Lees het vorige topic door zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, ga je een hele avond bardienst draaien, kom je terug, is het nog maar 13-15
Beide heren houden het leukNog steeds zo bedroevend en slaapverwekkend als gister of valt het mee en is het kijken waard?
Eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Nimrod2253 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen zich zitten te vervelen bij deze finale![]()
Records worden gebroken, Ebdon is bezig aan een van de beste comebacks ooit, kortom
ik zit te genieten. En wat mij betreft gaan ze tot morgenochten 6 uur door![]()
GMTAquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:21 schreef Jane het volgende:
Whehehe, ik was ook een topic aan het maken met precies dezelfde titel!
Ik zit me ook absoluut niet te vervelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef Nimrod2253 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen zich zitten te vervelen bij deze finale![]()
Records worden gebroken, Ebdon is bezig aan een van de beste comebacks ooit, kortom
ik zit te genieten. En wat mij betreft gaan ze tot morgenochten 6 uur door![]()
ik ook niet, maar het zou beter voor mij zijn om eens te gaan slapen....quote:
Dit is de ideale tv-sport die je in bed kunt kijken terwijl je vriendin je onder de dekens verwent...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfs mijn vriendin heeft bekend dat ze het soms kijkt.![]()
Ach, dat weet je van tevoren met deze spelers. Snookeren kunnen ze wel hoor, maar spectaculair is anders...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Jane het volgende:
Ik verveel me niet door dit topic.
Normaal gesproken vind ik het jammer als de finale een gelopen race voor één van beide spelers is, dus wat dat betreft is dit wel spannend. Ik zie alleen een beetje te weinig echt briljant snooker. Kan ook niet constant natuurlijk, maar meestal heb je toch wel hele mooie momenten. Die mis ik.
Er zitten genoeg mooie momenten in, maar omdat we helemaal dood zijn gegooid, al uren kijken naar het laffe spel, kunnen we er niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Jane het volgende:
Ik verveel me niet door dit topic.
Normaal gesproken vind ik het jammer als de finale een gelopen race voor één van beide spelers is, dus wat dat betreft is dit wel spannend. Ik zie alleen een beetje te weinig echt briljant snooker. Kan ook niet constant natuurlijk, maar meestal heb je toch wel hele mooie momenten. Die mis ik.
Ben bang dat Ebdon er dan ook helemaal overheen gewalst was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef mitt het volgende:
14-15 was mooier geweest hoor.
Drie frames vind ik dit stadium dan wel weer erg veel. De flow waarin Ebdon zat zal nu ook wel weer weg zijn na dit frame.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben bang dat Ebdon er dan ook helemaal overheen gewalst was.
Je kan er twee keer overheen zonder dat je íets mist.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is de ideale tv-sport die je in bed kunt kijken terwijl je vriendin je onder de dekens verwent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |