Mja kwam beter uit met de werkzaamheden.quote:
Zeker na dat gesprek met dr baasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toeval?![]()
nog verder van de koffieautomaat?![]()
Ergens een topic over openen op Fok!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
Zeker na dat gesprek met dr baas
Ik zit momenteel op minimaal 2 minuten lopen van een geopende kantine...k*t-tentamenweek hierzo... en na 14 uur is er geen verse koffie meer verkrijgbaar
ik denk dat ik maar eens een KLB topic ga maken
Het ligt bij mij aan de dag...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
224!
![]()
Daar doe ik 2 dagen over![]()
Ik zet digitale roosters in een pjoeter systeem
Moet er niet aan denken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ergens een topic over openen op Fok!.
Ja joh, lopen is gezond.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
ik moet een gat in de muur boren hier en ik zou koffie kunnen halen
maar nu loop ik even 20 pasjes en ik ben d'r... das goed voor me
Dat "momenteel" betekent dat ik tussen het posten door aan de telefoon hang...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Telefoneren én Fok!ken? Damn.
Ik doe ook ff een blokje om naar de keuken om een vifit te halen!quote:
Stel je voor dat je zou Fok!ken tussen het telefoneren door.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Dat "momenteel" betekent dat ik tussen het posten door aan de telefoon hang...
Gaat overigens prima!![]()
Bah. Vies zonnetje heb jij. Dat zich zomaar ergens naar binnen boort.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
WAT ZIEN IK?!
er boort zich een klein zonnestraaltje door m'n raam naar binnnen
erg hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Vies zonnetje heb jij. Dat zich zomaar ergens naar binnen boort.
Scherp!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zou Fok!ken tussen het telefoneren door.
Aah, toffe musical was dat 14.gifquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
WAT ZIEN IK?!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, toffe musical was dat 14.gif
Oma was lichtelijk geshockeerd in het theater toen ze doorhad waar het over ging
* googlet "wat zien ik"....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, toffe musical was dat 14.gif
Oma was lichtelijk geshockeerd in het theater toen ze doorhad waar het over ging
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar een hele dag studie ontwijken doet wonderen....
Verwacht de baas dan ook nog daadwerkelijk prestatie van je of heb je alle tijd voor fok! enzo
Owja, voor ik het vergeet, nog ergens op bezoek geweest?
Zeker. 14.gifquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderen![]()
Primaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De roosters moeten kloppen en bijgehouden worden. Zolang dat goed gaat en het lijkt of ik voldoende "overige werkzaamheden" verricht, is mijn baas blij. Af en toe een mailtje sturen met een zinnig voorstel of opmerking doet wonderen![]()
Ik heb gisteren een foto gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |