en poolquote:
Ze moeten tot 18 hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
en 15-13.
Zou bijna zeggen dat het maar 17-13 moet worden voor Higgins.
Dan wordt het zo ongeveer 2 uur en dat is nog te doen
18-13quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
en 15-13.
Zou bijna zeggen dat het maar 17-13 moet worden voor Higgins.
Dan wordt het zo ongeveer 2 uur en dat is nog te doen
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze na het winnen van een frame nog een bal stoten ?
'Like watching paint dry' tijdens een Ebdonshow.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen aanbeveling voor nodig
Mooie sport.
Hoewel de Amerikanen zouden zeggen :
'Looking at growing grass is more exiting.'
Heb het al aangepastquote:
De plezier van de break (als ze dat nog niet kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze na het winnen van een frame nog een bal stoten ?
Volgens mij niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!Tenzij je tegenstander het frame opgeeft.
mjah, tamelijk storend, dat moet je toch wel een paar seconden kunnen uitstellen lijkt me....quote:
Ok zeg maar dat Jaap Stam gisteren nog een penalty mocht nemen na afloop ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De plezier van de break (als ze dat nog niet kwijt zijn), maar ook voor het publiek en omdat het een gewoonte is om het te doen.
Je kunt wit en zwart dan toch tegelijk potten? Ofwel met 10 punten achterstand kan het dan nog.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal waar.
Als alleen de zwarte nog op tafel ligt (en de witte uiteraard) kunnen er dacht ik officieel nog maar 7 punten gescoord worden.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet meer.
Ja theoretisch als alle ballen van tafel zijn.. maar afhankelijk van de positie is het een soort van logica dat wanneer alleen blauw, roze en zwart over zijn en je meer dan 25 punten achter staat (optelling plus laagste kleur op tafel) de niet aan break zijnde speler de frame opgeeft..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt het frame in feite pas gewonnen als alle ballen van tafel zijn hoor!Tenzij je tegenstander het frame opgeeft.
Hmmm, ik wilde het eerst ook nog editen en erbij zetten dat iig zolang er nog minstens 2 ballen op tafel lagen, het theoretisch nog altijd mogelijk is om met snookers te winnen. Dus we zijn het wel eens, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal waar.
Als alleen de zwarte nog op tafel ligt (en de witte uiteraard) kunnen er dacht ik officieel nog maar 7 punten gescoord worden.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet meer.
Soms, zie je niet vaak, maar als er nog een aantal ballen op tafel zijn die ze niet meer nodig hebben om te winnen stoten ze nog een bal zonder de intentie hem echt serieus te potten. De tegenstander kan niet meer winnen, maar komt dan toch nog naar de tafel om wat 'table time' te krijgen. Zo niet, dan is frame afgelopen. Dus, waarom? Om die keuze open te leggen, of gewoon om het mooi af te ronden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
Yep.. de zwarte is meestal een show-bal.. via 2 banden ofzo.. ff stoertje uithangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik wilde het eerst ook nog editen en erbij zetten dat iig zolang er nog minstens 2 ballen op tafel lagen, het theoretisch nog altijd mogelijk is om met snookers te winnen. Dus we zijn het wel eens, denk ik.
Ze spelen natuurlijk heel vaak de laatste zwarte niet. Eigenlijk alleen als ze toch al een mooie break aan het maken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |