hoe kan ik me bij jullie aansluiten?
ik ben online, als je mij nou gewoon mijn deel stuurt dan kunnen jullie mij strx overslaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Shawn het volgende:
Eh, moet ik nu 1,3 miljoen naar Tsuranie sturen of naar iemand anders die online is?
Maakt mij niet zoveel uit, maar naar iemand die online is zorgt er wel voor dat de chain wat rapper gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Shawn het volgende:
Eh, moet ik nu 1,3 miljoen naar Tsuranie sturen of naar iemand anders die online is?
Done, dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Edit Nation->Alliance Affilation->Specify Other-> FOK invullen
Dat lijkt me wel verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Zolang je maar wel checkt of die persoon nog genoeg aid slots heeftTwee dus.
gaat snel wel oplettenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Heb ik nou weer een topic gemist...
moddershuit niet waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef du_ke het volgende:
Ben er klaar voor.
Niemand anders is online, dus Tsuranie is nextquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef du_ke het volgende:
Ok wie moet er geld van mij krijgen?
Ik heb hem toegevoegd in de OPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
ijsjesland
Luutje
knoxville
500+ soldatenquote:
wil je traden? Ik heb marble en ironquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef du_ke het volgende:
Ok heb m'n aid verzonden.
Ik mocht geen nieuwe improvement kopen, ik moest eerst 1000+ extra inwoners!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef du_ke het volgende:
Ik ga even een paar dagen sparen voor een harbour.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |