Ja die "Het is zo zielig voor AZ-hype" die houdt nog even aan in de media. Maar ik kan er niet wakker om leggen. Als je het dan toch op de arbitrage moet gooien, hebben wij nog het meeste recht van spreken. Wij zijn achteraf gezien het kampioenschap misgelopen door een arbitrale dwaling in Alkmaar in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:56 schreef Gelderland het volgende:
Wat ik altijd zo 'dom' vind is de media.. Net weer alle kranten gelezen en ow ow ow wat is AZ zielig
Sterkte Aanvoerder.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
VI.nlquote:De Mul weigert nieuw contract bij Ajax
7/5/2007 8 :56
Tom De Mul weigert zijn contract bij Ajax te verlengen. De huidige verbintenis van de Belgische aanvaller loopt nog tot medio 2008.
Aanvankelijk ging het gerucht dat De Mul niet zou willen bijtekenen omdat hem de sfeer bij de Amsterdamse club niet bevalt en hem te hard zou zijn.
De 21-jarige aanvaller ontkent tegenover VI tv. 'Ik heb alleen besloten niet bij te tekenen. De reden houd ik liever voor mezelf. Maar het heeft er niets mee te maken dat ik mij niet goed in de groep zou voelen of zo.'
De Mul kwam dit seizoen 28 competitieduels in actie voor Ajax. Hij scoorde vier keer. Vorig seizoen speelde hij nog op huurbasis voor Vitesse.
Naar verluidt zou Sevilla interesse hebben in De Mul, maar de rechtsbenige speler houdt zich op de vlakte. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen.
Begin eerst maar eens MET voetballen danquote:Op maandag 7 mei 2007 09:20 schreef Suijk het volgende:
21 jaar. 'Ik heb altijd al in Spanje willen voetballen'.
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr inquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens MET voetballen dan.
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot gelukkig wel de pingel dr in!
Denk ook dat hij dat van die kleedkamer gewoon meende, maar dat hij nu inziet dat hij er niet populairder van wordt, leugentje om bestwil dus. T is gewoon een softie.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een redelijke speler, maar met dit soort uitspraken ben ik snel klaar met een "prof" komop zeg, je zit bij een topclub in een zwaar seizoen. Wat verwacht je?
Idd, ik zat mij de hele wedstrijd af te vragen of die man met die grijze haren een belangrijk persoon of bekende Nederlander wasquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Vond de laatste legendarisch genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuke wedstrijd, maar wat gebeurde er in godsnaam met de regie?
De hele tijd kregen we dezelfde gasten in beeld
Ik had me niet veilig gevoeld op FF rij 16.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Xrenity het volgende:
En het zou trouwens wel legandarisch geweest zijn als Stam een penalty had moeten nemen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Robar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 20 jaar ouder ben geworden gisteren
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zwaaien met die shirts
Ben absoluut geen ultra en vind het er op 410 niet uit zien, maar als 12000 man het doen, ziet het er toch wel heeeeel vet uit.
En wat was Johnny blij na zijn pingel he. Kippenvel
Haha dat meen je niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Dat kampioenschap ben ik nu echt wel even vergeten. Gisteren zeker. Voor mij is de beker ook gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel leuk natuurlijk, maar het verzacht de pijn nog niet.
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:quote:Op maandag 7 mei 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond maar ff op het museumplein kijken, moet er toch langs.
quote:10:17:40 07-05-07 1 I POLI Ivm AJAX B10,B20,B30 heden om 16.00 uur aan JHL op komen.
705071017400130002 0130002 Politie Amsterdam-Amstelland
705071017350130000 0130000 Politie Amsterdam-Amstelland
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
De politie maakt zich vast op voor de huldiging zie ik net:
[..]
Wat een pauper.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was er niet bij helaas, dus ik heb op Tien gekeken..
Volgens Ron de Rijk zwaaiden de Ajacieden met witte zakdoekjes..
Wat een drama, die commentator.
Emoties, fanatisme en een grote portie temperament.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
babel was echt om te janken zo slecht idd.
Gabri speelde ok, maar GVD hoe kan een prof. zo fucking DOM zijn elke keer???
Asjeblieft nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
Ja, ook zo sneu inderdaad. Ze moesten eerst even repeteren ofzo, sjezus.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Fantastische dag gehad!
Babel speelde echt dramatisch.
Wat een schitterende choreo trouwens uit Alkmaar
Hij had wel de balquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Het was gewoon mannelijk voetbalquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat was Heitinga leip zeg. Die overtreding van 'm met 2 gestrekte benen vooruit.![]()
Heerlijke bekerfinale!
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze wilde toch zowiezo het plein verbouwen.. kunnen ze nu vast beginnen
quote:
Ik ga er speciaal op lettenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat het tramhokje bij het Rijskmuseum in de Hobbemastraat al gesloopt is, dus dat kan niet meer stuk in ieder geval....
Maar dat hokje zullen we vanavond wel op het nieuws zien als vernieling-door-Ajax-supporters
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stortquote:
Maar dat is logischquote:Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar wel janken als een vrouwtje als De Zeeuw zich op praktisch dezelfde wijze op Stekelenburg stort
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Nee. Prima neutraal commentaar, en eindelijk eens niet overdreven schreeuwerig.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat een pauper.
Vriend van mij vertelde ook dat commentator 100% pro AZ was, en waarschijnlijk in een DSB bank shirt zat te vertellen. Stimmt das?![]()
Als je dan toch weer een domme kaart pakt, doe het dan goed iddquote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Vond het serieus jammer dat Gabri hem niet midden op zijn janksmoel sloeg.
Museumplein.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:09 schreef Erasmusch het volgende:
Is er nog een huldiging in het centrum ofzo? Moet eigenlijk vandaag/vanmiddag naar Amsterdam![]()
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Die de Zeeuw spoort gewoon niet, jankerd..
Ik werk echt op 100 meter van het Museumpleinquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Adidah het volgende:
Ik heb vanavond weer geen excuus om niet op te komen draven. De 170 komt langs het Museumplein. Dan kan ik na mijn werk mooi even uitstappen.
Ja. Prachtig he, die assist van Sneijder en de goal van Huntelaarquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
huntelaar & Sneijder ook wel eens goed bezig gezien?
Ja, gisteren vooral tijdens de penaltiesquote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heel goed, lul er maar omheen, zou ik ook doenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, gisteren vooral tijdens de penalties.
Die twee gele kaarten kwamen uit de lucht vallen, als je de rest van de wedstrijd bekijkt. Die gingen echt helemaal nergens over, de hele wedstrijd houdt-ie de kaarten op zak, maar voor twee totaal niet zware opvertredingen trekt-ie geel. Hij mag blij dat ik z'n post niet meer bezorg, stakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |