sodemieters, ik betaal hier 36,25 voor een volle tank (25L)quote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik gooide vandaag de brommer weer eens bijna vol.. 2.22 liter voor 83 eurocentsubsidie-slurper dat ik ben hier
Dat kost weer aardig wat werkquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef vdvorst het volgende:
trouwens, kun je in de OP bij vorige topics die lijst niet breder maken?
dat er dus 20 topics in 1 rij staan, niet 10
Succes met de hond naar buiten sodemieteren in dit hondenweerquote:Op maandag 7 mei 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
-> hond uitlaten, brb
wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kost weer aardig wat werk
Daar heeft hij wel tijd voor, te zien aan zijn posts
Boh gek... ik betaal dat bedrag ook voor een volle tank... 32 liter ofzoietsquote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sodemieters, ik betaal hier 36,25 voor een volle tank (25L)
Ik betaal niets. Nou indirect wel weer natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh gek... ik betaal dat bedrag ook voor een volle tank... 32 liter ofzoiets
ik weet niet of het kan hoor, maar zou wel mooier zijn,quote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kost weer aardig wat werk
Daar heeft hij wel tijd voor, te zien aan zijn posts
Hoeveel heb jij in te brengen qua euries dan?quote:
Ikke 30 euriesquote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij in te brengen qua euries dan?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
Zeg. Ik ga mijn salaris niet met jullie delen.
jmmr... Naja, dan ga ik zelf wel werkenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Ook niet alleen met jou eM.
Beter dan mijn werkzoekende salaris.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Och, van mijn ambtenaren salaris wordt je niet blijer hoor.
Vierdaags ambtenaren salaris is vast beter dan 10-uur-per-week-operator-in-groentesnijderij-salarisquote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Och, van mijn ambtenaren salaris wordt je niet blijer hoor.
Goed plan, doe ik ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
Zeg. Ik ga mijn salaris niet met jullie delen.
ik heb altijd goede punten...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Goede punten.
Gecondoleerd.quote:
quote:
Er bestaan toch nog verstandige Fok!kers. Wie had dat gedacht.quote:
Tip, zoek een andere hobbyquote:
Ik had een keer een auto geleend van iemand, ging 90 liter in de tankquote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh gek... ik betaal dat bedrag ook voor een volle tank... 32 liter ofzoiets
Whehe.. had je bij Indah moeten gaan tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een keer een auto geleend van iemand, ging 90 liter in de tank
Word je ook niet vrolijk van
Kostte effe 140 euro ofzo om 'm vol te gooien
Ik heb -1001,79 in te brengenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij in te brengen qua euries dan?
Jep, als je er langs komt is het de moeite te tanken, anders niet echt neequote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
In Luxemburg is het ook hendig sjiek goedkoop tanken volgens mij. Het is alleen een stukje rijden.
Jupz... mijn pa zoeen keer op de terugweg vanuit Frankrijk... tank vrijwel leeg, toch doorrijden naar luxemburg, precies de eerste pomp gehaaldquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
In Luxemburg is het ook hendig sjiek goedkoop tanken volgens mij. Het is alleen een stukje rijden.
Whisky is daar ook hendig goeiekoopsquote:Op maandag 7 mei 2007 13:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jep, als je er langs komt is het de moeite te tanken, anders niet echt nee
sigaretten zijn daar ook zo goedkoop, maar ik rook niet, dat is pas goedkoop
of in frankrijk nog even 3 liter tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jupz... mijn pa zoeen keer op de terugweg vanuit Frankrijk... tank vrijwel leeg, toch doorrijden naar luxemburg, precies de eerste pomp gehaald
Ik tank in duitslandquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Hebben wij van het weekend ook gedaan, weekend in DL geweest,quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik tank in duitslandscheelt ook een paar euro op een tank
valt hendig sjiek tegen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hebben wij van het weekend ook gedaan, weekend in DL geweest,
maar wij tanken normaal in belgië, scheelt op 40 liter ongeveer 10 euro, en is maar 5 minuten rijden dus![]()
Je moet ook geen diesel tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt hendig sjiek tegen hoor.
Litertje diesel kostte me daar gewoon 90 cent.
En hier kostte me het diezelfde zomer 95.
Zo baggergoedkoop is het dus ok weer niet.
Vroeger, toen ik net mijn rijbewijs had, betaalde ik nog 85 cent de liter diesel in nederland
Whehe... ik rij exact 7 kilometer naar het tankstation in duitslandquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tanken
Schiet in mijn geval niet echt op dus
Diesel is wel hendig goedkoopquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook geen diesel tanken
Tank liever whisky
Wat een karige auto is het dan..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ik rij exact 7 kilometer naar het tankstation in duitsland... het stuk autobahn is precies lang genoeg om tussen op/afrit en grens de 150 aan te tikken
de autobahn is btw maar 1,5 km van het hele stukquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een karige auto is het dan..
Ik zit dan waarschijnlijk net op de 100
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Dan noem je zijn auto karig?
Whehe.. doe dr de groetjesquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
-> nou, ik ben even een dik uur weg, even myrthe ophalen voor school, handtekening zetten en weer oprotten
ik wil een lamborghini hebben
Oke.quote:
quote:
Ja, ik moet -200 keer zoveel hebben als dat ik nu hebquote:Op maandag 7 mei 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. doe dr de groetjes
Hoe is het btw met jou en haar?
Dat wordt hard sparen gezien jouw banksaldo
Heideroosjes zijn sowieso tof.quote:
absoluut 14quote:
Dat is lastig jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tanken
Schiet in mijn geval niet echt op dus
en 80 % van dat soort mensen wordt achterhaalt door gerechtsdeurwaarders..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat is lastig ja
of je doet gewoon een keer je nummerbord van de auto halen, tanken zonder betalen, en wegrijden
hopen dat je bij die 20% hoort dan...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en 80 % van dat soort mensen wordt achterhaalt door gerechtsdeurwaarders..
Jouw salaris.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat zijn we aan het delen? (TT)
Dan ben ik bang dat we er niet rijk van worden...quote:
Dan zijn we snel klaarquote:
Die conclusie was eerder al getrokken.quote:
Al weer in fotoboek gekekenquote:
Nou dan kan ik zometeen weer opnieuw opstarten.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
ik voorspel dat er zometeen veel meer smilies aankomen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan kan ik zometeen weer opnieuw opstarten.
Het zou eventueel nog een paar uur kunnen durenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
ik voorspel dat er zometeen veel meer smilies aankomen
The terror.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Jij zit wel achter bezette vrouwen aan heh eM.
Dat is een stuk veiligerquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij weet jij er meer vanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zou eventueel nog een paar uur kunnen duren![]()
Veiliger? Dadelijk slaagt hij in zijn missie en doet hij het met JJ ipv jij. Dus wat is er veiliger aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is een stuk veiliger![]()
Stel voor dat ie plotseling een relatie heeft![]()
Ow.. enne ..... (grote afstand) is niet bezet hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Denk jij dan dat ik slagingskans heb?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veiliger? Dadelijk slaagt hij in zijn missie en doet hij het met JJ ipv jij. Dus wat is er veiliger aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |