als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef Jane het volgende:
Kans voor Higgins?
al gaat het nu wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ie niet slechts 2 van de laatste frames had gewonnen, dan zou hij dit altijd afmaken, nu ben nog niet 100% zeker
commentators curse....quote:
Oh, ik gun het Higgins ook best.quote:
Dat zou nu maar zo kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
ik gun het hem van harte maar zie liever de partij gelijk komen dan 15-13 :/
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de route interesseert niet zo erg, zo lang het maar 17-17 wordt
ik zet wel een heel luid bericht in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Maken jullie me anders ff wakker als het zover is?
hoogstens een rerack binnen die tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:54 schreef Bruce117 het volgende:
Zou er nog een frame komen dat binnen een kwartier afgelopen is ?
Neem een biertje!quote:
toch zie ik Selby dit frame niet meer winnen eigenlijk...quote:
Heb ik geen aanbeveling voor nodigquote:
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
daar hadden ze vanmiddag nog beelden vanquote:
Amerikanen zijn gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
die kijken liever naar curlingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die amerikanen begrijpen er gewoon niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |