Lees het vorige topic door zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, ga je een hele avond bardienst draaien, kom je terug, is het nog maar 13-15
Beide heren houden het leukNog steeds zo bedroevend en slaapverwekkend als gister of valt het mee en is het kijken waard?
Eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Nimrod2253 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen zich zitten te vervelen bij deze finale![]()
Records worden gebroken, Ebdon is bezig aan een van de beste comebacks ooit, kortom
ik zit te genieten. En wat mij betreft gaan ze tot morgenochten 6 uur door![]()
GMTAquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef Jane het volgende:
Whehehe, ik was ook een topic aan het maken met precies dezelfde titel!
Ik zit me ook absoluut niet te vervelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Nimrod2253 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen zich zitten te vervelen bij deze finale![]()
Records worden gebroken, Ebdon is bezig aan een van de beste comebacks ooit, kortom
ik zit te genieten. En wat mij betreft gaan ze tot morgenochten 6 uur door![]()
ik ook niet, maar het zou beter voor mij zijn om eens te gaan slapen....quote:
Dit is de ideale tv-sport die je in bed kunt kijken terwijl je vriendin je onder de dekens verwent...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfs mijn vriendin heeft bekend dat ze het soms kijkt.![]()
Ach, dat weet je van tevoren met deze spelers. Snookeren kunnen ze wel hoor, maar spectaculair is anders...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Jane het volgende:
Ik verveel me niet door dit topic.
Normaal gesproken vind ik het jammer als de finale een gelopen race voor één van beide spelers is, dus wat dat betreft is dit wel spannend. Ik zie alleen een beetje te weinig echt briljant snooker. Kan ook niet constant natuurlijk, maar meestal heb je toch wel hele mooie momenten. Die mis ik.
Er zitten genoeg mooie momenten in, maar omdat we helemaal dood zijn gegooid, al uren kijken naar het laffe spel, kunnen we er niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Jane het volgende:
Ik verveel me niet door dit topic.
Normaal gesproken vind ik het jammer als de finale een gelopen race voor één van beide spelers is, dus wat dat betreft is dit wel spannend. Ik zie alleen een beetje te weinig echt briljant snooker. Kan ook niet constant natuurlijk, maar meestal heb je toch wel hele mooie momenten. Die mis ik.
Ben bang dat Ebdon er dan ook helemaal overheen gewalst was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef mitt het volgende:
14-15 was mooier geweest hoor.
Drie frames vind ik dit stadium dan wel weer erg veel. De flow waarin Ebdon zat zal nu ook wel weer weg zijn na dit frame.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben bang dat Ebdon er dan ook helemaal overheen gewalst was.
Je kan er twee keer overheen zonder dat je íets mist.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is de ideale tv-sport die je in bed kunt kijken terwijl je vriendin je onder de dekens verwent...
Is Ebdon nog steeds zijn bal aan het oppompen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je kan er twee keer overheen zonder dat je íets mist.![]()
herstel, 66.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef Jane het volgende:
Dotts hoogste break is 65. Pffff!
Ijdele hoop...quote:
volgens mij een Ebdon.quote:
Papa.... duurt het nog laahaang?quote:
Zo ziet hij er altijd uit (alsof hij rechtstreeks uit een concentratiekamp is ontsnapt....quote:
Volgens mij krijgt hij geen eten en geen bed van zijn pappie totdat hij wereldkampioen is...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gisternacht stond hij volgens mij ook al te gapen.
Zoekt, en gij zult vinden...quote:
Dan moet ik alweer in de trein zitten!quote:
hebben we twee frames al veel minder gezienquote:
Deze wedstrijd kan je gewoon als een eeuwigdurende screensaver instellen.quote:
Op 6 delige dvd setquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd kan je gewoon als een eeuwigdurende screensaver instellen.
Degenen die dan nog over zijn wel, ja. Maar ik ga er zo in. Ik ga het einde niet meemaken.quote:
Toch blijft 'ie het goed doen.quote:
En dat ie zwart in de middagsessie gewoon teruglegde, waar Dott verwachtte dat het niet zou kunnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch blijft 'ie het goed doen.
Wat ik ook mooi vind is dat hij meekijkt of de spelers een hoek hebben op een bal of niet.
En dat hele publiek: ooooooowquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef Jane het volgende:
Oh jee, Dott mist.
Dat was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat ie zwart in de middagsessie gewoon teruglegde, waar Dott verwachtte dat het niet zou kunnen
En na deze mis van Ebdon, tel er maar weer een half uur bij op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:58 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dat hele publiek: ooooooow, weer een half uur later in bed
![]()
Leek wel een Top2000 topic johquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:00 schreef Jane het volgende:
Nou, die was mooi van Ebdon.
Maar ik ga er in. Veel plezier nog allemaal.
Welterusten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:00 schreef Jane het volgende:
Nou, die was mooi van Ebdon.
Maar ik ga er in. Veel plezier nog allemaal.
Als ik door zou kunnen blijven posten en niet naar mijn werk zou moeten, dan had ik vast morgen weer in het topposterlijstje gestaan.quote:
117. Ebdon. Enige century van de finale.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand die de hoogste break van deze finale bij de hand heeft?
117 van Ebdon geloof ik, las ik in het vorige topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch wel een 117 van Ebdonquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Trieste zaak eigenlijk ....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
117. Ebdon. Enige century van de finale.
Het gebeurt ze allebei relatief vaak deze finale, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heeft iemand meneer Dott al eens uitgelegd dat die witte bal niet gepot hoeft te worden...?
Sorryquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heeft iemand meneer Dott al eens uitgelegd dat die witte bal niet gepot hoeft te worden...?
En dan tot de laatste zwarte bal.quote:
Zwart weer terugleggen omdat het exact gelijk staat? Zodat ze dus eigenlijk ook gewoon met 1 zwarte bal hadden kunnen beginnen en degene die die pot laten winnen?quote:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
"Dott resting his eyes"
Als we straks maar geen gesnurk horen!
"Quiet please"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
"Dott resting his eyes"
Als we straks maar geen gesnurk horen!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef mitt het volgende:
'Maak me maar wakker als hij klaar is, Jan.'
met een beetje geluk zijn ze nog bezig als je wakker wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil het einde niet missen, maar moet morgen ook weer werken.
Weet echt niet wat ik moet doen.
Het einde duurt nog zeker een uur, pak vast wat slaap ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil het einde niet missen, maar moet morgen ook weer werken.
Weet echt niet wat ik moet doen.
Als Dott deze pakt, dan blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het einde duurt nog zeker een uur, pak vast wat slaap ofzo.
Jij durft!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:22 schreef mitt het volgende:
beslissing in de wedstrijd, durf ik wel te zeggen.
Halve tribune schrok wakkerquote:
Ja, dit is het teken dat ik moet gaan slapen, hoe gezellig ik het hier ook vind.quote:
UIteraard niet, hoe kan je zo stom zijn om zoiets te denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:38 schreef Bruce117 het volgende:
Het zal nu toch niet gaan gebeuren dat er een einde aan de wedstrijd komt...
Of toch wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
UIteraard niet, hoe kan je zo stom zijn om zoiets te denken.
Het zou zo maar kunnen, maar het kan ook nog rustig anderhalf tot twee uur duren.quote:
Het kon wel de laatste fase van een finale zijn,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:47 schreef bolivian het volgende:
Men, dit is té erg!
Ik heb ook niet veel met hem. Maar wel leuk dat een outsider weer eens wint.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:04 schreef bolivian het volgende:
Jammer, ik heb niet zoveel met Dott.
Higgins op stoom is ook een genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met hem. Maar wel leuk dat een outsider weer eens wint.
Nou ja, volgend jaar duim ik dan maar voor O'Sullivan ofzo.
Ben je gek?quote:
eens. mooie finale toch.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:59 schreef Bruce117 het volgende:
Ook alle respect voor Peter.
De manier waarop hij uit een toch zo goed als onmogelijke positie er toch nog een spannende strijd van gemaakt heeft, is toch wel grote klasse.
Sorry, probleem is al opgelost.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mooie kikker...
Gooi 'm op http://xs.to dan kunnen wij ook zien wat je gemaakt hebt.
Het seizoen is afgelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
eens. mooie finale toch.
Wat is het volgende tournooi??
Leuk stukjequote:
murphy vorig jaar toch ook? maar die is dan ook een stuk jonger...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:19 schreef Leatherface het volgende:
Is het ooit eerder voorgekomen dat een speler wereldkampioen werd zonder ooit tevoren een ranking tournament te hebben gewonnen?
zonde, de clearance in het één na laatste frame was van een kwaliteit die je niet vaak zal zien met zo veel druk erop...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef pfaf het volgende:
Dott dus, k heb de laatste paar frames net moeten missen.
ik denk dat in de jaren 70 en 80 het wel eerder zal zijn gebeurd dat er niet zo veel grote breaks waren, kan me niet echt indenken dat dit records waren, anders dan het langste frame ooit en de laatste finish ooitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef JohnDDD het volgende:
Briljante clearance van 68 inderdaad, die overigens zijn hoogste break van de wedstrijd was. Zou het soms de laagste hoogste break ooit zijn voor de winnaar (of verliezer?) van een finale?
In totaal waren er dit jaar 46 centuries; het gemiddelde van de centuries was 111,74; Dott maakte in totaal één century. Misschien het laagste aantal voor een winnaar ooit? Ebdon en Fu maakten er beiden 7.
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er ooit een winnaar is geweest met een hoogste break van 68 in de finale, of lager. zelfs niet john spencer of joe johnson ofzo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk dat in de jaren 70 en 80 het wel eerder zal zijn gebeurd dat er niet zo veel grote breaks waren, kan me niet echt indenken dat dit records waren, anders dan het langste frame ooit en de laatste finish ooit
tja, erg hoog is het niet, maar het moet toch wel nog erger kunnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet voorstellen dat er ooit een winnaar is geweest met een hoogste break van 68 in de finale, of lager. zelfs niet john spencer of joe johnson ofzo...
net zo als ebdonquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:28 schreef Jaytonism het volgende:
Blij dat Peter "Boring" Ebdon niet heeft gewonnen. Verschrikkelijk ventje vind ik 't..
Clearance was magistraal, prachtige reactie ook.
Met wat geluk, maar ja, heeft David Gray ook neit ooit een toernooi gewonnen? En ook wel wat anderen waarbij ik mijn schouders ophaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:19 schreef Leatherface het volgende:
Maar denken jullie dat Dott nog vaker grote toernooien gaat winnen, of dat het bij deze blijft?
Persoonlijk denk ik dat hij met wat geluk nog wel eens een Masters of UK Championship kan winnen, maar ik zie hem zeker niet de komende jaren het snooker domineren. Eenvoudigweg omdat er intrinsiek betere spelers rondlopen.
Maar dit eclatante succes zij Dott gegund. Het is eigenlijk het hoogst haalbare en hij mag dit lang blijven koesteren
Dat was Stephen Maguire.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Met wat geluk, maar ja, heeft David Gray ook neit ooit een toernooi gewonnen? En ook wel wat anderen waarbij ik mijn schouders ophaal.
Ik denk ook niet dat er nog veel zullen volgen. Ik vond zijn spel ook niet bijzonder goed. Ik was ook verrast dat hij in de finale stond trouwens. Afgezien van het feit dat ik veel liever het spel van O'Sullivan zie, is hij ook gewoon de betere speler.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:19 schreef Leatherface het volgende:
Maar denken jullie dat Dott nog vaker grote toernooien gaat winnen, of dat het bij deze blijft?
Persoonlijk denk ik dat hij met wat geluk nog wel eens een Masters of UK Championship kan winnen, maar ik zie hem zeker niet de komende jaren het snooker domineren. Eenvoudigweg omdat er intrinsiek betere spelers rondlopen.
Maar dit eclatante succes zij Dott gegund. Het is eigenlijk het hoogst haalbare en hij mag dit lang blijven koesteren
David Gray heeft in 1998 of 1999 de Benson & Hedges Championship gewonnen en in 2003 de Regal Scottish Open. Helaas speelt hij het de afgelopen seizoenen aanmerkelijk minder.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat was Stephen Maguire.
Gray werd in de finale (van de UK Champs) toen gewhitewashed.
Ja, dat klinkt wel logisch ja ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
eurosport
Ik ben geen expert op het gebied van snookeren, maar het lijkt net alsof ze daar bij eurosport de eerste de beste aannemen om commentaar te geven. Maar dat heb ik bij heel veel sporten op eurosport. Het commentaar van de BBC mag dan wel iets minder enthousiast klinken oid, maar ze lullen wel zinvolle onzinquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kijk wel graag naar de Eurosport verslaggeving hoor. Mischien komt het omdat ik geen expert ben dat ik me niet zo erger aan eventuele fouten.
als je het minder enthousiast vind klinken, dan moet je nog eens goed luisteren, die lui stromen over van de passie voor het spelletje...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op het gebied van snookeren, maar het lijkt net alsof ze daar bij eurosport de eerste de beste aannemen om commentaar te geven. Maar dat heb ik bij heel veel sporten op eurosport. Het commentaar van de BBC mag dan wel iets minder enthousiast klinken oid, maar ze lullen wel zinvolle onzin![]()
Bjorn is ook best okee, maar de rest...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef JohnDDD het volgende:
ik ben nogal gehecht geraakt aan rudy en björn
ik vind ze wel leuk en goed eigenlijk
soms betrap ik mezelf erop dat ik eurosport speciaal opzet om te horen wat björn ervan vindt
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
Marco Fu maakte in de halve finale een break met alleen roden en de blauwe en telkens kwam hij aan de juiste kant van blauw. Dennis Taylor en Terry Griffiths zaten in de commentary box, en Dennis had gezegd (ik geloof off-mic) tegen Terry: "You should make a video: 'How to make a break with nothing on'"
Volgens Dennis konden ze daarna allebei niet meer stoppen met lachen, hoewel hij zeker niet had bedoeld dat het ging om naakt-snooker!
Ik ben eigenlijk wel blij, ik ben niet zo kapot van dat manneke. Pas toen hij die titel won gingen ze mondhoeken wat naar boven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Leatherface het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel een beetje dat onze Chinese vrind Ding zich blijkbaar niet had gekwalificeerd.
Toen hij in december de UK Championship won dacht ik dat hij er ook nog wel het WK bij zou winnen. Maar dat lijkt nu nog net een treetje te hoog voor hem.
Maar hij heeft volgens mij nog 3 jaar om het record van Hendry als jongste wereldkampioen te verbreken.
nee volgens mij was het off-microphone, dus niet in de uitzending te horen!quote:
Lachen doet ie niet veel nee. Komt waarschijnlijk ook wel door de spanning.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij, ik ben niet zo kapot van dat manneke. Pas toen hij die titel won gingen ze mondhoeken wat naar boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |