Altijd, fulltime, jeweet.quote:
Bofkont. Ik moet altijd zelf lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:En net weer verse koffie aan het bureau geleverd.
Cool. Toffe collegae.
quote:
quote:
Je bent aardig zwart van binnen en je hebt een prima stoelgang dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Wanabe-modje het volgende:
Altijd, fulltime, jeweet.
wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Wanabe-modje het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts...kutzooi
idemquote:
Standaard!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Tis trouwens wel gezellig hierzo *koffie pakt*![]()
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keerquote:
mijn teamleider kwam me pas wel een glaasje water brengen, omdat het warm wasquote:
wat had je de vorige keer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keer
dan moet het idd....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, ik wil dit keer minimaal een 2x zo hoog punt halen voor dit vak dan de vorige keer
Mijn doel voor nu is een 6, dus tel maar uitquote:
Ik krijg helemaal niks op m'n werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn teamleider kwam me pas wel een glaasje water brengen, omdat het warm was
zes delen door twee is eeeeeh....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn doel voor nu is een 6, dus tel maar uit
niet liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks op m'n werk.
Ohja, wel, gezeik![]()
ja...zoiets ja......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zes delen door twee is eeeeeh....
DAN HAD JE EEN 1.5 DE VORIGE KEER!!!11
Ik dus zelden tot nooit. En we zitten hier met z'n vieren, zo'n 10 meter van het koffiepuntquote:
Moet te doen zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
zo, aangezien ik altijd alles op het laatst moment laat aankomen, hier de cijfers die ik moet halen om m'n examen te halen:
Natuurkunde: 6.7
Scheikunde: 6.5
Wiskunde: 6.9
Economie: 6.0
whehequote:Mooi he![]()
Economie ga ik sowieso wel halen, heb er niet eens echt barre cijfers voor gehaald, maar ik heb een 1 voor m'n PO gekregen omdat ik vergeten ben die te maken
ff hard er tegenaan, lukte mij op de havo ook! Ik stond een 4.9 en heb daarna een 9 gehaald...quote:Verder zie ik dus dat natuurkunde en scheikunde de hoogste kans hebben om gehaald te worden, en wiskunde acht ik vrij onmogelijk, ik moet daar bijna een 7 voor halen.
Braaf!quote:Maar waar ik eerder dit jaar riep dat ik alleen m'n best ga/ging doen voor economie, gooi ik bij deze van de baan, ik wil dat diploma hebbben. Daarom heb ik besloten om mijn uiterste best te gaan doen voor het behalen van Natuurkunde en Scheikunde.
Wiskunde ga ik dusdanig veel voor doen dat ik minimaal een 3.9 haal, want ik mag daar een 4 voor staan, dan krijg ik mijn diploma nog...
Kortom: goed bezig dus!quote:Wat wel weer een voordeel is, is dat ik dit jaar wel enigzins wat gedaan heb, en ook nu 'al' bezig ben met het voorbereiden van m'n examens, in tegenstelling tot afgelopen jaar, waar ik helemaal niks heb gedaan aan de examens. Een andere goeie bijkomstigheid is, dat ik economie een leuk vak vind, en daar ook al een hoop aan gedaan heb, en de laatste prettige bijkomstigheid is, dat ik altijd het beste presteer onder druk, dus ik ben van mening dat ik goed in staat zal zijn om mijzelf tot het leren aan te sporen. Zo, dat was het wel weer eventjes
Aaaw.. liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan moet het idd.......ik heb je net wat liefde toe-gestraald....
![]()
![]()
![]()
eer-ik moet es wat aan zn wiskunde gaan doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...zoiets ja........jij moet zo te zin ook nodug leren....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |