veel plezier dan maar....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een kwartiertje m'n plafond aanstaren en dan weer verder leren
ik stap in driebergen al uit... sorryquote:
Doedoei Frits....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anyway: I'm off mensen!
Tot vanavond!
Doei JJ![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ooooone hundred and Fiftyyyyy!!!![]()
![]()
![]()
dat kan altijd gebeuren hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij meldde ff dat ie het erg druk zou hebben de komende dagen....![]()
Gefeliciteerd lieve schatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en door mij geopend........wie had dat gedacht....
![]()
ik heb nog nooit een naamtopic gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een bijna naamtopic.
douch ze....quote:
zie post hierbovenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ging jij niet naar het plafond staren en leren....![]()
die heb je zojuist professioneel ontkrachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zie post hierboven
plafond staren: check
leren: ga ik nu doen
2 uur 57 min...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Idemquote:
Vertel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut bedrijf.......zo snel mogelijk daar weg....
![]()
ach ja...quote:
ikke niet....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Ochjee, nu je werk al beu?
ow, net te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
douch ze....
Geen hulp nodig bij het inzepen van je rug?![]()
Dat ken ik ja...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja......prijzen ze mij nog vorig week helemaal de hemel in omdat ik het zo goed doe....
...beginnen ze vanochtend te zeiken dat het deze week slecht is....(zit nog steeds wel op de target %), en weten dus niet of ik wel volgende week moet terug komen....
..terwijl er anderen zijn die het ECHT slecht doen...en die krijgen helemaal niks te horen...
![]()
![]()
he, nog een wannabe modquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Wanabe-modje het volgende:
Koffie is wel OK.
Dat noemen ze motiveren. Jezelf vergelijken met anderen heeft geen zin. Ze roepen tegen iedereen dat ze beter kunnen. Heel irritant, maar dat is een manier van leidinggeven (zweepslagen mogen tegenwoordig niet meer)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja......prijzen ze mij nog vorig week helemaal de hemel in omdat ik het zo goed doe....
...beginnen ze vanochtend te zeiken dat het deze week slecht is....(zit nog steeds wel op de target %), en weten dus niet of ik wel volgende week moet terug komen....
..terwijl er anderen zijn die het ECHT slecht doen...en die krijgen helemaal niks te horen...
![]()
![]()
quote:
quote:
Zoeen met een typoquote:
zal wel...maar ondertussen willen ze mij niet eens in-roosteren voor volgende week...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat noemen ze motiveren. Jezelf vergelijken met anderen heeft geen zin. Ze roepen tegen iedereen dat ze beter kunnen. Heel irritant, maar dat is een manier van leidinggeven (zweepslagen mogen tegenwoordig niet meer)
Eer-ik; LERENquote:
Vooral warme contacten blijven onderhouden met een uitzendburoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal wel...maar ondertussen willen ze mij niet eens in-roosteren voor volgende week...![]()
ik BEN aan het werk, wijsneusquote:
tuuuuuurlijk schat.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik BEN aan het werk, wijsneus![]()
mwaaa.. das optioneelquote:
ik doe meequote:
quote:
Das ook weer zo ja... maar thuis kan het toch wel?quote:
Zie m'n laatst postquote:
quote:
Sommige mannen kunnen meer dingen tegelijk. Thuis bijvoorbeeld kan ik tegelijk gitaar spelen, msnnen, koffie drinken en tv kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk schat.......is echt te zien....
![]()
![]()
hier is het altijd gezellig.... te gezellig, als je moet studerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Tis trouwens wel gezellig hierzo *koffie pakt*![]()
dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja... maar thuis kan het toch wel?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen meer dingen tegelijk. Thuis bijvoorbeeld kan ik tegelijk gitaar spelen, msnnen, koffie drinken en tv kijken.![]()
Ik studeer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
hier is het altijd gezellig.... te gezellig, als je moet studeren
altijd gezellie hier....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Hetzelfde geldt voor werk. Kloontje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Wanabe-modje het volgende:
Ik studeer niet.
Maar ik drink wel koffiequote:
Ik ook. Smorgens dan.quote:
Altijd, fulltime, jeweet.quote:
Bofkont. Ik moet altijd zelf lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:En net weer verse koffie aan het bureau geleverd.
Cool. Toffe collegae.
quote:
quote:
Je bent aardig zwart van binnen en je hebt een prima stoelgang dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Wanabe-modje het volgende:
Altijd, fulltime, jeweet.
wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Wanabe-modje het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts...kutzooi
idemquote:
Standaard!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keerquote:
mijn teamleider kwam me pas wel een glaasje water brengen, omdat het warm wasquote:
wat had je de vorige keer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keer
dan moet het idd....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keer
Mijn doel voor nu is een 6, dus tel maar uitquote:
Ik krijg helemaal niks op m'n werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn teamleider kwam me pas wel een glaasje water brengen, omdat het warm was
zes delen door twee is eeeeeh....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn doel voor nu is een 6, dus tel maar uit
niet liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks op m'n werk.
Ohja, wel, gezeik![]()
ja...zoiets ja......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zes delen door twee is eeeeeh....
DAN HAD JE EEN 1.5 DE VORIGE KEER!!!11
Ik dus zelden tot nooit. En we zitten hier met z'n vieren, zo'n 10 meter van het koffiepuntquote:
Moet te doen zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
zo, aangezien ik altijd alles op het laatst moment laat aankomen, hier de cijfers die ik moet halen om m'n examen te halen:
Natuurkunde: 6.7
Scheikunde: 6.5
Wiskunde: 6.9
Economie: 6.0
whehequote:Mooi he![]()
Economie ga ik sowieso wel halen, heb er niet eens echt barre cijfers voor gehaald, maar ik heb een 1 voor m'n PO gekregen omdat ik vergeten ben die te maken
ff hard er tegenaan, lukte mij op de havo ook! Ik stond een 4.9 en heb daarna een 9 gehaald...quote:Verder zie ik dus dat natuurkunde en scheikunde de hoogste kans hebben om gehaald te worden, en wiskunde acht ik vrij onmogelijk, ik moet daar bijna een 7 voor halen.
Braaf!quote:Maar waar ik eerder dit jaar riep dat ik alleen m'n best ga/ging doen voor economie, gooi ik bij deze van de baan, ik wil dat diploma hebbben. Daarom heb ik besloten om mijn uiterste best te gaan doen voor het behalen van Natuurkunde en Scheikunde.
Wiskunde ga ik dusdanig veel voor doen dat ik minimaal een 3.9 haal, want ik mag daar een 4 voor staan, dan krijg ik mijn diploma nog...
Kortom: goed bezig dus!quote:Wat wel weer een voordeel is, is dat ik dit jaar wel enigzins wat gedaan heb, en ook nu 'al' bezig ben met het voorbereiden van m'n examens, in tegenstelling tot afgelopen jaar, waar ik helemaal niks heb gedaan aan de examens. Een andere goeie bijkomstigheid is, dat ik economie een leuk vak vind, en daar ook al een hoop aan gedaan heb, en de laatste prettige bijkomstigheid is, dat ik altijd het beste presteer onder druk, dus ik ben van mening dat ik goed in staat zal zijn om mijzelf tot het leren aan te sporen. Zo, dat was het wel weer eventjes
Aaaw.. liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan moet het idd.......ik heb je net wat liefde toe-gestraald....
![]()
![]()
![]()
eer-ik moet es wat aan zn wiskunde gaan doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...zoiets ja........jij moet zo te zin ook nodug leren....
![]()
en helemaal voor jou alleen he........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaw.. lief.. die warmte, die liefde zo ineens om me heen
MPG moet hoognodig weer de schoolbanken in en studeren!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik moet es wat aan zn wiskunde gaan doen
vdv.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef vdvorst het volgende:
En weer thuis
alleen nog wat huiswerk maken, zo even wat koffie drinken
Tijdverneukerij.quote:
Nee, ze belden net ook alweer 2 keer...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent aardig zwart van binnen en je hebt een prima stoelgang dus.
Heb je die post gelezen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik moet es wat aan zn wiskunde gaan doen
moeten we toch asap over ons plan praten....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ze belden net ook alweer 2 keer...
- Van Speykstraat nummer 8, waar heb je dat pakket afgeleverd?
Ik: ja, weet ik veel
- Die mensen hebben het niet namelijk
Ik: oh, dan ligt het bij de buren, moet je even op de lijst kijken
- Ja, daar staat niks op, zoek het even uit.![]()
Doe 't godver zelf, 't is mijn probleem niet
Ik wil er asap weg
en dan vind ie dat in eens weer niet leuk enzo, weet je wel... dan ben ik in eens weer hard nodig
En ze laten jou nooit lopen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik dus zelden tot nooit. En we zitten hier met z'n vieren, zo'n 10 meter van het koffiepunt.
en OA aan het werk dan....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
MPG moet hoognodig weer de schoolbanken in en studeren!![]()
Vergaderen. Dat is pas tijdverneukeratief.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Wanabe-modje het volgende:
Tijdverneukerij.
goed bezig hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Moet te doen zijn!![]()
[..]
whehe![]()
[..]
ff hard er tegenaan, lukte mij op de havo ook! Ik stond een 4.9 en heb daarna een 9 gehaald...![]()
[..]
Braaf!![]()
[..]
Kortom: goed bezig dus!![]()
Oui mademoiselle!quote:
Vergaderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vergaderen. Dat is pas tijdverneukeratief.
Ja, maar dan ga ik dat wel als bijbaan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moeten we toch asap over ons plan praten....![]()
![]()
Alweer die lelijke Gallardo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik dat wel als bijbaan doen.
Tenzij we kunnen uitbreiden wereldwijd, dan stromen de miljoenen wel binnen
Dan kan ik eindelijk m'n autokopen
![]()
lieve schat..het wordt zowiezo een succes....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
KDEquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ en Eer
en het Koffie Drink Emporium!
Klinkt als een mooi stripverhaal!
doedoei lieverdjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Muck het volgende:
maar leiverds, ik moet er vandoor, anders mis ik mijn trein
doeidoei![]()
ooit he...ooit...wordt het realiteit....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JJ en Eer
en het Koffie Drink Emporium!
Klinkt als een mooi stripverhaal!
doedoei lieve Muck...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Muck het volgende:
maar leiverds, ik moet er vandoor, anders mis ik mijn trein
doeidoei![]()
ach, pleur toch opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer die lelijke Gallardo...
Sinds ik die voor mn neus voorbij zag rijden ben ik er onwijs op afgeknapt... wannabe sportwagentje
Dan heb je het beter geregeld dan ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Vergaderen
Koffie drinken, Vlaai eten en de ganz geile Vorsitzende uithangen
Owja, en je moet wachten met miljonair worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Wat ga jij met muck doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
Owja, en je moet wachten met miljonair worden...
eerst moet ik nog met Muckie..... jeweetwel
nee schat, ik heb vanavond repetitie met het orkestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei lieve Muck...![]()
![]()
![]()
...tot vanaaf...???
![]()
we zullen wel zien wie het eerst miljonair is....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, pleur toch op
Je gaat het echt niet erg vinden al kom ik je daarmee ophalen om naar een meet ergens te gaan hoor
Ik snap niet wat iemand lelijk kan vinden aan dat apparaat, de lijnen zijn gewoon zoals die van een sportauto behoren te zijn
Maar goed, ik vind een murcielago weer niet je van het...
Dat moet je dan maar effe snel fixenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
hehehquote:
ohhh ok....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
nee schat, ik heb vanavond repetitie met het orkest
Absoluut, ik was geloof ik al uitgenodigd voor een etentjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar effe snel fixen
Want ik had toch wel in de planning liggen om voor volgend jaar (01-01-2008) miljonair te zijn...
't zijn toch allemaal audi'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh...
Een murcielago is bruut.. ik ben meer van de techniek dan van het design
Whehe.. moet je ook voorzitter worden, dan kun je mensen dingen delegeren enzoquote:
Misschien is er al een miljonair aanwezig onder ons!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar effe snel fixen
Want ik had toch wel in de planning liggen om voor volgend jaar (01-01-2008) miljonair te zijn...
wacht even hoor, nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien is er al een miljonair aanwezig onder ons!![]()
Das waar, vandaar dan ook "gewoon" de R8quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zijn toch allemaal audi's
Ik ben weer niet meer van de techniek dan van het design
Jij hebt zeker ook liever een porsche dan?
Wat ik wel leip vind van die murcielago, is die luchtflappen aan de zijkant
Maar ik vind de achterkant en de voorkant gewoon niet mooi
Ook miljonairs drinken koffie.. zij het dan uit ivoren kopjes...quote:
WIE?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien is er al een miljonair aanwezig onder ons!![]()
Ik zou dus nooit een R8 kopen, mede vanwege het uiterlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar, vandaar dan ook "gewoon" de R8
En indd Porsche![]()
die luchtflappen zijnwel bruut ja
Even serieus, weet jij meer dan wij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ook miljonairs drinken koffie.. zij het dan uit ivoren kopjes...![]()
wellicht pretendeert de miljonair alleen maar te werken/studeren/whatever...![]()
Het lijkt mijn evident dat ik meer weet dan jullie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Even serieus, weet jij meer dan wij?
Of loop je maar wat te raaskallen?
Nou, dan ben ik dus niet de enige miljonair onder de KSC-ers binnenkort...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt mijn evident dat ik meer weet dan jullie!![]()
Ik? Raaskallen?? Nooit!![]()
Wheheh... mooi zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit een R8 kopen, mede vanwege het uiterlijk
En porsches heb ik het al helemaal niet op
Maar dat is alleen maar goed, dan rijden wij in elk geval niet in dezelfde auto![]()
Sowieso zit dat miljonairs plan hier ook in de pipelinequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus niet de enige miljonair onder de KSC-ers binnenkort...
Jammer
Vertelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt mijn evident dat ik meer weet dan jullie!![]()
Ik? Raaskallen?? Nooit!![]()
Hier MPG.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso zit dat miljonairs plan hier ook in de pipeline
ikke ook! ikke ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso zit dat miljonairs plan hier ook in de pipeline
Meer levenservaring... meer jaren opleiding...quote:
En dat midden op de dag!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Meer levenservaring... meer jaren opleiding...![]()
Nee, serieus, er bevindt zich een excentriekeling onder ons, die wel in aanmerking komt...![]()
Hmm, ik heb wel een vermoeden, maar deze persoon weigerde me te vertellen wat ie in het dagelijks leven doet... hier in het topic althans, heb 'm niet 'prive' gesproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Meer levenservaring... meer jaren opleiding...![]()
Nee, serieus, er bevindt zich een excentriekeling onder ons, die wel in aanmerking komt...![]()
De NachtWacht trouwens ookquote:
Maar OA kant zich wel dure vakanties enzulks permitterenquote:
quote:
Laat dat nou net essentieel zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal het type voor miljonair. Alleen de financiën ontbreken nog
![]()
![]()
![]()
van jou had ik 't ook niet verwacht...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal het type voor miljonair. Alleen de financiën ontbreken nog
![]()
![]()
![]()
Mja, en koopt en verbouwt z'n huis grondigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar OA kant zich wel dure vakanties enzulks permitteren
en kant ook nog een vriendin en 2 poesjes onderhoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, en koopt en verbouwt z'n huis grondig
JJ trouwens ook, die kachelt effe een behoorlijke tijd heen en weer naar mooreaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
3 poesjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
en kant ook nog een vriendin en 2 poesjes onderhouden
ikke ook binnenkort miljonair...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus niet de enige miljonair onder de KSC-ers binnenkort...
Jammer
Idem bij jou!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel een vermoeden, maar deze persoon weigerde me te vertellen wat ie in het dagelijks leven doet...
Zeg OA, mijn intuitie vertelt me dat er een geel envelopje bovenaan je pagina staat
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, en koopt en verbouwt z'n huis grondig
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
en kant ook nog een vriendin en 2 poesjes onderhouden
Volgens mij weten jullie al vrij veel van mij...quote:
Alles is terug te lezen in de afgelopen 150 topiquesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij weten jullie al vrij veel van mij...![]()
Mja.. zal ik er zelf wel naar gemaakt hebben...![]()
Wheheh, jullie weten ook vast veel over mij, over mijn tijdsbesteding enzulks... en mijn bezigheden op msnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij weten jullie al vrij veel van mij...![]()
Mja.. zal ik er zelf wel naar gemaakt hebben...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
OA is miljonair.
Ja, maar als OA miljonair is, ziet ie 't vast als een goeie investering, en kan ie ons helpen opstartenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vette plannen OA...vette plannen...![]()
![]()
![]()
nu nog alleen ff uitvoeren....![]()
OA???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vette plannen OA...vette plannen...![]()
![]()
![]()
nu nog alleen ff uitvoeren....![]()
jj bent geniaal.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar als OA miljonair is, ziet ie 't vast als een goeie investering, en kan ie ons helpen opstarten
quote:
Graag gedaanquote:
sorry lieverd....quote:
hoop doet leven....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
wat een discussie ook zeg...
Hoe hou je een paar mensen bezig
Mja, dat dus, en al helemaal op die leeftijd...quote:
Een heeeele excentrieke miljonair die op een klein kamertje woontquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van jou had ik 't ook niet verwacht...
gezien de verhalen over je leefomgeving die je vertelt dan, ook al hoeven die niet per definitie waar te zijn
Lootjes kopen.... geluk hebben..... een suikeroompje hebben.... etc....quote:
je moet toch ergens beginnen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een heeeele excentrieke miljonair die op een klein kamertje woont![]()
![]()
![]()
als ik nou eens een ton vraag voor elke GB aan 128-updates... dat kan een miljonair best missen, en dan ben ik halfweg miljonairs planquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat dus, en al helemaal op die leeftijd...
als die klopt...
Ik begin aan een hele hoop dingen te twijfelen nu.
Ik wil ook. Ik wil een huissie kunnen kopen enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef OA het volgende:
Lootjes kopen.... geluk hebben..... een suikeroompje hebben.... etc....![]()
Dan is het toverwoord: "bank"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik wil een huissie kunnen kopen enzo.
heb je al 5 gig geupt dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
als ik nou eens een ton vraag voor elke GB aan 128-updates... dat kan een miljonair best missen, en dan ben ik halfweg miljonairs plan
Dan zou je wel een erg excentrieke miljonair zijn jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een heeeele excentrieke miljonair die op een klein kamertje woont![]()
![]()
![]()
Whehe... Ik heb een suikeroom, en -tante... maar daar word ik nog geen miljonair vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Lootjes kopen.... geluk hebben..... een suikeroompje hebben.... etc....![]()
Nah huur is ook goed.quote:
Ja, die heb ik ook idd, maar die geven mij niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Ik heb een suikeroom, en -tante... maar daar word ik nog geen miljonair van
Nee, ergens tussen de 4 en 5quote:
gaat de goeie kant op.quote:
Absoluut, laat de poen maar binnenstromenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaat de goeie kant op.
Nu nog een investeerder vinden die een ton per gig wil betalen
Ik ben geen geldwolf, ik moet een investeerder in m'n bedrijf hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
Geldwolven.
Ik ben ook geen geldwolf.. ik wens alleen graag investeringen in mijn updates, omdat daar stiekem best veel manuren in gaat zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben geen geldwolf, ik moet een investeerder in m'n bedrijf hebben
hier nog eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook wel honger.
Jawel, ik loop zelf ook wel eens. Een paar keer in de maand ofzoquote:
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Jawel, ik loop zelf ook wel eens. Een paar keer in de maand ofzo![]()
.
Gatverdammequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
Ik zit bij gebrek aan verse koffie uit de kantine maar aan de nescafé instant oplos espresso
Ik hoop voor jou een goede, voedzame en bovenal lekkere maaltijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Nog 28 minuten doorbijten. Dan mag ik weer naar mn oudjes om te kijken wat die te bieden hebben vanavond.
die gebruiken we voor de ijs-koffie....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
Ik zit bij gebrek aan verse koffie uit de kantine maar aan de nescafé instant oplos espresso
Hehehe.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
beter dan die drab uit de automaat hierquote:
Mja dat hoop ik ook. Maar dat is meestal wel het geval als ik bij m'n ouders eet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
Ik hoop voor jou een goede, voedzame en bovenal lekkere maaltijd
Tegen niemand zeggen, maar ik drink stiekem maar 1 of 2 kopjes koffie per dagquote:
moet ik m daarvoor met koud water en/of melk aanmaken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die gebruiken we voor de ijs-koffie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
IJskoffie lijkt me nou echt niet te zuipen.
* 2-kopjes espressoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
moet ik m daarvoor met koud water en/of melk aanmaken?
Jouw persoonlijkheid maakt dat meer dan goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen, maar ik drink stiekem maar 1 of 2 kopjes koffie per dag.
quote:
Ik drink niet echt veel meer hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen, maar ik drink stiekem maar 1 of 2 kopjes koffie per dag.
Voor mij gaat die vlieger zeker weer niet op?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheid maakt dat meer dan goed
Jouw geld kan heel veel goedmakenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik drink niet echt veel meer hoor!![]()
[..]
Voor mij gaat die vlieger zeker weer niet op?![]()
Chantage!quote:
geef ik jou het recept....kijk je niet eens.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw geld kan heel veel goedmaken
Daarnaast kan ik jouw feedback op mijn updates ten zeerste waarderen
Die feedback bestaat doorgaans uit niet meer dan: "quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw geld kan heel veel goedmaken
Daarnaast kan ik jouw feedback op mijn updates ten zeerste waarderen
Ik ga er ook wijselijk niet op in!quote:
Snorry dat ik niet eerder reageerdequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
* 2-kopjes espresso
* 1-cappuccinokop (grote mok zeg maar) koude melk
* 3-3 eetlepels witte basterd suiker
* 4-3 eetlepels chocolade siroop
* 5-2 cappuccinokoppen ijsblokjes
* 6-half-stijf geklopte slagroom (als topping zeg maar)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heul verstandig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef OA het volgende:
Ik ga er ook wijselijk niet op in!
Als je deze post post ben je dus nog niet onderwegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Godver. Ik ga naar huis en het begint te regenen
OMFG...eer-ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie the fuck is mika?
Ik moet even energie-kwijtraak-muziek hebben...
quote:
Zelfs muziekbarbaar OA kent dat...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...eer-ik...![]()
![]()
...ken je hem niet....
![]()
Ik moet wel in de juiste stemming zijn voor deze bijzondere muziekvorm, anders vin k t nixquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dacht dat je het niet leuk vond...![]()
en dat is precies wat ik nu nodig heb....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet wel in de juiste stemming zijn voor deze bijzondere muziekvorm, anders vin k t nix![]()
Uiteraad zegt dat nog niets over het al dan niet goedvinden...quote:
je hoeft het ook niet goed te vinden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraad zegt dat nog niets over het al dan niet goedvinden...![]()
Ik ken de 'muzikant' Britney Spears tenslotte ook
Die drol uit de Mickey Mouse club, ook een vorm van kindermishandeling.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraad zegt dat nog niets over het al dan niet goedvinden...![]()
Ik ken de 'muzikant' Britney Spears tenslotte ook
oeh, mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Oeh vanavond lekker varkenshaasje bij m'n ouders
14quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel vanavond een gemarineerd kipfiletje op mn bord belanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Als er wat overblijft stuur ik het wel op.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens weer lekker iets roerbakken!![]()
Iets met varkensvlees, groenten, marinade, etc...![]()
Toffe ouders heb jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ze dan vragen waar JD ineens is geblevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
Toffe ouders heb jij?
Zouden ze het waarderen als er inene ook een wildvreemde jongen komt eten?
Jummie, dan kom ik nadat ik bij kuuk dr ouders mee heb gegeten ook bij jou nog wat etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens weer lekker iets roerbakken!![]()
Iets met varkensvlees, groenten, marinade, etc...![]()
Kuuk, heb je JD nou nog niet voorgesteld...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Toffe ouders heb jij?
Zouden ze het waarderen als er inene ook een wildvreemde jongen komt eten?
Hij heeft zichzelf voorgesteld.quote:
Whehehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vragen waar JD ineens is gebleven![]()
Goed van hemquote:
Mja hij is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |