Als ik door zou kunnen blijven posten en niet naar mijn werk zou moeten, dan had ik vast morgen weer in het topposterlijstje gestaan.quote:
117. Ebdon. Enige century van de finale.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand die de hoogste break van deze finale bij de hand heeft?
117 van Ebdon geloof ik, las ik in het vorige topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch wel een 117 van Ebdonquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Trieste zaak eigenlijk ....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
117. Ebdon. Enige century van de finale.
Het gebeurt ze allebei relatief vaak deze finale, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heeft iemand meneer Dott al eens uitgelegd dat die witte bal niet gepot hoeft te worden...?
Sorryquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heeft iemand meneer Dott al eens uitgelegd dat die witte bal niet gepot hoeft te worden...?
En dan tot de laatste zwarte bal.quote:
Zwart weer terugleggen omdat het exact gelijk staat? Zodat ze dus eigenlijk ook gewoon met 1 zwarte bal hadden kunnen beginnen en degene die die pot laten winnen?quote:
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
"Dott resting his eyes"
Als we straks maar geen gesnurk horen!
"Quiet please"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef Jane het volgende:
"Dott resting his eyes"
Als we straks maar geen gesnurk horen!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:13 schreef mitt het volgende:
'Maak me maar wakker als hij klaar is, Jan.'
met een beetje geluk zijn ze nog bezig als je wakker wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil het einde niet missen, maar moet morgen ook weer werken.
Weet echt niet wat ik moet doen.
Het einde duurt nog zeker een uur, pak vast wat slaap ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil het einde niet missen, maar moet morgen ook weer werken.
Weet echt niet wat ik moet doen.
Als Dott deze pakt, dan blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het einde duurt nog zeker een uur, pak vast wat slaap ofzo.
Jij durft!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:22 schreef mitt het volgende:
beslissing in de wedstrijd, durf ik wel te zeggen.
Halve tribune schrok wakkerquote:
Ja, dit is het teken dat ik moet gaan slapen, hoe gezellig ik het hier ook vind.quote:
UIteraard niet, hoe kan je zo stom zijn om zoiets te denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:38 schreef Bruce117 het volgende:
Het zal nu toch niet gaan gebeuren dat er een einde aan de wedstrijd komt...
Of toch wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
UIteraard niet, hoe kan je zo stom zijn om zoiets te denken.
Het zou zo maar kunnen, maar het kan ook nog rustig anderhalf tot twee uur duren.quote:
Het kon wel de laatste fase van een finale zijn,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:47 schreef bolivian het volgende:
Men, dit is té erg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |