Good ideaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, maar zal voor de zekerheid even printscreens makenvoor het geval 10 mensen na die tijd in een keer alles omgooien.
Zal dan alle resultaten in 1 topic gooien.
Zodra ik een aid-slot vrij heb stuur ik je een PM om het te regelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef descendent1 het volgende:
Desconistan zoekt sponsors voor de verbetering van zn infrastructuur...![]()
Wie helpt de brave burgers van het kleine lieve en trouw aan zijn bondgenoten zijnde Desconistan??
![]()
(evil) Shawnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Niek. het volgende:
http://fokalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?t=44
De uitslag van de verkiezingen, volgens forum tijd van fok.nl precies op tijd.
Zorgen dat er voldoende bier is voor de ledenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Sargon het volgende:
alleen wat houdt mijn taak eigenlijk precies in !?
Dat vind ik altijd het grootste nadeel aan zo'n spelletje. Je bent er 's ochtends hooguit een kwartiertje mee bezig en moet vervolgens weer een hele dag wachten voordat je verder kunt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:54 schreef FJD het volgende:
Zo ik heb al m'n geld alweer uitgegevenOp naar de 3,000 inwoners
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Je kunt gewoon even lekker bezig zijn en daarna weer door met je werk of het even snel 's avonds spelen na het werk en omdat je niet sneller kunt groeien door het vaker te spelen komt er ook weer meer drive bij zitten om het goed te doen. Als ik straks in Nederland bv. weer BF2 op zou starten dan speel ik een leuk spelletje maar ik niet echt de behoefte om er beter in te worden; er zijn gekken die spelen het gemiddeld 6 tot 8 uur per dag, al voor twee jaar langquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef DiviFilius het volgende:
Dat vind ik altijd het grootste nadeel aan zo'n spelletje. Je bent er 's ochtends hooguit een kwartiertje mee bezig en moet vervolgens weer een hele dag wachten voordat je verder kunt.
nee ik had het over terechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Shawn het volgende:
[..]
eh
Mijn tech is: 26.40 (die van jou: 10.97)
Mijn infra is: 349.69 (die van jou: 107.00)
Mijn land is: 213.68 (die van jou: 8.26)
P.S, Ik ben Sheneneh, nr.4
EDIT: ik verdien vanaf vandaag 40K netto, ik moet mijn trade partners beter uitkiezen en dan haal ik 60K met gemak
hmm mijn trades doen niet onder voor die van jouwquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
goede trades zoeken, en als je een trade agreement hebt bij iemand van dezelfde teamkleur krijg je een happiness bonus. Hier wat info over de verschillende resources:
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=31
Zou willen dat ik het kon maar m'n strength is veel te laagquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Terecht het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=121238
hij heeft nog maar 8 soldaten dus aanvallen die hap!
Ik heb al een verzoekje gedaan aan BuZaquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef Reya het volgende:
Kan iemand ze niet een bericht sturen dat ze eerst eea aan schadevergoedingen moeten betalen voordat het weer vrede is?![]()
ik stuur ze wel een offerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje gedaan aan BuZa![]()
quote:
ik zeg: GO!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef AgLarrr het volgende:
West-Germania is in mijn range. U roept maar en ik deploy een man of 250 om hem op zijn lazer te geven.
2x defeat voor mij:quote:ik zeg: GO!
Dan is het in ieder geval duidelijk dat met FOK! niet te spotten valt
Krijg je meteen te zien hoe je aanval is geeindigd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
2x defeat voor mij:
120 casualties voor hem, zo rond de 130 voor mij. Fair enough, morgen weer een dagAls die zak hooi mij met rust laat schaf ik gewoon voor mijn complete tax troepen aan en doe weer een aanval.
DOOD MOET IE!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef Shawn het volgende:
[..]
Krijg je meteen te zien hoe je aanval is geeindigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |