quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef rood_verzet het volgende:
Hey! en waar blijft mijn aandeel? Zonder mijn OP was de fok alliantie niet geboren
check je PM op Cyber Nation (onverwacht goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef BadBadPresident het volgende:
ok ik cancel het wel... wie wil het geld dan? en stuurt het meteen door?
ik ijsjeslandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef BadBadPresident het volgende:
ok ik cancel het wel... wie wil het geld dan? en stuurt het meteen door?
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens hahaquote:
wat is erquote:
hij kan jou toch niet nuken als je niet in zijn strenght valt, bovendien houdt de FOK clan wel van een potje vechtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens haha![]()
wat vind je van 150K aan hulp, 200+ infrastructure, land: 200+, 15+ tech?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel kan, ik heb van mijn huidige alliantie 150 k aan hulp gekregen Klinkt een beetje als de boel verlinken en de baas heeft kernwapens haha![]()
Bij welke alliance zit je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Stuur je hem toch een PM daarover? Dat doe ik straks ook netjes hoor. In dit geval gaat het slechts om 50k maar goed dan toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef rood_verzet het volgende:
mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef BadBadPresident het volgende:
je hoort nou eenmaal bij de fok clan of nietwe gaan geeeeeeeeeen mensen kop
en
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Stuur je hem toch een PM daarover? Dat doe ik straks ook netjes hoor. In dit geval gaat het slechts om 50k maar goed dan toch.
Overigens wil ik wel verdedigen waar nodig maar landen die zichzelf in de nesten werken daar laat ik me niet in meetrekken. De actie van Niek was leuk om te volgen maar zulke landen ga ik echt niet bijstaan in een oorlog
Yep, 100K p.pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie wil het nu hebben
ieder een ton toch?
Ontvangen bedrag - 100K = (?) Doorsturen naar Tsuraniequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoeveel kreeg ieder nu
ik heb een miljoen hoeveel moet ik doorsturen
?
Dat is voor de minister zelf om te stellen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Whizzkith het volgende:
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n geval
Bijv. wanneer je zelf aanvalt niet, en wanneer je wordt aangevallen wel. Logisch eigenlijk![]()
daar gaat onze aggresieve aardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook een beetje regels hebben wanneer we wel en niet helpen in zo'n geval
Bijv. wanneer je zelf aanvalt niet, en wanneer je wordt aangevallen wel. Logisch eigenlijk![]()
Van mij hoeft die regel ook niet. Aan de andere kan kunt kun je ook gewoon met een groep afspreken om een land aan te vallen. Alleen dan val je niet terug op aid buiten die groep. Kun je dus een soort oproep voor een kruistocht doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef Originele_Naam het volgende:
daar gaat onze aggresieve aard
had jij dan een bericht ontvangen toen ik de AID aan jouw had gecanceld?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef du_ke het volgende:
Tsuriane zal straks wel flink wat berichten hebben.
ja snap ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Whizzkith het volgende:
En niet meer dan 100k uitgeven als het nog niet is geaccepteerd door Tsuranie
Check OPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef Carducci het volgende:
Ik heb het geld nu, naar wie moet ik het overmaken?
De lijst is namelijk een beetje door elkaar gegaan.
Geld is naar Tamazgha gestuurd, als er iemand eerder online is moet die het even melden en dan stuur ik het geld naar diegene.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Shawn het volgende:
Naar Tamazgha (maar die komt om 16.00 uur online)
als iemand anders eerder online is dan naar diegene sturen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef Carducci het volgende:
Geld is naar Tamazgha gestuurd, als er iemand eerder online is moet die het even melden en dan stuur ik het geld naar diegene.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa ik heb het!moet ik het nu naar jou sturen?
Nice BA, I love it when a plan comes together! [/Hannibal-Modus]quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef BadBadPresident het volgende:
verstuurd!you have a pending aid offer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef BadBadPresident het volgende:
ja isgoedben ineens nr 4 van de rang van FOK
vetttt hahaha thanks
Klik op "View My Nation"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je in contact kan komen met potentiele tradepartners? Uit die tutorial heb ik begrepen dat ruilen essentieel is, maar is het een kwestie van vertrouwen op Alliance-leden?
Ik heb overigens varkens en goud.
Sowieso: Geen dubbele trades. Altijd in zelfde team traden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je in contact kan komen met potentiele tradepartners? Uit die tutorial heb ik begrepen dat ruilen essentieel is, maar is het een kwestie van vertrouwen op Alliance-leden?
Ik heb overigens varkens en goud.
Dus je zou sowieso moeten gaan voor construction. Daar je trades een beetje op richten dusquote:Here is a list of situations in which it is "worth it" to go for each bonus resource:
Automobiles: Never worth it
Beer: Worth it if your native resources are water and aluminum, kind of worth it if you have aluminum as a native resource.
Construction: Always worth it
Fast food: Worth it if you have pigs as a native resource
Fine jewelry: Worth it if you have coal as a native resource
Microchips: Worth it if you have lead and oil as your native resources; close to being worth it if you have either lead or oil as a native resource.
Steel: Worth it if you have coal as a native resource
(Maar dan iets korter, als het goed is past dit bericht niet meer omdat de mogelijke lengte van een bericht is verkort)quote:Hi there, I am writing because I am hoping we can make a trade agreement. I have Lead and Lumber. Lead: Lower initial cruise missile cost by 10 percent, lower nuclear cost 10 percent, lower cruise missile upkeep cost 20 percent, and lowers nuclear upkeep costs by 20 percent! Lumber: Lower initial infrastructure cost by 6 percent and lowers infrastructure upkeep costs 8 percent. You need lead for the bonus resources of Microchips, and Radiation Cleanup. You need lumber for Construction, Asphalt, and Fast Food. So what do you think, would you like to trade? I am making this same offer to several other players and I will commit to whoever agrees to trade first, so please reply as soon as you can. Sincerely, [NAAM]
Jup, en jup.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef BadBadPresident het volgende:
nosh wil je traden? heb je oranje als kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |