[KOFFIE SC #148] Eeh, ja. KOFFIE!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
ik zie trouwens nr. 147 wel.. kan aan mij liggen
En idd..gaat wat rustiger hier, dat scheelt ff..kan ik het nog bijhouden
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef BrandX het volgende:
En wederom een briljante TT!
Tevens een dikke vette TVP!
en hop, weer snel aan het werk![]()
![]()
schijnt hier hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Ok. Ik mis het zonnetje stiekem toch wel een beetje boel.
Stuur die zon eens mijn kant op dan.quote:
Mijn kantoor is niet zo heel groot. Ik hoef maar een klein stukje.quote:
Mag ik ook een stukje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beetje.. dan hoor
anders is ie hier weg :![]()
is ie er al?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn kantoor is niet zo heel groot. Ik hoef maar een klein stukje.
Nee. Hij wil niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
is ie er al?
Geeft niet hoor.quote:
Mja wel plezant.quote:Beter dan.![]()
Ik normaal ook. Maar afgelopen vrijdag werd ik naar een ander plekje gedirigeerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Zit ik altijd ^^
Werk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het kan ook een keer iets langzamer voor de verandering. Dan kom ik ook s aan mn werk toe
Heejquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk?
Moet je daar wat doen dan?
GvD MPG, je zou vandaag minder SOGgen, na die 224 van gister![]()
Dat doet ze wel vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Kuuk, je hebt je ondertitel (of hoe dat dan ook heet) veranderd!![]()
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Ok. Ik mis het zonnetje stiekem toch wel een beetje boel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk?
Moet je daar wat doen dan?
GvD MPG, je zou vandaag minder SOGgen, na die 224 van gister![]()
Jep.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Kuuk, je hebt je ondertitel (of hoe dat dan ook heet) veranderd!![]()
Hier komen nu hele donkere wolken aanwaaien.quote:
toeval?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Maar afgelopen vrijdag werd ik naar een ander plekje gedirigeerd![]()
Ik normaal ook, maar een hele dag studie ontwijken doet wonderen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
224!
![]()
Daar doe ik 2 dagen over![]()
Ik zet digitale roosters in een pjoeter systeem
Mja kwam beter uit met de werkzaamheden.quote:
Zeker na dat gesprek met dr baasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toeval?![]()
nog verder van de koffieautomaat?![]()
Ergens een topic over openen op Fok!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
Zeker na dat gesprek met dr baas
Ik zit momenteel op minimaal 2 minuten lopen van een geopende kantine...k*t-tentamenweek hierzo... en na 14 uur is er geen verse koffie meer verkrijgbaar
ik denk dat ik maar eens een KLB topic ga maken
Het ligt bij mij aan de dag...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
224!
![]()
Daar doe ik 2 dagen over![]()
Ik zet digitale roosters in een pjoeter systeem
Moet er niet aan denken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ergens een topic over openen op Fok!.
Ja joh, lopen is gezond.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
ik moet een gat in de muur boren hier en ik zou koffie kunnen halen
maar nu loop ik even 20 pasjes en ik ben d'r... das goed voor me
Dat "momenteel" betekent dat ik tussen het posten door aan de telefoon hang...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Telefoneren én Fok!ken? Damn.
Ik doe ook ff een blokje om naar de keuken om een vifit te halen!quote:
Stel je voor dat je zou Fok!ken tussen het telefoneren door.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Dat "momenteel" betekent dat ik tussen het posten door aan de telefoon hang...
Gaat overigens prima!![]()
Bah. Vies zonnetje heb jij. Dat zich zomaar ergens naar binnen boort.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
WAT ZIEN IK?!
er boort zich een klein zonnestraaltje door m'n raam naar binnnen
erg hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Vies zonnetje heb jij. Dat zich zomaar ergens naar binnen boort.
Scherp!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zou Fok!ken tussen het telefoneren door.
Aah, toffe musical was dat 14.gifquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
WAT ZIEN IK?!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, toffe musical was dat 14.gif
Oma was lichtelijk geshockeerd in het theater toen ze doorhad waar het over ging
* googlet "wat zien ik"....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, toffe musical was dat 14.gif
Oma was lichtelijk geshockeerd in het theater toen ze doorhad waar het over ging
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar een hele dag studie ontwijken doet wonderen....
Verwacht de baas dan ook nog daadwerkelijk prestatie van je of heb je alle tijd voor fok! enzo
Owja, voor ik het vergeet, nog ergens op bezoek geweest?
Zeker. 14.gifquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderen![]()
Primaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderen![]()
Ik heb gisteren een foto gezien
#1 is geopend begin maartquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het gaat lekker hard!! Voor je het weet zitten we op deeltje 1000!![]()
Proessssssssssstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. 1000. Damn. Tegen die tijd heb ik echt een leven.
quote:
Zo te zien ben jij wel van de rekensommetjes... zou jij wellicht niet mijn tentamen kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
#1 is geopend begin maart
#100 is geopend half april
#150 wordt vandaag geopend
Laatste 50 topics nam ongeveer 4 weken in beslag.
Een snel rekensommetje leert het volgende:
1000-150 = 850
850/50 = 17
17*4 = 68
68 weken = 1 jaar en 3,5 maand...
Volgend jaar in augustus zitten we op 1000 mits dit tempo!![]()
Frits!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het gaat lekker hard!! Voor je het weet zitten we op deeltje 1000!![]()
Stuur maar op...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij wel van de rekensommetjes... zou jij wellicht niet mijn tentamen kunnen maken
Maar ja zoals al eerder gebleken, gaat het tempo steeds omhoog, dus wie weet zijn we wel eerder bij de 1000!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
#1 is geopend begin maart
#100 is geopend half april
#150 wordt vandaag geopend
Laatste 50 topics nam ongeveer 4 weken in beslag.
Een snel rekensommetje leert het volgende:
1000-150 = 850
850/50 = 17
17*4 = 68
68 weken = 1 jaar en 3,5 maand...
Volgend jaar in augustus zitten we op 1000 mits dit tempo!![]()
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja zoals al eerder gebleken, gaat het tempo steeds omhoog, dus wie weet zijn we wel eerder bij de 1000!![]()
Heel veel moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef MPG het volgende:
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.
Whehe.. ik denk dat ik de elektronica theorie zelf toch maar doequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur maar op...![]()
echter alles is zonder garanties...
Dat oa hangt af van:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.
Als notuliste bij conventies van leden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formele taalgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw notie van de mare van wat ik reciteerquote:
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat oa hangt af van:
1. Het aantal Fok!kers dat er bijkomt/af gaat
2. Gemiddelde leeftijd
3. Carriére verloop
4. Oplettendheid van bazen
5. Relationele ontwikkelingen
![]()
Mja klopt. Maar toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef MPG het volgende:
Als notuliste bij conventies van leden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formele taalgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw notie van de mare van wat ik reciteer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als nootuliste bij conventies van leeden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deeze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formeele taelgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw nootie van de maare van hetgeen ik reeciteer![]()
![]()
![]()
Succes maat!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Leren.
13.gif
Kan iemand deze:smilie even maken met dit:
gezicht?
quote:
Helaas zijn enkele van de ze variabelen nogal variabel en niet altijd voorspelbaar of objectief vast te stellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergt
Een mathematische analyse laat ik doorgaans gaarne over aan een daarvoor speciaal vervaardigd rekenkundig systeem, daar dit veelal een uiterst nauwkeurige uitkomst garandeert!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergt
Derhalve is het verloop ook een functie van deze variabelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas zijn enkele van de ze variabelen nogal variabel en niet altijd voorspelbaar of objectief vast te stellen.
Ik zag de typo dus niet bijtijds...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
notuliste is met 1 t hoor OA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |