ja, zeg maar dat als er dusdaninge grote meningsverschillen bestaan tussen de ministeries.quote:
weet je hoe snel er een topic doorheen gaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef DiviFilius het volgende:
Ik denk dat het 'orgaan' gewoon dit topic is. Hier kun je dingen voorstellen, je mening geven over dingen en oordelen over beslissingen. Hier kan de 'raad' dus zijn inspiratie halen. Je zou dit topci dus als 'de publieke opinie' kunnen zien
Hee zullen we onze trade even cancelen en weer opnieuw starten? Ben van blauw naar oranje gegaan en daarom m'n tradebonus kwijt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Originele_Naam het volgende:
iemand trouwens nog wat soldaatjes nodig?
Mja, de belangrijke punten waar de 'burger' mee zit zouden dus wel ergens op het forum moeten komen staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
weet je hoe snel er een topic doorheen gaat
jah,als ik even niet ebn dan is er al een nieuw deelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
weet je hoe snel er een topic doorheen gaat
ik cancel stuur maar trade agreement dan maar, ik kan niet meer sturenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hee zullen we onze trade even cancelen en weer opnieuw starten? Ben van blauw naar oranje gegaan en daarom m'n tradebonus kwijt.
Ok je hebt weer een aanbod.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ik cancel stuur maar trade agreement dan maar, ik kan niet meer sturen
Neuh dank je, dat kost me weer een aid slot en ik heb nog wel wat cash als ik echt soldaten nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Originele_Naam het volgende:
wil je trouwens nog wat soldiers?
moet je niet gewoon die url in je php invoegen of lul ik nou wat maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef FJD het volgende:
Is er iemand een beetje handig met PHP? De ad werkt niet zoals gewenst
Was het maar zo eenvoudigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef Originele_Naam het volgende:
moet je niet gewoon die url in je php invoegen of lul ik nou wat maar
een vriend van mij had zo'n prog daar kion je het resultaat zien voordat je het uploadde d8 ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudigDe fervente F5ers hebben kunnen zien hoe het de layout totaal verziekte
Twee opties geprobeerd en allebei faalde ze kansloos.
Morgen weer een dag, tis al veels te laat
Ach t werkt allemaal zo samen en is zo verweven met elkaar dat dat het punt niet isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
een vriend van mij had zo'n prog daar kion je het resultaat zien voordat je het uploadde d8 ik
*deja vu*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
ik ben weg hoooooooooi
Ik ben ook niet echt goed in PHP, haal al mijn scripts van Hotscripts enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach t werkt allemaal zo samen en is zo verweven met elkaar dat dat het punt niet isTis ook elke keer maar een 15min/30 min werk maar goed ik heb de kennis van PHP niet om kleine foutjes weg te werken
Nou ja, hele kleine wel maar dan ook hele kleine.
Heb het genoteerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Double-Helix het volgende:
ik kom melden dat ik waarschijnlijk morgen niet online kom,niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer voor een bagger onzinquote:You have been banned for not following the terms and conditions and rules of Cyber Nations.
It is possible to receive this message if you tried to go back without using the refresh button.
weet niie...maar doet het nu in ieder geval weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:12 schreef FJD het volgende:
WTF![]()
Alleen maar omdat je de back button hebt gebruikt?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef Sargon het volgende:
waaat als je een raket afschiet ben je hem meteen kwijt![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef Sargon het volgende:
ik heb nu een hele dure raket op een kut landje afgeschoten dat al helemaal weggevaagd was, wel 7 infra vernietigd
Ik ben nu 2 dagen bezig en verdien al 35k per dagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef DiviFilius het volgende:
Doh, begint mijn economie en mijn natie eindelijk een beetje te floreren, is iedereen mij allang voorbij vanwege die aid
Doe je erg goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Terecht het volgende:
Ik ben nu 2 dagen bezig en verdien al 35k per dag![]()
defcon is alleen voor verdedigenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Terecht het volgende:
HA! Mijn eerste oorlog en VICTORY!
2 keer een aanval geplaatst op deze knakker:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133210
en lo0o0o0o0l met defcon 5 heb ik de aanval gedaan, vergeten om te schakelen
![]()
Oke bedankt voor de infoquote:
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Terecht het volgende:
HA! Mijn eerste oorlog en VICTORY!
2 keer een aanval geplaatst op deze knakker:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133210
en lo0o0o0o0l met defcon 5 heb ik de aanval gedaan, vergeten om te schakelen
![]()
Vandaar ook dat ik er voorstander van ben om aanvallers geen backing te geven vanuit de alliantie. Mocht je als groep aan willen vallen dan kan dat nog steeds (je kunt dat afspreken) maar dan kun je niet terugvallen op aid buiten die groep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.
Ik heb daar een klein beetje rekening mee gehouden:quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het verstandig om allerlei landen zomaar aan te vallen? Zeker als ze in een alliantie zitten, kan dat problemen voor de fok alliantie op gaan leveren.
Heb je er een gestuurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Stuur me een tradeverdrag als je allu en spices wilt. Ik heb nog 1 slotje over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |