Vast tegen Dennis Taylor in 1985. Ik schaam me er bijna voor om het toe te geven, maar die heb ik ook nog gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Normaal gingen ze gewoon door. Hen midden in de nacht zitten kuijken naar Davis kan ik me herinneren.
Ze durven volgens mij ook niet altijd de pot aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef Marcosss het volgende:
Dit frame duurt ook weer ongelofelijk lang
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef Jane het volgende:
Zouden ze het op mijn werk begrijpen als ik morgen al gapend, met kringen onder mijn ogen aankom en zeg dat het door het snooker komt?Ik heb er verder niemand over gehoord, dus ik denk dat ik de enige ben die het volgt.
Dat is denk ik niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Andere optie is om nu te gaan slapen en over drie uur verder te kijken
Sterkte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
ik moet al 10 minuten poepen maar ik wil weten hoe dit frame afloopt
Als je nu gaat poepen, en over 10 minuten terugkomt, is dit frame waarschijnlijk nog steeds bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Dan kom je terug en kun je het toch nalezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Oh ik snap hem al. Het draait om de bruine bal. Bruin in de pot wil je niet missen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Als je nu gaat poepen, en over 10 minuten terugkomt, is dit frame waarschijnlijk nog steeds bezig![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ik snap hem al. Het draait om de bruine bal. Bruin in de pot wil je niet missen.
Als ze zo nog 8 frames moetenquote:
Idd. Ik ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8x55 minuten en ik moet het einde missen omdat ik wegmoet.
nee, sorryquote:
Dat is waar, de Ebdon als snookeractie vindt niet plaats bij het lang nadenken bij een safety, maar bij het tergend lang doen over een pot.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat mensen zich ergeren aan Selby. Hij neemt vooral voor z'n safety's behoorlijk de tijd.
Maar toch vind ik de vergelijking met Ebdon niet op gaan. Die neemt voor de meest simpele pots al een minuut, waardoor een 'standaardframe' al enorm lang duurt. Selby stoot normaal gesproken op een redelijk standaard tempo, alleen z'n safety's overdenkt 'ie duidelijk. Maar goed, dat effect zie je ook, want hij is behoorlijk goed in die shots.
ze hebben een beetje last van een overschot adrenaline, ze spelen de ballen vaak te goed en vergeten dan cue ball op tijd te laten stoppenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Agiath het volgende:
Ze hebben wel de hele tijd pech met de cue bal als ze weer een mooie pot spelen zeg
Het verschil is dat Selby er wel een enorm niveau bij haalt, en Ebdon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat mensen zich ergeren aan Selby. Hij neemt vooral voor z'n safety's behoorlijk de tijd.
Maar toch vind ik de vergelijking met Ebdon niet op gaan. Die neemt voor de meest simpele pots al een minuut, waardoor een 'standaardframe' al enorm lang duurt. Selby stoot normaal gesproken op een redelijk standaard tempo, alleen z'n safety's overdenkt 'ie duidelijk. Maar goed, dat effect zie je ook, want hij is behoorlijk goed in die shots.
Deze vrouw is al jaren snookerverslaafd hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
Kijken mensen bij jullie trouwens ook zo raar als je zegt dat je snooker leuk vindt?.
Ik vertelde bij die vergadering dat ik 't wel leuk zou vinden als we op tijd klaar waren zodat ik nog snooker kon zien, begonnen al die vier vrouwen tegelijk enorm hard te lachen?.
ja joh, niemand die ik ken vind het interessant.. alleen me bro en pa, mja die volgen het alleen als ze tijd hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
Kijken mensen bij jullie trouwens ook zo raar als je zegt dat je snooker leuk vindt?.
Ik vertelde bij die vergadering dat ik 't wel leuk zou vinden als we op tijd klaar waren zodat ik nog snooker kon zien, begonnen al die vier vrouwen tegelijk enorm hard te lachen?.
als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef Jane het volgende:
Kans voor Higgins?
al gaat het nu wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zeker
commentators curse....quote:
Oh, ik gun het Higgins ook best.quote:
Dat zou nu maar zo kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordt
ik zet wel een heel luid bericht in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?
hoogstens een rerack binnen die tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Bruce117 het volgende:
Zou er nog een frame komen dat binnen een kwartier afgelopen is ?
Neem een biertje!quote:
toch zie ik Selby dit frame niet meer winnen eigenlijk...quote:
Heb ik geen aanbeveling voor nodigquote:
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
daar hadden ze vanmiddag nog beelden vanquote:
Amerikanen zijn gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie sport.
die kijken liever naar curlingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks van
en poolquote:
Ze moeten tot 18 hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
en 15-13.
Zou bijna zeggen dat het maar 17-13 moet worden voor Higgins.
Dan wordt het zo ongeveer 2 uur en dat is nog te doen
18-13quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
en 15-13.
Zou bijna zeggen dat het maar 17-13 moet worden voor Higgins.
Dan wordt het zo ongeveer 2 uur en dat is nog te doen
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze na het winnen van een frame nog een bal stoten ?
'Like watching paint dry' tijdens een Ebdonshow.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie sport.
Heb het al aangepastquote:
De plezier van de break (als ze dat nog niet kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze na het winnen van een frame nog een bal stoten ?
Volgens mij niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!Tenzij je tegenstander het frame opgeeft.
mjah, tamelijk storend, dat moet je toch wel een paar seconden kunnen uitstellen lijkt me....quote:
Ok zeg maar dat Jaap Stam gisteren nog een penalty mocht nemen na afloop ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De plezier van de break (als ze dat nog niet kwijt zijn), maar ook voor het publiek en omdat het een gewoonte is om het te doen.
Je kunt wit en zwart dan toch tegelijk potten? Ofwel met 10 punten achterstand kan het dan nog.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal waar.
Als alleen de zwarte nog op tafel ligt (en de witte uiteraard) kunnen er dacht ik officieel nog maar 7 punten gescoord worden.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet meer.
Ja theoretisch als alle ballen van tafel zijn.. maar afhankelijk van de positie is het een soort van logica dat wanneer alleen blauw, roze en zwart over zijn en je meer dan 25 punten achter staat (optelling plus laagste kleur op tafel) de niet aan break zijnde speler de frame opgeeft..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!Tenzij je tegenstander het frame opgeeft.
Hmmm, ik wilde het eerst ook nog editen en erbij zetten dat iig zolang er nog minstens 2 ballen op tafel lagen, het theoretisch nog altijd mogelijk is om met snookers te winnen. Dus we zijn het wel eens, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal waar.
Als alleen de zwarte nog op tafel ligt (en de witte uiteraard) kunnen er dacht ik officieel nog maar 7 punten gescoord worden.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet meer.
Soms, zie je niet vaak, maar als er nog een aantal ballen op tafel zijn die ze niet meer nodig hebben om te winnen stoten ze nog een bal zonder de intentie hem echt serieus te potten. De tegenstander kan niet meer winnen, maar komt dan toch nog naar de tafel om wat 'table time' te krijgen. Zo niet, dan is frame afgelopen. Dus, waarom? Om die keuze open te leggen, of gewoon om het mooi af te ronden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Yep.. de zwarte is meestal een show-bal.. via 2 banden ofzo.. ff stoertje uithangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik wilde het eerst ook nog editen en erbij zetten dat iig zolang er nog minstens 2 ballen op tafel lagen, het theoretisch nog altijd mogelijk is om met snookers te winnen. Dus we zijn het wel eens, denk ik.
Ze spelen natuurlijk heel vaak de laatste zwarte niet. Eigenlijk alleen als ze toch al een mooie break aan het maken zijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt wit en zwart dan toch tegelijk potten? Ofwel met 10 punten achterstand kan het dan nog.
quote:4. End of Frame, Game or Match
(a) When only the Black is left, the first score or foul ends the frame excepting only if the following conditions both apply:the scores are then equal, and
(ii) aggregate scores are not relevant.
(b) When both conditions in (a) above applythe Black is spotted,
(ii) the players draw lots for choice of playing
(iii) the next player plays from in-hand, and
(iv) the next score or foul ends the frame.
(c) When aggregate scores determine the winner of a game or match, and the aggregate scores are equal at the end of the last frame, the players in that frame shall follow the procedure for a re-spotted Black set out in (b) above.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Jnk18 het volgende:
hebben we trouwens al een century break gezien in de avondsessie?
met een beetje geluk kan dit er een worden....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Jnk18 het volgende:
De ballen liggen er nu wel voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Jnk18 het volgende:
Jawel, gaat prima zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
dit gaat niet goed
Nou vergis je daar niet in.. Veel spelers die spelen de laatste bal (Als ie niet lekker op positie ligt) toch nog zodat safe zodat MOCHT de tegenstander beslissen om voor de snooker te gaan (hoe dom het ook is) dat hij het wel moeilijk krijgt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:11 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Soms, zie je niet vaak, maar als er nog een aantal ballen op tafel zijn die ze niet meer nodig hebben om te winnen stoten ze nog een bal zonder de intentie hem echt serieus te potten. De tegenstander kan niet meer winnen, maar komt dan toch nog naar de tafel om wat 'table time' te krijgen. Zo niet, dan is frame afgelopen. Dus, waarom? Om die keuze open te leggen, of gewoon om het mooi af te ronden.
Ronnie welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:16 schreef Jane het volgende:
Maar ja, je kunt natuurlijk ook niet zomaar stoppen met een frame.
Nou, in de moderne tijd vorig jaar dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Jnk18 het volgende:
Wat is eigenlijk het langste dat er ooit gespeeld is in de crucible finale>? dit lijkt nog heel lang te gaan duren
vorig jaar, tot 1.52, 0.52 UK timequote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Jnk18 het volgende:
Wat is eigenlijk het langste dat er ooit gespeeld is in de crucible finale>? dit lijkt nog heel lang te gaan duren
quote:
dat is dan een best-of-49, dus het lijkt me dat ze toen 6 sessies habben, en er mogelijk 3 dagen over deden....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:21 schreef Gremen het volgende:
Voor 1980 ofzo moesten ze toch nog 25 frames oid winnen? Dacht dat ze wel eerder begonnen en meer sessies hadden, dus of ze toen ooit zolang zijn door gegaan......
Ik ben pas in de Steve Davis tijd gaan kijken, dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:21 schreef Gremen het volgende:
Voor 1980 ofzo moesten ze toch nog 25 frames oid winnen? Dacht dat ze wel eerder begonnen en meer sessies hadden, dus of ze toen ooit zolang zijn door gegaan......
mjah, alleen bij Drago ging het nog wel eens ten koste van zijn niveauquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:21 schreef Bruce117 het volgende:
Als nu Ronnie O'Sullivan en Tony Drago aan tafel stonden was het tenminste sowieso in een uur afgelopen.
Die weten tenminste wat tempo maken is.
Tony Drago in de finalequote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:21 schreef Bruce117 het volgende:
Als nu Ronnie O'Sullivan en Tony Drago aan tafel stonden was het tenminste sowieso in een uur afgelopen.
Die weten tenminste wat tempo maken is.
Hoorde ik nou 'back to bar'?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:24 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel borrels heeft White al op? hij mompelt alleen nog maar
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:24 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel borrels heeft White al op? hij mompelt alleen nog maar
Vlak na de 2e wereldoorlog waren er nog echte monsterpartijenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben pas in de Steve Davis tijd gaan kijken, dus ik weet het niet.
-edit- Dacht dus dat het langer geleden was dat ze er zoveel moesten.
Holy crapquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vlak na de 2e wereldoorlog waren er nog echte monsterpartijen
1946 Joe Davis (England) bt Horace Lindrum (Australia) 78-68
1947 Walter Donaldson (Scotland) bt Fred Davis (England) 82-63
1948 Fred Davis (England) bt Walter Donaldson(Scotland) 84-61
1949 Fred Davis (England) bt Walter Donaldson(Scotland) 80-65
1950 Walter Donaldson (Scotland) bt Fred Davis (England) 51-46
1951 Fred Davis (England) bt Walter Donaldson(Scotland) 58-39
denk dat die gewoon op tijd zijn gegaan, we spelen 7 dagen lang zoveel uur per dag, en aan het einde zien we wel wie er de meeste frames gewonnen heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De ultieme finale!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:26 schreef Mobster273 het volgende:
1985 Dennis Taylor Steve Davis 18–17 1984/85
Die blijft legendarisch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
De ultieme finale!Om de laatste zwarte bal.
speelden ze gewoon 1 frame. dat zijn gewoon de punten die ze haalden ipv het aantal gewonnen framesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ook dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speelden ze gewoon 1 frame. dat zijn gewoon de punten die ze haalden ipv het aantal gewonnen frames
En Steve heeft zn plek bij de beste 16 weten te handhavenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
De ultieme finale!Om de laatste zwarte bal.
-edit- Voor de liefhebbers:
http://www.youtube.com/watch?v=XJOEqB5diVg
http://www.youtube.com/watch?v=DDNpyNHrmjk
vroeger was pot black heel populair, tegenwoordig is dat meer een loterij omdat het niveau zover omhoog is gegaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ook dat kan natuurlijk
het pot balck principe van nu....
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
is hier de 17-13 in wording?!
Het lijkt er op. Maar elke keer als ik dat denk, dan missen ze een makkelijke bal of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ben bang van wel. Er zit nu ineens tempo in de wedstrijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wilde t net zeggen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:37 schreef Clyde_Frog het volgende:
centrury-tijd?
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:37 schreef Ambrosius het volgende:
Straks zijn ze nog eerder klaar dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:37 schreef Ambrosius het volgende:
Straks zijn ze nog eerder klaar dan vorig jaar.
MOST NUMBER OF SUCCESSIVE SEASONS RANKED IN TOP 16quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Steve heeft zn plek bij de beste 16 weten te handhaven
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:38 schreef Bruce117 het volgende:
Dacht er eigenlijk aan om naar bed te gaan, maar met deze stand blijf ik toch nog maar even zitten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
MOST NUMBER OF SUCCESSIVE SEASONS RANKED IN TOP 16
20 Steve Davis
18 Dennis Taylor
17 Terry Griffiths
En dat is neem ik aan tot dit jaar.
Steve Davis
Terry Griffiths.... die kon ook een uur doen over 1 shot.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
20 Steve Davis
18 Dennis Taylor
17 Terry Griffiths
Steve Davis
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
kijk deze mannen zijn iig nog (redelijk) nuchter!
Wie zit er eigenijk nog meer commentaar te geven? Clive Everton ligt dus in het ziekenhuis met een gebroken heup, begreep ik.quote:
die 20 is niet zijn running total volgens mij, hij is een jaar of wat terug uit geweest als ik mij niet vergis....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
20 Steve Davis
18 Dennis Taylor
17 Terry Griffiths
Steve Davis
willy thornburn ? not surequote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie zit er eigenijk nog meer commentaar te geven? Clive Everton ligt dus in het ziekenhuis met een gebroken heup, begreep ik.
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het jaquote:
Die zou het idd heel goed kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het ja
mwehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
tja, dit zou nu wel eens het laatste frame kunnen worden vrees ik
Aan de ene kant wel jammer, maar morgenochtend zal ik er toch wel blij om zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
tja, dit zou nu wel eens het laatste frame kunnen worden vrees ik
ow jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het ja
hij gaat voor een ex aequoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
als Higgins zich haast blijft hij binnen de tijd van vorig jaar
* CSI_MIAMI kan uitslapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel jammer, maar morgenochtend zal ik er toch wel blij om zijn
hij 23, hij wordt nog wel beter, ik zou er iig van uitgaan dat dit niet het laatste is wat we van hem hebben gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:49 schreef Mikkie het volgende:
Zonde van Selby, maar Higgins heeft 't wel verdiend. Selby heeft ronduit briljante pots soms (met z'n plants enzo), maar laat het wat mij betreft iets te vaak liggen op het uitkomen. Net te kort of te ver, net te dicht bij de band... waardoor 'ie 't zichzelf best moeilijk maakt. Zonde...
en omdat ie doorgaat wordt het toch nog later dan vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:53 schreef Bruce117 het volgende:
dat was het
2 minuten later dan vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en omdat ie doorgaat wordt het toch nog later dan vorig jaar
ik zou het wel gaaf vinden als ie nu nog een century eraan plakt
Je bent echt de zoon van Arceequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:54 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom mag Hazel de presentation party niet doen![]()
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!quote:
entertainment value was hier wel iets hoger jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!Gezucht en gesteun omdat ze na 5 minuten nadenken toch maar een safety speelden i.p.v. de pot enz.
Had die laatste topics van de week al eens doorgelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!Gezucht en gesteun omdat ze na 5 minuten nadenken toch maar een safety speelden i.p.v. de pot enz.
Ja, ik moet ook maar eens naar bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:00 schreef Zyggie het volgende:
Goedenacht snookervrienden.
Dat was toen ook een draak van een partijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Vind het gewoon onterecht dat ze als het BBC gezicht van het snooker de prijsuitreiking niet mag doen.quote:
In ieder geval 1 keer, en heel toevallig ook een Higgins. Hij had er overigens 2 verloren finales tussen zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:09 schreef Leatherface het volgende:
Klasse Higgins.
Is het ooit eerder voorgekomen dat er zo veel tijd tussen de eerste en tweede wereldtitel zat?
Alex Higgins.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In ieder geval 1 keer, en heel toevallig ook een Higgins. Hij had er overigens 2 verloren finales tussen zitten.
1972 Alex Higgins John Spencer 37–32 n/a
1982 Alex Higgins Ray Reardon 18–15 1981/82
of hij hoorde van de barmensen dan White niet veel meer op kon dus dat ze wilde gaan sluitenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De laatste frames gingen wel weer erg rap, Higgins wilde denk ik naar bed. Een mooie finale was het wel.
oktober denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef Jnk18 het volgende:
Wanneer is eig het volgende grote snooker toernooi dat live te volgen is op TV?
moet je doen man.. en niet 1x maar ook echt vaker doen zodat je jezelf progressie ziet maken.. erg coolquote:
het is soweiso al geweldig om voor het eerst aan zo'n mooie grote tafel te staan, dan krijg je zo enorm veel respect voor de toppers!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
moet je doen man.. en niet 1x maar ook echt vaker doen zodat je jezelf progressie ziet maken.. erg cool
Vooral je eerste (bedoelde) snooker neerleggen.. je eerste long-pot maken.. of..simpel gezegd.. je eerste goede breakshot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |