veel plezier dan maar....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een kwartiertje m'n plafond aanstaren en dan weer verder leren
ik stap in driebergen al uit... sorryquote:
Doedoei Frits....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anyway: I'm off mensen!
Tot vanavond!
Doei JJ![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ooooone hundred and Fiftyyyyy!!!![]()
![]()
![]()
dat kan altijd gebeuren hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij meldde ff dat ie het erg druk zou hebben de komende dagen....![]()
Gefeliciteerd lieve schatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en door mij geopend........wie had dat gedacht....
![]()
ik heb nog nooit een naamtopic gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een bijna naamtopic.
douch ze....quote:
zie post hierbovenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ging jij niet naar het plafond staren en leren....![]()
die heb je zojuist professioneel ontkrachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zie post hierboven
plafond staren: check
leren: ga ik nu doen
2 uur 57 min...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Idemquote:
Vertel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut bedrijf.......zo snel mogelijk daar weg....
![]()
ach ja...quote:
ikke niet....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Ochjee, nu je werk al beu?
ow, net te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
douch ze....
Geen hulp nodig bij het inzepen van je rug?![]()
Dat ken ik ja...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja......prijzen ze mij nog vorig week helemaal de hemel in omdat ik het zo goed doe....
...beginnen ze vanochtend te zeiken dat het deze week slecht is....(zit nog steeds wel op de target %), en weten dus niet of ik wel volgende week moet terug komen....
..terwijl er anderen zijn die het ECHT slecht doen...en die krijgen helemaal niks te horen...
![]()
![]()
he, nog een wannabe modquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Wanabe-modje het volgende:
Koffie is wel OK.
Dat noemen ze motiveren. Jezelf vergelijken met anderen heeft geen zin. Ze roepen tegen iedereen dat ze beter kunnen. Heel irritant, maar dat is een manier van leidinggeven (zweepslagen mogen tegenwoordig niet meer)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja......prijzen ze mij nog vorig week helemaal de hemel in omdat ik het zo goed doe....
...beginnen ze vanochtend te zeiken dat het deze week slecht is....(zit nog steeds wel op de target %), en weten dus niet of ik wel volgende week moet terug komen....
..terwijl er anderen zijn die het ECHT slecht doen...en die krijgen helemaal niks te horen...
![]()
![]()
quote:
quote:
Zoeen met een typoquote:
zal wel...maar ondertussen willen ze mij niet eens in-roosteren voor volgende week...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat noemen ze motiveren. Jezelf vergelijken met anderen heeft geen zin. Ze roepen tegen iedereen dat ze beter kunnen. Heel irritant, maar dat is een manier van leidinggeven (zweepslagen mogen tegenwoordig niet meer)
Eer-ik; LERENquote:
Vooral warme contacten blijven onderhouden met een uitzendburoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal wel...maar ondertussen willen ze mij niet eens in-roosteren voor volgende week...![]()
ik BEN aan het werk, wijsneusquote:
tuuuuuurlijk schat.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik BEN aan het werk, wijsneus![]()
mwaaa.. das optioneelquote:
ik doe meequote:
quote:
Das ook weer zo ja... maar thuis kan het toch wel?quote:
Zie m'n laatst postquote:
quote:
Sommige mannen kunnen meer dingen tegelijk. Thuis bijvoorbeeld kan ik tegelijk gitaar spelen, msnnen, koffie drinken en tv kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk schat.......is echt te zien....
![]()
![]()
hier is het altijd gezellig.... te gezellig, als je moet studerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Tis trouwens wel gezellig hierzo *koffie pakt*![]()
dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja... maar thuis kan het toch wel?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen meer dingen tegelijk. Thuis bijvoorbeeld kan ik tegelijk gitaar spelen, msnnen, koffie drinken en tv kijken.![]()
Ik studeer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
hier is het altijd gezellig.... te gezellig, als je moet studeren
altijd gezellie hier....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Wanabe-modje het volgende:
Hetzelfde geldt voor werk. Kloontje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Wanabe-modje het volgende:
Ik studeer niet.
Maar ik drink wel koffiequote:
Ik ook. Smorgens dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |