Vast tegen Dennis Taylor in 1985. Ik schaam me er bijna voor om het toe te geven, maar die heb ik ook nog gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Normaal gingen ze gewoon door. Hen midden in de nacht zitten kuijken naar Davis kan ik me herinneren.
Ze durven volgens mij ook niet altijd de pot aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef Marcosss het volgende:
Dit frame duurt ook weer ongelofelijk lang
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef Jane het volgende:
Zouden ze het op mijn werk begrijpen als ik morgen al gapend, met kringen onder mijn ogen aankom en zeg dat het door het snooker komt?Ik heb er verder niemand over gehoord, dus ik denk dat ik de enige ben die het volgt.
Dat is denk ik niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Andere optie is om nu te gaan slapen en over drie uur verder te kijken
Sterkte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
ik moet al 10 minuten poepen maar ik wil weten hoe dit frame afloopt
Als je nu gaat poepen, en over 10 minuten terugkomt, is dit frame waarschijnlijk nog steeds bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Dan kom je terug en kun je het toch nalezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Oh ik snap hem al. Het draait om de bruine bal. Bruin in de pot wil je niet missen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Als je nu gaat poepen, en over 10 minuten terugkomt, is dit frame waarschijnlijk nog steeds bezig![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ik snap hem al. Het draait om de bruine bal. Bruin in de pot wil je niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |