Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hebben wij van het weekend ook gedaan, weekend in DL geweest,
maar wij tanken normaal in belgië, scheelt op 40 liter ongeveer 10 euro, en is maar 5 minuten rijden dus![]()
Je moet ook geen diesel tankenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt hendig sjiek tegen hoor.
Litertje diesel kostte me daar gewoon 90 cent.
En hier kostte me het diezelfde zomer 95.
Zo baggergoedkoop is het dus ok weer niet.
Vroeger, toen ik net mijn rijbewijs had, betaalde ik nog 85 cent de liter diesel in nederland
Whehe... ik rij exact 7 kilometer naar het tankstation in duitslandquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tanken
Schiet in mijn geval niet echt op dus
Diesel is wel hendig goedkoopquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook geen diesel tanken
Tank liever whisky
Wat een karige auto is het dan..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ik rij exact 7 kilometer naar het tankstation in duitsland... het stuk autobahn is precies lang genoeg om tussen op/afrit en grens de 150 aan te tikken
de autobahn is btw maar 1,5 km van het hele stukquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een karige auto is het dan..
Ik zit dan waarschijnlijk net op de 100
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Dan noem je zijn auto karig?
Whehe.. doe dr de groetjesquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
-> nou, ik ben even een dik uur weg, even myrthe ophalen voor school, handtekening zetten en weer oprotten
ik wil een lamborghini hebben
Oke.quote:
quote:
Ja, ik moet -200 keer zoveel hebben als dat ik nu hebquote:Op maandag 7 mei 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. doe dr de groetjes
Hoe is het btw met jou en haar?
Dat wordt hard sparen gezien jouw banksaldo
Heideroosjes zijn sowieso tof.quote:
absoluut 14quote:
Dat is lastig jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik rij al bijna een tank leeg als ik naar duitsland ga om te tanken
Schiet in mijn geval niet echt op dus
en 80 % van dat soort mensen wordt achterhaalt door gerechtsdeurwaarders..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat is lastig ja
of je doet gewoon een keer je nummerbord van de auto halen, tanken zonder betalen, en wegrijden
hopen dat je bij die 20% hoort dan...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en 80 % van dat soort mensen wordt achterhaalt door gerechtsdeurwaarders..
Jouw salaris.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat zijn we aan het delen? (TT)
Dan ben ik bang dat we er niet rijk van worden...quote:
Dan zijn we snel klaarquote:
Die conclusie was eerder al getrokken.quote:
Al weer in fotoboek gekekenquote:
Nou dan kan ik zometeen weer opnieuw opstarten.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
ik voorspel dat er zometeen veel meer smilies aankomen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan kan ik zometeen weer opnieuw opstarten.
Het zou eventueel nog een paar uur kunnen durenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
ik voorspel dat er zometeen veel meer smilies aankomen
The terror.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Jij zit wel achter bezette vrouwen aan heh eM.
Dat is een stuk veiligerquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij weet jij er meer vanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zou eventueel nog een paar uur kunnen duren![]()
Veiliger? Dadelijk slaagt hij in zijn missie en doet hij het met JJ ipv jij. Dus wat is er veiliger aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is een stuk veiliger![]()
Stel voor dat ie plotseling een relatie heeft![]()
Ow.. enne ..... (grote afstand) is niet bezet hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Denk jij dan dat ik slagingskans heb?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veiliger? Dadelijk slaagt hij in zijn missie en doet hij het met JJ ipv jij. Dus wat is er veiliger aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |