Aldus de winnaar van minstens 1 verkiezingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Good job![]()
Clan-leden, aub stemmen en een reactie achterlaten om fraude te voorkomen
Ik heb je een trade offer gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Je gaat naar de pagina van een ander. Dan klik je op trade ( niet je eigen trade agreements ) bovenaan de statistieken van de ander. En vervolgens bied je trade aan aan die persoon en wacht je tot hij accepteertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Geheel belangeloos zie ik..quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Bill, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Billy, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Dank u.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Welkom!Als je hulp nodig hebt post het hier of hier.
Ja dat mag nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef K-Billy het volgende:
Dank u.
Ik kan niet met WM handelen omdat we hetzelfde IP hebben
Dat lijkt me sterk... Er zijn wel meer mensen die met meerdere mensen één internetverbinding delen, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja dat mag nietPas maar op dat jullie niet geband worden, volgens mij is het verboden maar ik weet het niet zeker
lolquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk... Er zijn wel meer mensen die met meerdere mensen één internetverbinding delen, toch?
quote:My family/friend wants to play but we’re on the same network. What do I do?
Only one nation is allowed per IP as of 03/13/07. Period.
Inderdaad, minister van Defensie Double-Helixquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
lol![]()
en mensen onze plan komt beetje van de grond![]()
Helaas, het mag niet (meer)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Whizzkith het volgende:
My family/friend wants to play but we’re on the same network. What do I do?
Only one nation is allowed per IP as of 03/13/07. Period.
precies mien beste integratie minister,iedereen die niet wil integreren uitzettenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Inderdaad, minister van Defensie Double-Helix![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:
precies mien beste integratie minister,iedereen die niet wil integreren uitzetten![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Niek. het volgende:
waarom gaan alle delen van het forum weg?
FJD is ermee bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Het kan zijn dat jullie even geen fora meer zien. Ik ben bezig om het geheel private te maken maar ben eerste met de fora bezig en dan pas met de user rechtenGeen paniek dus
omdat de admin dingn aan het regelen is zodat de niet-clan members niet alles kunnen zien,komt wel goed straksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Niek. het volgende:
waarom gaan alle delen van het forum weg?
ik heb hamburgers,kenker straks worden ze net amerikanenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef K-Billy het volgende:
[..]
We wachten wel af. Ik beroep me op mijn soevereiniteit!
heb je al vliegtuigenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Sargon het volgende:
ik had vandaag ook weer iemand in anarchie getrapt, gewoon omdat ik er zin in had
voel me nu een beetje schuldig maar kan ik morgen mijn vliegtuigen uittesten
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je al vliegtuigen
ik heb nog niet eens tanks
maak me maar jaloersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenZit helemaal vol
![]()
lucky bastard!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik kan geeneens meer vliegtuigen kopenZit helemaal vol
![]()
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Terecht het volgende:
pfff niemand reageert op mijn trade offers. ik heb er 15 verstuurd maar 0 op het rekest gekregen tot nu toe
![]()
ik wil wel met jou traden,heb pigs en aliminumquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.
ik heb zelf al iron als resource, dus domage pindafromagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik heb iron en water, als je mij stuurt dan accept ik wel.
Ja, maximaal 60 vliegtuigen... Heb er nu dus 60 van de sterkste soortenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
lucky bastard!
Zit er dan een limiet op je troepenaantal dan?![]()
ok:)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik wil wel met jou traden,heb pigs en aliminum![]()
Aha bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja, maximaal 60 vliegtuigen... Heb er nu dus 60 van de sterkste soorten
F-22 Raptor 35
Tupolev Tu-160 25
Troepenaantal niet, daar kun je gewoon zoveel als je wil van nemen (wel in goede verhouding met je populatie natuurlijk)
heb je gestuurd!quote:
Trade agreement is geregeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je gestuurd!
en, mensen wil wil pigs en aliminum geef maar een schreeuw dan wil ik wel met jullie oranjes tarden,heb nu ook otnaje trouwens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef FJD het volgende:
Twee dingen:
Hier vindt je de wijzigingen op IT gebied
Hier verkiezingen voor de nieuwe premier
Mensen die nu nog bepaalde dingen niet zien kunnen zich melden in het Vorderingen IT topic. Berichten op andere plaatsen worden niet behandeld. Dit ivm overzicht. Heeft natuurlijk geen zinMelden per email dat in mn profiel staat. Volledige juist geschreven username op ons eigen forum meesturen.
UPC Deja vu: Als uw internet niet werkt moet u even mailen naar...quote:
er zijn juist heel veel mensen voor op het forum, maar je moet het orgaan ook zien dat alleen bijeen gaat komen als er bij de regering een te grote tegenstelling van meningen bestaat. Met het gewonen dagelijkse bestuur moet het orgaan zich niet bezighoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
Ik blijf tegenstanderZoals gezegd met vijf ministeries zou er voorlopig toch wel genoeg leiding moeten zijn maar dat is mijn mening
alleen als laatste check dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
er zijn juist heel veel mensen voor op het forum, maar je moet het orgaan ook zien dat alleen bijeen gaat komen als er bij de regering een te grote tegenstelling van meningen bestaat. Met het gewonen dagelijkse bestuur moet het orgaan zich niet bezighouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |