Terry Griffiths.... die kon ook een uur doen over 1 shot.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
MOST NUMBER OF SUCCESSIVE SEASONS RANKED IN TOP 16
20 Steve Davis
18 Dennis Taylor
17 Terry Griffiths
En dat is neem ik aan tot dit jaar.
Steve Davis
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
kijk deze mannen zijn iig nog (redelijk) nuchter!
Wie zit er eigenijk nog meer commentaar te geven? Clive Everton ligt dus in het ziekenhuis met een gebroken heup, begreep ik.quote:
die 20 is niet zijn running total volgens mij, hij is een jaar of wat terug uit geweest als ik mij niet vergis....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
MOST NUMBER OF SUCCESSIVE SEASONS RANKED IN TOP 16
20 Steve Davis
18 Dennis Taylor
17 Terry Griffiths
En dat is neem ik aan tot dit jaar.
Steve Davis
willy thornburn ? not surequote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie zit er eigenijk nog meer commentaar te geven? Clive Everton ligt dus in het ziekenhuis met een gebroken heup, begreep ik.
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het jaquote:
Die zou het idd heel goed kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het ja
mwehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
tja, dit zou nu wel eens het laatste frame kunnen worden vrees ik
Aan de ene kant wel jammer, maar morgenochtend zal ik er toch wel blij om zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
tja, dit zou nu wel eens het laatste frame kunnen worden vrees ik
ow jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heet willie thorne, en volgens mij is hij het ja
hij gaat voor een ex aequoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
als Higgins zich haast blijft hij binnen de tijd van vorig jaar
* CSI_MIAMI kan uitslapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel jammer, maar morgenochtend zal ik er toch wel blij om zijn
hij 23, hij wordt nog wel beter, ik zou er iig van uitgaan dat dit niet het laatste is wat we van hem hebben gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:49 schreef Mikkie het volgende:
Zonde van Selby, maar Higgins heeft 't wel verdiend. Selby heeft ronduit briljante pots soms (met z'n plants enzo), maar laat het wat mij betreft iets te vaak liggen op het uitkomen. Net te kort of te ver, net te dicht bij de band... waardoor 'ie 't zichzelf best moeilijk maakt. Zonde...
en omdat ie doorgaat wordt het toch nog later dan vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:53 schreef Bruce117 het volgende:
dat was het
2 minuten later dan vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en omdat ie doorgaat wordt het toch nog later dan vorig jaar
ik zou het wel gaaf vinden als ie nu nog een century eraan plakt
Je bent echt de zoon van Arceequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:54 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom mag Hazel de presentation party niet doen![]()
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!quote:
entertainment value was hier wel iets hoger jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!Gezucht en gesteun omdat ze na 5 minuten nadenken toch maar een safety speelden i.p.v. de pot enz.
Had die laatste topics van de week al eens doorgelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch een wereld van verschil met vorig jaar. Ook de toon van het topic. Lees dat van toen nog maar een keer na!Gezucht en gesteun omdat ze na 5 minuten nadenken toch maar een safety speelden i.p.v. de pot enz.
Ja, ik moet ook maar eens naar bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:00 schreef Zyggie het volgende:
Goedenacht snookervrienden.
Dat was toen ook een draak van een partijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Vind het gewoon onterecht dat ze als het BBC gezicht van het snooker de prijsuitreiking niet mag doen.quote:
In ieder geval 1 keer, en heel toevallig ook een Higgins. Hij had er overigens 2 verloren finales tussen zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:09 schreef Leatherface het volgende:
Klasse Higgins.
Is het ooit eerder voorgekomen dat er zo veel tijd tussen de eerste en tweede wereldtitel zat?
Alex Higgins.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In ieder geval 1 keer, en heel toevallig ook een Higgins. Hij had er overigens 2 verloren finales tussen zitten.
1972 Alex Higgins John Spencer 37–32 n/a
1982 Alex Higgins Ray Reardon 18–15 1981/82
of hij hoorde van de barmensen dan White niet veel meer op kon dus dat ze wilde gaan sluitenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De laatste frames gingen wel weer erg rap, Higgins wilde denk ik naar bed. Een mooie finale was het wel.
oktober denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef Jnk18 het volgende:
Wanneer is eig het volgende grote snooker toernooi dat live te volgen is op TV?
moet je doen man.. en niet 1x maar ook echt vaker doen zodat je jezelf progressie ziet maken.. erg coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |