Traden? (ik heb Uranium en Lumber)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ben al van kleur veranderd, naar oranje. Doe jij dat ook? Dan gooien we die trade er weer in,.
Ik heb je een trade offer gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef JAM het volgende:
OK,.
Ja, ik kwam 43 dollar tekort. Iets te enthousiast, maar ja, maar ja.
ik zie een tabelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef FJD het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?p=161#161
Zien jullie de HTML of echt de tabel?
Ja, geaccepteerd.quote:
Ook goed alligned? Bij mij zit er een grote lege ruimte boven maar daarvan vind ik niets terug in de HTML code.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Shawn het volgende:ik zie een tabel
ja helaas bij mij ook een grote lege ruimtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef FJD het volgende:
Ook goed alligned? Bij mij zit er een grote lege ruimte boven maar daarvan vind ik niets terug in de HTML code.
heb je $20 gedoneerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Sargon het volgende:
alleen alles is echt zo duur, nu 20k voor 1 tech level
Geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef JAM het volgende:
Heb je echt je geld al, Shawn? Bij mij staat die aid nog steeds op 'pending'.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef JAM het volgende:
Oh ja, daar heb ik het naartoe gestuurd ja. Oh ja, dat ben jij niet. Sorry, nee! OK, excuus..
komt u maar met die teambonusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef JAM het volgende:
Ik heb er jou ook een gestuurd, Terecht, trade offer.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef Sargon het volgende:
zo mn land begint verdomme nog ergens op te lijkennog 3 trade offers afronden en ik sta er echt goed voor
Nou ja t zal welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef Shawn het volgende:
ja helaas bij mij ook een grote lege ruimte
ik zou niet weten hoe je dat moet fixen![]()
1) Edit My Nationquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:13 schreef Fides het volgende:
Ik wil ook wel lid worden van de FOK! Alliantie, what to do? Mijn landnaam is: Terra Fortuna.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
Nou ja t zal wel
Anyway iedereen kan zichzelf nu in de lijst werken
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=15
Als iedereen even z'n eigen code genereert dan mik ik die er later heel eenvoudig in
Je kan mij een trade offer doen, mn land heet Horth. ik heb water en ironquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef JAM het volgende:
Ik zou héél graag water krijgen van iemand.
Done.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef Shawn het volgende:
[..]
1) Edit My Nation
2) Alliance Affiliation
3) Specify Other
4) FOK
5) Welkom![]()
Deal. Komt eraan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je kan mij een trade offer doen, mn land heet Horth. ik heb water en iron
Oef, dan krijg ik wel twee keer iron...Beetje zonde, maar ja, for the time being dan maar.quote:
is wel praktischer ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, toch maar niet. Ik wacht wel op iemand met water en iets wat ik nog niet binnenkrijg.
Prima. Kan ik nog in aanmerking komen voor een bonus of iets dergelijks, ben nogal een armoedzaaier. (BTW: heb me aangemeld op het FOK-all. forum.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik zal je naam later toevoegen in de OP.. ik krijg een MySQL-error
![]()
Cattle and Pigsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef JAM het volgende:
Fides, wat voor resources heb jij?
We hadden $1,6 miljoen te verdelen. 16 van de 25 leden (nu 34quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef Fides het volgende:
Prima. Kan ik nog in aanmerking komen voor een bonus of iets dergelijks, ben nogal een armoedzaaier. (BTW: heb me aangemeld op het FOK-all. forum.)
Je bent 24 uur te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef descendent1 het volgende:
Mijn natie wil ook graag aid...
Heb je nu je zin!? Ik kan de OP helemaal niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef Document1 het volgende:
tvp em ff..... en ik wil nog steeds in de OP ook al zit ik niet bij die alliance van jullie
Is de poll al aangemaakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Sargon het volgende:
ik vind dat er snel een regering moet komen, en dat de meeste gesprekken moet verhuizen naar ons forum![]()
![]()
Ja, krom systeem maar dat moet je idd doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb trouwens m'n teamkleur naar oranje veranderd maar krijg nog geen bonussen. Als ik de trade opnieuw aanga, krijg ik ze dan wel ?
Nu al? 1 derde van de mensen van de alliantie hebben nog geen account op het forum, kunnen we niet beter nog 24uur wachten, misschien komen er nog kandidaten bij en er zijn dan meer mensen die kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef Shawn het volgende:
[..]
Is de poll al aangemaakt?
Als iemand dat voor ons wil doen? Een poll aanmaken met de kandidaten die we nu hebben..
Let the election(s) begin!
Ja je kan toch maar 1 keer stemmen p.p?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef Niek. het volgende:
Nu al? 1 derde van de mensen van de alliantie hebben nog geen account op het forum, kunnen we niet beter nog 24uur wachten, misschien komen er nog kandidaten bij en er zijn dan meer mensen die kunnen stemmen.
Je bent dan direct minister voor integratie aangezien je de enige kandidaat bent:P Maar nu dus de polls online gooien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja je kan toch maar 1 keer stemmen p.p?
Dan kan de rest alvast stemmen![]()
Als niemand geïnteresseerd is, why notquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef Niek. het volgende:
Je bent dan direct minister voor integratie aangezien je de enige kandidaat bent:P Maar nu dus de polls online gooien?
Heb je je al aangemeld bij de FOK-clan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Nation Name: Original
Thats me.Nu maar even uitvogelen hoe alles werkt.
Aldus de winnaar van minstens 1 verkiezingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Good job![]()
Clan-leden, aub stemmen en een reactie achterlaten om fraude te voorkomen
Ik heb je een trade offer gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Je gaat naar de pagina van een ander. Dan klik je op trade ( niet je eigen trade agreements ) bovenaan de statistieken van de ander. En vervolgens bied je trade aan aan die persoon en wacht je tot hij accepteertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef descendent1 het volgende:
Hee, maar hoe verhandel ik mijn resources met anderen dan? Ik kom er niet uit..![]()
Wie wil zilver handelen met het prachige Desconistan?![]()
Geheel belangeloos zie ik..quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Bill, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef K-Billy het volgende:
In dit spel ben ik King Billy, heerser over het koninkrijk Billiton!
Aangemeld bij FOK-clan, nu aan het uitvogelen.
Dank u.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Welkom!Als je hulp nodig hebt post het hier of hier.
Ja dat mag nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef K-Billy het volgende:
Dank u.
Ik kan niet met WM handelen omdat we hetzelfde IP hebben
Dat lijkt me sterk... Er zijn wel meer mensen die met meerdere mensen één internetverbinding delen, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja dat mag nietPas maar op dat jullie niet geband worden, volgens mij is het verboden maar ik weet het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |