#1 is geopend begin maartquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het gaat lekker hard!! Voor je het weet zitten we op deeltje 1000!![]()
Proessssssssssstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. 1000. Damn. Tegen die tijd heb ik echt een leven.
quote:
Zo te zien ben jij wel van de rekensommetjes... zou jij wellicht niet mijn tentamen kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
#1 is geopend begin maart
#100 is geopend half april
#150 wordt vandaag geopend
Laatste 50 topics nam ongeveer 4 weken in beslag.
Een snel rekensommetje leert het volgende:
1000-150 = 850
850/50 = 17
17*4 = 68
68 weken = 1 jaar en 3,5 maand...
Volgend jaar in augustus zitten we op 1000 mits dit tempo!![]()
Frits!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het gaat lekker hard!! Voor je het weet zitten we op deeltje 1000!![]()
Stuur maar op...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij wel van de rekensommetjes... zou jij wellicht niet mijn tentamen kunnen maken
Maar ja zoals al eerder gebleken, gaat het tempo steeds omhoog, dus wie weet zijn we wel eerder bij de 1000!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
#1 is geopend begin maart
#100 is geopend half april
#150 wordt vandaag geopend
Laatste 50 topics nam ongeveer 4 weken in beslag.
Een snel rekensommetje leert het volgende:
1000-150 = 850
850/50 = 17
17*4 = 68
68 weken = 1 jaar en 3,5 maand...
Volgend jaar in augustus zitten we op 1000 mits dit tempo!![]()
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar ja zoals al eerder gebleken, gaat het tempo steeds omhoog, dus wie weet zijn we wel eerder bij de 1000!![]()
Heel veel moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef MPG het volgende:
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.
Whehe.. ik denk dat ik de elektronica theorie zelf toch maar doequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur maar op...![]()
echter alles is zonder garanties...
Dat oa hangt af van:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment zal de snelheid zijn asymptotische waarde dusdanig dicht benaderen dat een stabilistatie op zal treden. Vraag is enkel nog wanneer dit geberuen zal.
Als notuliste bij conventies van leden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formele taalgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw notie van de mare van wat ik reciteerquote:
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat oa hangt af van:
1. Het aantal Fok!kers dat er bijkomt/af gaat
2. Gemiddelde leeftijd
3. Carriére verloop
4. Oplettendheid van bazen
5. Relationele ontwikkelingen
![]()
Mja klopt. Maar toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef MPG het volgende:
Als notuliste bij conventies van leden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formele taalgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw notie van de mare van wat ik reciteer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als nootuliste bij conventies van leeden van het ambtelijke apparaat, word jij geacht deeze terminologie dermate excellent te beheersen dat dit formeele taelgebruik absoluut geen obstakel vormt voor jouw nootie van de maare van hetgeen ik reeciteer![]()
![]()
![]()
Succes maat!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Leren.
13.gif
Kan iemand deze:smilie even maken met dit:
gezicht?
quote:
Helaas zijn enkele van de ze variabelen nogal variabel en niet altijd voorspelbaar of objectief vast te stellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergt
Een mathematische analyse laat ik doorgaans gaarne over aan een daarvoor speciaal vervaardigd rekenkundig systeem, daar dit veelal een uiterst nauwkeurige uitkomst garandeert!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitermate correct opgemerkt. De snelheid van het verloop van deze topicreeks is derhalve een complexe, multivariabele functie, welke een grondige mathematische analyse vergt
Derhalve is het verloop ook een functie van deze variabelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas zijn enkele van de ze variabelen nogal variabel en niet altijd voorspelbaar of objectief vast te stellen.
Ik zag de typo dus niet bijtijds...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
notuliste is met 1 t hoor OA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |