nee, sorryquote:
Dat is waar, de Ebdon als snookeractie vindt niet plaats bij het lang nadenken bij een safety, maar bij het tergend lang doen over een pot.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat mensen zich ergeren aan Selby. Hij neemt vooral voor z'n safety's behoorlijk de tijd.
Maar toch vind ik de vergelijking met Ebdon niet op gaan. Die neemt voor de meest simpele pots al een minuut, waardoor een 'standaardframe' al enorm lang duurt. Selby stoot normaal gesproken op een redelijk standaard tempo, alleen z'n safety's overdenkt 'ie duidelijk. Maar goed, dat effect zie je ook, want hij is behoorlijk goed in die shots.
ze hebben een beetje last van een overschot adrenaline, ze spelen de ballen vaak te goed en vergeten dan cue ball op tijd te laten stoppenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Agiath het volgende:
Ze hebben wel de hele tijd pech met de cue bal als ze weer een mooie pot spelen zeg
Het verschil is dat Selby er wel een enorm niveau bij haalt, en Ebdon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat mensen zich ergeren aan Selby. Hij neemt vooral voor z'n safety's behoorlijk de tijd.
Maar toch vind ik de vergelijking met Ebdon niet op gaan. Die neemt voor de meest simpele pots al een minuut, waardoor een 'standaardframe' al enorm lang duurt. Selby stoot normaal gesproken op een redelijk standaard tempo, alleen z'n safety's overdenkt 'ie duidelijk. Maar goed, dat effect zie je ook, want hij is behoorlijk goed in die shots.
Deze vrouw is al jaren snookerverslaafd hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
Kijken mensen bij jullie trouwens ook zo raar als je zegt dat je snooker leuk vindt?.
Ik vertelde bij die vergadering dat ik 't wel leuk zou vinden als we op tijd klaar waren zodat ik nog snooker kon zien, begonnen al die vier vrouwen tegelijk enorm hard te lachen?.
ja joh, niemand die ik ken vind het interessant.. alleen me bro en pa, mja die volgen het alleen als ze tijd hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
Kijken mensen bij jullie trouwens ook zo raar als je zegt dat je snooker leuk vindt?.
Ik vertelde bij die vergadering dat ik 't wel leuk zou vinden als we op tijd klaar waren zodat ik nog snooker kon zien, begonnen al die vier vrouwen tegelijk enorm hard te lachen?.
als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef Jane het volgende:
Kans voor Higgins?
al gaat het nu wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zeker
commentators curse....quote:
Oh, ik gun het Higgins ook best.quote:
Dat zou nu maar zo kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordt
ik zet wel een heel luid bericht in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?
hoogstens een rerack binnen die tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Bruce117 het volgende:
Zou er nog een frame komen dat binnen een kwartier afgelopen is ?
Neem een biertje!quote:
toch zie ik Selby dit frame niet meer winnen eigenlijk...quote:
Heb ik geen aanbeveling voor nodigquote:
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
daar hadden ze vanmiddag nog beelden vanquote:
Amerikanen zijn gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
die kijken liever naar curlingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |